Miten on, oletko tunteesi maailmalle kuuluttava pissaliisa, vai äijien äijä joka poraa ainoostaan viiden promillen helikopterikännissä, miten maailma on potkinut päähän.
Kuten tuosta provosoivasta alusta voi päätellä, allekirjoittanut lukee ittensä siihen porukkaan joka ei poraa edes lähiomaisten hautajaissa, en vaan pysty.
Äijät ei itke?
48
1952
Vastaukset
- bebs
ei kait ne vaihtoehdot tuossa ole? Eiköhän se kultainen keskitie ole paras mahdollinen kuitenkin.
Pääasia joka tapauksessa on se,että kykenee tunteensa näyttämään juuri niin kuin itse haluaa ja mikä itselle on paras vaihtoehto; saa itkeä jos itkettää, ei ole pakko itkeä jos ei siihen kykene.
Mistä tuo sitten on kiinni, kasvatuksesta ja siitä ympäristöstä missä on kasvanut ehkä?- scale
nuo nyt ovat ne ääripäät, halusin vaan käynnistää tästä ihan uuden keskustelun, koska tämä saattaa olla aihe josta voi löytyä jutuntynkää.
Mutta itse asiasta en ole vielä törmännyt sellaiseen äijäporukkaan jossa tuo itkeminen olisi koettu kovin äijänä.
Enkä ole muutenkaan nähnyt äijien kovin helpolla poraavan, edes hautajaisissa. - bebs
scale kirjoitti:
nuo nyt ovat ne ääripäät, halusin vaan käynnistää tästä ihan uuden keskustelun, koska tämä saattaa olla aihe josta voi löytyä jutuntynkää.
Mutta itse asiasta en ole vielä törmännyt sellaiseen äijäporukkaan jossa tuo itkeminen olisi koettu kovin äijänä.
Enkä ole muutenkaan nähnyt äijien kovin helpolla poraavan, edes hautajaisissa.niin,että olkoot äijät äijiä jotka ei poraa.
En suinkaan tarkoita tällä sitä,että Miehen pitäis itkeä katsellessa nyyhkyleffaa tai naisen sanoessa vähän pahasti vaan silloin kun oikeesti on tilanne,että itkettää niin ei koe tarpeelliseksi ajatella muiden reaktioita tunteidensa näyttämiseen. Sellasta piirrettä arvostan.
Ahdistavinta on se jos kokee pakolliseksi peittää tunteensa kun "äijät ei itke". Niinku sanoin; kaikki taaplaa tyylillään ja pääasia on se,että on itsensä kanssa hyvä olla.
Ei se tunteiden piilottaminen kenestäkään tee yhtään enempää tai vähempää äijää vaan se,että ei tarvitse esittää muuta kuin on. Jos ei osaa itkeä niin ei osaa, so what? Mua vaan inhottaa tuo kasvatustapa,että pienille pojille jo aletaan jankkaan kuinka miehiltä itkeminen on kiellettyä. Miksi? - scale
bebs kirjoitti:
niin,että olkoot äijät äijiä jotka ei poraa.
En suinkaan tarkoita tällä sitä,että Miehen pitäis itkeä katsellessa nyyhkyleffaa tai naisen sanoessa vähän pahasti vaan silloin kun oikeesti on tilanne,että itkettää niin ei koe tarpeelliseksi ajatella muiden reaktioita tunteidensa näyttämiseen. Sellasta piirrettä arvostan.
Ahdistavinta on se jos kokee pakolliseksi peittää tunteensa kun "äijät ei itke". Niinku sanoin; kaikki taaplaa tyylillään ja pääasia on se,että on itsensä kanssa hyvä olla.
Ei se tunteiden piilottaminen kenestäkään tee yhtään enempää tai vähempää äijää vaan se,että ei tarvitse esittää muuta kuin on. Jos ei osaa itkeä niin ei osaa, so what? Mua vaan inhottaa tuo kasvatustapa,että pienille pojille jo aletaan jankkaan kuinka miehiltä itkeminen on kiellettyä. Miksi?olen jokunlaisen kasvatuksen ja kulttuurin tulos ja väittäisin, että se on tässä se lopputulos.
Kakarasta asti kun nimenomaan painotetaan, että miehet ei itke, niin ei sitten perkele itketä. Näin se menee ja kun sanotaan, että naiset kasvattavat lapset, niin sieltä se malli on saatu.
Mielellään tätäkin asiaa olisi hauska lähestyä jostakin aikojen alusta, jolloin näillä leveysasteilla ei heikot pärjänneet, vaikka karhu olisi käynyt kimppuun, oli vaan purtava hammasta ja käytävä päin vaikka pelkän puukon kanssa, muuten peli oli menetetty. - bebs
scale kirjoitti:
olen jokunlaisen kasvatuksen ja kulttuurin tulos ja väittäisin, että se on tässä se lopputulos.
Kakarasta asti kun nimenomaan painotetaan, että miehet ei itke, niin ei sitten perkele itketä. Näin se menee ja kun sanotaan, että naiset kasvattavat lapset, niin sieltä se malli on saatu.
Mielellään tätäkin asiaa olisi hauska lähestyä jostakin aikojen alusta, jolloin näillä leveysasteilla ei heikot pärjänneet, vaikka karhu olisi käynyt kimppuun, oli vaan purtava hammasta ja käytävä päin vaikka pelkän puukon kanssa, muuten peli oli menetetty.tulos olla myös se, kun ainakin kaikki mun tapaamat miehet kuuluu tähän sarjaan, että kun ollaan viikko oltu vaitonaisia/kiukkusia/muuten vaan erikoisia ja menee kysymään,että mikä vaivaa niin vastaus on aina "ei mikään" tai "työjutut". Eli "turhasta ei marista" vaikka oikeesti jokin on mielen pahottanu tai muuten tehnyt kiukkuseks. Toki on niitäkin jotka valittaa jokaisesta mahdollisesta asiasta, mutta pääosin ensimmäisen kaltaisia tyyppejä itse oon tavannu.
- sarvikuonokas
loppuun asti. Ei sinäänsä.. olis ehkä hyvä taito oppia. Joissain kohdissa saattais toimia peliliikkeenä :P
- scale
Luonto ei anna periksi.
- ghkghkghk
En poraa edes 5 promillen humalassa, jos otan, otan pitääkseni hauskaa. Ratkaisuja huoliin on parempi hakea selvänä ja ennenkuin otan korkin auki pullosta, laitan huolet purkkiin ja kannen kiinni.
Hautajaisissa on ollut taipumusta ruveta vaadittu synkistely naurattamaan, mutta se varmasti muuttuu, kun kuollut omainen on tarpeeksi läheinen. - tiesi
En ilosta itke en surusta itke, jos itken
niin itken muuten vaan
ja muualla oon, ennen kuin huomaatkaan
Jos itketään niin niin syytä ei kerrota, eikä helvetti soikoon rääytä kenenkään nähden. - eräs asia
joku viikko sitten näin tv:ssä Dr.Phil ohjelman. Ohjelmassa oli etsivä, joka oli jo vuosikymmeniä etsinyt kadonneita amerikkalaislapsia/nuoria, jotka oli viety prostituoiduiksi (monet Karibian meren saarille)... muutaman lapsen hän oli saanut pelastettua.
Tämä kaiken nähnyt etsivä itki kertoessaan tapahtuneista ja sanoi, että lapselle tuo prostituoiduksi joutuminen on pahempaa kuin kuolema.
