ULTRA GOOFY???

ultra goofyko...

Tietääkö joku pitempään skeittausta harrastanu,
onko sellaiselle mitään nimitystä ja onko sillä väliä skeittauksen kannalta.
olen vasuri ja myös vasemmalla jalalla teen ollien.ja huomasin että en potki vauhtia samalla tavalla kun muut skeittailijat.
pistän vasemman jalan(ollie jalka)
laudan puoliväliin potkin oikealla vauhtia ja sitten sijoitan oikean jalan jolla potkin vauhtia laudan etuosaan ja samalla vasen taakse tailille.
onko SIIHEN SYY MIKSI KAIKKI POTKIVAT VAUHTIA OLLIE JALALLAAN?(TAKA)
kertokaa onko se tärkeää MITEN POTKII?
PYSTYN OPPIMAAN OIKEALLAKIN TAVALLA VAIKKA SE ONKIN MINULLE VAIKEAMPAA arvostaisin vastausta.

10

812

Vastaukset

• jos saat siitä hyvät vauhdit, sillä ei ole väliä. tietysti normaalisti polkeminen on tyylikkäämpää. uskoisin että olet MONGO

• Sää oot varmaan mongo... määki oon mongo.... ei kait se haittaa... helepommin pystyy kääntyä... ja saa vauhtia... kaikki ei vaan arvosta sitä...

• Skater kirjoitti:

Sää oot varmaan mongo... määki oon mongo.... ei kait se haittaa... helepommin pystyy kääntyä... ja saa vauhtia... kaikki ei vaan arvosta sitä...

kiitos,blaabo ja skater kun vastasitte.
      kiva tietää mitä se mongo tarkoittaa kun en tiennyt.
      kuitenkin kiitos paljon kiva tietää että muitakin mongoja löytyy(skater) ja että se ei haittaa asiaa.
      se on hyvä.
      ettei skeittauksessa oo jalkarasismia paljon hahaha...kiitos teille.
      en kyllä tajua miksi lauta rupes vinkumaan trukkien sen kumiosan kohdalta ilmeisesti.
      ei se rikki näytä olevan.
      outoo.
      no kiitos teille!

• Ollie girl kirjoitti:

kiitos,blaabo ja skater kun vastasitte.
      kiva tietää mitä se mongo tarkoittaa kun en tiennyt.
      kuitenkin kiitos paljon kiva tietää että muitakin mongoja löytyy(skater) ja että se ei haittaa asiaa.
      se on hyvä.
      ettei skeittauksessa oo jalkarasismia paljon hahaha...kiitos teille.
      en kyllä tajua miksi lauta rupes vinkumaan trukkien sen kumiosan kohdalta ilmeisesti.
      ei se rikki näytä olevan.
      outoo.
      no kiitos teille!

itse asiassa mäkin olin ennen mongo. mutta jos aikoo kuvailla, kannatta harjoitella normaali polkeminen...

• blaado kirjoitti:

itse asiassa mäkin olin ennen mongo. mutta jos aikoo kuvailla, kannatta harjoitella normaali polkeminen...

oisit ollu mongo vaan!
      Sie varmaan kuvailet?
      Ois kiva nähä.
      Kuitenkin kiva kun aina yrität neuvoa kaikkii

hyvä asenne sulla

• ollie girl kirjoitti:

oisit ollu mongo vaan!
      Sie varmaan kuvailet?
      Ois kiva nähä.
      Kuitenkin kiva kun aina yrität neuvoa kaikkii

hyvä asenne sulla

mongot on PERSEESTÄ

• qÅASÅK kirjoitti:

mongot on PERSEESTÄ

ei polkemisella oo mitään väliä sillä fiiliksellä vaan kun onnistuu vaikka jonkun flipin

• Ei tollasil jutuil oo kellee mitää välii miten potkii ja mikä jalka on missäkin. Ei ainakaan jos tyypeillä on yhtään asennetta :) Skeittaile jatkossa ihan chillisti vaan ja unohda tollaset!

• Minustakaan ei ole merkitystä miten sitä potkii.

Itse asiassa mongona vetäminen on ihan persoonallisen näköistä, eihän ole hauskaa, että kaikki ovat toistensa kopioita.

Muistakaa, että skeittaatte hauskuuden takia, toivottavasti.

• potkit mongoo, ei kantti koska se on rumaa ja kukaa ei tuu arvostaa sitä ja muutenki tavallaa meemi jote kanttii harjotella se oikee tapa. toki jos oot iha alottelija se on ok mut suosittelen opettelee normii.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    87
    3574
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1657
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    59
    1241