Kokemuksia - Kumpi puhdistaa paremmin? Entä kumpi on "mielekkäämpi"? muita kokemuksia?
MethoDraine Detox & Slim vs. mehupaasto
5
3283
Vastaukset
- UltimaZeus
Moi!
Mie aloitin ite tässä juuri nyt aamulla Methodraine Detox kuurin ja sen jälkeen olisi tarkoitus ottaa vielä viikon paasto kehiin. Oon 20v mies, mitat suurinpiirtein 170/82. Oli tarkoitus alunperin ottaa pelkkä paasto, mutta ystäväni suositteli tämmöistä ratkaisua ja kuulosti hyvältä silloin ja mikäs tässä nyt ollessa. En siis aloittanut pelkästään laihtumisen takia tätä, enemmänkin itsetutkiskelun kannalta ja onhan tämä hyvä ponnahduslauta muuten terveellisiin elämäntapoihin.
Kokemuksia ja vinkkejä olisi erittäin kiva kuulla kyllä :)- mmallikas
itse join ensin Detoxin luumunmakuisen pudistuskuurin, joka kesti kokonaiset 20 päivää. Painoa putosi ehkäpäs kilon verran. Join kuurin lähinnä sen vuoksi, että join sellaisen viime syksynäkin. Silloin painoa lähti tosin kaksi kiloa. Pääsyynä ei ollut silloinkaan painonpudotus vaan kertyneiden kuona-aineiden poisto ja toive että vähän piristyisi. Olin syksyllä hyvin väsyny ja veto oli poissa. Ja täytyy sanoa että ainakin minunkohdallani auttoi. Ja niin auttoi nytkin. Tällä kertaa olen jatkanut kuuria Detox Slimillä ja nyt on mennyt kutakuinkin kaksi purkkia. Kiloja on myöskin lähtenyt. Olen tosin myös vähentänyt ruoka-annosten kokoja ja syönyt paljon kasviksia. Karkeista olen luopunut lähes kokonaan, mutta muuta makeaa tulee kyllä syötyä päivittäin Ja lenkillä en ole ihan tarpeeksi käynyt. Silti on Slimistä ollut iloa. Ja aijon juoda sitä vielä muutaman pullollisen. Yhteensä nämä kuurit on poistanut kolme kiloa painostani :)
- mmallikas
Suolen toiminta on lisäänytynyt huomattavasti. Ennen kuuria saattoin käydä *askalla kolmen päivän aikana vain kerran kun nyt on tullut sekin homma tehtyä päivittäin pariin kertaan vaikka hieman vähemmän olen syönyt.
Lisäksi olen nukkunut paremmin ja aamulla on ollut helpompi herätä :)- MethoDraine DETOX
Aloitin nyt aamulla detox-kuurin. Mulla se on omenanmakuinen ja mietin että kun siinä ei ole kerta rakkolevää, joka nostaa perusaineenvaihduntaa ja kalorien polttoa niin onko se yhtä tehokas kumminkin kun vaikka luumunmakuinen?
Toinen kysymys on se, että joitteko Detoxin aina aterioiden yhteydessä, ennen, jälkeen vai miten?
Viimenen kysymykseni taas on ruuista. Ohjeissa neuvotaan jättämään punainen liha, valkoinen vehnäjuho, sokeri ja monet vihannekset ja hedemlätkin vähemmälle, mm. omena, porkkana, meloni. Siinä oli aika pitkä lista. Mitä ruokaa sitten kannattaa oikein suosia?
Ostin detoxin, sillä olen aina tosi väsynyt ja haluaisin virkistyä. Toki olis mukava jos muutama kilokin lähtis. :) - Pönäkkä
MethoDraine DETOX kirjoitti:
Aloitin nyt aamulla detox-kuurin. Mulla se on omenanmakuinen ja mietin että kun siinä ei ole kerta rakkolevää, joka nostaa perusaineenvaihduntaa ja kalorien polttoa niin onko se yhtä tehokas kumminkin kun vaikka luumunmakuinen?
Toinen kysymys on se, että joitteko Detoxin aina aterioiden yhteydessä, ennen, jälkeen vai miten?
Viimenen kysymykseni taas on ruuista. Ohjeissa neuvotaan jättämään punainen liha, valkoinen vehnäjuho, sokeri ja monet vihannekset ja hedemlätkin vähemmälle, mm. omena, porkkana, meloni. Siinä oli aika pitkä lista. Mitä ruokaa sitten kannattaa oikein suosia?
Ostin detoxin, sillä olen aina tosi väsynyt ja haluaisin virkistyä. Toki olis mukava jos muutama kilokin lähtis. :)Mites nää tabletit toimii,onko sama vaikutus? Haluaisin kokeilla,onko muilla kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269