Eräs tapaus oli sellainen, kun nuori oli tapettu vuosien hyväksikäytön jälkeen. Sen jälkeen hänen aivoihinsa oli kytketty sähkövirta, niin että hän sätki, kun hänen kanssaan oltiin yhdynnässä... tuo sitten videoitiin.- Aurinko79-
Miten tuollasta voi tapahtua, miten tuollaista julmutta voi edes olla olemassa? Ei pysty ymmärtämään... Alkoi ahdistamaan :(
..missä ei nieleskely auta. Läheisen kuolema/hautajaiset ja sitten toi 5 promillen "kaikki menee päin vittua" känni. Tosin nuo känni-itkutkin nieleskellään niin pitkään ettei ole todistajia paikalla, paitsi ehkä vaimo.
En kyllä luokittele itseäni "äijiin", koska joskus aika mitättömät asiat saattavat aiheuttaa nieleskelyä.En muista mitä ja koska viimeks olen itkeny, mutta kyllä ne itkemiset on selvinpäin tapahtuneet. Enkä ole itkenyt hautajaisissa tai häissä yms. vastaavissa tilaisuuksissa missä kuuluu itkeä, mutten silti itteeni tunteettomana pidä.
Itkee sillon ku itkettää ja nauraa sillo ku naurattaa. Eiks se niin mene?..ystävän, kaverin tai jonkin muun "täysissä voimissa" kuoleen lähiomaisen hautajaisissa?
Minä en osaa surra esim. laitoshoidossa vuosia maaneen läheisen kuolemaa, mutta terveen ihmisen tapaturmainen/väkivaltainen kuolema tuntuu niin pahalta, että nieleskeleminen ei auta.Richartti kirjoitti:
..ystävän, kaverin tai jonkin muun "täysissä voimissa" kuoleen lähiomaisen hautajaisissa?
Minä en osaa surra esim. laitoshoidossa vuosia maaneen läheisen kuolemaa, mutta terveen ihmisen tapaturmainen/väkivaltainen kuolema tuntuu niin pahalta, että nieleskeleminen ei auta.Sori. Luokkakaveri hukku 16-vuotiaana ja sillon kyl itkettiin porukalla hautajaisissa.
relaxed_eyes kirjoitti:
Sori. Luokkakaveri hukku 16-vuotiaana ja sillon kyl itkettiin porukalla hautajaisissa.
Oisko vastaava mahdollista vielä nykyään, jos jotain samanlaista tapahtuisi? Onko ikä karaissut vai vieläkö itku irtoaisi?
Itse oli tuossa 16 vuoden iässä niin "äijää", että se olin minä, joka luki koko suvun adressit ja surunauhat hautajaisissa. Nykyään ei onnistuisi.Richartti kirjoitti:
Oisko vastaava mahdollista vielä nykyään, jos jotain samanlaista tapahtuisi? Onko ikä karaissut vai vieläkö itku irtoaisi?
Itse oli tuossa 16 vuoden iässä niin "äijää", että se olin minä, joka luki koko suvun adressit ja surunauhat hautajaisissa. Nykyään ei onnistuisi.että ei irtoasi itkua. Siis, nyt kun asiaa mietin, koska puoltoista vuotta sitten yks kaveri teki itsemurhan, eikä se itkettänyt yhtään. Tietty se ei ollut niin läheinen kuin tää luokkakaveri oli aikoinaan.
En tiedä, itkiskö vai ei. Eikä oikein syvällisesti halua edes mahdollista tilannetta alkaa miettimään. Eikä edes osaa.- vastauksia??
relaxed_eyes kirjoitti:
että ei irtoasi itkua. Siis, nyt kun asiaa mietin, koska puoltoista vuotta sitten yks kaveri teki itsemurhan, eikä se itkettänyt yhtään. Tietty se ei ollut niin läheinen kuin tää luokkakaveri oli aikoinaan.
En tiedä, itkiskö vai ei. Eikä oikein syvällisesti halua edes mahdollista tilannetta alkaa miettimään. Eikä edes osaa.Voisiko tuota yllä olevaa tekstiä nimittää korniksi?
vastauksia?? kirjoitti:
Voisiko tuota yllä olevaa tekstiä nimittää korniksi?
