ADECCO

Onko kokemusta?

Onko kenelläkään kokemusta minkälaista on olla Adeccon alaisena vuokratyöntekijänä?? Millainen firma se on?

72

25047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhh

Globaali riistäjä....
      Kasvoton kone...

• vain nuoria

Jos olet nuori alle 30v. niin kannattaa toki hakea. Yli 30v. eivät ole tervetulleita.

• Katri24

Entä onko kenelläkään tietoa miksi minulle ei suostuta maksamaan päivärahaa, vaikka olen 2-3pv viikosta 150km päässä toisessa toimistossa koulutuksessa? Käskettiin ottaa vaan ajokilometrit ylös. Entä ateriatuki matkapäiviltä?

• Geoservice

Jos suoritat työtehtäviä muualla kuin työpaikallasi, voidaan sinulle maksaa joko ruokarahaa, puolipäivärahaa tai päivärahaa. Ruokaraha on pienin, päiväraha suurin. Ruokarahaa maksetaan, jos etäisyys on yli 50km ja kulunut aika yli 4 tuntia. Päivärahan saamiseen pitää olla 7 tuntia. Riippuu tosin minkä työehtosopimuksen piirissä toimii. Molempia ei kuitenkaan voi saada, sekä päivärahaa että ruokarahaa. Itse en saanut penniäkään, kun olin työnantajan koulutuksessa, en edes palkkaa.

• Hitsaajamestari

Päivärahan suorittaminen edellyttää, että erityinen työntekemispaikka on yli 15 kilometrin etäisyydellä joko palkansaajan varsinaisesta työpaikasta tai asunnosta, riippuen siitä, kummasta matka on tehty. Erityisen työntekemispaikan on lisäksi oltava yli 5 kilometrin etäisyydellä sekä varsinaisesta työpaikasta että asunnosta.

12 §

Työmatkan kestoajasta riippuen päivärahan enimmäismäärät ovat:

Työmatkan kestoaika Päivärahan enimmäismäärä
      euro
      yli 6 tuntia (osapäiväraha) 14,00
      yli 10 tuntia (kokopäiväraha) 32,00

Ateriakorvauksen maksaminen edellyttää, että työmatkasta ei suoriteta päivärahaa ja että palkansaajalla ei työn vuoksi ole mahdollisuutta ruokailutauon aikana aterioida tavanomaisella ruokailupaikallaan. Ateriakorvauksen enimmäismäärä on 8,00 euroa.

Jos palkansaaja joutuu työmatkalla aterioimaan kaksi kertaa tavanomaisen ruokailupaikkansa ulkopuolella, eikä työmatkasta suoriteta päivärahaa, ateriakorvauksen enimmäismäärä on 16,00 euroa.

http://www.vero.fi/

• Hitsaajamestari

Kun työntekemispaikka on yleisesti käytetyn kulkutien
      mukaisesti mitaten yli 40 kilometrin etäisyydellä työntekijän
      varsinaisesta työpaikasta ja asunnosta, maksetaan
      päivärahaa kultakin matkavuorokaudelta seuraavasti:
      - Kokopäiväraha maksetaan, kun työmatka on kestänyt
      yli 10 tuntia.
      - Osapäivärahaa maksetaan, kun työmatka on kestänyt
      yli 6 tuntia.

d) Ateriakorvaus
      Kun työ tehdään yli 10 kilometrin etäisyydellä työntekijän
      varsinaisesta työpaikasta ja asunnosta, maksetaan
      hänelle ateriakorvauksena 1/4 kotimaan päivärahasta,
      jos työntekijällä ei ole mahdollisuutta ruokailla varsinaisella
      työpaikallaan tai kotonaan, ellei työpaikalla anneta
      ilmaista ruokaa. Ateriakorvausta ei makseta silloin, kun
      työntekijä työskentelee saman yrityksen eri työpaikoilla
      ja ruokailumahdollisuudet ja –olosuhteet ovat vastaavat
      kuin hänen varsinaisella työpaikallaan.

http://www.metalliliitto.fi/attachments/Sopimukset/teknoltes2007-2010.pdf

• Pölhösson

Olin adeccon kautta töissä paikassa missä meitä oli useampia. Kaikki meni hyvin siihen asti kunnes aloimme saada ylityökorvauksia ja urakkakannustimia. Vaikka sopimus asiakasyrityksen kanssa oli selkeä ja Adecco jopa kehitti oman lomakkeen näiden palkkojen kirjaamista varten, ne oli aina maksettu väärin. Myös kuulemma asiakasyrityksen laskutus oli virheellinen joka kuussa. Omituista yritykseltä jossa ei paljon muuta tehdä kun laskutetaan firmoja ja maksetaan palkkoja. No, hankitaan uusia asiakassuhteita, tietysti. Kyseinen asiakasyritys lopulta lopetti kaikki adeccon kautta menevät työsuhteet ja palkkasi samat henkilöt toisen firman kautta, osittain juuri koska adeccon palveluihin ei oltu tyytyväisiä, osittain siksi että keskittämällä vuokratyöt yhden firman kautta meneviksi saatiin säästöjä.

Myös Adeccon omat työntekijät olivat vähän erikoisia. Meille esim. ohjeistettiin useasti että jos on jotain kysymyksiä palkkojen, lomien yms. suhteen, niin ÄLKÄÄ puhuko keskenänne, vaan soittakaa meille. Työkavereiden kanssa palkkakuittien vertailu oli siten vähän niinkuin kiellettyä. :D Lääkärille pääsy oli myös monen mutkan takana, ensiksi piti soittaa adeccoon henkilölle joka arvioi tarvitsiko työntekijä terveydenhoitajan vai lääkärin palveluja ja sitten vasta lääkäriasemalle jonne adeccon työntekijä oli sillävälin faksannut tiedot jos oli ehtinyt/oli edes toimistolla yms. Ikinä aikaa ei saanut suoraan lääkärille, (ylläri!) vaan terveydenhoitajalle joka sitten yleensä antoi kuitenkin lähetteen lääkärille koska sairaus tarvitsi reseptilääkkeitä. Idioottimainen ja lopulta adeccolle kallis sääntö. Työntekijöitä jotka opiskelivat samalla yritettiin saada menemään koulunsa terveyshuoltoon hakemaan sairastodistuksensa.

• Katri24

Näyttää siltä, että olisin siis oikeutettu matkakorvauksiin, vaikka sitten siihen ateriakorvaukseen jos ei päivärahaan.
        Alan hiillostamaan Adeccoa. Täytyy ottaa liittoon yhteyttä, jos ei homma ala toimiin...

• Ulla 47
        Katri24 kirjoitti:

Näyttää siltä, että olisin siis oikeutettu matkakorvauksiin, vaikka sitten siihen ateriakorvaukseen jos ei päivärahaan.
        Alan hiillostamaan Adeccoa. Täytyy ottaa liittoon yhteyttä, jos ei homma ala toimiin...

Täytyy nyt kertoa oma kokemukseni. Sain pienehköllä paikkakunnalla saman tien töitä Adeccon kautta. Minulla oli kyllä hyvä palvelu toimistollakin. Ajattelin, että on varmaan viimeinen paikka missä tämmöinen "vanha" ihminen työllisestään, niin johan tärppäs! Sain töitä ihan hyvällä palkalla puoleksi vuodeksi ja sitten vakinaistettiin asiakkaalle! Että nähtävästi poikkeustaoauksiakin löytyy.

Ulla 47

• KokemustaO

Ainakin Salossa, adecco rekrytointi oli jotenkin käsittämätöntä. Neito kyseli kaikkea työhön liittymätöntä ja tunsin olevani rikollinen koska cv:stäni puuttui 2v työkokemusta(tämän ajan olin vailla sopivaa työtä). Olin niin alistettu haastattelun jälkeen että en uskolanut hakeutua työhaastatteluun kuukauteen. No, kiitettävä työhistoriani ja nuhteeton taustani auttoi saamaan oikeita töitä. Onneksi kävi näin:)

En suosittele, hae vaan suoraan yrityksiin..

• ok

Adecco kusettaa minkä kerkiää palkanmaksuissa!!!!!!

• riistettyhuijattu
        ok kirjoitti:

Adecco kusettaa minkä kerkiää palkanmaksuissa!!!!!!

Pitää paikkansa. Huijaa niistä vähistä rahoista jotka duunari on A-N-S-A-I-N-N-U-T! Kuvottavaa toimintaa.

• Ei rekry-firmoille!

kokemuksia Hyvinkäältä. Minut haukkui pystyyn sellainen nuori, pissis-tyyppinen likka, kun tyhmänä kerroin taustastani myös sen, että olen hyvin ujo ja sairastunut aikanaan työpaikkakiusaamisesta. Edelleen iskee entistä pahempi paniikki, kun tulee kutsu työhaastatteluun. Tosin reppufirmojen kautta en töitä enää ikinä haekaan...

• cfrgvbtrhkymu

Soittelin eräänä päivänä adeccoon työpaikan perässä ja vastaaja sitten muka yhdisti toiselle konsultille joka ei ollut paikalla ja alkuperäinen vastaaja ei sitten siinä sadan neliön toimistossa muka tiennyt että tämä muka ei olekaan paikalla ja enpä taida enää soittaa toiste työpaikan perässä, kun saattaa tulla perämukamia.

• Kokemusta on

paskamainen vuokrafirma.

• hjkddlk

Adecco on aivan loistava firma ! Neljättä vuotta meneillään norjassa. Kannattaa hakea.

• Maakrapu*
        hjkddlk kirjoitti:

Adecco on aivan loistava firma ! Neljättä vuotta meneillään norjassa. Kannattaa hakea.

Minulla on hyviä kokemuksia Adeccosta. Pääsin heidän välittämänään vuokratyöhön suureen kansainväliseen yritykseen. Palkat maksettiin täsmällisesti ja aina oikein, sain työsuhteen aikana palkankorotuksenkin. Lopulta minut vakinaistettiin suoraan asiakasyritykseen. Työterveyshuolto oli edellä kuvatulla tavalla todella hankala - mutta niinpä se on nykyisin muuallakin. Olen itse siirtynyt kunnallisen työterveyshuollon käyttäjäksi, koska jo kolmessa perättäisessä paikassa on ollut hyvin suppea työterveyshuolto.

Ikää minulla oli palkkausvaiheessa tasan 30v, eli kyseessä ei ole pelkkien nuorten ja opiskelijoiden reppufirma.

Huonoa oli kuitenkin n. 45 -vuotiaan kollegani kohtelu. Hänellä hommat eivät sujuneet ja työsuhde loppu lyhyeen. Kyseessä ei ollut enää koeaika, mutta asiakasyritys irtisanoi hänen vuorasopimuksensa ja niinpä vain katkesi määräaikainen työsuhde kesken kaiken. Taisi kuitenkin olla vain likimain laiton irtisanominen, niin taitavasti on sopimukset kirjoitettu. Eli mielestäni Adecco & muut vastaavat on hyvä vaihtoehto työttömälle ja työkokemusta kartuttavalalle työntekijälle. Silti kannattaa mieluu

• Piippari

NIin siis vuokrafirma tekee työsopimuksen työntekijän kanssa, missä on lauseke edellyttämään tilausta asiakasyrityksen kanssa. Mikäli asiakasyrityksen ja vuokrafirman välinen sopimus laukeaa, tarkoittaa se myös työntekijän ja vuokrafirman välisen sopparin erääntymistä. Ei siinä sen kummempaa eikä mitenkään laitonta. Jos ei sellainen diili kelpaa voi sitten unohtaa vuokratyösuhteen. Sellaiseenhan ei ole pakko ryhtyä. Itselläni se on tarkoittanut erittäin hyvän työpaikan saamista erittäin helposti. Aluksi vuokrafirman kautta ja sitten rekrytoiduin yritykseen. Tuskinpa olisin vapailta markkinoilta saanut vastaavaa paikkaa, vaan vuokrafirma ns markkinoi osaamistani puolestani yritykselle. Nice and easy.

• daaada

Minulla on pelkästään positiivinen kokemus Adeccosta. Olen jo muutaman vuoden harrastanut sitä, että heidän kauttaan joku duuni josta kerään rahaa reissuun jonne lähden kun määräaikaisuus loppuu. Aina on jotain löytynyt kun olen takaisin palannut ja palvelu kyllä omalla kohdallani on pelannut! Työt nyt ei ole kummoisia mutta yhdessä paikassa pystyi tienaamaan todella hyvinkin, sitä mukaa mitä enemmän vaan jaksoi tehdä. *Ahkeruudesta palkittiin..

• Ei kiitos.

Itselläni on erittäin negatiiviset kokemukset Adeccosta työnhakijana jo vuosien takaa. En Adeccon listoilta töihin menisikään vaikka mitä tarjottaisiin. Adeccon mulkut "konsultit" ovat ihan itse aikaansaaneet firman huonon maineen.

Että näin.

• Vuokraduunari

Täytyy sanoa, että hyvä maku jäänyt lafkasta suuhun...Lomat kertyy kuten pitää, palkka jopa parempi kuin jos olisin tällä paikkakunnalla suoraan asiakasyrityksen palkkalistoilla. Totta, että palkkanauhat täytyy aina tarkistaa ja virheitäkin on ollut, mutta sanokaapa semmoinen työpaikka, missä ette palkkanauhaa tarkistaisi...???Virheitä on kyllä ollut muissakin palkanmaksu firmoissa.. Ja virheen palkkis on aina jopa samana päivänä korjannu tilille, jos olen asiasta soittanut.
      Lomat on kertyny, ja Adecco myös pitänyt huolen, että pidän ne lomat silloin kun on lomakausi.
      yhteyshenkilö nyt on joskus hieman hankala tavoittaa, mutta vastaa vaikka keskellä yötä jos sattuu hereillä olemaan.
      Hankalaa ehkä se, että tuntilistat pitää kierrättää niin monen mutkan kautta, mutta aika pieni harmi.
      Se mitä tulee noiden työsopimusten kestoon ja perusteluihin määräaikaisuudesta, niin hieman hmmm menee siinä lainvoimaisen/kierohkon rajoilla, mutta työt aina jatkunu niin en valita. loppuu sitten kun loppuu

• teppo_pa

Täytyy sanoa, että ei jäänyt hyvä maku jäänyt lafkasta suuhun...
      Rekrytoinnissa kysellään kaikkea asiaan kuulumatonta ja omituisia asioita. Ihan perustyöpaikkaan testataan ja haastatellaan useampia kertoja - no toimeksiantajahan sen maksaa.

Pienistä asioista, kuten suosittelijan statuksesta, nostetaan kynnyskysymys työpaikan saannille.

Itse hain ja sain paikan hakemalla suoraan toisen toimeksiantajan firmaan ohi Adeccon.

• Avoid!

"Täytyy sanoa, että ei jäänyt hyvä maku jäänyt lafkasta suuhun...
        Rekrytoinnissa kysellään kaikkea asiaan kuulumatonta ja omituisia asioita. Ihan perustyöpaikkaan testataan ja haastatellaan useampia kertoja - no toimeksiantajahan sen maksaa.
        Pienistä asioista, kuten suosittelijan statuksesta, nostetaan kynnyskysymys työpaikan saannille.
        Itse hain ja sain paikan hakemalla suoraan toisen toimeksiantajan firmaan ohi Adeccon."

Juuri näin. Missään muussa vuokrafirmassa en ole saanut yhtä huonoa kohtelua kuin Adeccossa. Aivan ammattitaidottomia konsultteja ja tosi törkeää käytöstä, työnhakijaa syytetään valehtelemisesta ja juuri tuo edellä kuvattu suosittelijoiden moittiminen. Välttäkää tätä firmaa viimeiseen asti!

• vkrt

Ihan ok lopputilin asti, eivät maksaneet vuosilomapalkan korotusta ja pitämättä jääneet pekkasia. Yrittivät keksiä kaikanlaisia tyhmiä selityksiä.Sen jälkeen kun esimies soitti sinne, sain kaikki rahat...

• Pohjanakka88

Itse olen ollu kyseisen firman listoilla jo useamman vuoden. Työkohteeni on pysynyt samana tämän ajan. Palkka on kohdillaan, tulee kuten pitääkin ja useinmiten sen suuruisena kuin pitääkin. Joskus on täytynyt huomauttaa kun jokin tunti tai lisä on puuttunut, mutt ovat heti sen korjanneet. Liikuntaakin kannustavat harrastamaan tuettuna ja loma olisi taas kohta edessä.

Mielummin tuon vuokrafirman kautta, kuin että olisin suoraan asiakasyrityksen palkkalistoilla.

• Joo-o...

"Mielummin tuon vuokrafirman kautta, kuin että olisin suoraan asiakasyrityksen palkkalistoilla."

Tuota en kyllä usko, kukaan ei ole mieluummin vuokrafirmalainen kuin yrityksen oma työntekijä! ...mutta voihan sitä itselleen uskotella ja selitellä asioita jos se helpottaa...

• vuokraahteri
        Joo-o... kirjoitti:

"Mielummin tuon vuokrafirman kautta, kuin että olisin suoraan asiakasyrityksen palkkalistoilla."

Tuota en kyllä usko, kukaan ei ole mieluummin vuokrafirmalainen kuin yrityksen oma työntekijä! ...mutta voihan sitä itselleen uskotella ja selitellä asioita jos se helpottaa...

"Kukaan ei ole mielummin vuokrafirmalainen"- äläpäs tee yleistyksiä. Ei kaikki vuokratyöstä pidä, mutta minä pidän. asiat rullaa niinkuin pitääkin.

En ymmärrä sitä vakituisentyön ihannointia ja vuokratyön mollausta. no okei, on niitä huonojakin vuokrafirmoja, mutta niin on huonoja työpaikkojakin, joissa mennään siitä mistä aita matalin on.
        On normitöitä, jossa joutuu selkärankaa venyttämään katkeamispisteeseen asti, lomia kehotetaan ottamaan rahana, kun on niin vähän porukkaa töissä, ylityötunteja pitäis tehdä, muttei niistä ylimääräistä haluta maksaa eikä saa yhtään enempää vapaapäiviä. Määräaikaisuuksia yritetään kepulikonstein tuottaa sopimus toisensa perään, palkkanauha heittää härän pyllyä, tunteja yritetään väkipakolla vähentää vakituisilta ja naljaillaan, että kyllä tilalle tulijoita on jos ei työt kelpaa...

Pointti siis se, että samat kakat ne työpaikoissa niskaan valuu, jos on valuakseen. ei ole väliä oletko vuokrattu vai ilman välikäsiä työskentelevä.

• Rehellinen111

Pelkästään huonoa kokemusta. Ei kiitos!

• kjfhyytr

Siis 4,5 v.töissä Adecolla. Minut on kusetettu jatkuvasti enkä olen ymmärtänyt sitä.
      MIKSI palkka oli aina väärässä ? vaikka edustajat vaihteli ?
      MIKSI se ei ikinä toiminut

• Mitä mitä

Miten tonne Adeccoon edes pääsee kirjautumaan sisään? Tein kolmannen (muistaakseni) tunnukseni Adeccon sivuille (eri s-postilla), eikä se edelleenkään päästä mua kirjautumaan sisään. Eikö muila ole samaa ongelmaa? Mistä v*tusta kiikastaa? Sama ongelma ollu yli vuoden, miten ne saa edes työntekijöitä? Kierrättääkö ne koko ajan samoja?

• adekkooiina

Jos en pääse kirjautumaan sisään, otan yhteyttä adeccon yhteyshenkilööni tai suoraan helpdeskiin. (olen siis adeccon listolla).
      Ei sinne kovin helposti työntekijäksi pääse, mutta sitten kun pääsee, niin pitävät huolen että palkka on semmoinen kuin pitääkin ja lomat saa pitää loma-aikana...

• X-Ad

Ja paskat! Jos sattuu kohdalle jokin todella ikävä käyttäjäyritys, jossa edes neuvova kollega ei tajua miten alvi lasketaan ja kehtaat hänelle siitä VAIVIHKAA YSTÄVÄLLISESTI huomauttaa ja saat siitä syystä potkut, ei Adeccolta saa minkäänlaista tukea.

Aivan sama mikä mielivaltainen syy annetaan siihen, että työsuhde päättyy niin Adeccohan ei asiaa helpommaksi tee. Siksi, koska käyttäjäyritys ei enää olisi Adeccon asiakas!!!

Adecco, kuten muutkin vuokrafirmat, pitävät aina viimekädessä asiakkaidensa puolta, ei työntekijöiden. Kannattaa miettiä joskus rahan kannalta, niin ymmärtää asian aika pian... :)

Adeccolla pyyhin perseeni!

• pamminax

No kuka sen työntekijän puolia pitää, jos ei työntekijä itse?

• JepulisJepulis

Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia Adeccosta. Nykyistä työtäni olen tehnyt jo vuosia samassa asiakasyrityksessä. Aluksi olin toisen vuokrafirman kautta, mutta sitten asiakasyritys halusi keskittää kaikki vuokratyntekijät yhteen vuokrafirmaan ja näin siirryin Adeccon listoille. Kaikki on minun kohdallani toiminut ammattitaitoisesti. Yhteyshenkilön ja palkkiksen kanssa asiointi sujuu hyvin, palkat maksetaan oikein jne. Myös työterveyshuolto toimii hyvin. Ja niin, palkankorotuksiakin on tullut (siis työehtosopimusten pakollisten korotusten lisäksi). Aluksi olin pitkään määräaikainen, mutta nyt minulla on ollut jo muutaman vuoden vakinainen työsopimus Adeccon kanssa.

Samasta firmasta voi tietenkin on sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Onneksi mulla on mennyt asiat hyvin Adeccon kanssa.

• Eieieiei

Perus vuokratyöp*skaa. Olin kerran työhaastattelussa ja erittäin koppava uranainen haastatteli lähes tunnin verran orjatyöpaikkaansa. Saavat pitää tunkkinsa.

• betonimies00

En suosittele kenellekään. Palkka aina pielessä, lisien suhteen.

• eihyväkuva

Tein kaksi keikkaa heidän kautta, palkka noista keikoista unohdettiin maksaa kahteen kertaan ja lisäksi oli otettu väärällä veroprosentilla. Jäi huono kuva firmasta.

• hyppykeppi1

Herranjestas sentään sanon minä. Nyt "uraa" takana 8kk kyseisellä vuokrafirmalla ja kaikesta siis aivan kaikesta on saanut tapella. Ihan siitä perus jutusta ettei vastata puhelimeen....ai niin nehän näkee kuka soittaa mutta kun soittaa keskuksen kautta niin hups vastataan. Adecco lupailee tähtiä ja kuuta mutta kun duuni alkaa on se aivan muuta.....meille esim luvattiin työtä keposesti vuodeksi ja ilo kesti 2ja puoli kuukautta mikä oli jo alun pitäen firman tiedossa. Otappas loparit vaikka sulla ei ole duunia siis ota loparit adeccolta...siis et ota. Alkoi huutamaan että SAAT KARENSSIN....jne...no joo tiedän että saan. Mites jos lähdet duuniin muualle ottakaapas selvää miten on uuden työnantajan maksuvelvollisuus vuokrafirmalle.Eli jos otat loparit adeccolta ja siirryt toisen työnantajan palvelukseen....niimpä niin.Siis jos sulla sattuu olemaan sopimus adeccolla vielä voimassa vaikka EI olis heillä duunia tarjota. Ei ikinä enään tätä firmaa.

• Gingi

Oon puoli vuotta ollut Adeccon listoilla. Päivääkään en ole uskaltanut sairastaa ja lapsen sairastaessa olen pyytänyt puolisoani jäämään hoitamaan sillä olen ymmärtänyt että sairaspoissaolojen jälkeen ei töitä ole enää tarjolla. Lääkäriinkään ei pääse ellei anele ensin maksusitoumusta Adeccosta.

Nyt viimeisenä niittinä työsopimukseni katkaistiin juuri ennen pääsiäisen pyhiä ja laitettiin jatkumaan pyhien jälkeen. Toivon pian löytäväni muuta ihmisarvoista hommaa että pääsen tästä kyykytyksestä eroon.

• Eduard007

Kuinka paljon on palkka?

• perseaukko

no vittu mieti

• Mulla

Mä saan ainakin 2kk hommasta 2300 e/kk

• lesa
        Mulla kirjoitti:

Mä saan ainakin 2kk hommasta 2300 e/kk

Mitä työtä teet, jotta saat 2300 eur/kk?

• Hetieroon

Aivan korroptoitunut lafka.

• aika_jepa

Olen ollut ihan tyytyväinen Adeccoon, olen ollut siellä reilun vuoden töissä ja jatkuu. Olen saanut hyvin työtarjouksia, en ihan koko-aikaiseksi, mutta se johtuu ihan oman alani heikosta työtarjonnasta. Oma konsulttini on ollut mukava ja inhimillinen minun tilanteissani. Palkanmaksussa on vain kerran ollut ongelmia sähköisen tuntilistan kanssa kun järjestelmä ei toiminut.

• karma-kostaa-

Kaikki vuokratyö on suoraan saatanasta ja ihmisten hyväksikäyttöä.

• Raksaduunari_

Aijon hakee adeccolta töitä ja jos ilmenee palkanmaksu ongelmia niin ei minua haittaa. Kuulun rakennusliittoon ja rahani saan aina.

• Diudiudau

Itselläni pelkkää hyvää sanottavaa firmasta, työterveys toimii ja palkat tulee ajallaan lisiä myöten, nyt puolivuotta ollut kuukausiliksalla ja kesällä jatkuu soppari taas entisestään 👌

• Anonyymi

Jatkuvia ongelmia. Suosittelen kiertämään tämän yrityksen kaukaa. On sielllä parempaakin, asiallisia toimijoita tarjolla. Hei ja ainahan voit hakea suoraan, ei näitä välistävetäjiä tarvitse elättää, sinähän niiden palkat maksat ja saat vielä vinoilut kaupan päälle.

• Anonyymi

Kiertäkää Adecco ja Sihti (ovat nykyisin samaa yritystä) kaukaa. Kohtelevat vuokratyöntekijöitä huonosti.

• Anonyymi

Ei kannata. Polkevat niin maanrakoon kuin mahdollista. Jos on ehdottoman pakko mennä näiden kautta töihin (esim. kuolema korjaa jos ei mene) niin TARKASTAKAA työsopimus. Lähettäkää se tarvittaessa liittonne lakimiehelle tarkastettavaksi. ÄLKÄÄ hyväksykö mitä tahansa ehtoja.

• Anonyymi

Ihmeellistä. Joku on sentäs saanut tuolta töitä. Itselleni jäänyt outo kuva, että vain haastattelevat muodon vuoksi, mutta ei mitään haluja palkata.

• Anonyymi

Kertoo paljon firmasta sekin ettei edes yhteyttä oteta hakuajan päätyttyä vaikka niin luvataan.

• Anonyymi

Ikäsyrjintää ainakin.

• Anonyymi

Ikäsyrjintä niinkö mittarissa 57v töitä.löytyi tyytyväinen olen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäsyrjintä niinkö mittarissa 57v töitä.löytyi tyytyväinen olen

Ikä syrjintää harrastava pulju unohtkaakoko paska firma jos olet yli 40v

• Anonyymi

On todella, olisi ollut monen vuoden kokemus työstä, mutta ikää yli 50. Jo ennen hakuajan päättymistä tuli hylkäävä päätös... olin yllättynyt. Kymmenisen vuotta sitten pääsin vielä heittämällä jokaiseen työhaastatteluun monipuolisen kokemukseni turvin, jota olen tässä välissä vielä kasvattanutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On todella, olisi ollut monen vuoden kokemus työstä, mutta ikää yli 50. Jo ennen hakuajan päättymistä tuli hylkäävä päätös... olin yllättynyt. Kymmenisen vuotta sitten pääsin vielä heittämällä jokaiseen työhaastatteluun monipuolisen kokemukseni turvin, jota olen tässä välissä vielä kasvattanutkin.

Eivät ota yli 50-vuotiaita töihin. Nelikymppisenä alkaa olemaan jo aika nihkeää suhtautuminen, mutta melkein saman rahan saa työttömänäkin niin onko tuolla niin väliä.

• Anonyymi

Hieman paha kuva itsellä jäänyt ko. lafkan toiminnasta rekrytointi toimeksiannoista. Mielivaltaista toimintaa, ammattitaidotonta toimintaa, etenkin kun kyseessä on ihmiset.

• Anonyymi

Rinta ruokinalta juuri pois pääseet pikku neidit haastattelee voi kristus kun repesin työhaastattelussa nauramaan kysyin tytöltä minkälainen työilmapiiri on hakemassanne työpaikassa neiti tokaisi tällaiset kysymykset ei kuulu työhaastatteluun repesin nauramaan ja sanoin kohteliaasti tämä on ajan haaskausta

• Anonyymi

Neuvoisin karttamaan Adeccolla työskentelyä. Adeccon toimistoilla esiintyi työpaikkakiusaamista. Entisistä työntekijöistä puhuttiin todella rumasti. Johtamistapana käytettiin pelottelua ja julkisesti nolaamista.

• Anonyymi

Kusettava paskafirma. Ei maksa palkkoja sovitusti. Edelleenkin odotan osaa palkkasaatavista.

• Anonyymi

Paljonko jäi saamatta , mikä
      Ala ja paikkakunta ?

• Anonyymi

En suosittele Adeccoa tai Sihtiä kenellekään. Kohtelevat työntekijöitään todella huonosti. Valitkaa joku vastuullisempi firma.

• Anonyymi

Tää on tosi

• Anonyymi

Paskaa kaikki vuokrafirmat, palkkaus ihan hanurista olette nykyajan orjia ja keenereitä.

• Anonyymi

Moi kerro tarkemmin miten kohtelevat? Ja mikä paikkakunta ?

• Anonyymi

Onko näinkin isolla firmalla kuin Adecco niin huumetestiä? Itse Sandvikilla ollut vuoden verran monella eri sopimuksella ja aina uuden sopimuksen alettua vaadittiin huumetestiä. Näin päivittäis polttajalle aika vaikea paikka ku ei tiedä millon olla ilman

• Anonyymi

Oletko tampereen sandvikilla?

• Anonyymi

Turku

• Anonyymi

Paljo palkka ? Tampereella tuskin on vuokramiehiä?

• Anonyymi

Ei sinne kannata mennä työhaastatteluun joku ritsapillu yrittää olla kovikin fiksu😀😀😀

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe