palstalla roikkujista menee huomenna normaaliin päivätyöhön, huutaa hep.
Hep! Olenkohan ihan pimeä?
Kuinko moni
30
1134
Vastaukset
et oo pimee... testaat vaan.
Minkä takia talvella pitää sataa lunta AINA YÖLLÄ.
Kerranki ois kiva lähtee auraamaan tietä vaikkapa iltapäivällä....
En menny normaaliin päiväduuniin. Tulin siihen aikaan nukkumaan.- tervetttä ihmistä.
Frederico kirjoitti:
Minkä takia talvella pitää sataa lunta AINA YÖLLÄ.
Kerranki ois kiva lähtee auraamaan tietä vaikkapa iltapäivällä....
En menny normaaliin päiväduuniin. Tulin siihen aikaan nukkumaan.Heti aamulla laseja skraappaamaan vaikka sinne töihinkin pitäis ehtiä.
mene normaaliin päivätyöhön, en oo menny ikinä normaaliin päivätyöhön. Mitä se on?
- klo 8-16
Se on myrkky, muttei niin hyvä kun tuo johon Saatana kirjottaa.
klo 8-16 kirjoitti:
Se on myrkky, muttei niin hyvä kun tuo johon Saatana kirjottaa.
No 'virka-aika' mul alkaa seittemältä ja loppuu viideltä. Mut, emmä näin talvisin viitti työpaikalle ennen kymmentä mennä. Jotta, vastailen kotona puhelimeen, jos se soi aamul, jos ei soi ni sitten jatkan unia.
- googlettamaan
sanan 'työ' ja hakutulosten perusteella näyttää siltä, että työ ei sovi minulle. Mihinkään kellonaikaan.
- jul234
menen kans. klo 7.30 herätys. oon lukenut kaikki lehdet, selaan sängyssä maaten ja tietokone lattialla.
- lalita
mee huomenna...joskus on tosin tullu aika myöhään täällä roikuttua, vaik seuraavana päivänä ois töitä. Ei oo sit ollu paras mahdollinen työinspiraatio.
- Papeete1
Ei tarvi aamuyöstä lähtee minnekkään ellen välttämättä halua. Tuskin haluan.
- check :
oletko koskaan ollut normaaleissa päivätöissä?
- Papeete1
check : kirjoitti:
oletko koskaan ollut normaaleissa päivätöissä?
19 vanhana taisin olla viimeksi.
- mutta..
Papeete1 kirjoitti:
19 vanhana taisin olla viimeksi.
haluaisitko kuitenkin mennä päivätöihin jos se olisi mahdollista?
- Papeete1
mutta.. kirjoitti:
haluaisitko kuitenkin mennä päivätöihin jos se olisi mahdollista?
Mä vihaan ilta/yö/viikonlopputöitä :)
- tässä jäi..
Papeete1 kirjoitti:
Mä vihaan ilta/yö/viikonlopputöitä :)
nyt vähän auki että teetkö sitten niitä ilta-, viikonlopputöitä... :)
- Papeete1
tässä jäi.. kirjoitti:
nyt vähän auki että teetkö sitten niitä ilta-, viikonlopputöitä... :)
Katsos ku kysymys kuului "normaaleja päivätöitä" enkä niitä tosiaan ole tehnyt ikuisuuksiin, eli tuonne vittumaisen epäsäännölliselle linjalle mennään :)
- oikeassa...
Papeete1 kirjoitti:
Katsos ku kysymys kuului "normaaleja päivätöitä" enkä niitä tosiaan ole tehnyt ikuisuuksiin, eli tuonne vittumaisen epäsäännölliselle linjalle mennään :)
ei passaa mennä tekemään omia kysymyksiä samaan topicciin, se ei ole oikein korrektia... :)
- Papeete1
oikeassa... kirjoitti:
ei passaa mennä tekemään omia kysymyksiä samaan topicciin, se ei ole oikein korrektia... :)
Ei kannata sotkea välissä :)
Voin kyllä paljastaa että sielusi saa rauhan, että olen tällä hetkellä työtön, ja tulen oleen sitä vielä ainakin pari kuukautta. Syksyllä oli opinnot ja sitä ennen vuoden paussi hommista sairauden ja oikeudenkäynnin takia. Sitä ennen tein niin vitusti duunia että koko perhe kärsi ja minä kehittelin itselleni burn-outin. On muuten vinkeä juttu kokea väsymyksen takia kaikenlaista. Herätessä tärisee koko vartalo ihan horkassa ja sitten on kivoja näköhäiriöitä kuten kämppä savussa. Sitten kun juoksee paniikissa pelastaan lapsia tulipalolta, niin huomaa matkalla ettei savua enää näe. Hyvä keino saada itselleen sykäri :)
Joten elähän huoli, kyllä minä olen paskatöitä painanut niska limassa 14v lähtien (kotiäitiaika poislukien) ja tulen niin edelleenkin tekemään. - selvä selvä...
Papeete1 kirjoitti:
Ei kannata sotkea välissä :)
Voin kyllä paljastaa että sielusi saa rauhan, että olen tällä hetkellä työtön, ja tulen oleen sitä vielä ainakin pari kuukautta. Syksyllä oli opinnot ja sitä ennen vuoden paussi hommista sairauden ja oikeudenkäynnin takia. Sitä ennen tein niin vitusti duunia että koko perhe kärsi ja minä kehittelin itselleni burn-outin. On muuten vinkeä juttu kokea väsymyksen takia kaikenlaista. Herätessä tärisee koko vartalo ihan horkassa ja sitten on kivoja näköhäiriöitä kuten kämppä savussa. Sitten kun juoksee paniikissa pelastaan lapsia tulipalolta, niin huomaa matkalla ettei savua enää näe. Hyvä keino saada itselleen sykäri :)
Joten elähän huoli, kyllä minä olen paskatöitä painanut niska limassa 14v lähtien (kotiäitiaika poislukien) ja tulen niin edelleenkin tekemään.koeta nyt ottaa oikein rauhallisesti... :)
- Papeete1
selvä selvä... kirjoitti:
koeta nyt ottaa oikein rauhallisesti... :)
Mä olen oppinut nykyään niin relaxiksi, että jos kengässä on reikä, niin valun siitä pihalle :)
- ammattilainen :)
Papeete1 kirjoitti:
Mä olen oppinut nykyään niin relaxiksi, että jos kengässä on reikä, niin valun siitä pihalle :)
mä taas yritän noilla rentoutus kaseteilla tai millä cd:llä ne nyt on poisajatella kaikkea jännitystä :)
- Papeete1
ammattilainen :) kirjoitti:
mä taas yritän noilla rentoutus kaseteilla tai millä cd:llä ne nyt on poisajatella kaikkea jännitystä :)
Tai no joo.. kyllähän joku vedenliplatus voi rentouttaa. Mä menen aina sänkyyn, pistän stereot soimaan jotain hempeetä ja vedän peiton korviin, Sinne kaikkoo kaikenlainen ylimääräinen. Kai mä sitten olen oppinut sen rentoutumistekniikan niin hyvin kun on ollut pakko. Vaihtoehtoina oli itsari/sykäri voimien loputtua tai rennomman elämäntyylin löytyminen. Mä toimin kuitenkin aina kriisitilanteessa parhaiten joten opin äkkiä rentoutuun, ja jättään huolet sun muut oman onnensa nojaan.
Kyllä itseensä pystyy muuttaan joten ei muuta kuin harjoittelemaan vaan kohinaa kuunnellen. Kohta osaat jo töissäkin tms paikassa suodattaan ohi korvien kaikenlaista epäolennaista sontaa näyttäen kuitenkin siltä, että kitinät tulee perille :) - tietää...
Papeete1 kirjoitti:
Tai no joo.. kyllähän joku vedenliplatus voi rentouttaa. Mä menen aina sänkyyn, pistän stereot soimaan jotain hempeetä ja vedän peiton korviin, Sinne kaikkoo kaikenlainen ylimääräinen. Kai mä sitten olen oppinut sen rentoutumistekniikan niin hyvin kun on ollut pakko. Vaihtoehtoina oli itsari/sykäri voimien loputtua tai rennomman elämäntyylin löytyminen. Mä toimin kuitenkin aina kriisitilanteessa parhaiten joten opin äkkiä rentoutuun, ja jättään huolet sun muut oman onnensa nojaan.
Kyllä itseensä pystyy muuttaan joten ei muuta kuin harjoittelemaan vaan kohinaa kuunnellen. Kohta osaat jo töissäkin tms paikassa suodattaan ohi korvien kaikenlaista epäolennaista sontaa näyttäen kuitenkin siltä, että kitinät tulee perille :)että jotain on muututtava kun huomaa unissaankin ajattelevan työpaikan asioita... sikäli kun pystyy nukkumaan. Kesti itseltä aika kauan ennen kuin antoi itselle edes "luvan" rentoutua.
Rentoutus tekisi varmaan hyvää monellekin "takakireälle" ihmiselle...
- bebs
Mikä kenellekkin on normaali työ. En mä tästä "työstäni" kummemmin palkkaa saa vaikka kalliimmaks yhteiskunnalle tulis jos en tätä tekis itse.
- pikku.nainen
Minä ainakin, tosin en voi väittää työtäni "normaaliksi" päivätyöksi, vaan lähinnä yksinäiseksi tietokoneella ja kirjojen parissa puurtamiseksi... Loppujen lopuksi ketään ei kiinnosta, teenkö työni öisin vai päivisin.
- vänkyrä-nainen
Kyllä mun unirytmiin sopii iltatyöt paremmin, eli ehkä siihen tähtään sitten kun aika on.
Mua huonompaa aamuherääjää ei takuulla helposti löydy.- Papeete1
Iltavuoro 16-24 oli mun vartalolle se kaikkein mieluisin mutta lasten kannalta kaikkein huonoin. Mutta sitten joskus kun saan vapaasti taas valita, niin tuo vuoro on mun suosikki nro.1 :D
- vänkyrä-nainen
Papeete1 kirjoitti:
Iltavuoro 16-24 oli mun vartalolle se kaikkein mieluisin mutta lasten kannalta kaikkein huonoin. Mutta sitten joskus kun saan vapaasti taas valita, niin tuo vuoro on mun suosikki nro.1 :D
lapsen takia joutuu miettimmään sataan kertaan, mutta jos olisin yksin, niin ehdottomasti ilta/yö olisi mua varten.
- Papeete1
vänkyrä-nainen kirjoitti:
lapsen takia joutuu miettimmään sataan kertaan, mutta jos olisin yksin, niin ehdottomasti ilta/yö olisi mua varten.
Noi viimeiset vuodet vielä niin surkeita, kun lapset oli liian isoja hoitopaikkaan ja liian pieniä viettään yksin iltoja kotona. Se tais olla yksi suuremmista stressin/burn-outin -aiheuttajista mulla, kun ei niitä hoitajia tosiaan meinannut saada enkä aina saanutkaan. Niin ja poika kuulemma ikänsä puolesta kelpasi vahdiksi mutta ei se minun huoltani hälventänyt. Vmäistä olla töissä huolissaan ja huonon omatunnon riivaamana soitellen tunnin välein kotiin. Ei enää ikinä sitä, kiitos, mä olen ennemmin työtön vaikka lopun elämääni.
Mä olen kanssa aina ollut illan virkku-aamun torkku, joten iltatyö olisi luonnollinen valinta. Noh, kyllä siihen joskus vielä pääsee :)
- klo 14:42
Väsyttänyt koko päivän. Nyt alkaa virkistymään, kun kotiinlähtö lähenee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439