Ripsiväri herkille silmille

neuvoja kiitos

Onko kellään tietoa hyvästä, vesiliukoisesta, herkille silmille tarkoitetusta ripsiväristä? Silmäni punoittavat herkästi, joten sen takia jokin allergiatestattu ripsari ois tarpeen. Lumenella on yksi, mutta entäs muita? Hinta mielellään alle 20 euroa.

10

6714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

apteekista ACO:n ripsarit on herkille silmille ja allergia testattuja

• mulla ainakaan

mulla on tosi herkät silmät, esim. kuiva ilma tai tuuli tai siitepöly tai tupakansavu tekee ne heti aroiksi ja punasiksi. ihme ja kumma, mikään lumenen ripsari ei mulle jostain syystä käy, vaan pelkkä laittaminen saa silmät heti vuotamaan hulluna. nyt on käytössä isadoran joku tuuheuttava ja viimeks sitä ennen oli ihan maybellinen se pinkki putkilo. ja ei kumpikaan oo ärsyttäny silmiä. ovat kyllä vedenkestäviä, oisko siinä sitten syy.

• rip
        mulla ainakaan kirjoitti:

mulla on tosi herkät silmät, esim. kuiva ilma tai tuuli tai siitepöly tai tupakansavu tekee ne heti aroiksi ja punasiksi. ihme ja kumma, mikään lumenen ripsari ei mulle jostain syystä käy, vaan pelkkä laittaminen saa silmät heti vuotamaan hulluna. nyt on käytössä isadoran joku tuuheuttava ja viimeks sitä ennen oli ihan maybellinen se pinkki putkilo. ja ei kumpikaan oo ärsyttäny silmiä. ovat kyllä vedenkestäviä, oisko siinä sitten syy.

Jostain syystä kaikki lumenen ripsivärit saa silmäni aroiksi, ainakin loppupäivästä alkaa kutittamaan (ja silmäni eivät edes ole normaalisti herkät). Ties vaikka merkki käyttäisi jotain epäsopivaa esim. säilöntäainetta ripsareissa. Pidättäydy hyväksi havaituissa. Itselleni passaa hyvin maxfactorin ja lorealin ripsivärit.

• N33
        mulla ainakaan kirjoitti:

Sensitive ripsiväri löytyy Oriflamelta, silmä lääkärin testaama vesiliukoinen ripsiväri. Pieni näppärä harja :)

• Maskeeraaja

Avonin ripsivärit käyvät herkkäsilmäisille. Hinta n. 4-15 eur

• mulle

Jane Iredalen ripsarissa ei ole ainakaan hajusteita eikä säilöntäaineita

• ripsivärin käyttäjä

UpLifting ja SuperFull ovat herkkäsilmäisille oivia valintoja, eivät sisällä esim. nikkeliä.

• 2+1
        ripsivärin käyttäjä kirjoitti:

UpLifting ja SuperFull ovat herkkäsilmäisille oivia valintoja, eivät sisällä esim. nikkeliä.

tämä avon on mainos, sisältää mm METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN

• jessica80
        ripsivärin käyttäjä kirjoitti:

tuo super full on niiiiiiiiiiiiin ihana! itse olen myös herkkäsilmäinen ja tuo on ollu edullinen ja laadukas vaihtoehto

• lifefe

Ostin eilen jo toisen. Se on vesiliukoinen ja värinä on ruskea. Hinta on mielestäni edullinen 6,50 €. Löytyy samaan hintaa Citymarketista, Anttilasta ja S-marketista. Suosittelen lämpimästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      53
      3278
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2939
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2346
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1366
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe