MethoDraine Detox & Slim vs. mehupaasto

kiinnostaa..

Kokemuksia - Kumpi puhdistaa paremmin? Entä kumpi on "mielekkäämpi"? muita kokemuksia?

5

3343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UltimaZeus

Moi!

Mie aloitin ite tässä juuri nyt aamulla Methodraine Detox kuurin ja sen jälkeen olisi tarkoitus ottaa vielä viikon paasto kehiin. Oon 20v mies, mitat suurinpiirtein 170/82. Oli tarkoitus alunperin ottaa pelkkä paasto, mutta ystäväni suositteli tämmöistä ratkaisua ja kuulosti hyvältä silloin ja mikäs tässä nyt ollessa. En siis aloittanut pelkästään laihtumisen takia tätä, enemmänkin itsetutkiskelun kannalta ja onhan tämä hyvä ponnahduslauta muuten terveellisiin elämäntapoihin.

Kokemuksia ja vinkkejä olisi erittäin kiva kuulla kyllä :)

• mmallikas

itse join ensin Detoxin luumunmakuisen pudistuskuurin, joka kesti kokonaiset 20 päivää. Painoa putosi ehkäpäs kilon verran. Join kuurin lähinnä sen vuoksi, että join sellaisen viime syksynäkin. Silloin painoa lähti tosin kaksi kiloa. Pääsyynä ei ollut silloinkaan painonpudotus vaan kertyneiden kuona-aineiden poisto ja toive että vähän piristyisi. Olin syksyllä hyvin väsyny ja veto oli poissa. Ja täytyy sanoa että ainakin minunkohdallani auttoi. Ja niin auttoi nytkin. Tällä kertaa olen jatkanut kuuria Detox Slimillä ja nyt on mennyt kutakuinkin kaksi purkkia. Kiloja on myöskin lähtenyt. Olen tosin myös vähentänyt ruoka-annosten kokoja ja syönyt paljon kasviksia. Karkeista olen luopunut lähes kokonaan, mutta muuta makeaa tulee kyllä syötyä päivittäin Ja lenkillä en ole ihan tarpeeksi käynyt. Silti on Slimistä ollut iloa. Ja aijon juoda sitä vielä muutaman pullollisen. Yhteensä nämä kuurit on poistanut kolme kiloa painostani :)

• mmallikas

Suolen toiminta on lisäänytynyt huomattavasti. Ennen kuuria saattoin käydä *askalla kolmen päivän aikana vain kerran kun nyt on tullut sekin homma tehtyä päivittäin pariin kertaan vaikka hieman vähemmän olen syönyt.
      Lisäksi olen nukkunut paremmin ja aamulla on ollut helpompi herätä :)

• MethoDraine DETOX

Aloitin nyt aamulla detox-kuurin. Mulla se on omenanmakuinen ja mietin että kun siinä ei ole kerta rakkolevää, joka nostaa perusaineenvaihduntaa ja kalorien polttoa niin onko se yhtä tehokas kumminkin kun vaikka luumunmakuinen?

Toinen kysymys on se, että joitteko Detoxin aina aterioiden yhteydessä, ennen, jälkeen vai miten?

Viimenen kysymykseni taas on ruuista. Ohjeissa neuvotaan jättämään punainen liha, valkoinen vehnäjuho, sokeri ja monet vihannekset ja hedemlätkin vähemmälle, mm. omena, porkkana, meloni. Siinä oli aika pitkä lista. Mitä ruokaa sitten kannattaa oikein suosia?

Ostin detoxin, sillä olen aina tosi väsynyt ja haluaisin virkistyä. Toki olis mukava jos muutama kilokin lähtis. :)

• Pönäkkä
        MethoDraine DETOX kirjoitti:

Aloitin nyt aamulla detox-kuurin. Mulla se on omenanmakuinen ja mietin että kun siinä ei ole kerta rakkolevää, joka nostaa perusaineenvaihduntaa ja kalorien polttoa niin onko se yhtä tehokas kumminkin kun vaikka luumunmakuinen?

Toinen kysymys on se, että joitteko Detoxin aina aterioiden yhteydessä, ennen, jälkeen vai miten?

Viimenen kysymykseni taas on ruuista. Ohjeissa neuvotaan jättämään punainen liha, valkoinen vehnäjuho, sokeri ja monet vihannekset ja hedemlätkin vähemmälle, mm. omena, porkkana, meloni. Siinä oli aika pitkä lista. Mitä ruokaa sitten kannattaa oikein suosia?

Ostin detoxin, sillä olen aina tosi väsynyt ja haluaisin virkistyä. Toki olis mukava jos muutama kilokin lähtis. :)

Mites nää tabletit toimii,onko sama vaikutus? Haluaisin kokeilla,onko muilla kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      249
      14234
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      63
      7235
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      203
      7015
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      41
      5049
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      111
      4829
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4694
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      80
      4405
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4381
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4142
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3938
    Aihe