Ripsiväri herkille silmille

neuvoja kiitos

Onko kellään tietoa hyvästä, vesiliukoisesta, herkille silmille tarkoitetusta ripsiväristä? Silmäni punoittavat herkästi, joten sen takia jokin allergiatestattu ripsari ois tarpeen. Lumenella on yksi, mutta entäs muita? Hinta mielellään alle 20 euroa.

10

7005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      apteekista ACO:n ripsarit on herkille silmille ja allergia testattuja

      • mulla ainakaan

        mulla on tosi herkät silmät, esim. kuiva ilma tai tuuli tai siitepöly tai tupakansavu tekee ne heti aroiksi ja punasiksi. ihme ja kumma, mikään lumenen ripsari ei mulle jostain syystä käy, vaan pelkkä laittaminen saa silmät heti vuotamaan hulluna. nyt on käytössä isadoran joku tuuheuttava ja viimeks sitä ennen oli ihan maybellinen se pinkki putkilo. ja ei kumpikaan oo ärsyttäny silmiä. ovat kyllä vedenkestäviä, oisko siinä sitten syy.


      • rip
        mulla ainakaan kirjoitti:

        mulla on tosi herkät silmät, esim. kuiva ilma tai tuuli tai siitepöly tai tupakansavu tekee ne heti aroiksi ja punasiksi. ihme ja kumma, mikään lumenen ripsari ei mulle jostain syystä käy, vaan pelkkä laittaminen saa silmät heti vuotamaan hulluna. nyt on käytössä isadoran joku tuuheuttava ja viimeks sitä ennen oli ihan maybellinen se pinkki putkilo. ja ei kumpikaan oo ärsyttäny silmiä. ovat kyllä vedenkestäviä, oisko siinä sitten syy.

        Jostain syystä kaikki lumenen ripsivärit saa silmäni aroiksi, ainakin loppupäivästä alkaa kutittamaan (ja silmäni eivät edes ole normaalisti herkät). Ties vaikka merkki käyttäisi jotain epäsopivaa esim. säilöntäainetta ripsareissa. Pidättäydy hyväksi havaituissa. Itselleni passaa hyvin maxfactorin ja lorealin ripsivärit.


      • N33
        mulla ainakaan kirjoitti:

        mulla on tosi herkät silmät, esim. kuiva ilma tai tuuli tai siitepöly tai tupakansavu tekee ne heti aroiksi ja punasiksi. ihme ja kumma, mikään lumenen ripsari ei mulle jostain syystä käy, vaan pelkkä laittaminen saa silmät heti vuotamaan hulluna. nyt on käytössä isadoran joku tuuheuttava ja viimeks sitä ennen oli ihan maybellinen se pinkki putkilo. ja ei kumpikaan oo ärsyttäny silmiä. ovat kyllä vedenkestäviä, oisko siinä sitten syy.

        Sensitive ripsiväri löytyy Oriflamelta, silmä lääkärin testaama vesiliukoinen ripsiväri. Pieni näppärä harja :)


    • Maskeeraaja

      Avonin ripsivärit käyvät herkkäsilmäisille. Hinta n. 4-15 eur

    • mulle

      Jane Iredalen ripsarissa ei ole ainakaan hajusteita eikä säilöntäaineita

      • ripsivärin käyttäjä

        UpLifting ja SuperFull ovat herkkäsilmäisille oivia valintoja, eivät sisällä esim. nikkeliä.


      • 2+1
        ripsivärin käyttäjä kirjoitti:

        UpLifting ja SuperFull ovat herkkäsilmäisille oivia valintoja, eivät sisällä esim. nikkeliä.

        tämä avon on mainos, sisältää mm METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN


      • jessica80
        ripsivärin käyttäjä kirjoitti:

        UpLifting ja SuperFull ovat herkkäsilmäisille oivia valintoja, eivät sisällä esim. nikkeliä.

        tuo super full on niiiiiiiiiiiiin ihana! itse olen myös herkkäsilmäinen ja tuo on ollu edullinen ja laadukas vaihtoehto


    • lifefe

      Ostin eilen jo toisen. Se on vesiliukoinen ja värinä on ruskea. Hinta on mielestäni edullinen 6,50 €. Löytyy samaan hintaa Citymarketista, Anttilasta ja S-marketista. Suosittelen lämpimästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe