paras miespylly

kenellä (G)

toi G tarkoittaa gallupia, eikä g-pistettä

kenellä miehellä täällä on paras pylly? nyt saatte kehua ja äänestää ihan vapaasti

sellainen esim. takavuosien Prad Pitt -pylly (Prad 20-30 v ikäisenä; nyt sillä on ikäkriisi)

Koiranheinä

29

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

      Viliä.

      • ..............................

        mä haluisin nähdä ainakin Relaxed Eyesin pyllyn. :D


      • eroa
        .............................. kirjoitti:

        mä haluisin nähdä ainakin Relaxed Eyesin pyllyn. :D

        naamasta:-)


      • .............................. kirjoitti:

        mä haluisin nähdä ainakin Relaxed Eyesin pyllyn. :D

        Mun pylly oli tääl yhen illan näkyvillä. Et kuitenkaan menettänyt mitään.


    • Pate Pee

      Mihin tämä palsta on joutumassa?

      Ja vielä kuin ohimennen ikärasismia sillä jokainenhan tietää, että parhaat patit lähtee päälle kolmekymppisen kupeista...

      Hei halooo

      • törkeää

        esineellistämistä, juuri kun luultiin että palsta olisi sellaisesta vapautunut. Naiset aina pilaa kaiken.


      • kuviaaaa

        .... vai oliko noi heilurit sun?


    • elsaulriikka

      linkittää niiden pyllyjen kuvia? Paha muuten osallistua.

      • AP .

        Siksi jätin tämän aloituksen avoimeksi, että noi miehet itse lähettäis tänne (tai esim.omakuvaan) ne, niin käytäis katsomassa :D


      • elsaulriikka
        AP . kirjoitti:

        Siksi jätin tämän aloituksen avoimeksi, että noi miehet itse lähettäis tänne (tai esim.omakuvaan) ne, niin käytäis katsomassa :D

        mielummin heilureistaan kuvia.


      • kello on vasta 16.55
        elsaulriikka kirjoitti:

        mielummin heilureistaan kuvia.

        ilta on vielä nuori Elsa; ei makeaa mahan täydeltä :D


      • elsaulriikka
        kello on vasta 16.55 kirjoitti:

        ilta on vielä nuori Elsa; ei makeaa mahan täydeltä :D

        Kello löi jo viisi.


      • eiköhän se vkl
        elsaulriikka kirjoitti:

        Kello löi jo viisi.

        No olkoon, julistetaan viikonloppu alkaneeksi!


      • heilureista:

      • elsaulriikka
        eiköhän se vkl kirjoitti:

        No olkoon, julistetaan viikonloppu alkaneeksi!

        kuvat?


      • elsaulriikka

      • tämä EI ole
        elsaulriikka kirjoitti:

        somia. Ihanko omat heiluris oli?

        heilurigallup

        aika ohuita mun makuuni


      • elsaulriikka
        tämä EI ole kirjoitti:

        heilurigallup

        aika ohuita mun makuuni

        ei tuntuis kakkosreiässäkään miltään.

        Hei, Pena koska sä tuut. Tuu jo...


    • jenzsku

      palstan miehistä mutta yhdellä mun tuntemalla Turkulaisella miehellä on erittäin hyvä pylly!!!

    • SupremeSatan

      vastaamaan vasta nähtyäni kaikkien palstan miesten perseet.

    • viilisniilis

      Epäilen, että Asiasta.huvittuneella on hyvä pylly. Se harrastaa ihan selvästi jalkapalloa, siinä se takamus on sitten kehittynyt.

      • pointti!

        Toi on muuten totta.

        Kuvia nyt kehiin!

        luistelijanpylly ei ole hyvä, on liikaa törröllä, silleen ylikehittynyt verrattuna muuhun kroppaan, mutta kestävyysurheilijoilla (mikä hyvä sana!!!! kestää kestää) on aika hyvät pyllyt


      • viilisniilis
        pointti! kirjoitti:

        Toi on muuten totta.

        Kuvia nyt kehiin!

        luistelijanpylly ei ole hyvä, on liikaa törröllä, silleen ylikehittynyt verrattuna muuhun kroppaan, mutta kestävyysurheilijoilla (mikä hyvä sana!!!! kestää kestää) on aika hyvät pyllyt

        Että harrastaako se jalkapalloa. Toivottavasti harrastaisi ;). Kuvia kehiin, ehdottomasti.


    • mielikuvituksella
    • elsaulriikka

      Arvostelen nyt kumminkin. Taitaa tämän porukan miehillä kaikilla olla leveät lättäperseet liiasta istumisesta. Vai rupeeko kuvia löytymään? Perseet esiin, pojat!

      • .........................

        Tähän mennessä ääniä saaneet:

        Vili
        Relaxed Eyes
        turkulaiset miehet - tai yksi ainakin
        Asiasta.huvittunut


    • serlat kehiin

      heh heh - kun saatiin noi heilurinkuvatki

    • tämmösellä
      • ..............................

        Se on eka kuva. Kuka sut maalasi? ;D


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe