Mielestäsi livessä eniten "melaa"?
Kuka saa?
53
1861
Vastaukset
- Papeete1
Varmaan ne pariutuneet edelleenkin :)
- ehdottomasti
MINÄ :)
Epäilisin kuitenkin, että timanttia tai Qoh.
Muut naiset elää enemmän tai vähemmän jonkin puutteessa.- -QoH-
.. ja tolla viestillä paljastit muuten "henkilöllisyytes" ;)
- Aurinko79-
Kukahan muuten johtaa meidän puutteessa olo-kisaa? En tosin muista ketä siinä oli mutta aika joukko puutteellisia kuitenkin itseni mukaanlukien :)
-QoH- kirjoitti:
.. ja tolla viestillä paljastit muuten "henkilöllisyytes" ;)
Kuin sä sen tosta kommentista luit, etkä jo ennemmin?
Kyllä naiset on kummallisia.- -QoH-
relaxed_eyes kirjoitti:
Kuin sä sen tosta kommentista luit, etkä jo ennemmin?
Kyllä naiset on kummallisia.en oo täällä vielä jaksanu kauheesti juttuja lueskella (lue. vastauksia). Lähinnä vain aloituksia... tossa tänään tietysti olin jo 90 % varma mutta toi oli piste i:n päälle.
Jos sä rakastaisit alteregoas vähemmän niin joskus ehkä pystytkin luopumaan siitä ;D Aurinko79- kirjoitti:
Kukahan muuten johtaa meidän puutteessa olo-kisaa? En tosin muista ketä siinä oli mutta aika joukko puutteellisia kuitenkin itseni mukaanlukien :)
Pitäisköhän tähän nyt sitten listata minkälaista huomiota kenellekin sois?
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Pitäisköhän tähän nyt sitten listata minkälaista huomiota kenellekin sois?
et listattais et se ja se on ollut sen verran kärttyinen viime aikoina et sille tarttis ainakin sellainen "3-5 kertaa päivässä kahden viikon ajan"-tehokuuri näin alkuun? :)
-QoH- kirjoitti:
en oo täällä vielä jaksanu kauheesti juttuja lueskella (lue. vastauksia). Lähinnä vain aloituksia... tossa tänään tietysti olin jo 90 % varma mutta toi oli piste i:n päälle.
Jos sä rakastaisit alteregoas vähemmän niin joskus ehkä pystytkin luopumaan siitä ;Dettä miten toi kommentti voi olla se piste sinne i:n päälle. Mutta siinä olet oikeessa, että aika vaikee sitä alteregoa on olla rakastamatta. Edes vähentää sitä.
Aurinko79- kirjoitti:
et listattais et se ja se on ollut sen verran kärttyinen viime aikoina et sille tarttis ainakin sellainen "3-5 kertaa päivässä kahden viikon ajan"-tehokuuri näin alkuun? :)
Ja jos eilistä päivää aattelee, ni Mangustille ja viilisniilikselle olis toi tehokuuri nyt paikallaan.
- sit:
relaxed_eyes kirjoitti:
Ja jos eilistä päivää aattelee, ni Mangustille ja viilisniilikselle olis toi tehokuuri nyt paikallaan.
löytää sopiva mies, joka antaisi heille kyydit?
Ehdotuksia? - Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Ja jos eilistä päivää aattelee, ni Mangustille ja viilisniilikselle olis toi tehokuuri nyt paikallaan.
Mitenköhän neidot itse olis halukkaita vastaanottamaan sen? :)
Aurinko79- kirjoitti:
Mitenköhän neidot itse olis halukkaita vastaanottamaan sen? :)
rivien välistä oli aistittavissa, että joku mies molemmilla eilen oli mielessä, mutta se kyseinen mies ei neitojen jotain tarpeita ollut tyydyttänyt.
Jotta, kai kumpikin onnesta soikeena olis, jos haluamansa mies olisi halukas niitä tarpeita tyydyttämään.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
rivien välistä oli aistittavissa, että joku mies molemmilla eilen oli mielessä, mutta se kyseinen mies ei neitojen jotain tarpeita ollut tyydyttänyt.
Jotta, kai kumpikin onnesta soikeena olis, jos haluamansa mies olisi halukas niitä tarpeita tyydyttämään.Siinä meni sitten ensimmäiset paketit, toivotaan että pääsevät perille asti ja että sitä halua löytyy paketteja hyödyntämään.
- minkä?
-QoH- kirjoitti:
.. ja tolla viestillä paljastit muuten "henkilöllisyytes" ;)
onhan se jo kauan tiedetty mikä tämä nappopää on
- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
Ja jos eilistä päivää aattelee, ni Mangustille ja viilisniilikselle olis toi tehokuuri nyt paikallaan.
MINÄ en mitään tehokuureja kaipaile. En todellakaan aio harrastaa seksiä tammikuun aikana.
viilisniilis kirjoitti:
MINÄ en mitään tehokuureja kaipaile. En todellakaan aio harrastaa seksiä tammikuun aikana.
ettet aio tehokuureilla, tarpeesta voidaan sitten olla montaa mieltä.
- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
ettet aio tehokuureilla, tarpeesta voidaan sitten olla montaa mieltä.
Minä en mitään miestä tarvitse. Minä olen tämän kuukauden panoni pannut. Ja se riitti koko kuukaudeksi. Sä vaan aina luulet, että mä olen puutteessa. Itseasiassa, sä taidat toivoa sitä.
viilisniilis kirjoitti:
Minä en mitään miestä tarvitse. Minä olen tämän kuukauden panoni pannut. Ja se riitti koko kuukaudeksi. Sä vaan aina luulet, että mä olen puutteessa. Itseasiassa, sä taidat toivoa sitä.
Sä sitte vaan vissiin esität takakireetä.
(minkähänlaista tekstiä tässä on vielä sulta loppukuusta odotettavissa)- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
Sä sitte vaan vissiin esität takakireetä.
(minkähänlaista tekstiä tässä on vielä sulta loppukuusta odotettavissa)Siis mä en nyt tiedä, että mitenkä sä saat musta jotenkin erityisen takakireen tyypin? Ei tästä tuu lopulta yhtään mitenkään erikoista tekstiä. Ihan normaalin takakireetä vaan ;).
viilisniilis kirjoitti:
Siis mä en nyt tiedä, että mitenkä sä saat musta jotenkin erityisen takakireen tyypin? Ei tästä tuu lopulta yhtään mitenkään erikoista tekstiä. Ihan normaalin takakireetä vaan ;).
normaalin takakiree voi olla mulle karseen takakireetä. Siitä se ero.
- sarvikuonokas
timanttia tai fox
- meloja.
Meinaat että täältä saa?
Palstan lemmikkilutkittelija, eiköhän se ole jo aikaa sitten saanut tarpeeksensa naisista.
- sarvikuonokas
vinkuminen loppuu jouluun :)
joku lapseton miehensä kanssa yhdessä asusteleva.
Ketkäköhän mahtaa sit olla niitä kovimpia tumputtajia niin miehistä kuin naisistakin???
Muistaakseni Mmies kehuskeli joskus tällä elämän osa-alueella joten mä laitan omat roponi siihen kulhoon. Naisista on jo vähän vaikeempi veikata, sanotaan nyt sit vaikka Papeete tähän.- Papeete1
Mun edellisestä kerrasta pamahti nyt 17 kk:tta täyteen. En mä silti miellä itseeni puutteessa olevaksi, sehän vaikuttaisi siltä kuin haluaisin sitä enkä saa?
Minä taas olen ihan vapaaehtoisesti selibaatissa, saisin kyllä taatusti samana päivänä kikkeliä jos tahtoisin :) - siinä:
Papeete1 kirjoitti:
Mun edellisestä kerrasta pamahti nyt 17 kk:tta täyteen. En mä silti miellä itseeni puutteessa olevaksi, sehän vaikuttaisi siltä kuin haluaisin sitä enkä saa?
Minä taas olen ihan vapaaehtoisesti selibaatissa, saisin kyllä taatusti samana päivänä kikkeliä jos tahtoisin :)saatko siltä keneltä sitä haluaisit?
- ettet mene
Papeete1 kirjoitti:
Mun edellisestä kerrasta pamahti nyt 17 kk:tta täyteen. En mä silti miellä itseeni puutteessa olevaksi, sehän vaikuttaisi siltä kuin haluaisin sitä enkä saa?
Minä taas olen ihan vapaaehtoisesti selibaatissa, saisin kyllä taatusti samana päivänä kikkeliä jos tahtoisin :)umpeen.
Papeete1 kirjoitti:
Mun edellisestä kerrasta pamahti nyt 17 kk:tta täyteen. En mä silti miellä itseeni puutteessa olevaksi, sehän vaikuttaisi siltä kuin haluaisin sitä enkä saa?
Minä taas olen ihan vapaaehtoisesti selibaatissa, saisin kyllä taatusti samana päivänä kikkeliä jos tahtoisin :)mä vähän muistelinkin ja siks mä sut valkkasinkin. Ja kaiken järjen mukaan oot aikalailla kiimaisimmassa iässäskin. Joo siis ei tää nyt mitään vittuiluu ollu, tottakai saat jos haluut.
- Papeete1
ettet mene kirjoitti:
umpeen.
Hämähäkinseittiä kasvaa ja olen jo 3:inkertainen uusioneitsyt. Jossain meinaan luki että puolessa vuodessa tulee neitsyeksi jälleen :DD
- Papeete1
yrmio kirjoitti:
mä vähän muistelinkin ja siks mä sut valkkasinkin. Ja kaiken järjen mukaan oot aikalailla kiimaisimmassa iässäskin. Joo siis ei tää nyt mitään vittuiluu ollu, tottakai saat jos haluut.
Kirkkaasti SupremeSatan. Hän on meidän abbedissa ja me muut ollaan vasta noviiseja :)
Odotas kun päästän itseni irti.. mies luulee pokanneensa jonkun nymfomaanin kun mä vähän otan takaisin menetettyä aikaa ;D - Aurinko79-
Papeete1 kirjoitti:
Hämähäkinseittiä kasvaa ja olen jo 3:inkertainen uusioneitsyt. Jossain meinaan luki että puolessa vuodessa tulee neitsyeksi jälleen :DD
Täytyykö sitä sitten käydä sama jännitys ja kipu läpi uudelleen? Täytyis vaan pitää tasaisesti homma käynnissä nii ei pääsis tuollasia käymään ;)
- Papeete1
Aurinko79- kirjoitti:
Täytyykö sitä sitten käydä sama jännitys ja kipu läpi uudelleen? Täytyis vaan pitää tasaisesti homma käynnissä nii ei pääsis tuollasia käymään ;)
Arvaas mikä on inhottavinta? Mä olen ollut pitkällä tauolla 2 kertaa aikaisemminkin, ja sen jälkeen aina sama juttu.
Mirri menee ihan sekaisin ekasta kerrasta. On kipeämpi ja hiiva tulee yms. Menee viikko mirrin tasapainotukseen. Pitäisi olla todellakin säännöllisempää jotta ylilyöntejä ei tulisi :) - Aurinko79-
Papeete1 kirjoitti:
Arvaas mikä on inhottavinta? Mä olen ollut pitkällä tauolla 2 kertaa aikaisemminkin, ja sen jälkeen aina sama juttu.
Mirri menee ihan sekaisin ekasta kerrasta. On kipeämpi ja hiiva tulee yms. Menee viikko mirrin tasapainotukseen. Pitäisi olla todellakin säännöllisempää jotta ylilyöntejä ei tulisi :)Mut kai tuohon voi jotenki etukäteen valmistautua vaikka treenaamalla itekseen? Eihän ne muutkaan lihakset treenamatta kunnossa pysy ;)
- Papeete1
siinä: kirjoitti:
saatko siltä keneltä sitä haluaisit?
Mutta kerran on homma testattukkin. Piti valkata baarista sellainen mies joka on omaan silmään kaikkein komein yms. Mä valkkasin komean hunksin jolla oli upeat tatuoinnit ja jee.. se oli aika helppo saatava ;D
Mutta tosiaan, ei sillain aina käy. - Papeete1
Aurinko79- kirjoitti:
Mut kai tuohon voi jotenki etukäteen valmistautua vaikka treenaamalla itekseen? Eihän ne muutkaan lihakset treenamatta kunnossa pysy ;)
Voihan olla että etukäteistreenaus jotain auttaa tai sitten ei, en tiedä kun en esim dildoja harrasta/omista.
Se on vaan kestettävä ja ostettava hiivalääke etukäteen varunvuoksi, kyllä se siitä sitten lähtee sujuun :) - johtuu
Papeete1 kirjoitti:
Voihan olla että etukäteistreenaus jotain auttaa tai sitten ei, en tiedä kun en esim dildoja harrasta/omista.
Se on vaan kestettävä ja ostettava hiivalääke etukäteen varunvuoksi, kyllä se siitä sitten lähtee sujuun :)mistään lihaksistoista. Eiköhän kyseessä ole vaan bakteeritasapainon muuttuminen siellä alapäässä, kun eritteitä kerran aletaan taas vaihdella :)
- Aurinko79-
Papeete1 kirjoitti:
Voihan olla että etukäteistreenaus jotain auttaa tai sitten ei, en tiedä kun en esim dildoja harrasta/omista.
Se on vaan kestettävä ja ostettava hiivalääke etukäteen varunvuoksi, kyllä se siitä sitten lähtee sujuun :)Mä luulen et kunnostaudun tässä etukäteistreenissä nyt kyllä paremmin, jospas se toimis edes jonkinlaisena jännitystä poistavana psykosomaattisena ajatuksena siellä taustalla :)
Papeete1 kirjoitti:
Arvaas mikä on inhottavinta? Mä olen ollut pitkällä tauolla 2 kertaa aikaisemminkin, ja sen jälkeen aina sama juttu.
Mirri menee ihan sekaisin ekasta kerrasta. On kipeämpi ja hiiva tulee yms. Menee viikko mirrin tasapainotukseen. Pitäisi olla todellakin säännöllisempää jotta ylilyöntejä ei tulisi :)kuukautta tarvita. Nyt meni reilut 4 viikkoo muijan kans silleen et ei nähty ja sitä edellisillä kerroilla on käytetty taas pitkästä aikaa kortsua suunnilleen pari kk, no nyt sit jouluna tuli vähän juhlistettua jeesuksen syntymää kokeilemalla ns. herran hallussa ehkäisyllä ja eiköhän meikä saanu hiivatulehduksen heppiini. Heti jos tulee vähän pidempää paussia niin värkit ehtii vieraantua toisistaa / ulkopuolisista tunkeilijoista ja sit taas kärvistellään jos jonkun moisista kutinoista,ei hyvä. Kyl tasasen tappava tahti on avain onneen tässä asiassa.
- muuta huomaa hulluille.
yrmio kirjoitti:
kuukautta tarvita. Nyt meni reilut 4 viikkoo muijan kans silleen et ei nähty ja sitä edellisillä kerroilla on käytetty taas pitkästä aikaa kortsua suunnilleen pari kk, no nyt sit jouluna tuli vähän juhlistettua jeesuksen syntymää kokeilemalla ns. herran hallussa ehkäisyllä ja eiköhän meikä saanu hiivatulehduksen heppiini. Heti jos tulee vähän pidempää paussia niin värkit ehtii vieraantua toisistaa / ulkopuolisista tunkeilijoista ja sit taas kärvistellään jos jonkun moisista kutinoista,ei hyvä. Kyl tasasen tappava tahti on avain onneen tässä asiassa.
Meinaatko oikein isukiksi pyrkiä ??
- Papeete1
johtuu kirjoitti:
mistään lihaksistoista. Eiköhän kyseessä ole vaan bakteeritasapainon muuttuminen siellä alapäässä, kun eritteitä kerran aletaan taas vaihdella :)
Munkin suosikkiveikkaukseni.
- Aurinko79-
johtuu kirjoitti:
mistään lihaksistoista. Eiköhän kyseessä ole vaan bakteeritasapainon muuttuminen siellä alapäässä, kun eritteitä kerran aletaan taas vaihdella :)
Sitä voi yrittää pitää loitolla käyttämällä esim asidofilus-tuotteita. Kuulemma ne tasapainottaa elimistön emäksisyyttä tms. jottei hiivabakteerit pääse vallattomasti lisääntymään.
Mulla ei siis ole mitään lääketieteellistä todistetta tästä, mutta mulle ns. luonnonkeinot tehos paremmin ku mitkään hemmetin lääkkeet joskus aikoinaan. Lääkkeet aiheutti vaan hiivan uusimisen ja lääkäri ehdotti sitten noiden asidofilus-tuotteiden käyttöä eikä oo sen jälkeen ollut merkkiäkään mistään hiivoista. - Papeete1
yrmio kirjoitti:
kuukautta tarvita. Nyt meni reilut 4 viikkoo muijan kans silleen et ei nähty ja sitä edellisillä kerroilla on käytetty taas pitkästä aikaa kortsua suunnilleen pari kk, no nyt sit jouluna tuli vähän juhlistettua jeesuksen syntymää kokeilemalla ns. herran hallussa ehkäisyllä ja eiköhän meikä saanu hiivatulehduksen heppiini. Heti jos tulee vähän pidempää paussia niin värkit ehtii vieraantua toisistaa / ulkopuolisista tunkeilijoista ja sit taas kärvistellään jos jonkun moisista kutinoista,ei hyvä. Kyl tasasen tappava tahti on avain onneen tässä asiassa.
Että se on sitten aina yhtä vmäistä totutella tositoimiin :)
- Papeete1
Papeete1 kirjoitti:
Mutta kerran on homma testattukkin. Piti valkata baarista sellainen mies joka on omaan silmään kaikkein komein yms. Mä valkkasin komean hunksin jolla oli upeat tatuoinnit ja jee.. se oli aika helppo saatava ;D
Mutta tosiaan, ei sillain aina käy.Siis sen valkatun piti olla niin übermahtava, että siitä ajatteli ettei tota saisi ikinä eikä normaalisti olisi tullut pieneen mieleenkään mennä yrittään sitä. Vähän vaikeustasoa lisää kisaan :D
muuta huomaa hulluille. kirjoitti:
Meinaatko oikein isukiksi pyrkiä ??
varmat päivät kyl se kortsu sit yleensä aina jossain vaiheessa kaivettiin sieltä yöpöydänlaaatikosta. Mä hallitsen herraa eikä herra minua jtn. hallittu ulosvetokin on aika käypä keino.
- dosentti-x
Aurinko79- kirjoitti:
Mut kai tuohon voi jotenki etukäteen valmistautua vaikka treenaamalla itekseen? Eihän ne muutkaan lihakset treenamatta kunnossa pysy ;)
Mirrin funktio on olla täytettynä jatkuvalla syötöllä
- Danskuu
mut aikas vahvoilla tässä skabas. Ehän mä huviksee ota miestä mun luo asuu, vaik sil omakin kämppä iha täs vieres... :))
- ex-Wastaaja
"Kuka saa?
Kalup 8.1.2008 klo 14.38
Mielestäsi livessä eniten "melaa"?"
Tälle aloitukselle Vuoden Aloitus- Nobel!
Ei mut jessus. Ärsyttävää, jos kyseessä olis taas joku mukaporhoilu sillä verukkeella, että joku tapaus on koko Suomen edessä naamallaan näytillä ja haluais tietää, mitä "hei MINUSTA" ajatellaan... Osta hei omena!
Tän palstan vuoden sivistys- Nobel kuuluu silti satunnaisiin huomioihin perustuvan verrantoni pohjalta ehdottomasti tälle aloittajalle: palstan yleiseen tasoon nähden tässä on kohtuullisen sivistynyttä ja henkilökohtaisen subjektiivisen kokemuksen ylittävää maailman luotaamisen tapaa, näkisin. Kiva homma.
Silti olis mukavaa, jos kertoisitte enemminkin vaikkapa sukupuolitaudeistanne ja alapäämieltymyksistänne: erityiskicksit tulee, jos on kuva messissä. You make my day!- ex-Wastaaja
Oma vastaukseni ap:n kysymykseen olen toki minä.:) Ei ainakaan tää teidän arvostamanne saanti (vrt. mikä se aloittajan termi nyt oli?) ole ikinä naamasta eikä muustakaan sellaisista ( vrt. aloituksen keskustelua luotaava luonne..) ollu kiinni.
Valitettavasti kuvittelukykyni on kuitenkin aika rajoitettua tämän kysymyksen osalta, joskin kykenen kyllä kuvittelemaan aika montakin tyyppiä, jotka jo juttujensa ( vrt. nyanssien ymmärrys) perusteella olis takuulla surkeita sängyssäkin. Jotkut tekis mieli lähinnä sitoa pilistään sängynpäätyyn: muuta "seksuaalista" täällä ei useinkaan kenestäkään voi ajatella... Tms. ajatella seksuaalisuutta ylipäätäänkään. ( & btw kuka sitäkin muka tosissaan koko ajan kelaa?) - feikki sillä
ex-Wastaaja kirjoitti:
Oma vastaukseni ap:n kysymykseen olen toki minä.:) Ei ainakaan tää teidän arvostamanne saanti (vrt. mikä se aloittajan termi nyt oli?) ole ikinä naamasta eikä muustakaan sellaisista ( vrt. aloituksen keskustelua luotaava luonne..) ollu kiinni.
Valitettavasti kuvittelukykyni on kuitenkin aika rajoitettua tämän kysymyksen osalta, joskin kykenen kyllä kuvittelemaan aika montakin tyyppiä, jotka jo juttujensa ( vrt. nyanssien ymmärrys) perusteella olis takuulla surkeita sängyssäkin. Jotkut tekis mieli lähinnä sitoa pilistään sängynpäätyyn: muuta "seksuaalista" täällä ei useinkaan kenestäkään voi ajatella... Tms. ajatella seksuaalisuutta ylipäätäänkään. ( & btw kuka sitäkin muka tosissaan koko ajan kelaa?)ex-Wastaaja on kirjoitettu ilman legendaarista välilyöntiä.
- ex-Wastaaja
feikki sillä kirjoitti:
ex-Wastaaja on kirjoitettu ilman legendaarista välilyöntiä.
"Sä olet
feikki sillä 8.1.2008 klo 20.34
ex-Wastaaja on kirjoitettu ilman legendaarista välilyöntiä."
Pienestäpä legendasi vedät.;) Mieluusti olisin vähäisesti legendaarinen. Ihan yksi yksittäinen nettikirjoittaja vaikka, mieluiten, joka otetaan vain kulloisenkin kirjoituksensa perusteella.:) Se riittäis mulle vallan mainiosti.
Pienesti siidereissä ( jotka, näin epämiellyttävänä omakohtaisena havaintonani todeten, käyvät päähäni melko helposti) saatan kirjoittaa kirjoitusvirheitä. Muuten en niitä tee. Yhtään. Voisin osoittaa sulle eilisistä kirjoituksistani kaikki tekemäni kirjoitusvirheet, mutta tylsyyden kliimaksi tais tulla jo.:) Oho! Pahoitteluni, jos toi eilinen kirjoitukseni loukkasi jotakuta herkkäsielua, kenties(?). Toiv. ei.
Naamansa kanssa netissä oleminen on musta täysin ok., joskin (aiemmin mainitsemieni) hiivasienistään ja hyppykupastaan kuviensa kanssa jaarittelevien kanssa en välttämättä osaisi olla samalla aaltopituudella... Hiivasienet ja hyppykupat sinänsä kylläkin vähän aiheen sivusta.;D Sori.:/
Joo, tällä kertaa ts. tossa aiemmassa ei ollu feikki. Ne on ( vielä) kuspäisempiä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419