Mistä yksityistä uimaopetusta Pääkaupunkiseudulla?

Pulikoi

Hei!
Mistä olisi mahdollista saada yksityistä uimaopetusta 7-vuotiaalle lapselle Pääkaupunkiseudulla?

9

5413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr. uimari

Uimaseuroista löytyy varmasti valmentajia, jos olet valmis maksamaan heille vaivasta. Varmasti myös pienryhmässä (esim. 4 henkilö) päästään hyviin tuloksiin.

• Nimetön

ota yheys Urheiluhallit Oy nimiseen firmaan. He järkkäävät noita yksityistunteja aikuisille ja lapsille sekä erilaisia ryhmiä myös. Opettaja on myös mukana Jani Sievinen, joten opetuksen laatu on kyllä erimomainen Janilla sekä muillakin opettajilla siellä.

Olen itse käynyt Janin opissa ja voin sanoa, että aivan loistavaa opetusta tuli.

Janin opit maksaa 90,00€/h ja ylöspäin ja "normaali" opettaja n.50€/h tunnin luokkaa. Käy tsekkaamassa www.urheiluhallit.fi. Sieltä mä löysin tän homman.

• Uimaope

Suosittelen mieluummin uimaseurojen yksityistunteja. Ovat halvempia ja opetus on todennäköisemmin parempaa.

Janin opit ovat kyllä ihan hyviä (Olen hänen kanssaan samaan aikaan opettanut ja hänen oppejaan vaivihkaa seurannut), mutta 90€/h on mielestäni kova hinta!

Urheiluhallien "normaali" opettaja on noin 20% näköisyydellä entinen kilpauimari ja ehkä 5% todennäiköisyydellä kilpauintivalmentaja (=takaa oikeasti hyvän tekniikkaopetuksen). Olen kyseissessä yrityksessä ollut uimaopena.

Paras kombinaatio hyvään aikuisten yksityistunnin pitämiseen on ohjaajalta kilpauintivalmentaja tausta ja aikuisten uintitekniikkakurssien ohjauskokemus.

Suosittelen lämpimästi tätä:
        www.vetehiset.fi -> kurssit -> Aikuisten uintitekniikka -> Yksityistunnit
        (Kokeneet opettajat, ohjaavat kyllä myös lapsia, 35€/h)

• valmentaja+ex-kilpauimari
        Uimaope kirjoitti:

Suosittelen mieluummin uimaseurojen yksityistunteja. Ovat halvempia ja opetus on todennäköisemmin parempaa.

Janin opit ovat kyllä ihan hyviä (Olen hänen kanssaan samaan aikaan opettanut ja hänen oppejaan vaivihkaa seurannut), mutta 90€/h on mielestäni kova hinta!

Urheiluhallien "normaali" opettaja on noin 20% näköisyydellä entinen kilpauimari ja ehkä 5% todennäiköisyydellä kilpauintivalmentaja (=takaa oikeasti hyvän tekniikkaopetuksen). Olen kyseissessä yrityksessä ollut uimaopena.

Paras kombinaatio hyvään aikuisten yksityistunnin pitämiseen on ohjaajalta kilpauintivalmentaja tausta ja aikuisten uintitekniikkakurssien ohjauskokemus.

Suosittelen lämpimästi tätä:
        www.vetehiset.fi -> kurssit -> Aikuisten uintitekniikka -> Yksityistunnit
        (Kokeneet opettajat, ohjaavat kyllä myös lapsia, 35€/h)

Ainakin Cetuksessa (Espoon suurin uimaseura) lähes kaikki valmentajat ovat entisiä uimareita, suuri osa entisiä kilpauimareita. Voithan ottaa yhteyttä suoraan johonkin valmentajaan, varsinkin jos on jotain yhteyksiä. Uskoisin, että moni valmentaja olisi halukas muutaman yksityistunnin antamaan. Ainakin minä olisin. :)

• Yotu

Olis varmaan hyvä opettaja mutta mitenkähän hermot kestäis kummallakin meikäläisen kanssa tuohon hintaan :D Mä tarviin ainakin 10x opetusta ja kertausta lapsuuden uimakoulutuksista...ehkä en maksais ihan 900 € siitä ilosta, lol, tai jos enemmänkin tarvitsee niin ei tuu kyseeseenkään.
        Eri asia jos kilpauimariksi oikein tähtää...mä oon sitä mieltä.
        Tai jos tahtoo jotain erityistä oppia. :)

• Yotu
        Yotu kirjoitti:

Olis varmaan hyvä opettaja mutta mitenkähän hermot kestäis kummallakin meikäläisen kanssa tuohon hintaan :D Mä tarviin ainakin 10x opetusta ja kertausta lapsuuden uimakoulutuksista...ehkä en maksais ihan 900 € siitä ilosta, lol, tai jos enemmänkin tarvitsee niin ei tuu kyseeseenkään.
        Eri asia jos kilpauimariksi oikein tähtää...mä oon sitä mieltä.
        Tai jos tahtoo jotain erityistä oppia. :)

Katselin nyt kuitenkin noita uimaopetuksia, niin ei ne hinnat kovin pahoja ollut kuitenkaan. Harmi vaan etten asu stadissa päinkään, on 60 km sinne eikä oo omaa autoa joten hankalammaks menee kulkeminen siellä. Katselen nyt ja kyselen paikallisesta uimaseurastani mahiksia.

• Uimarimamma

Miksi ihmeessä 7-vuotias lapsi tarvitsee yksityistä uimaopetusta?

Tuon ikäinenhän tarvitsee opetusta leikin varjolla ja leikkiminen on parasta ikätovereitten kanssa. Joku vesiralli-ryhmä on parasta uimaopetusta tuon ikäiselle.

En oikeasti keksi yhtään syytä lapsen yksityiseen uimaopetukseen, kerro mielikuvituksettomalle miksi?

• uk hels

• uinti1

http://www.uimaopetus.fi/

Tämä toimi ainakin mulla kivasti! tehokasta ja taitaa missä vaan pk-seudulla noita yksityisiä tunteja vetää. Suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      26
      5137
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      64
      3055
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2930
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      143
      2841
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      19
      1612
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1580
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1556
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      413
      1243
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1120
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      222
      1046
    Aihe