Osaako kukaan sanoa millainen naisten satula on? Olen sitä nähnyt vain ohjelmissa, mutta en ymmärrä miten siinä oikein pysyy kun hypitään esim. esteitä tai juostaan? Onko niissä jotkut hihnat joilla sidotaan itsensä kiinni? :)
Naisten satula
3
2067
Vastaukset
- polle1
Satula on sellainen, että molemmat jalat on samalla puolella (ennen ei ollut soveliasta, että nainen istuu jalat haarallaan). Yksi jalustin, joka on sen puolen jalassa, joka on "oikealla" puolellaan. Kyllähän se varmaan kiikkerä kapistus on, ja esteet ym. on vaikeita, mutta harjoitus tekee mestarin. Hihnoja ei ole, kuten ei normaalissakaan satulassa (turvallisuus!).
- istutaan
molemmat jalat samalla puolella. Muistaakseni satula on vasemmanpuoleinen eli vain vasemmalle jalalle on jalustin. Sen lisäksi satulan ylosassa(kuitenkin vasemmalla puolella) on "tukki", jonka varassa ratsastajan oikean puoleinen jalka lepää ja josta oikealla jalalla saa tukea.
Naistensatula istuntaa voi kokeilla ihan tavallisellakin satulalla, mutta tasapaino kannattaa olla hallinnassa ennen kuin lähtee yrittelemään mitään vauhdikkaampia suorituksia...- Anonyymi00003
Toispuoleisella satulalal ei ollutkan tarkoitus koskaan mitään esteitä ylitääkkään,ainoastaan ratsastettiin matkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831322- 44948
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142739
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594