seksistä

sananen miehille

Kuinka tärkeää teille on heti muutaman ekoina kertoina päästä kokeilemaan eri asentoja?
Esim jos nainen on vähän kokemattomampi seksissä, ja haluaa odottaa että tuntee toisen paremmin, ennekuin on valmis siirtymään syvemmälle tasolle myös seksin maailmassa... vaikka tietty miehet varmaan herkemmin hylkää naisen, joka ei kauheen kokenut seksin saralla vielä ole...

49

2274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinko79-

Vaikka toivotkin saavasi miesten mielipiteitä, toivottavasti ei kuitenkaan haittaa :)

Tuo otti jotenkin silmään kun sanoit "vaikka tietty miehet varmaan herkemmin hylkää naisen, joka ei kauheen kokenut seksin saralla vielä ole..." Mistä sulle on tuollanen käsitys tullut? Mun kokemuksen mukaan miehet painottaa sitä minkälainen nainen on ihmisenä ja sen mukaan etenee suhteessa, ei seksikokemuksen perusteella tai ainakaan jos ollaan suhdetta hakemassa.

Samalla tavalla seksi etenee kuin se suhde itsessään. Joillain se lähtee hitaammin liikkeelle, joillain vauhdilla mutta pääasia että itsestä vauhti tuntuu sopivalta. Pelkästään kumppania miellyttääkseen ei kannata murehtia sitä kuinka monta asentoa on tullut kuinka nopeassa tahdissa kokeiltua. Parasta edetä niin että kummallekin tahti on sopiva.

• aloittaja

se käsitys on vain mulle syntynyt jostain... kun tuntuu, että se seksi on niin tärkeä osa, että nämä toiset asiat on jäänyt kakkoseksi... ja se oma epävarmuus miehiä kohtaan myös on tehnyt tehtävänsä, mulla kun on tullut vastaan vain noita "pikasuhteita" eikä mitään kestävämpää... mut ainakin kommenttisi valoi uutta toivoa tulevaisuuteen :)

• Aurinko79-
        aloittaja kirjoitti:

se käsitys on vain mulle syntynyt jostain... kun tuntuu, että se seksi on niin tärkeä osa, että nämä toiset asiat on jäänyt kakkoseksi... ja se oma epävarmuus miehiä kohtaan myös on tehnyt tehtävänsä, mulla kun on tullut vastaan vain noita "pikasuhteita" eikä mitään kestävämpää... mut ainakin kommenttisi valoi uutta toivoa tulevaisuuteen :)

Seksi on toki tärkeää ja luonnollinen osa parisuhdetta mutta se ei oo kantava perusta suhteelle. Nykyään sitä paisutetaan kyllä aivan uskomattomiin mittasuhteisiin joten ei ihmekään että ihmisille tulee stressiä siitä.

Oikeanlaisen kumppanin seurassa voi kuitenkin olla oma itsensä ja luottaa toiseen, joka auttaa sitten näissäkin asioissa niin ettet tunne oloasi epävarmaksi seksinkään suhteen. Kyllä se sieltä vielä eteen putkahtaa... :)

• Papeete1

Kunnon miehet ovat innosta soikeana päästessään ensimmäisten joukossa opettaan pikku oppilasta :)

Normaalit miehet tajuaa ettei alussa niinkään revitellä vaan se tulee ajan myötä.

Panomiehet sun muut seksihullut pervot taas voi hyvinkin olla nyreissään jos pissaleikit viivästyy mutta niistähän ei kannata välittää. Ethän sä sellaista haluakkaan, ethän?

• no en

todellakaan... odottelen edelleen vain sitä miestä jonka kanssa voi luottamuksen kasvaessa tehdä erilaisia juttuja myös siellä makuuhuoneen puolella, mutta tähän asti on vain ollut noita "ei niin kestäviä suhteita..." mutta kaikki ajallaan :) kiitos vain rohkaisevasta kommentista!

• Siis kyllä joskus tuntuu että kaikki leikkii noita pis*** & kak*** leikkejä, mutta itse täytyy kyllä sanoa että oikein pahaa tekee pelkkä ajatuskin... seksi seksinä ja mämmit erikseen, jos siis tykkää...

• Papeete1
        J-P-S kirjoitti:

Siis kyllä joskus tuntuu että kaikki leikkii noita pis*** & kak*** leikkejä, mutta itse täytyy kyllä sanoa että oikein pahaa tekee pelkkä ajatuskin... seksi seksinä ja mämmit erikseen, jos siis tykkää...

Täällä, inhottaa pelkkä ajatuskin. Yäk :)

• Papeete1 kirjoitti:

Täällä, inhottaa pelkkä ajatuskin. Yäk :)

Ei tosiaan ole tullut noita ajatuksia mieleeni kun naisten kanssa on puuhastellut (*tosin tietty neitsythän minä*) mutta silti. Eli miksi tehdä ihanasta asiasta likaista....

• Papeete1
        J-P-S kirjoitti:

Ei tosiaan ole tullut noita ajatuksia mieleeni kun naisten kanssa on puuhastellut (*tosin tietty neitsythän minä*) mutta silti. Eli miksi tehdä ihanasta asiasta likaista....

Toinen mikä muhun ei uppoa mitenkään ja ehdottelijat bannataan välittömästi, on nämä sitomis- ja satuttamisjutut. En käsitä eikä kiihota mutta ilmankos mä sainkin palstalla olleesta pervotestistä aikas surkeet pongot. Kyllä mä vielä voin jotain sisäkköä tai lentokapteenia leikkiä mutta muuten olenkin sitten aika huono pervo vaikka luulin olevani vapaamielinen. Oppia ikä kaikki :)

• Papeete1 kirjoitti:

Toinen mikä muhun ei uppoa mitenkään ja ehdottelijat bannataan välittömästi, on nämä sitomis- ja satuttamisjutut. En käsitä eikä kiihota mutta ilmankos mä sainkin palstalla olleesta pervotestistä aikas surkeet pongot. Kyllä mä vielä voin jotain sisäkköä tai lentokapteenia leikkiä mutta muuten olenkin sitten aika huono pervo vaikka luulin olevani vapaamielinen. Oppia ikä kaikki :)

Niin, aika samalla linjalla ollaan... Siis jotenkin tuntuu siltä että jos joku muija seisoisi munieni päällä jollain korkokengillä en takuulla tuntisi siinä mitään seksuaalista kliimaxia, saati sitten... pitemminkin minä nimittäisin sitä kivuksi... Eli ruoskat ja muut rotanloukut pysyköön pervojen käytössä, ja kai niillä niitä hyviä "koiria" voi kasvattaa....

Mutta meitä ihmisiä on moneksi, joskus tuntuu että liiankin moneksi...

• hyvin sopisitte
        J-P-S kirjoitti:

Niin, aika samalla linjalla ollaan... Siis jotenkin tuntuu siltä että jos joku muija seisoisi munieni päällä jollain korkokengillä en takuulla tuntisi siinä mitään seksuaalista kliimaxia, saati sitten... pitemminkin minä nimittäisin sitä kivuksi... Eli ruoskat ja muut rotanloukut pysyköön pervojen käytössä, ja kai niillä niitä hyviä "koiria" voi kasvattaa....

Mutta meitä ihmisiä on moneksi, joskus tuntuu että liiankin moneksi...

yhteen.

• hyvin sopisitte kirjoitti:

yhteen.

Siis oikea pikapäätelmä tuo ;)

Kolme viestiä ja heti olis ukolla morsian... ;D

• Aurinko79-
        J-P-S kirjoitti:

Siis kyllä joskus tuntuu että kaikki leikkii noita pis*** & kak*** leikkejä, mutta itse täytyy kyllä sanoa että oikein pahaa tekee pelkkä ajatuskin... seksi seksinä ja mämmit erikseen, jos siis tykkää...

Mä en muista kenenkään ainakaan tunnustaneen että olis kallellaan noihin pissaleikkeihin, musta tuntuu et ne on edelleenkin aika pienen porukan suosiossa.

Vaikka mistäpä sitä tietää mitä kenenkin makkarissa tapahtuu, eikä se tietty kenellekään kuulukaan jos laillisuuksissa pysytään.

Vilunväristyksiä aiheuttaa täälläkin koko aihe...

• Papeete1
        J-P-S kirjoitti:

Ei kuule monenmontaa viestiä tarvita, kun noi on jo kirkkoa varaamassa :)

• puolesta.
        J-P-S kirjoitti:

Se vain ei koko suhde ole. Muusta sopivuudesta en vielä tiedä mitään.

• Papeete1 kirjoitti:

Ei kuule monenmontaa viestiä tarvita, kun noi on jo kirkkoa varaamassa :)

Pieni optio nyt tähän...

Mutta toisaalta jos nykysuhteista(=avioliitto)noin 60% päätyy eroon niin mistä sitä tietää että jos vaikka ei oliskaan ihan valtavirrassa...

Mutta toisaalta... 60% ei kaipaa korotusta...

• puolesta. kirjoitti:

Se vain ei koko suhde ole. Muusta sopivuudesta en vielä tiedä mitään.

Joo, mutta uskon että tämänkin palstan lukijoista voisi löytyä varmaan joku muukin samaa mieltä oleva... ja silti en ole menossa heidän kaikkien kanssa sänkyyn, vaikka ajatus sinänsä olisi kannatettava...

By the way: Miten sille yhdelle miehelle kävi, jonka tavoite oli olla 100 naisen kanssa vuoden aikana... onko kukaan seurannut.

• Papeete1
        J-P-S kirjoitti:

Pieni optio nyt tähän...

Mutta toisaalta jos nykysuhteista(=avioliitto)noin 60% päätyy eroon niin mistä sitä tietää että jos vaikka ei oliskaan ihan valtavirrassa...

Mutta toisaalta... 60% ei kaipaa korotusta...

Riskibisnestä. Suuremmalla todennäköisyydellä menee metsään mutta vain kokeilemalla se selviää.

• Danskuu
        Aurinko79- kirjoitti:

Mä en muista kenenkään ainakaan tunnustaneen että olis kallellaan noihin pissaleikkeihin, musta tuntuu et ne on edelleenkin aika pienen porukan suosiossa.

Vaikka mistäpä sitä tietää mitä kenenkin makkarissa tapahtuu, eikä se tietty kenellekään kuulukaan jos laillisuuksissa pysytään.

Vilunväristyksiä aiheuttaa täälläkin koko aihe...

voisin pissii miehen päälle, jos se nyt välttämättä haluaa. Kakkaa ei välttämättä tulis, kun se ny ei muutenkaan käskystä tule ja vähän yksityisempi asia, kuin pissaaminen. :))

• Papeete1 kirjoitti:

Riskibisnestä. Suuremmalla todennäköisyydellä menee metsään mutta vain kokeilemalla se selviää.

Siis tuota riskibisnestä... Siis liukastumalla kuolee 3 kertaa enemmän ihmisiä kun liikenteessä, joten parasta varoa ulosmenoa. (*Eli todellinen aasinsilta...*) ;D

Ja ja...

• Aurinko79-
        Danskuu kirjoitti:

voisin pissii miehen päälle, jos se nyt välttämättä haluaa. Kakkaa ei välttämättä tulis, kun se ny ei muutenkaan käskystä tule ja vähän yksityisempi asia, kuin pissaaminen. :))

Mä en kyllä osaa nähdä sitä tapahtuvaksi itseni kohdalla, vaikka siis tuohan on sinänsä harmitonta. Taitais vaatia kuitenkin hiukan enemmän asennoitumista mun puolelta, koska vierastan noita juttuja sen verran. Nytkin tuli vilunväristys tässä paikalla ku mietin että tekisin sen :)

Ääks ku mä oon ahdasmielinen... :)

• Kiire tappaa kaiken kivan. Paitsi juoksemisen, tai pikashakin.

• ...että mikäli seksi ei näytä saavan naisessa minkäänlaista reaktiota aikaiseksi, niin se voi olla ongelma. Feikkaamaan ei toki kannata ryhtyä, vaan kannattaa etsiä sellainen kumppani, joka saa niitä luontaisia reaktioita aikaiseksi.

Ei sillä asentojen määrällä niinkään ole väliä aluksi. Pidemmän päälle sitten se pelkkä lähetyssaarnaja ei riitä.

• se kyl oo kovin tärkeetä, kyllä siinä itteäki sen verran aina jännittää et ei siinä mitään hifistelyjä osaa alkaa vielä haluamaan. Sinänsä vähän järjetöntä muuten et se iänikuinen ekan kerran asento on melkein aina se vanha kunnnon lähetyssaarnaaja. Musta se ei todellakaan oo se helpoin ja kätevin jos on molemmilla pikkasen jännitystä ilmassa. Mut kaippa se on luonnollista et kun ensin lähdetään ylhäältä alas ja kohta tullaan taas alhaalta takas ylös niin se on sit se missionary missä se pili ekaa kertaa solahtaa mirriin.

• Papeete1

Yksi palstamies sanoi mulle kerran, että sä olet hyvä mentor (tai tutor) ja alan oleen samaa mieltä. Sä tiedät oikeasti noista seksin nyansseista tms. enemmän kuin muut yhteensä :)

Minä olen oikeasti aivan tajuttoman ujo enkä ekaa kertaa harrasta seksiä selvinpäin, en ainakaan muista että ikinä olisin. Syy siihen on just tuo pirunmoinen jännitys, ja sitten pitäisi vielä olla lähetyssaarnaaja-asennossa miettimässä omia naamanilmeitä. Piru.
        Jos mä tästä vielä rohkaistun joskus, niin ehdotan kyllä seuraavalle jotain lusikka-asentoa ekaksi kertaa :)

• Danskuu

niin itseasiassa ekaa kertaa tuli lähetyssaarnaaja-asento koettua viime viikolla ja sekin johtui mun 39asteen kuumeesta.

Varmaa jos olis elännyt vilkkaampaa elämää, niin olis törmännyt saarnaajiinkin.

• Danskuu kirjoitti:

niin itseasiassa ekaa kertaa tuli lähetyssaarnaaja-asento koettua viime viikolla ja sekin johtui mun 39asteen kuumeesta.

Tuollainen 39 asteinen mirri tuntuu muuten kivalta.

• Danskuu kirjoitti:

en usko. Ihmismieli on sellainen et jos ei muusta niin mielenkiinnosta kaikkee pitää kokeilla ainakin kerran, jotenkin en jaksa uskoa et oot noin pitkään onnistunu välttään yhden yleisimmistä sekstailuasennoista.

• Papeete1 kirjoitti:

Yksi palstamies sanoi mulle kerran, että sä olet hyvä mentor (tai tutor) ja alan oleen samaa mieltä. Sä tiedät oikeasti noista seksin nyansseista tms. enemmän kuin muut yhteensä :)

Minä olen oikeasti aivan tajuttoman ujo enkä ekaa kertaa harrasta seksiä selvinpäin, en ainakaan muista että ikinä olisin. Syy siihen on just tuo pirunmoinen jännitys, ja sitten pitäisi vielä olla lähetyssaarnaaja-asennossa miettimässä omia naamanilmeitä. Piru.
        Jos mä tästä vielä rohkaistun joskus, niin ehdotan kyllä seuraavalle jotain lusikka-asentoa ekaksi kertaa :)

rahinaisella,vähintäänkin pikku rohkaisuissa oon ollu joka kerta kun on ekaa kertaa alettu hommiin. Siks musta oiskin parasta et ekat pari kertaa hoidettais nopeasti ja takaapäin alta pois, sen jälkeen voidaan sit alkaa hifisteleen ja fiilisteleen (jos enää innostaa kumpaakaan) :-)

• aloittaja
        yrmio kirjoitti:

rahinaisella,vähintäänkin pikku rohkaisuissa oon ollu joka kerta kun on ekaa kertaa alettu hommiin. Siks musta oiskin parasta et ekat pari kertaa hoidettais nopeasti ja takaapäin alta pois, sen jälkeen voidaan sit alkaa hifisteleen ja fiilisteleen (jos enää innostaa kumpaakaan) :-)

oon aina ollut ekalla kerrallakin... ei se nyt pahemmin oo jännittänyt jos tunteet on palanut ;)

• Danskuu
        yrmio kirjoitti:

en usko. Ihmismieli on sellainen et jos ei muusta niin mielenkiinnosta kaikkee pitää kokeilla ainakin kerran, jotenkin en jaksa uskoa et oot noin pitkään onnistunu välttään yhden yleisimmistä sekstailuasennoista.

se kerta. Ota huomioon mun yli kahdeksan vuoden selibaatti ja tää nykyinen on neljäs mies ja mun ahtaan/suljetunpaikankammo, niin ei kiitos ison miehen alle (ja nyt en läskiä isolla tarkoita)

Nää miehethän ovat sitä asentoa varmaan lukuisten muiden kanssa kokeillut ja yksi meinas kerran kanssani nii tehdä, mutta ku peppuun vedelty jo pidempää, nii rupes ilmat tulee meikäläisestä pihalle, joten tulppa takas... ;))

Ei mä itse vihaan yli kaiken, että mun päällä maataan yli kaiken, eikä heti kohta uudestaan maata!

• Papeete1
        yrmio kirjoitti:

Kyllä kannattaa pyöriä palstalla, en pidä itseäni enää tässäkään asiassa niin omituisena. Mä luulin että kaikilla muilla eka kerta on pelkkää rentoa juhlaa, ja vain minä ujostelen homman reisille.

Pari seukkailuyritystä kaatui ennen ekaa kertaa siihen, kun sitä ekaa kertaa ei näyttänyt ollenkaan tulevan ja kerkesin siitä sitten kehitteleen niin ison mörön itselleni, että parempi unohtaa koko seukkaus. Mulle sopii paremmin tämä "vaikka ekana ehtoona sänkyyn"-systeemi jotta se on heti ohi, ja sitten voi jatkaa ilman jännitystä sitä tutustumista :)

• Papeete1 kirjoitti:

Kyllä kannattaa pyöriä palstalla, en pidä itseäni enää tässäkään asiassa niin omituisena. Mä luulin että kaikilla muilla eka kerta on pelkkää rentoa juhlaa, ja vain minä ujostelen homman reisille.

Pari seukkailuyritystä kaatui ennen ekaa kertaa siihen, kun sitä ekaa kertaa ei näyttänyt ollenkaan tulevan ja kerkesin siitä sitten kehitteleen niin ison mörön itselleni, että parempi unohtaa koko seukkaus. Mulle sopii paremmin tämä "vaikka ekana ehtoona sänkyyn"-systeemi jotta se on heti ohi, ja sitten voi jatkaa ilman jännitystä sitä tutustumista :)

Ei tosiaan ole mitään ilotulitusta, ainakaan jos on tosissaan. Joskus ollut ihan sotajalalla / panofiiliksellä, ja silloin siitä ekasta-/ainoasta-kerrasta on saanut hyvinkin sen mitä lähti hakemaan.

Eli jos on liian tosissaan on eka kerta ehkä liiankin helposti just sitä "yritystä"... Vai mitä mieltä...

• vänkyrä-nainen
        J-P-S kirjoitti:

Ei tosiaan ole mitään ilotulitusta, ainakaan jos on tosissaan. Joskus ollut ihan sotajalalla / panofiiliksellä, ja silloin siitä ekasta-/ainoasta-kerrasta on saanut hyvinkin sen mitä lähti hakemaan.

Eli jos on liian tosissaan on eka kerta ehkä liiankin helposti just sitä "yritystä"... Vai mitä mieltä...

ja yliyrittämistä..
        Mut siitä se sit lähtee. Jos ekan kerran jälkeen lyö hanskat tiskiin, niin ei koskaan saa tietää, mitä menettää.

• Papeete1
        J-P-S kirjoitti:

Se mulla varmasti kaatuu. Toivoo tekevänsä hyvän vaikutelman, ujostelee, jännittää ->mikä tietysti estää rentouden -> mikä tietysti estää huipun ja sitten onkin epäonnistunut olo sen jälkeen. Juu-u, kyllä se siihen liian tosissaan ja liikayrittämiseen kaatuu.

Parempi olla päissään, niin kumpikaan ei muista aamulla muuta kuin että ollaan oltu sillain, ja siitä voidaankin sitten jo hyvänä tuttuna jatkaa hieman rennomalla fiiliksellä ;D

• Papeete1 kirjoitti:

Se mulla varmasti kaatuu. Toivoo tekevänsä hyvän vaikutelman, ujostelee, jännittää ->mikä tietysti estää rentouden -> mikä tietysti estää huipun ja sitten onkin epäonnistunut olo sen jälkeen. Juu-u, kyllä se siihen liian tosissaan ja liikayrittämiseen kaatuu.

Parempi olla päissään, niin kumpikaan ei muista aamulla muuta kuin että ollaan oltu sillain, ja siitä voidaankin sitten jo hyvänä tuttuna jatkaa hieman rennomalla fiiliksellä ;D

Siis tietty tuo pikkuinen känni on hyväksi... Mutta "joku" ;) joutuu aina varomaan sitä ettei ole liian pahassa, sillä jos on liikaa niin ei se vaan sitten....

• Papeete1
        J-P-S kirjoitti:

Siis tietty tuo pikkuinen känni on hyväksi... Mutta "joku" ;) joutuu aina varomaan sitä ettei ole liian pahassa, sillä jos on liikaa niin ei se vaan sitten....

Taas yksi hyvä puoli naisena olo-listaan :)

• Papeete1 kirjoitti:

Taas yksi hyvä puoli naisena olo-listaan :)

Siis en tuosta otsikon mukaisesta asiasta henkilökohtaisesti ole saanut oppeja, mutta silti voisin olettaa että tuoltakin saralta löytyy niitä huonojakin puolia... Mutta silti, nainen voi aina esittää saavansa orgasmin, miehellä tuo näyttelijä suoritus on vähän niin ja näin...

• vänkyrä-nainen
        J-P-S kirjoitti:

Siis en tuosta otsikon mukaisesta asiasta henkilökohtaisesti ole saanut oppeja, mutta silti voisin olettaa että tuoltakin saralta löytyy niitä huonojakin puolia... Mutta silti, nainen voi aina esittää saavansa orgasmin, miehellä tuo näyttelijä suoritus on vähän niin ja näin...

mulla ainakin häviää tunto alapäästä jos liian kännissä oon, ni voin uskoo et niin voi ihan hyvin tapahtuu miehillekin ja varmaan tapahtuukin. Ja ei se känniseksi nyt voita seksiä selvinpäin tai jos on vaan hiukan huppelissa.:)

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

mulla ainakin häviää tunto alapäästä jos liian kännissä oon, ni voin uskoo et niin voi ihan hyvin tapahtuu miehillekin ja varmaan tapahtuukin. Ja ei se känniseksi nyt voita seksiä selvinpäin tai jos on vaan hiukan huppelissa.:)

niin känniläisen tuurilla voi olla vaikka sohvan patjojen välissä liukastetta aamulla! Niin paljon tuntee "sillä" kun on oikein kännissä...

• Danskuu

ihan miehestä itsestään. Mulla ollut vähän seksikertoja ja vähän miehistä, mutta niidenkin vähäisten kanssa eri asentoja.

• J_Karma

ole erityisen tärkeää, vaan ajan kanssahan tuota ehtii tehdä yhtä sun toista mukavaa myös seksin saralla. Ylipäätään suhteessa on tärkeää edetä molempien toiveiden mukaan ja niitä kunnioittaen.

• vili

kunhan nyt jotain saa edes aikaan...ekat 10 kertaa menee aika hyvällä prosentilla perseelleen.

• Ei ole tärkeää alkuunkaan. Mistä tää vinoutunut ajattelu naisten päähän iskostuukin, että jos mies hylkää, ni se on seksin tai siinä kokemattomuuden vika? Tai, yleensäkin se, että se seksin määrä, koska antaa eka kerran, pihtaako vai ei jne. Ni eihän se ole mikään mittari sen suhteen, että onko parisuhteeseen kelvollinen vai ei. Vai onko?

Kyllä ne hylkäämisperusteet ovat jossain muualla kuin seksissä. Jos nainen muuten kelpaa, niin sitten se kyllä kelpaa siihen seksiinkin, oli kokenut tai kokematon.

• scale

ei haittaa, kunhan ei ole kovin pahoja estoja korvien välissä.

Yrmio kuvasi mun mielestä hyvin ton homman.

• Kodiac

... puhtaasti ajasta, paikasta ja kunnosta. Eli miten mennään ja mihin suuntaan. Alkuun ihan leppoisasti, mutta kyllähän se touhu ajan mittaan paranee kummasti. Voi jo eka yö olla tarvittaessa varsin erikoinen.

Mutta yleensä perus, sitten muut ja sitten leikit :).

• Kodiac

Seksuaalisen kokemattomuuden takia. Innostuksen puutteen takia näin voi käydä, siis ettei nainen innnostu. Kemiassa on silloin jotain fibaa. Muta ei tuotakaan tiedä vasta kuin muutaman kokeilukerran jälkeen varmasti. Ja tapauksessani pitää olla tietty valmius pieniin leikkeihin, ei todellakaan heti, mutta sitten myöhemmin...

• aloittaja

kiva kuulla tää miehen lausumana :D
        ilmeisesti kaikki toi ennakkoluulo on ainoastaan aina omien korvien välissä... tästä voi jatkaa huojentuneena eteenpäin :)

• perseensuti sentään

ei jumalauta. en kyllä varmasti hylkäis itselleni merkityksellistä naista sen takia että hän on kokematon seksissä.

olipahan taas keskustelunavaus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2632
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2536
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1757
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1405
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      985
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      955
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      779
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      734
    Aihe