Millaiset alushousumallit ja minkä väriset miehellä on teidän naisten mieleen?
...Laittaisitko omia mieltymyksiä ja miksi juuri tämä malli miellyttää... Kiitos. ;P
Naiset;-minkälaiset alushousut miehelle?
27
6508
Vastaukset
- en ole
koskaan ymmärtänyt boxereita, onko ne mukavat päällä; voihan ne näyttää hyviltä jonkun päällä, jos on hyvät reisilihakset, muuten ei
miksi joku haluaisi keskelle reittä jonkun lahkeen, kuten 50-luvulla naisten puuvillaiset alushousut; olihan ne lämpimät
eikä boxereissa mene reiden sisäpinnatkin rikki nopeammin kuin muu osa housuista, joten kyse olisi kerskakulutuksesta
en silti ymmärrä, miksi kysyt, kun kysymys ei kuulosta uskottavalta - viihdyt
parhaiten; et varmaan ryhdy muuttamaan omia mieltymyksiäsi vain sen takia, mitä naiset ajattelee
pitkät alushousut on ainoa oikea valinta suomalaiselle miehelle Suomessa talviaikaan ja jokainen poiks pitäisi opettaa käyttämään niitä ennen armeija-aikaa
sitä paitsio pitkätkalsarit on tyylikkäät, jalat näyttää pidemmiltä ja alla tietysti bikinimalliset varsinaiset alushousut
miltä kuulostaa- kuulosta...
järkevältä. Miksi pitkien kalsareiden alla pitäisi olla vielä bikinimalliset kalsarit. Ei voisi käyttää sepalustakaan. Ei miesten tarvitse tässä asiassa matkia naisia. En ole käyttänyt tuplakalsareita ja pitäähän ne pitkät kalsaritkin pestä ajallaan, joten niiden erillisten pikkukalsarien käyttö on turhaa.
- pitkät.
kuulosta... kirjoitti:
järkevältä. Miksi pitkien kalsareiden alla pitäisi olla vielä bikinimalliset kalsarit. Ei voisi käyttää sepalustakaan. Ei miesten tarvitse tässä asiassa matkia naisia. En ole käyttänyt tuplakalsareita ja pitäähän ne pitkät kalsaritkin pestä ajallaan, joten niiden erillisten pikkukalsarien käyttö on turhaa.
hiukan alemmas ja sitten käytät sitä pienten sepalusta, noin kokemattomille housulahjojen ostajille tiedoksi
kerrospukeutuminen se lämpimänä pitää
totta, pitäähän pitkätkin vaihtaa, hikoontuuhan ne lenkillä - suojata turhamaista
pitkät. kirjoitti:
hiukan alemmas ja sitten käytät sitä pienten sepalusta, noin kokemattomille housulahjojen ostajille tiedoksi
kerrospukeutuminen se lämpimänä pitää
totta, pitäähän pitkätkin vaihtaa, hikoontuuhan ne lenkillähyödytöntä kehoa,josta ei ole kuin kuluja yhteiskunnalle?Eikö senkin ajan kuin täällä olemme,olisi rakentavampaa olla iloksi muille ja itsellemme,ennenkuin pelkästään perässä vedettävä plus miinus nolla.
- mies mietteissään
suojata turhamaista kirjoitti:
hyödytöntä kehoa,josta ei ole kuin kuluja yhteiskunnalle?Eikö senkin ajan kuin täällä olemme,olisi rakentavampaa olla iloksi muille ja itsellemme,ennenkuin pelkästään perässä vedettävä plus miinus nolla.
Älä käy suihkussa, tai jos käyt niin älä missään nimessä käytä mitään "hoito" tuotteita tai ainakaan dödöä. SE ON TURHINTA mitä tiedän deodorantti, hyi yäk. Maksaa siitä että haisee niin pahalta ettei pysty henkeä vetään, kun aerosolit tulee silmistä korvista sisään. Mä ainakin kartan naisia joilla liikaa niitä hajuja, ei ne kiihota. Ne pelottaa pois.
- puhua
Suomessa kun täytyy ottaa huomioon ilmasto ja tekeekö ulko- vai sisätyötä tai paljonko liikkuu ulkona
sukkahousut olisi miehillekin järkevin, lämpö pysyy varpaista vyötäröön asti, on se vaan kumma ettei miehet ole sitä tajunneet; jotkut legginsit on ihan älytön keksintö, jäljittelee jotain pitkiä kalsareita, muttei lämpö pysy kuten sukkahousuilla, jotka voi olla vaikka kuinka ohuet, mutta pitää lämmön- huomioon.
Mutta pankaa vain isomummon pöksyt jalkaan lenkille niin tunnette itsenne autuaaksi kuten kylän pappikin siunaa tekoanne vanhurskaaksi.Jos joku ikäisenne ystävä hymähtää teille,niin varmaan Pietari sulkee häneltä Taivaan portit.
- tajunneet rintaliivejäkään
vaikka monen lihavamman rinnat kilpailevat hyvinkin naisten rintojen kanssa.Etuaukottomiin pikkupöksyihin ovat raavaat miehet jo tottuneet kuten naisilla on olleet jo iät ja ajat.Kyllä miehet ja naiset ovat jo niin samannäköiset,että sopisi mainiosti liikkeissä myydä vain vaatteita ilman naisten ja miesten osastoja,yhtähyvin kuin korujakin myydään miehille ja naisille samoista pisteistä.Naisten hormooneilla varustetut miehetkään eivät aiheuta enään pinintäkään hilpeyttä neitimäisyyksillään,kuten ennen.Kaikki hyväksytään.Nykyajan ihmisellä ei ole tapoja eikä huomiokykyä sen paremmin kuin arvostelukykyäkään.Jos uima-altaassa on puhdasta vettä tai lehmän lantaa,niin yhtä ihanaa siellä on polskutella.Se on juuri sitä korkeaa elintasoa maassamme ja sivitystä ja osaamista liikkua kauhtuneet lumput päällä yleisellä paikalla,vaikka teollisuudella menee maassamme parhaiten kuin koskaan historiassamme,ja olemme koko maailman nokka miehiä ja aivoviennin mekka Pohjolassa.
- 100 %
100 % puuvillaa vai jotain keinoaineitta mukana
onpa sulla kyssärit tänään- mies,185/90kg
noh,-kunhan kysäisin muuten vaan teidän naisten mieltymyksistä.
Eli ei näyttäis olevan merkitystä millaisissa alushousuissa ukkos kulkee....Kaikki käy ,---kunhan ovat lämpöiset ja vaikka minkä laatuiset ja väriset vai? Itselleni ostan napakan kokoisia ei lahkeellisia joissa etumus ei ole tiukka ja on hyvin muotoillut.Väri useimmiten on musta tai vaihtoehtoisesti valkoinen tai punainen.
...enough? - ...
mies,185/90kg kirjoitti:
noh,-kunhan kysäisin muuten vaan teidän naisten mieltymyksistä.
Eli ei näyttäis olevan merkitystä millaisissa alushousuissa ukkos kulkee....Kaikki käy ,---kunhan ovat lämpöiset ja vaikka minkä laatuiset ja väriset vai? Itselleni ostan napakan kokoisia ei lahkeellisia joissa etumus ei ole tiukka ja on hyvin muotoillut.Väri useimmiten on musta tai vaihtoehtoisesti valkoinen tai punainen.
...enough?ei kiinnosta millaisia alkkareita mieheni pitää, eihän se minulle kuulu! Pääasia että hän itse pitää niistä. Koska eihän hän alkkareitaan minua varten osta ja käytä, vaan itseään varten. Minusta olisi hyvin kummallista puuttua mieheni alkkarien käyttöön! :o
- Nimetön
Tänne vastauksia,ja hyvin asiallisia,tämähän teille nyt tilaisuus kertoa tuntonne.
- hff,
Kyllä ne boxerit on parhaat. Sellaset normialushousut (mitkä lie nimeltään..) on miehillä jotenkin vaan rumia. Valkoset bokserit näyttää hyvältä, varsinkin jos on hyvä kroppa (tietenki omalla miehellä on :D). Mustat ja muunkin väriset ihan jees. Kunhan ei mitään aidosti rumia ole.
- "Romulus"
hff, kirjoitti:
Kyllä ne boxerit on parhaat. Sellaset normialushousut (mitkä lie nimeltään..) on miehillä jotenkin vaan rumia. Valkoset bokserit näyttää hyvältä, varsinkin jos on hyvä kroppa (tietenki omalla miehellä on :D). Mustat ja muunkin väriset ihan jees. Kunhan ei mitään aidosti rumia ole.
Mitenkäs sen etumuksen kanssa on...Pitääkös etumuksen olla edustavan näköinen kantajansa yllä?
...Vai onkohan silläkään mitään väliä? - Nimetön
Hiljaisen "laimeaa".Kokonaisuutena on hyvin vaikea "asiakokonaisuus"...jatkuu
- neitho
Seksikkäimmät ovat mielestäni lyhytlahkeiset bokserit. Muistaakseni niille on olemassa ihan omakin nimityksensä, mutta eipä tule nyt tässä mieleen. Perusalkkarit eivät mielestäni näytä seksikkäältä yhdenkään miehen päällä ja liian pitkät housut peittävät liikaa jalkoja.
Jos kuoseistä puhutaan, niin pidän värikkäistä boksereistä. Puolestani boksereissa saa olla vaikka Mikki Hiiriä ja tulppaaneja, kunhan väriä löytyy. Arvostan, että mies osaa "repäistä" edes vaatteidensa alimmaisessa kerroksessa, jos vaikka muuten pukeutuukin hillitysti ja värittömästi. Pinkit, punaiset, keltaiset, oranssit, vihreät... kaikki käy. Musta voi olla myös seksikäs, samoin valkoinen, mutta parhaiten itseeni tekee vaikutuksen värit.
Mitä sitten tulee vapaa-aikaan, niin minulle on aivan sama minkälaiset alushousut miehelläni on. Ei sitä itsekään joka kerta jaksa pukea niitä kaikista seksikkäimpiä alusvaatteitaan päälle. Ylläoleva kuvaus siis koskee ns. erikoistilanteita. Tosin miehen on ehkä helpompi pukeutua minua miellyttävästi kuin itseni olisi, jos haluaisin oikein erityisesti miestäni miellyttää. Stringit kun eivät kuitenkaan ole mielestäni kovin mukavat jalassa pidemmän päälle, mutta boksereissa mies voisi varmasti tepastella vaikka joka päivä.
Itse olen visualisti. Minulle tärkeää on, että miellyttää silmää. Kangas tekee paljon.- Mature Anu
Tottamaar sillä väliä on !
Etumus pulleena ja seksikkäät laatuhousut ja sixpack . Niin johan johan..antaudun! ;P - Hanna
Mature Anu kirjoitti:
Etumus pulleena ja seksikkäät laatuhousut ja sixpack . Niin johan johan..antaudun! ;POstin just ukolleni joululahjaks seksikkäät Calvin Kleinin alkkarit ja nyt mun ukko .........
- Mies 30v
Mature Anu kirjoitti:
Etumus pulleena ja seksikkäät laatuhousut ja sixpack . Niin johan johan..antaudun! ;POlen mies ja minulla on jalassani naisten sloggi alushousut. Tuntuu hyviltä koska pallini on niin pienet. Ja minulla on suonikohjuja joten päälläni on myös 60den sukkikset. :)
- eikö miehille
Mies 30v kirjoitti:
Olen mies ja minulla on jalassani naisten sloggi alushousut. Tuntuu hyviltä koska pallini on niin pienet. Ja minulla on suonikohjuja joten päälläni on myös 60den sukkikset. :)
Ole omat mallit,tai versiot,mun tarttis sellaset pikku lahkeelliset ostaa,tarvitsisin "lääketieteellisesti" niitä.
- boxerit
Sopii hyvin miehen ruumiinrakenteeseen. Ovat pitkät ja antavat mielikuvitukselle sijaa. Eivät paljasta liikaa.
- tiukat
Selväähän on se, ettei naisetkaan puo päälleen puuterislogareita sillon, kun on tosi kyseessä ;)
Mielipiteitä on monia ja ehkä eteenkin se tunne ratkaisee kunkin kohdalla.
Jos nyt kysytään mitkä on seksikkäimmät alushousut miehellä, niin mielestäni sellaiset puolipitkät tiukat mustat on tosi hyvät. Tavara on peitossa, mut antaa kuitenkin jo jotain ;)
Ja onhan ne pitkät kalsaritkin ihan kivat jos suhteessa on oltu useampi vuosi. Niistä saa kivat tärinät :D
- nennukka
käyttää istuvia, lyhyt lahkeisia boxereita. Kaiken värisiäkin löytyy. Näyttää todella hyvältä kun etumus vähän pullottaa... ;)
Itse inhoan semmoisia pitkiä boxereita, missä on vaaleansininen pohja ja sitten tummalla sinisellä jotain kuviota, oikeat erotiikan tappajat. Samoin myös perus kalsarit eivät näytä miltään miehen päällä. Tässä siis minun mielipiteitä...- Sukkisfan
Entäs sukkahousut? Olen 29v mies 40-60 den sukkiksissa, ja hyviltä tuntuvat.
- Imuttaja
Sukkisfan kirjoitti:
Entäs sukkahousut? Olen 29v mies 40-60 den sukkiksissa, ja hyviltä tuntuvat.
mIES ON PARHAIMMAN NÄKÖINEN TAPPI SOJOSSA.ILMAN ALKKAREITA! ;P slurpsista!
- kirjoittelee
Imuttaja kirjoitti:
mIES ON PARHAIMMAN NÄKÖINEN TAPPI SOJOSSA.ILMAN ALKKAREITA! ;P slurpsista!
taidat olla niitä miehiä joille maistuu toinen mies, nainen ei tuollaisia kirjoittele...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275