ULTRA GOOFY???

ultra goofyko...

Tietääkö joku pitempään skeittausta harrastanu,
onko sellaiselle mitään nimitystä ja onko sillä väliä skeittauksen kannalta.
olen vasuri ja myös vasemmalla jalalla teen ollien.ja huomasin että en potki vauhtia samalla tavalla kun muut skeittailijat.
pistän vasemman jalan(ollie jalka)
laudan puoliväliin potkin oikealla vauhtia ja sitten sijoitan oikean jalan jolla potkin vauhtia laudan etuosaan ja samalla vasen taakse tailille.
onko SIIHEN SYY MIKSI KAIKKI POTKIVAT VAUHTIA OLLIE JALALLAAN?(TAKA)
kertokaa onko se tärkeää MITEN POTKII?
PYSTYN OPPIMAAN OIKEALLAKIN TAVALLA VAIKKA SE ONKIN MINULLE VAIKEAMPAA arvostaisin vastausta.

10

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaado

      jos saat siitä hyvät vauhdit, sillä ei ole väliä. tietysti normaalisti polkeminen on tyylikkäämpää. uskoisin että olet MONGO

      • Skater

        Sää oot varmaan mongo... määki oon mongo.... ei kait se haittaa... helepommin pystyy kääntyä... ja saa vauhtia... kaikki ei vaan arvosta sitä...


      • Ollie girl
        Skater kirjoitti:

        Sää oot varmaan mongo... määki oon mongo.... ei kait se haittaa... helepommin pystyy kääntyä... ja saa vauhtia... kaikki ei vaan arvosta sitä...

        kiitos,blaabo ja skater kun vastasitte.
        kiva tietää mitä se mongo tarkoittaa kun en tiennyt.
        kuitenkin kiitos paljon kiva tietää että muitakin mongoja löytyy(skater) ja että se ei haittaa asiaa.
        se on hyvä.
        ettei skeittauksessa oo jalkarasismia paljon hahaha...kiitos teille.
        en kyllä tajua miksi lauta rupes vinkumaan trukkien sen kumiosan kohdalta ilmeisesti.
        ei se rikki näytä olevan.
        outoo.
        no kiitos teille!


      • blaado
        Ollie girl kirjoitti:

        kiitos,blaabo ja skater kun vastasitte.
        kiva tietää mitä se mongo tarkoittaa kun en tiennyt.
        kuitenkin kiitos paljon kiva tietää että muitakin mongoja löytyy(skater) ja että se ei haittaa asiaa.
        se on hyvä.
        ettei skeittauksessa oo jalkarasismia paljon hahaha...kiitos teille.
        en kyllä tajua miksi lauta rupes vinkumaan trukkien sen kumiosan kohdalta ilmeisesti.
        ei se rikki näytä olevan.
        outoo.
        no kiitos teille!

        itse asiassa mäkin olin ennen mongo. mutta jos aikoo kuvailla, kannatta harjoitella normaali polkeminen...


      • ollie girl
        blaado kirjoitti:

        itse asiassa mäkin olin ennen mongo. mutta jos aikoo kuvailla, kannatta harjoitella normaali polkeminen...

        oisit ollu mongo vaan!
        Sie varmaan kuvailet?
        Ois kiva nähä.
        Kuitenkin kiva kun aina yrität neuvoa kaikkii

        hyvä asenne sulla


      • qÅASÅK
        ollie girl kirjoitti:

        oisit ollu mongo vaan!
        Sie varmaan kuvailet?
        Ois kiva nähä.
        Kuitenkin kiva kun aina yrität neuvoa kaikkii

        hyvä asenne sulla

        mongot on PERSEESTÄ


      • blaado
        qÅASÅK kirjoitti:

        mongot on PERSEESTÄ

        ei polkemisella oo mitään väliä sillä fiiliksellä vaan kun onnistuu vaikka jonkun flipin


    • Ghetto child

      Ei tollasil jutuil oo kellee mitää välii miten potkii ja mikä jalka on missäkin. Ei ainakaan jos tyypeillä on yhtään asennetta :) Skeittaile jatkossa ihan chillisti vaan ja unohda tollaset!

      • Nasu

        Minustakaan ei ole merkitystä miten sitä potkii.

        Itse asiassa mongona vetäminen on ihan persoonallisen näköistä, eihän ole hauskaa, että kaikki ovat toistensa kopioita.

        Muistakaa, että skeittaatte hauskuuden takia, toivottavasti.


    • Anonyymi

      potkit mongoo, ei kantti koska se on rumaa ja kukaa ei tuu arvostaa sitä ja muutenki tavallaa meemi jote kanttii harjotella se oikee tapa. toki jos oot iha alottelija se on ok mut suosittelen opettelee normii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe