Ripsiväri herkille silmille

neuvoja kiitos

Onko kellään tietoa hyvästä, vesiliukoisesta, herkille silmille tarkoitetusta ripsiväristä? Silmäni punoittavat herkästi, joten sen takia jokin allergiatestattu ripsari ois tarpeen. Lumenella on yksi, mutta entäs muita? Hinta mielellään alle 20 euroa.

10

6773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

apteekista ACO:n ripsarit on herkille silmille ja allergia testattuja

• mulla ainakaan

mulla on tosi herkät silmät, esim. kuiva ilma tai tuuli tai siitepöly tai tupakansavu tekee ne heti aroiksi ja punasiksi. ihme ja kumma, mikään lumenen ripsari ei mulle jostain syystä käy, vaan pelkkä laittaminen saa silmät heti vuotamaan hulluna. nyt on käytössä isadoran joku tuuheuttava ja viimeks sitä ennen oli ihan maybellinen se pinkki putkilo. ja ei kumpikaan oo ärsyttäny silmiä. ovat kyllä vedenkestäviä, oisko siinä sitten syy.

• rip
        mulla ainakaan kirjoitti:

mulla on tosi herkät silmät, esim. kuiva ilma tai tuuli tai siitepöly tai tupakansavu tekee ne heti aroiksi ja punasiksi. ihme ja kumma, mikään lumenen ripsari ei mulle jostain syystä käy, vaan pelkkä laittaminen saa silmät heti vuotamaan hulluna. nyt on käytössä isadoran joku tuuheuttava ja viimeks sitä ennen oli ihan maybellinen se pinkki putkilo. ja ei kumpikaan oo ärsyttäny silmiä. ovat kyllä vedenkestäviä, oisko siinä sitten syy.

Jostain syystä kaikki lumenen ripsivärit saa silmäni aroiksi, ainakin loppupäivästä alkaa kutittamaan (ja silmäni eivät edes ole normaalisti herkät). Ties vaikka merkki käyttäisi jotain epäsopivaa esim. säilöntäainetta ripsareissa. Pidättäydy hyväksi havaituissa. Itselleni passaa hyvin maxfactorin ja lorealin ripsivärit.

• N33
        mulla ainakaan kirjoitti:

Sensitive ripsiväri löytyy Oriflamelta, silmä lääkärin testaama vesiliukoinen ripsiväri. Pieni näppärä harja :)

• Maskeeraaja

Avonin ripsivärit käyvät herkkäsilmäisille. Hinta n. 4-15 eur

• mulle

Jane Iredalen ripsarissa ei ole ainakaan hajusteita eikä säilöntäaineita

• ripsivärin käyttäjä

UpLifting ja SuperFull ovat herkkäsilmäisille oivia valintoja, eivät sisällä esim. nikkeliä.

• 2+1
        ripsivärin käyttäjä kirjoitti:

UpLifting ja SuperFull ovat herkkäsilmäisille oivia valintoja, eivät sisällä esim. nikkeliä.

tämä avon on mainos, sisältää mm METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN

• jessica80
        ripsivärin käyttäjä kirjoitti:

tuo super full on niiiiiiiiiiiiin ihana! itse olen myös herkkäsilmäinen ja tuo on ollu edullinen ja laadukas vaihtoehto

• lifefe

Ostin eilen jo toisen. Se on vesiliukoinen ja värinä on ruskea. Hinta on mielestäni edullinen 6,50 €. Löytyy samaan hintaa Citymarketista, Anttilasta ja S-marketista. Suosittelen lämpimästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe