toi G tarkoittaa gallupia, eikä g-pistettä
kenellä miehellä täällä on paras pylly? nyt saatte kehua ja äänestää ihan vapaasti
sellainen esim. takavuosien Prad Pitt -pylly (Prad 20-30 v ikäisenä; nyt sillä on ikäkriisi)
Koiranheinä
paras miespylly
29
1025
Vastaukset
- Papeete1
Viliä.
- ..............................
mä haluisin nähdä ainakin Relaxed Eyesin pyllyn. :D
- eroa
.............................. kirjoitti:
mä haluisin nähdä ainakin Relaxed Eyesin pyllyn. :D
naamasta:-)
.............................. kirjoitti:
mä haluisin nähdä ainakin Relaxed Eyesin pyllyn. :D
Mun pylly oli tääl yhen illan näkyvillä. Et kuitenkaan menettänyt mitään.
- Pate Pee
Mihin tämä palsta on joutumassa?
Ja vielä kuin ohimennen ikärasismia sillä jokainenhan tietää, että parhaat patit lähtee päälle kolmekymppisen kupeista...
Hei halooo- törkeää
esineellistämistä, juuri kun luultiin että palsta olisi sellaisesta vapautunut. Naiset aina pilaa kaiken.
- kuviaaaa
.... vai oliko noi heilurit sun?
- elsaulriikka
linkittää niiden pyllyjen kuvia? Paha muuten osallistua.
- AP .
Siksi jätin tämän aloituksen avoimeksi, että noi miehet itse lähettäis tänne (tai esim.omakuvaan) ne, niin käytäis katsomassa :D
- elsaulriikka
AP . kirjoitti:
Siksi jätin tämän aloituksen avoimeksi, että noi miehet itse lähettäis tänne (tai esim.omakuvaan) ne, niin käytäis katsomassa :D
mielummin heilureistaan kuvia.
- kello on vasta 16.55
elsaulriikka kirjoitti:
mielummin heilureistaan kuvia.
ilta on vielä nuori Elsa; ei makeaa mahan täydeltä :D
- elsaulriikka
kello on vasta 16.55 kirjoitti:
ilta on vielä nuori Elsa; ei makeaa mahan täydeltä :D
Kello löi jo viisi.
- eiköhän se vkl
elsaulriikka kirjoitti:
Kello löi jo viisi.
No olkoon, julistetaan viikonloppu alkaneeksi!
- elsaulriikka
eiköhän se vkl kirjoitti:
No olkoon, julistetaan viikonloppu alkaneeksi!
kuvat?
- tämä EI ole
elsaulriikka kirjoitti:
somia. Ihanko omat heiluris oli?
heilurigallup
aika ohuita mun makuuni - elsaulriikka
tämä EI ole kirjoitti:
heilurigallup
aika ohuita mun makuuniei tuntuis kakkosreiässäkään miltään.
Hei, Pena koska sä tuut. Tuu jo...
- jenzsku
palstan miehistä mutta yhdellä mun tuntemalla Turkulaisella miehellä on erittäin hyvä pylly!!!
- SupremeSatan
vastaamaan vasta nähtyäni kaikkien palstan miesten perseet.
- viilisniilis
Epäilen, että Asiasta.huvittuneella on hyvä pylly. Se harrastaa ihan selvästi jalkapalloa, siinä se takamus on sitten kehittynyt.
- pointti!
Toi on muuten totta.
Kuvia nyt kehiin!
luistelijanpylly ei ole hyvä, on liikaa törröllä, silleen ylikehittynyt verrattuna muuhun kroppaan, mutta kestävyysurheilijoilla (mikä hyvä sana!!!! kestää kestää) on aika hyvät pyllyt - viilisniilis
pointti! kirjoitti:
Toi on muuten totta.
Kuvia nyt kehiin!
luistelijanpylly ei ole hyvä, on liikaa törröllä, silleen ylikehittynyt verrattuna muuhun kroppaan, mutta kestävyysurheilijoilla (mikä hyvä sana!!!! kestää kestää) on aika hyvät pyllytEttä harrastaako se jalkapalloa. Toivottavasti harrastaisi ;). Kuvia kehiin, ehdottomasti.
- mielikuvituksella
lady, röntgenlasit päähän, niin vertailupylly (yksi niistä) on tässä
ainakin pyykkilautavatsa näkyy
http://youtube.com/watch?v=ET7ZCkcTQSQ&feature=related
ääni pätkii, mutta kuvahan se tärkein on - elsaulriikka
Arvostelen nyt kumminkin. Taitaa tämän porukan miehillä kaikilla olla leveät lättäperseet liiasta istumisesta. Vai rupeeko kuvia löytymään? Perseet esiin, pojat!
- .........................
Tähän mennessä ääniä saaneet:
Vili
Relaxed Eyes
turkulaiset miehet - tai yksi ainakin
Asiasta.huvittunut
- serlat kehiin
heh heh - kun saatiin noi heilurinkuvatki
- tämmösellä
kärkipaikalle?
http://jokes4all.net/funpics/butt_globe.jpg- ..............................
Se on eka kuva. Kuka sut maalasi? ;D
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466