Miksi nykyään musiikkia myydään vartalolla, Olenko ainoa jota tämä ärsyttää? Musiikkia pitäisi kuunnella itse musiikin takia, ei sen takia, että mussiikki videossa hyppii puoli aloston nainen. Hyvänä esimerkkinä voisin heittää tähän Carma - Unforgivable Sinner musiikki videon. Miten lauluun liittyy pieni pukeisen naisen konttaaminen pesukoneiden päällä? Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle mitä hienoa siinä on? Ja musiikki video loppu oli koko loukkauksen huippu. Nunnia? Hei herätkää! Se saattaa olla joitakin uskontoja vastaan, sillä käsittääkseni nunnat elävät selibaatissa, eikö? eivät ne pese toisiaan taikka hypi puoli alasti tv:ssä.
Ps. Videohan siis löytyy esimerkiksi YouTubesta. Nimellä Carma - Unforgivable Sinner
Nykymusiikki
7
529
Vastaukset
- erityisesti
nykypäivän rock-musiikkiin.
Musiikki on mielikuvituksetonta radio-paskaa, joka paikataan hyvännäköisellä artistilla/bändillä. Esim Tokio Hotel. Musiikilla on ihan sivumerkitys kun tiedetään että pikkutytöt ostavat levyn koska "se on niin ihq ja söpö". Musiikilla ei ole väliä.
2000-luvun rock-musiikki ei ainakaan alternative/nykypunk-pellejen avulla kehity mihinkään suuntaan, sillä kaikki kopioivat toinen toistaan eivätkä kehitä omia massasta erottavia juttuja.
ROCK = KUOLLUT - Hard Lovin´ Man
Räppi, r&b ja hiphop ovat malliesimerkkejä "vartalomusiikista". Vähäpukeisilla misuilla yritetään myydä kyseistä tuotosta ja siinä he todellakin onnistuvat. Nuoret kundit ryntäävät haarojaan kauhoen levykauppaan mielessään musavideon hottis. Sitten kotona pistetään levy pyörimään ja ajatellaan videon misuja :D
Tosiasiahan on se, että jos noita musavideoita katsoessa pistää silmänsä kiinni, ei jäljelle jää kuin itse musiikki. Mitä se sitten on? Useimmiten ihan uskomatonta paskaa. Täysin sisällötöntä soopaa, jota nuoriso ostaa kuuppa himmeenä! Hävetkää, ressukat!- jota aivottomat teinit
kuuntelee vain kun se on niin siistiä. kattokaapa vaikka youtubesta "pakito" hakusanalla videoita. "musiikki" on niin paskaa kuin olla ja voi, mutta videot täynnä heiluvia perseitä.
- patgarret
Yksi erityisen ärsyttävä piirre ainakin minulle tämän päivän pop-musiikissa on myös se, miten vähän maailmassa oikeastaan on artisteja, jotka oikeasti tekisivät oman musiikkinsa. Haastattelut, joissa tyypit kehuvat, kuinka juuri tästä levystä tuli "omanlainen" ja kuinka artisti on siihen halunnut mahdollisimman paljon omaa itseä naurattavat. Kuinka levyssä/biisissä voisi olla mitään esittäjältä lahtenyttä jos biisin on tehnyt joku toinen kuin artisti, joku, jolla oikeasti jotain sanottavaa olisi?
Vaikka tosin nykyään taitaa olla vain fiktiota, koska nykymusiikista on yleensä melko turha etsiä minkäänlaista sanomaa. Itsensä myyminen tuntuu tosiaankin olevan ainoa pointti musiikisa tänäpäivänä. Jos bändi/artisti jollakin tavalla poikkeaa tästä skaalasta, jos hän ei ole esim. tarpeeksi seksikäs, valovoimainen tai levy-yhtiön tahtoon alistuva, ei hänen musiikkiaan oteta kuuleviin korviinkaan. Surullista.
Liha on heikkoa. Joissakin musiikin lajeissa musiikin mainonnasta vastaavat on huomanneet toisia nopeammin sen millä saa helposti ja halvalla mielenkiinnon omaa tuotetta kohtaan. Ei kyse ole siitä että perseenkeinutuksella saisi mistään musiikista sen parempaa, mutta mitä enempi mielenkiintoa niin sitä enemmän kappaleet tuppaa saamaan soittokertoja musiikkikanavilla ja myös radiossa.
- kuukoira_
Mukavahan noita on katsella siinä musiikin lomassa,
oli vain turhankin raskas vaatetus vielä päällä. - 13v
Samaa mieltä. Aika tappoi musiikin. Muutama hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219