Kertoisiko joku mistä löytää Jukka pojan Pekka PL-biisin sanoitukset tai voisko kirjottaa ne mulle? Kiitos jo etukäteen.
Jukka poika
2
1662
Vastaukset
- kirjoittaa tänne
Sehän on sitten laitonta julkaista sanoja ilman tekijöiden lupaa, joten jos joku sinulle sanat tänne kirjoittaa niin rikkoo a) lakia, b) foorumin sääntöjä.
- saa pidättää...
pl:llä tuli käymään meiän luona kylässä harmi vaan ettei ite silloin oltu läsnä jos oltais oltu oltais voitu ehkä kysäistä et mitäs jätkä no mitäs tässä ihan vaan toisen tehtävän yhteydessä haistoin hamput teiän eteisessä ny on viety kamarille koko viljelmä allekirjoitus viitalan pekka espoon pl:llä - - arvaa kuka tuli kylään pl:llä arvaa kuka tuli käymään pl:llä - - miltä susta itestä tuntuis pekka ku jonain päivänä töistä tuut ja kekkaat et kämppäs on nuuskittu läpikotaisin ja viety jopa makkarista valaisin millä oikeudella pekka perustelet tekos ja kumpi oikeastaan on vakavempi rikos hampun kasvattelu omiin tarkotuksiin vai koti rauhan törkeä härintä mä kysyn niin... sä kysyt mitä? arvaa kuka tuli kylään pl:llä arvaa kuka tuli käymään pl:llä ja kuuleppas tätä pekka pl:llä me ei sun hasista osteta ei ees pitkällä tikulla siihen koksketa onko selvä onko selvä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019