MethoDraine Detox & Slim vs. mehupaasto

kiinnostaa..

Kokemuksia - Kumpi puhdistaa paremmin? Entä kumpi on "mielekkäämpi"? muita kokemuksia?

5

3223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UltimaZeus

      Moi!

      Mie aloitin ite tässä juuri nyt aamulla Methodraine Detox kuurin ja sen jälkeen olisi tarkoitus ottaa vielä viikon paasto kehiin. Oon 20v mies, mitat suurinpiirtein 170/82. Oli tarkoitus alunperin ottaa pelkkä paasto, mutta ystäväni suositteli tämmöistä ratkaisua ja kuulosti hyvältä silloin ja mikäs tässä nyt ollessa. En siis aloittanut pelkästään laihtumisen takia tätä, enemmänkin itsetutkiskelun kannalta ja onhan tämä hyvä ponnahduslauta muuten terveellisiin elämäntapoihin.

      Kokemuksia ja vinkkejä olisi erittäin kiva kuulla kyllä :)

      • mmallikas

        itse join ensin Detoxin luumunmakuisen pudistuskuurin, joka kesti kokonaiset 20 päivää. Painoa putosi ehkäpäs kilon verran. Join kuurin lähinnä sen vuoksi, että join sellaisen viime syksynäkin. Silloin painoa lähti tosin kaksi kiloa. Pääsyynä ei ollut silloinkaan painonpudotus vaan kertyneiden kuona-aineiden poisto ja toive että vähän piristyisi. Olin syksyllä hyvin väsyny ja veto oli poissa. Ja täytyy sanoa että ainakin minunkohdallani auttoi. Ja niin auttoi nytkin. Tällä kertaa olen jatkanut kuuria Detox Slimillä ja nyt on mennyt kutakuinkin kaksi purkkia. Kiloja on myöskin lähtenyt. Olen tosin myös vähentänyt ruoka-annosten kokoja ja syönyt paljon kasviksia. Karkeista olen luopunut lähes kokonaan, mutta muuta makeaa tulee kyllä syötyä päivittäin Ja lenkillä en ole ihan tarpeeksi käynyt. Silti on Slimistä ollut iloa. Ja aijon juoda sitä vielä muutaman pullollisen. Yhteensä nämä kuurit on poistanut kolme kiloa painostani :)


    • mmallikas

      Suolen toiminta on lisäänytynyt huomattavasti. Ennen kuuria saattoin käydä *askalla kolmen päivän aikana vain kerran kun nyt on tullut sekin homma tehtyä päivittäin pariin kertaan vaikka hieman vähemmän olen syönyt.
      Lisäksi olen nukkunut paremmin ja aamulla on ollut helpompi herätä :)

      • MethoDraine DETOX

        Aloitin nyt aamulla detox-kuurin. Mulla se on omenanmakuinen ja mietin että kun siinä ei ole kerta rakkolevää, joka nostaa perusaineenvaihduntaa ja kalorien polttoa niin onko se yhtä tehokas kumminkin kun vaikka luumunmakuinen?

        Toinen kysymys on se, että joitteko Detoxin aina aterioiden yhteydessä, ennen, jälkeen vai miten?

        Viimenen kysymykseni taas on ruuista. Ohjeissa neuvotaan jättämään punainen liha, valkoinen vehnäjuho, sokeri ja monet vihannekset ja hedemlätkin vähemmälle, mm. omena, porkkana, meloni. Siinä oli aika pitkä lista. Mitä ruokaa sitten kannattaa oikein suosia?

        Ostin detoxin, sillä olen aina tosi väsynyt ja haluaisin virkistyä. Toki olis mukava jos muutama kilokin lähtis. :)


      • Pönäkkä
        MethoDraine DETOX kirjoitti:

        Aloitin nyt aamulla detox-kuurin. Mulla se on omenanmakuinen ja mietin että kun siinä ei ole kerta rakkolevää, joka nostaa perusaineenvaihduntaa ja kalorien polttoa niin onko se yhtä tehokas kumminkin kun vaikka luumunmakuinen?

        Toinen kysymys on se, että joitteko Detoxin aina aterioiden yhteydessä, ennen, jälkeen vai miten?

        Viimenen kysymykseni taas on ruuista. Ohjeissa neuvotaan jättämään punainen liha, valkoinen vehnäjuho, sokeri ja monet vihannekset ja hedemlätkin vähemmälle, mm. omena, porkkana, meloni. Siinä oli aika pitkä lista. Mitä ruokaa sitten kannattaa oikein suosia?

        Ostin detoxin, sillä olen aina tosi väsynyt ja haluaisin virkistyä. Toki olis mukava jos muutama kilokin lähtis. :)

        Mites nää tabletit toimii,onko sama vaikutus? Haluaisin kokeilla,onko muilla kokemuksia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe