Lipsautettu tunnustus

la.ra

Onko lipsautettu rakkaudentunnustus pätevä?

Miten kukaan voi lipsauttaa niin ison asian? Vai onko sekin harkittu teko?

39

1572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juopot puhuu totta

On se pätevä.

"Miten kukaan voi lipsauttaa niin ison asian? Vai onko sekin harkittu teko?"

Ei se harkittu ole, vaan ehkä mielessä ollut ja vahingossa ulos tullut.

• la.ra

jos väitän, että miehiltä asia pääsee useammin lipsautuksena, kun naiset pohtivat tarkkaan milloin, miten ja missä asiansa kertovat?

• la.ra kirjoitti:

jos väitän, että miehiltä asia pääsee useammin lipsautuksena, kun naiset pohtivat tarkkaan milloin, miten ja missä asiansa kertovat?

Miehet lipsauttelee pitkällisen panttamisen jälkeen niitä asioita, joita naiset ovat kertoneet tarkan harkinnan jälkeen jo vuosia sitten :)

• la.ra
        Richartti kirjoitti:

Miehet lipsauttelee pitkällisen panttamisen jälkeen niitä asioita, joita naiset ovat kertoneet tarkan harkinnan jälkeen jo vuosia sitten :)

Ekana sanojan osa on helpompi. Toiselle tulee paineita ja ehkä se sitten lipsahtaa. Tai muka-lipsahtaa...

• Juopot puhuu totta
        la.ra kirjoitti:

En tiedä. Ehkä mies on halunnutkin sanoa asian, mutta sanat ovat jääneet kurkkuun, kunnes sillä kertaa lipsahti.

En usko, että miehet sellaisia suunnittelevat, vaan sanovat sitten kun sen sanominen tuntuu sopivammalta tai paremmalta kuin sanomatta jättäminen. Sitä taas ei voi ennalta tietää, milloin sellainen tilanne tulee eikä sitä voi keinotekoisestikaan luoda.

• sillä hetkellä

on sydämmen täyttänyt suuri rakkaus, kun ei muuten saisi.

Sitten kun on saatu, minkäs sille mahtaa jos se suuri rakkaus kuolee, missä niin on sanottu, että sen rakkauden pitää kestää hautaan asti?

Mikä on yleensä se aika minkä sen rakkauden pitäisi kestää, jos sen on suustaan lipsauttanut?

• la.ra

Rakkauden kestoon en ota kantaa, sehän tunnetusti vaihtelee hyvinkin paljon.

• määrästä :

jossakin vaiheessa voi katsoa kantajan olevan syyntakeeton...

• la.ra

tapauksissa (joiden pohjalta aloin asiaa pohtia) ei yhtä lukuunottamatta ollut alkoholilla osuutta asiaan.

• Aurinko79-

Mulle on mies lipsauttanut riidan tuoksinassa tyyliin "etkö sä saatana tajua et mä rakastan sua vieläkin!!!!" eikä vaikuttanut miltään osin harkitulta.

Kyllä se ainakin pätevältä tuntui, sen verran hiljaseks mut ainakin veti...

• la.ra

tavallisin stoori.

Mitäs sitten kävikään? :)

• Aurinko79-
        la.ra kirjoitti:

tavallisin stoori.

Mitäs sitten kävikään? :)

Lyhyesti sanottuna pilasin kaiken tekemällä varmaan kaikki virheet joita ihminen voi rakkaudessa tehdä. Ei mieskään täysin syytön osapuoli ollut mutta silti syytän itseäni suurimmasta osasta tapahtunutta.

• la.ra
        Aurinko79- kirjoitti:

Lyhyesti sanottuna pilasin kaiken tekemällä varmaan kaikki virheet joita ihminen voi rakkaudessa tehdä. Ei mieskään täysin syytön osapuoli ollut mutta silti syytän itseäni suurimmasta osasta tapahtunutta.

Mutta hei, eihän sitä muuten näitä parisuhdejuttuja opikaan kuin tekemällä virheet itse.

Mä taidan olla alalla jo väikkärivaiheessa...

• Aurinko79-
        la.ra kirjoitti:

Mutta hei, eihän sitä muuten näitä parisuhdejuttuja opikaan kuin tekemällä virheet itse.

Mä taidan olla alalla jo väikkärivaiheessa...

Näissä asioissa ei opi toisten virheistä, kaikki täytyy tehdä kantapään kautta.

Tästä ko. jupakasta oon todellakin ottanut opikseni. Ainakin toivottavasti... :)

• Joka kerta se on lipsahtanu, ja joka kerta on rakkauskin loppunu.

• ...lupauksia ikuisesta rakkaudesta? Se on jo aika paljon lipsautettu.

Mä oon (kuulemma) kerran lipsauttanut rakkauden tunnustuksen sellaisessa tilanteessa, jossa jokainen terve järkinen mies ois pitänyt turpansa kiinni, rakasti hän tai ei. Tuota lipsautusta mä en ole koskaan tunnustanut tehneeni, enkä tunnusta. Humalaisen naisen valveunia koko juttu, toivottavasti.

• rgefvrvev

ne loppuu rahatkin lompakosta, muttei silti kukaan sano, ettei ne olis toimineet.

• Richartti kirjoitti:

...lupauksia ikuisesta rakkaudesta? Se on jo aika paljon lipsautettu.

Mä oon (kuulemma) kerran lipsauttanut rakkauden tunnustuksen sellaisessa tilanteessa, jossa jokainen terve järkinen mies ois pitänyt turpansa kiinni, rakasti hän tai ei. Tuota lipsautusta mä en ole koskaan tunnustanut tehneeni, enkä tunnusta. Humalaisen naisen valveunia koko juttu, toivottavasti.

Yritin piruilla laralle, ja sainkin sitte piruilua takas.

Kaikkein elävimmin rakkaudentunnustus lipsautuksista muistan sen kun lipsautin ex-vaimolle, että en rakasta sitä enää. Tai, sehän oli pikemmin rakkaudettomuustunnustus lipsautus. Se oli kyllä liikaa lipsutettu, vaikka se totta olikin.

• .........

Toteaa ettei ole koskaan rakastanutkaan, vaikka vielä kolme viikkoa sitten niin sanoi. Sanomisiin ei voi luottaa, teot puhuvat puolestaan.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Yritin piruilla laralle, ja sainkin sitte piruilua takas.

Kaikkein elävimmin rakkaudentunnustus lipsautuksista muistan sen kun lipsautin ex-vaimolle, että en rakasta sitä enää. Tai, sehän oli pikemmin rakkaudettomuustunnustus lipsautus. Se oli kyllä liikaa lipsutettu, vaikka se totta olikin.

Saattaa tuollainen rakkaudettomuustunnustus aiheuttaa tilanteesta riippuen tavalla tai toisella ikimuistoisia reaktioita.

Höh.. ei viitti edes pirulla tuolla asialla.

• sarvikuonokas

Osittain harkitusti...

Jessus et oli tökeröä...

• Papeete1

Mä saattaisin jopa pitää lipsautettua pätevämpänä kuin vakaasti suunniteltua. Itseasiassa mä en tykkää edes tuollaisista jorista. Kyllä se riittää kun kerran sanoo ja toisen kertaa mainitsee jotain r:llä alkavasta kun se tunne loppuu :)

Off-topic.
      Mua jäi se meidän pallikeskustelu mietityttään. Tuli siinä nukkumaan mentäessä mieleen että pallithan on sellaista ihan ohutta ihoa? Ei niitä varmaan parane kyllä millään vahalla lähteä repiin ettei tule palkeenkieliä :)

• la.ra

tää saattaa monille tulla yllätyksenä, mutta mulla ei ole omakohtaista kokemusta pallien vahaamisesta :D

Mutta haastetaanpas joku pallinsa vahannut, vahauttanut tai karvat juurineen nykivällä epilaattorilla ajanut kertomaan miten onnistui ja miltä tuntui!

• la.ra kirjoitti:

tää saattaa monille tulla yllätyksenä, mutta mulla ei ole omakohtaista kokemusta pallien vahaamisesta :D

Mutta haastetaanpas joku pallinsa vahannut, vahauttanut tai karvat juurineen nykivällä epilaattorilla ajanut kertomaan miten onnistui ja miltä tuntui!

Yeah, babe! Pallien vahaus sopii mitä parhaiten rakkauden tunnustusten lipsauttelun väliin. ;-)

• Papeete1
        la.ra kirjoitti:

Kohtuullisen vähän niitä karvoja palleissa, niin hyvä keino taitaa olla pinsetillä nyppiminen yksitellen. Se ei edes satu pajoa.

Niin ja ehkä kaikkein paras on VEET-ihokarvanpoistovoide. Se jättää sileen jäljen ja karvat ovat kasvaessaan hennompia, joten sitä piikkisiili-efektiä ei tule.

• la.ra
        Papeete1 kirjoitti:

Kohtuullisen vähän niitä karvoja palleissa, niin hyvä keino taitaa olla pinsetillä nyppiminen yksitellen. Se ei edes satu pajoa.

Niin ja ehkä kaikkein paras on VEET-ihokarvanpoistovoide. Se jättää sileen jäljen ja karvat ovat kasvaessaan hennompia, joten sitä piikkisiili-efektiä ei tule.

The Poikaystävä oli huonoksi onnekseen kokeillut.

Ei enää koskaan, kuulemma.

• ghjkghjkghk
        la.ra kirjoitti:

Onko täällä ketään täältä valmistuneita paikalla?
        http://www.tkukoulu.fi/~pvaha/

• la.ra
        Ratikkakuski kirjoitti:

Yeah, babe! Pallien vahaus sopii mitä parhaiten rakkauden tunnustusten lipsauttelun väliin. ;-)

käsi kädessä?

;)

• la.ra kirjoitti:

käsi kädessä?

;)

Kiitän luojaani, että meidän pienperheessämme korostetaan sukupuolten välisiä eroja. Karvaisuus on maskuliinista ja karvattomuus feminiinistä. Eikä sillä, ettenkö minä mieliksi yrittäisi olla, mutta Rouva Ratikka pitää miesten sheivausta onnekseni "ämmämäisenä touhuna". Tämä siis hänen omasta suustaan.

• Papeete1
        la.ra kirjoitti:

The Poikaystävä oli huonoksi onnekseen kokeillut.

Ei enää koskaan, kuulemma.

Sääret kestää mitä versiota hyvänsä mutta intiimialueelle ei kannata ainakaan sitä normaalia käyttää nimim. kokemusta löytyy myös :)

Onhan niitä sensitiveä tms mitä mä käytän. Edelleen olen sen kannalla, että jos ajelu on ainoa käytettävissä oleva keino niin kannattaa jättää kokonaan väliin. Ajeltu näyttää paremmalta mutta tuntuu pahemmalta :)

• -eräsmies-
        Papeete1 kirjoitti:

Sääret kestää mitä versiota hyvänsä mutta intiimialueelle ei kannata ainakaan sitä normaalia käyttää nimim. kokemusta löytyy myös :)

Onhan niitä sensitiveä tms mitä mä käytän. Edelleen olen sen kannalla, että jos ajelu on ainoa käytettävissä oleva keino niin kannattaa jättää kokonaan väliin. Ajeltu näyttää paremmalta mutta tuntuu pahemmalta :)

ja helppo keino on vetää ihan vaan trimmerillä (rajain jotain 3-5 mm). (Parta- tai hiuksitrimmeri, kumpikin käy) Pehmoisen tuuhea karvoitus ei enää tämän mittaisena pistele.

Toimii kummallekin sukupuolelle ja joka paikkaan kehoa. Ilman rajainta siistitään reunat ja avot, kohtuullisen katseltavaa jälkeä helposti.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Jos kollit eivät tee niinku akat sanoo, ni niiltä otetaan munat pois. Ja kyllähän tää melkoselta kuohinnalta vaikuttaa.

• Aurinko79-
        -eräsmies- kirjoitti:

ja helppo keino on vetää ihan vaan trimmerillä (rajain jotain 3-5 mm). (Parta- tai hiuksitrimmeri, kumpikin käy) Pehmoisen tuuhea karvoitus ei enää tämän mittaisena pistele.

Toimii kummallekin sukupuolelle ja joka paikkaan kehoa. Ilman rajainta siistitään reunat ja avot, kohtuullisen katseltavaa jälkeä helposti.

Mulle ainoa oikea keino olis vahaus mutta kun oon niin nössö, niin oon turvautunut toistaseks hellempiin kotikonsteihin mutta joku päivä mä vielä alotan brassivahauskierteen...

• yksi fantasia
        Ratikkakuski kirjoitti:

pääsin tässä pari vuotta sitten toteuttamaan yhden fantasiani, eli pääsiäismunien maalauksen - oli kyllä kivaa

ja se ei satu kuulkaa kollit yhtään :D

nyt pitäisi keksiä uusi uhri - pääsiäinenkin on tulossa taas

• -eräsmies-
        Aurinko79- kirjoitti:

Mulle ainoa oikea keino olis vahaus mutta kun oon niin nössö, niin oon turvautunut toistaseks hellempiin kotikonsteihin mutta joku päivä mä vielä alotan brassivahauskierteen...

on joka hommassa asia erikseen.

• huolestua :

huomasit että alle oli kasvanut pallit?

• mulla se lipsahti kesken riidan.. Sen jälkeen seurusteltiinki puoltoista vuotta.

Vaan loppu riita ku seinään. Ikinä ei oo ihminen hiljentyny niin nopeasti. Mulla on sellanen sääntö että eka puolvuotta harkitaan sitä rakkauden tunnustamista, mie aloin olla jo varma asiasta ku se riita paukahti päällensä ja siinä se jotenki vaan lipsahti suusta. Eihän sitä nyt voi minkää tunnekuohun piikkiinkää laittaa, kaikinpuolin järkevä mies sentään. :)

• la.ra

Kuulostaa tutulta tarinalta :)

Että jos haluaisi saada miehestä irti ne kolme sanaa niin kannattaisi kehittää oikein mehevä riita?
        Mun omalle kohdalleni ne lipsahdukset ovat sattuneet puhelimessa, kun on pitänyt lopettaa puhelu ja on ikävän tunnustamisen sijaan tunnustanutkin _sen_. Kahdesti näin, jopa.

• mielenhäiriö.

Rakastaminen on pysyvä mielenhäiriö.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1384
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      985
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      715
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      630
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      622
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      592
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      567
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      553
    Aihe