voiko sen aistia toisesta? tässä vain mieleeni tuli, et jospa sitä ei itse olekaan valmis sitoutumaan, vaikka olisi kuinka ihastunut mieheen tai rakastunut, mutta sitten ajattelee "etteivät miehet vielä tässä iässä osaa sitoutua kunnolla" (20-25 wee) vaikka tosiasiassa melkein kaikilla on seurustelukumppani...
ja jollain tavalla aina alitajuisesti valmistaa itseään siihen, ettei tästä pidempää juttua tule ja jostain se löytää vielä enemmän itselleensopivan puoliskonsa.
Miten miehet ovat huomanneet naisista, ettei tämä välttämättä kykenekään suhteeseen vaan on ns. kuuma hetken romanssi?
sitoutumis
7
347
Vastaukset
ettäku sen huomaa 'aina' jos toisel on odotuksia suhteen suhteen, ni se alkaa ahdistaa, mutta sitä ei huomaa, jos ei oo odotuksia, ni ne naiset on sitte sitoutumiskammosia.
- jaa... joo...
Taas se sitoutumiskammo. Uskoisin, että se on harvoin sitoutumiskammo. Uskoisin, että se on useimmin haluttomuus sitoutua. Se haluttomuus sitoutua on nuorilla ihan tervettä. Nuorten täytyy saada mahdollisuus olla nuoria, eikä aina toimia vanhojen opetettujen kaavojen mukaan. Niin kuin lastenkin pitäisi saada mahdollisuus lapsuuteen. Olisi julmaa kieltää lapsilta lapsuus ja nuorilta nuoruus. Nuoruus kaikkine iloine ja suruineen...
Sitoutumiskammoinen on mielestäni sellainen, joka haluaisi tosissaan sitoutua mutta ei uskalla sitoutua. Haluaa ja ei halua samanaikaisesti. Olemukseltaan ristiriitainen.- kövbews
Se ei ole sitoutumiskammoa, ettei halua mennä kihloihin tai naimisiin vakipanonsa kanssa, kuten jotkut naiset luulevat. Se tarkoittaa vain sitä, että vaikka tuo nainen kelpaakin sänkyseuraksi, hän ei kelpaa mihinkään syvällisempään suhteeseen.
- tai sitten
kövbews kirjoitti:
Se ei ole sitoutumiskammoa, ettei halua mennä kihloihin tai naimisiin vakipanonsa kanssa, kuten jotkut naiset luulevat. Se tarkoittaa vain sitä, että vaikka tuo nainen kelpaakin sänkyseuraksi, hän ei kelpaa mihinkään syvällisempään suhteeseen.
ei ole itse kelvollinen syvällisempään suhteeseen. Todennäköisesti kumpaakin. Ei halua toisen kanssa mitään syvällisempää, koska tietää ettei itsekään ole kelvollinen sellaiseen.
- ai niin
paitsi tietysti naiset, joilla tikittää. Haluavat lapselle ja itselleen elättäjän.. Ei jaksa kiinnostaa.
- Jalamari
Tähän haluaisin sitoutua vaikka joka päivä.
http://sexyteenssite.com/galleries/gallery15rc2408/7.jpg Joo kyllä sen sitoutumattomuuden voi aistia toisesta. Aina ongelma vaan siinä että tahtooko sen asian myöntää ja tunnustaa itselleen... Tää on se kaikista vaikeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532