...se on suomenkieltä, korni on aika harvinainen kieli kuitenkin. http://fi.wikipedia.org/wiki/Korni
Nykyään itken kun siltä tuntuu, en nyt hirveän usein kuitenkaan. Ennen en itkenyt ollenkaan, mielestäni tuo on parannusta.
- Aurinko79-
Itse tunnustaudun itkupilliksi mutta harvemmin olen törmännyt miehiin, joita vois itkupilleiksi kutsua vaikka muutamien miesten itkuja olenkin todistellut. Useimmiten nuo itkut on liittynyt erotilanteisiin. Mun mielestä mies saa itkeä jos siltä tuntuu, ei sitä itkua väkisin tarvi nieleskellä mutta ei itkuttomuuskaan automaattisesti tarkoita etteikö mies pystyisi tuntemaan.
Tärkeintä että itse kokee, ettei patoa sisälleen tunteita jotka mahdollisesti purkautuu myöhemmin ikävällä tavalla. Jollain tavalla ne omat tunteet on käsiteltävä ja toisilla itku toimii oivana välineenä siihen, toisilla taas se voi olla jotain aivan muuta.- scale
se, että ei vollaa ei todellakaan tarkoita sitä, että ei tunne, ihmisillä on erilaisia tapoja reagoida, mä en vaan tiedä mikä se on itsellä, mutta poru ei vaan tule.
Tiedä sitten jos samanlainen kulttuuri on Suomessa ja Japanissa ja molemmissa on korkeat itsemurhatilastot, onko näillä asioilla sitten tekemistä keskenään, porua tai ei, itsellä ei oikein koskaan ole ollut itsetuhoisia ajatuksia. - Aurinko79-
scale kirjoitti:
se, että ei vollaa ei todellakaan tarkoita sitä, että ei tunne, ihmisillä on erilaisia tapoja reagoida, mä en vaan tiedä mikä se on itsellä, mutta poru ei vaan tule.
Tiedä sitten jos samanlainen kulttuuri on Suomessa ja Japanissa ja molemmissa on korkeat itsemurhatilastot, onko näillä asioilla sitten tekemistä keskenään, porua tai ei, itsellä ei oikein koskaan ole ollut itsetuhoisia ajatuksia.että korkeat itsemurhatilastot viittaa siihen ettei tunteita osata käsitellä. Tunteista ei osata kertoa, niitä ei myönnetä tai tunnusteta. Ei uskalleta edes itkeä vaikka se vois auttaa eteenpäin. Itkun puute ei siis välttämättä suoraan liity itsemurhiin vaan yleensä se, ettei varsinkaan miehet osaa käsitellä niitä tunteitaan millään tavalla jolloin kaikki kasaantuu niin pahaksi tukoksi ettei sitä osaa enää purkaa.
Ei sitä väkisin itkeä tarvi jos ei siltä kerran tunnu, mutta omien tunteiden kuunteleminen olis tärkeä taito oppia tekipä sen sitten millä keinolla hyvänsä.
- -ukko-
varmaan keskiarvo. Ihan joka vuosi ei silmä kostu, mutta jonain vuonna saatta jopa toistua.
Joskus - hyvin harvoin - joku pateettinen leffakin voi kostuttaa silmän. Avioerojen keskellä on joskus itkettänyt, mutta en nyt parkumaan ole alkanut.
Viimeksi porasin aivan tosissani vissiin nelisen vuotta sitten, kun mun poika joutui amfetamiinipsykoosissa ekan kerran suljetulle osasolle pakkohoitoon. Silloin oli sellainen ahdistus, pelko ja avuttomuus, että piti istua kaksi tuntia kannolla itkemässä.
Ilo ei laita mua itkemään. Lasten syntymät liikutti, mutta en reagoinut itkemällä onnesta.
Musta tuntuu, että miehet itkee enemmän sisäänpäin. Itkuttomuus ei ole tunteettomuuta, eikä edes sitä, ettei voisi itkeä. Itku vain ei yleensä ole kovin herkässä miehillä? - Tumma Kauris
Olen varmaan viimeksi tarhassa itkenyt niin että joku toinen oli näkemässä. En edes itkenyt 9-vuotiaana äitini hautajaisissa vaikka 10 vuotta vanhempi isosiskoni itki vieressä oikein olan takaa. Sittemmin silmät ovat pari kertaa kostuneet erinäisistä syistä ihan omissa oloissa.
Ei minusta miehen itkemisessä mitään hävettävää ole. Ei minulle koskaan lapsena sanottu, etteivätkö miehet saisi itkeä. Mutta kun ei vaan itketä. Joskus on johonkin leffaan onnistunut eläytymään niin, että on mennyt nieleskelyn puolelle, muttei itkuksi asti.
Joskus vuosia sitten meni joku känniriita itkuksi, että kai minä sitten tässä asissa olen vähän kuin Scale. Tosin minä taidan muutenkin olla tunne-elämältäni jotenkin vaisu. Mikään ei herätä nykyisin kunnollista tunteenpaloa kuin teininä. Mummo kuolee tai Afrikassa tapahtuu joukkomurha, niin ajattelen mielessäni, että maailmassa nyt vain tapahtuu ikäviä asioita. Elämä on.jälkimmäinen. Tosin joskus monen päivän ryyppäämisen jäljiltä on kohtalaisen herkkä olo, siinä tilassa ei paljoa tarvittais niin saattais tirahtaa tippa linssiin.
- Hossi
Ku korkeintaan yksin kotona sopivassa apatiatilassa!
No, kieltämättä joskus tulee tirautettua ihan muittenkin läsnä, varsinkin hautajaisissa tai joku sopivan tunteellinen tilanne saattaa aiheuttaa kyyneleen silmäkulmaan. ne meikäläisenki itkut oo hyvin pitkälle jo itketty.
Joskus saattaa silmät kostua, mut julkisesti en ees pyyhkäse silmiä.- -QoH-
itkee omalle naiselleen. Oman naisen edessä mies on alaston vailla titteleitä ja statusta.
Mun isä ei itkenyt edes oman äitinsä hautajaisissa, mutta näin sen itkevän kun kuunteli Soldier of fortune-kappaletta suomenkielisine sanoituksineen "Luotu lähtemään". Kaikella on aikansa ja paikkansa.- -QoH-
Richartti kirjoitti:
...aina niskakarvat pystyyn, kun nainen(?) sanoo, että "jokainen mies...."?
niskakarvat? .. ei muuten mutta yritän muodostaa kuvaa mielessäni ja siten huvittaa itseäni.
Keskustelupalstoilla PITÄÄ yleistää. Jos ei yleistä ei kukaan provosoidu, ei ärsyynny eikä taatusti vastaa = ei keskustelua. Keskustelupalstoilla yleistämisen lisäksi ihmisiä pitää luokitella, laittaa laatikoihin ja arvostella.
Pah, kysymysmerkit.. tai no-niin-no... ehkä oon se 50-v. karvainen setä etelä-savosta. - -QoH-
Richartti kirjoitti:
...aina niskakarvat pystyyn, kun nainen(?) sanoo, että "jokainen mies...."?
että kuitenkin tihnutat silmät punasena omalle vaimolles... häpeä myöntää mutta me molemmat tiedämme totuuden, eikö niin?!
:D - scale
Kaiken viimeksi mä ainakaan pillittäisin naiselleni, sen silmissä pitää olla vahva.
- -QoH-
scale kirjoitti:
Kaiken viimeksi mä ainakaan pillittäisin naiselleni, sen silmissä pitää olla vahva.
miehet on vahvoja. Ne ei ikinä itke, ei ikinä panikoi, kestää ja jaksaa aina kaiken.
:DDDDDD
Tyttöjen kanssa saunakeskusteluissa yleisenä aiheena on kun raavas mies valittaa ja uikuttaa kun on pikkasen nenä tukossa tai masuun sattuu. Hemmetti, nainen kestää valittamatta menkakivut ja pienet flussat. Mies haluaa huolenpitoa ja hellyyttä eikä kehtaa sitä muuten pyytää. Ja kuten jo sanoin: oman naisensa edessä mies on alaston. ;) - scale
-QoH- kirjoitti:
miehet on vahvoja. Ne ei ikinä itke, ei ikinä panikoi, kestää ja jaksaa aina kaiken.
Tyttöjen kanssa saunakeskusteluissa yleisenä aiheena on kun raavas mies valittaa ja uikuttaa kun on pikkasen nenä tukossa tai masuun sattuu. Hemmetti, nainen kestää valittamatta menkakivut ja pienet flussat. Mies haluaa huolenpitoa ja hellyyttä eikä kehtaa sitä muuten pyytää. Ja kuten jo sanoin: oman naisensa edessä mies on alaston. ;)"Hemmetti, nainen kestää valittamatta menkakivut"
Just just, kerran kuussa se on mies, joka kestää valittamatta ne menkka-itku-raivarit sun muut tunnemyrskyt.
"Mies haluaa huolenpitoa ja hellyyttä eikä kehtaa sitä muuten pyytää."
Ja nainen kyllä osaa sen raskausajankin passauttaa milloin milläkin mielihalulla saa juosta hakemassa herra ties mitä sille naiselle mieleen juolahtaa.
Entäs sitten ne naisten "sotajutut" jumankauta kun sitä muutama äippä pääsee pöydän ääreen tarinoimaan , miten sitä laitoksella ja tätä laitoksella.
Sitten kehdataan vielä sanoa, että miehet ei tiedä kärsimyksestä mitään. Raskausaika on yhtä suurta kärsimysnäytelmää ja tunnemyrskyä joka miehen on vaan viileästi kestettävä..... Menee ihan sanattomaksi.
Hähhäää eikös ollutkin pirun hienosti yleistetty :D
Kuten jo sanoin äijä poraa viimeksi sille naiselleen. - -QoH-
scale kirjoitti:
"Hemmetti, nainen kestää valittamatta menkakivut"
Just just, kerran kuussa se on mies, joka kestää valittamatta ne menkka-itku-raivarit sun muut tunnemyrskyt.
"Mies haluaa huolenpitoa ja hellyyttä eikä kehtaa sitä muuten pyytää."
Ja nainen kyllä osaa sen raskausajankin passauttaa milloin milläkin mielihalulla saa juosta hakemassa herra ties mitä sille naiselle mieleen juolahtaa.
Entäs sitten ne naisten "sotajutut" jumankauta kun sitä muutama äippä pääsee pöydän ääreen tarinoimaan , miten sitä laitoksella ja tätä laitoksella.
Sitten kehdataan vielä sanoa, että miehet ei tiedä kärsimyksestä mitään. Raskausaika on yhtä suurta kärsimysnäytelmää ja tunnemyrskyä joka miehen on vaan viileästi kestettävä..... Menee ihan sanattomaksi.
Hähhäää eikös ollutkin pirun hienosti yleistetty :D
Kuten jo sanoin äijä poraa viimeksi sille naiselleen."Just just, kerran kuussa se on mies, joka kestää valittamatta ne menkka-itku-raivarit sun muut tunnemyrskyt."
Otan osaa.
"Ja nainen kyllä osaa sen raskausajankin passauttaa milloin milläkin mielihalulla saa juosta hakemassa herra ties mitä sille naiselle mieleen juolahtaa."
Tottakai erityisesti silloin kun on vielä syy. Nainen haluaa muulloinkin passausta ja palvontaa (en ole lukenut mutta voisin lukematta suositella ja todeta että tästä juuri kertoo S.Sievisen kirjakin ;)) mutta ilman pätevää syytä mies harvemmin passaa. Raskausaikana on hyvä vedota miehen huonoon omatuntoon jos ei ukko muuten penkistä liikahda.
"Entäs sitten ne naisten "sotajutut" jumankauta kun sitä muutama äippä pääsee pöydän ääreen tarinoimaan , miten sitä laitoksella ja tätä laitoksella."
Valitettavasti näin. Itselläni ei noita sotajuttuja ole kertynyt yhden yhtäkään, joten en niistä perusta ja lähinnä rupeaa vain yökkäyttämään. Imetyskeskustelut yleensä edeltävät näitä keskusteluja ja tajuan hävitä paikalta jo niiden alkaessa.
"Hähhäää eikös ollutkin pirun hienosti yleistetty :D "
Niin? Luulet varmaan että nyt täällä toisessa päässä tyttö meni paniikkiin kun Äijien Äijä lateli pöytään sellaista naisen yleistystä että oksat pois ranskanpullasta. Harmiksesi voin kuitenkin todeta että näin on ja otan osaa.. näitä asioita olen näillä palstoilla toitottanut jo parisen vuotta, että voin vain todeta että jos olisin mies, olisin homo... naisen kanssa ei kykene elämään täysjärkinen ihminen ;)
Ja mitä mua elämä on miehistä opettanut on se että ne kaikken machoimmat ja kovimmat on oikeesti niitä herkimpiä.. että paskat sä mikään kovanaama olet! ;DDDDDD - scale
-QoH- kirjoitti:
"Just just, kerran kuussa se on mies, joka kestää valittamatta ne menkka-itku-raivarit sun muut tunnemyrskyt."
Otan osaa.
"Ja nainen kyllä osaa sen raskausajankin passauttaa milloin milläkin mielihalulla saa juosta hakemassa herra ties mitä sille naiselle mieleen juolahtaa."
Tottakai erityisesti silloin kun on vielä syy. Nainen haluaa muulloinkin passausta ja palvontaa (en ole lukenut mutta voisin lukematta suositella ja todeta että tästä juuri kertoo S.Sievisen kirjakin ;)) mutta ilman pätevää syytä mies harvemmin passaa. Raskausaikana on hyvä vedota miehen huonoon omatuntoon jos ei ukko muuten penkistä liikahda.
"Entäs sitten ne naisten "sotajutut" jumankauta kun sitä muutama äippä pääsee pöydän ääreen tarinoimaan , miten sitä laitoksella ja tätä laitoksella."
Valitettavasti näin. Itselläni ei noita sotajuttuja ole kertynyt yhden yhtäkään, joten en niistä perusta ja lähinnä rupeaa vain yökkäyttämään. Imetyskeskustelut yleensä edeltävät näitä keskusteluja ja tajuan hävitä paikalta jo niiden alkaessa.
"Hähhäää eikös ollutkin pirun hienosti yleistetty :D "
Niin? Luulet varmaan että nyt täällä toisessa päässä tyttö meni paniikkiin kun Äijien Äijä lateli pöytään sellaista naisen yleistystä että oksat pois ranskanpullasta. Harmiksesi voin kuitenkin todeta että näin on ja otan osaa.. näitä asioita olen näillä palstoilla toitottanut jo parisen vuotta, että voin vain todeta että jos olisin mies, olisin homo... naisen kanssa ei kykene elämään täysjärkinen ihminen ;)
Ja mitä mua elämä on miehistä opettanut on se että ne kaikken machoimmat ja kovimmat on oikeesti niitä herkimpiä.. että paskat sä mikään kovanaama olet! ;DDDDDDyhtään kova ainakaan niille muutamalle ihmiselle jokka on oppinu kietomaan mut pikkurillinsä ympärille, ne on ne kolme elämäni naista.
Yleisesti ottaen olen vittumainen ja myönnän sen, mutta se ei juurikaan mua häiritse. -QoH- kirjoitti:
niskakarvat? .. ei muuten mutta yritän muodostaa kuvaa mielessäni ja siten huvittaa itseäni.
Keskustelupalstoilla PITÄÄ yleistää. Jos ei yleistä ei kukaan provosoidu, ei ärsyynny eikä taatusti vastaa = ei keskustelua. Keskustelupalstoilla yleistämisen lisäksi ihmisiä pitää luokitella, laittaa laatikoihin ja arvostella.
Pah, kysymysmerkit.. tai no-niin-no... ehkä oon se 50-v. karvainen setä etelä-savosta.Vasta kävin parturissa.
-QoH- kirjoitti:
että kuitenkin tihnutat silmät punasena omalle vaimolles... häpeä myöntää mutta me molemmat tiedämme totuuden, eikö niin?!
:D...töissä oli vähän raskas päivä, pakko tirautta pikkasen :)
-QoH- kirjoitti:
Tyttöjen kanssa saunakeskusteluissa yleisenä aiheena on kun raavas mies valittaa ja uikuttaa kun on pikkasen nenä tukossa tai masuun sattuu. Hemmetti, nainen kestää valittamatta menkakivut ja pienet flussat. Mies haluaa huolenpitoa ja hellyyttä eikä kehtaa sitä muuten pyytää. Ja kuten jo sanoin: oman naisensa edessä mies on alaston. ;)...niitä samoja jotka lähti maitojunalla intistä kotiin? Vai niitä joista ei ollut sinne lähteen alkuunkaan?
Mä luulen, että mun vaimolla ei oo mitään tietoa siitä mitä noi teidän menkkakivut on joiden kestämisellä voi oikein kehuskellä.- -QoH-
Richartti kirjoitti:
...niitä samoja jotka lähti maitojunalla intistä kotiin? Vai niitä joista ei ollut sinne lähteen alkuunkaan?
Mä luulen, että mun vaimolla ei oo mitään tietoa siitä mitä noi teidän menkkakivut on joiden kestämisellä voi oikein kehuskellä.on yleensä sellasia jotka on jopa vähän jatkanu sitä inttiä. Pitäähän karuilla karpaaseillakin olla joku joka vähän pitää hyvänä ja silittelee... ja pitäähän sitä vähän uikuttaa jos nainen ei itse omatoimisesti sitä tajua tehdä =)
- vili
ole mun juttu. koko homma tuntuu aika turhalta, koska itkemällä ne asiat ei muutu.
onhan noita isojen miesten tunteenpurkauksia nähty. varsin kesällä kun kilpailemme lätkäjätkien kanssa, kuka juo korin kaljaa nopeiten. siellä on hauskoja tilanteita kun jätkät on aivan sekasin ja itkee kadonnutta nakkipakettia. - äkkilähtö
eihän luonnollisen kuoleman edessä aina itketäkään, jos toinen on vanha ja sairas. kuolemahan on silloin helpotus.
äkkilähdöt tuntuvat epäoikeudenmukaisilta.
veljeni kyllä itki kun sen vaimo sai raskausmyrkytyksen ja sekä vaimo että vauva meinasivat kuolla - silloin se itki- scale
En minäkään kestäisi jos mun perheelle jotakin tapahtuisi, sellainen ajatus on liian pelottava edes mietittäväksi.
Enkä mä sitä väitäkkään, että en surisi, viimeksi kun läheinen ihminen kuoli, mä kuljin monta päivää kuin sumussa ja oli ihan helvetin paha olla, mutta poru ei tullut, mieli teki vaan huutaa ja kirota, jopa kirkossa.
- Danskuu
etten itkenyt ollenkaan. En missään tilanteessa, en edes yksinäni salaa muilta. (lapsuudesta pitkälle aikuisuuteen) paitsi unissani. (joskus tuli melkein, mut ei sit kuitenkaan)
Joskus 28-vuotiaana rupes jopa ilman syytäkin tulee itku, mut ei kauheen usein.
Nuorimmaisen raskauden myötä ja viel nykyäänkin itken jopa ilosta, ehkä mulla valuu vieläkin joskus kyyneleitä, joita ei vuosiin valunut tai sitten minust` vaa iän myötä tullut pissiliisi ;DD
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91244- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691