MethoDraine Detox & Slim vs. mehupaasto

kiinnostaa..

Kokemuksia - Kumpi puhdistaa paremmin? Entä kumpi on "mielekkäämpi"? muita kokemuksia?

5

3366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UltimaZeus

Moi!

Mie aloitin ite tässä juuri nyt aamulla Methodraine Detox kuurin ja sen jälkeen olisi tarkoitus ottaa vielä viikon paasto kehiin. Oon 20v mies, mitat suurinpiirtein 170/82. Oli tarkoitus alunperin ottaa pelkkä paasto, mutta ystäväni suositteli tämmöistä ratkaisua ja kuulosti hyvältä silloin ja mikäs tässä nyt ollessa. En siis aloittanut pelkästään laihtumisen takia tätä, enemmänkin itsetutkiskelun kannalta ja onhan tämä hyvä ponnahduslauta muuten terveellisiin elämäntapoihin.

Kokemuksia ja vinkkejä olisi erittäin kiva kuulla kyllä :)

• mmallikas

itse join ensin Detoxin luumunmakuisen pudistuskuurin, joka kesti kokonaiset 20 päivää. Painoa putosi ehkäpäs kilon verran. Join kuurin lähinnä sen vuoksi, että join sellaisen viime syksynäkin. Silloin painoa lähti tosin kaksi kiloa. Pääsyynä ei ollut silloinkaan painonpudotus vaan kertyneiden kuona-aineiden poisto ja toive että vähän piristyisi. Olin syksyllä hyvin väsyny ja veto oli poissa. Ja täytyy sanoa että ainakin minunkohdallani auttoi. Ja niin auttoi nytkin. Tällä kertaa olen jatkanut kuuria Detox Slimillä ja nyt on mennyt kutakuinkin kaksi purkkia. Kiloja on myöskin lähtenyt. Olen tosin myös vähentänyt ruoka-annosten kokoja ja syönyt paljon kasviksia. Karkeista olen luopunut lähes kokonaan, mutta muuta makeaa tulee kyllä syötyä päivittäin Ja lenkillä en ole ihan tarpeeksi käynyt. Silti on Slimistä ollut iloa. Ja aijon juoda sitä vielä muutaman pullollisen. Yhteensä nämä kuurit on poistanut kolme kiloa painostani :)

• mmallikas

Suolen toiminta on lisäänytynyt huomattavasti. Ennen kuuria saattoin käydä *askalla kolmen päivän aikana vain kerran kun nyt on tullut sekin homma tehtyä päivittäin pariin kertaan vaikka hieman vähemmän olen syönyt.
      Lisäksi olen nukkunut paremmin ja aamulla on ollut helpompi herätä :)

• MethoDraine DETOX

Aloitin nyt aamulla detox-kuurin. Mulla se on omenanmakuinen ja mietin että kun siinä ei ole kerta rakkolevää, joka nostaa perusaineenvaihduntaa ja kalorien polttoa niin onko se yhtä tehokas kumminkin kun vaikka luumunmakuinen?

Toinen kysymys on se, että joitteko Detoxin aina aterioiden yhteydessä, ennen, jälkeen vai miten?

Viimenen kysymykseni taas on ruuista. Ohjeissa neuvotaan jättämään punainen liha, valkoinen vehnäjuho, sokeri ja monet vihannekset ja hedemlätkin vähemmälle, mm. omena, porkkana, meloni. Siinä oli aika pitkä lista. Mitä ruokaa sitten kannattaa oikein suosia?

Ostin detoxin, sillä olen aina tosi väsynyt ja haluaisin virkistyä. Toki olis mukava jos muutama kilokin lähtis. :)

• Pönäkkä
        MethoDraine DETOX kirjoitti:

Aloitin nyt aamulla detox-kuurin. Mulla se on omenanmakuinen ja mietin että kun siinä ei ole kerta rakkolevää, joka nostaa perusaineenvaihduntaa ja kalorien polttoa niin onko se yhtä tehokas kumminkin kun vaikka luumunmakuinen?

Toinen kysymys on se, että joitteko Detoxin aina aterioiden yhteydessä, ennen, jälkeen vai miten?

Viimenen kysymykseni taas on ruuista. Ohjeissa neuvotaan jättämään punainen liha, valkoinen vehnäjuho, sokeri ja monet vihannekset ja hedemlätkin vähemmälle, mm. omena, porkkana, meloni. Siinä oli aika pitkä lista. Mitä ruokaa sitten kannattaa oikein suosia?

Ostin detoxin, sillä olen aina tosi väsynyt ja haluaisin virkistyä. Toki olis mukava jos muutama kilokin lähtis. :)

Mites nää tabletit toimii,onko sama vaikutus? Haluaisin kokeilla,onko muilla kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1087
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1050
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      857
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      719
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    Aihe