ULTRA GOOFY???

ultra goofyko...

Tietääkö joku pitempään skeittausta harrastanu,
onko sellaiselle mitään nimitystä ja onko sillä väliä skeittauksen kannalta.
olen vasuri ja myös vasemmalla jalalla teen ollien.ja huomasin että en potki vauhtia samalla tavalla kun muut skeittailijat.
pistän vasemman jalan(ollie jalka)
laudan puoliväliin potkin oikealla vauhtia ja sitten sijoitan oikean jalan jolla potkin vauhtia laudan etuosaan ja samalla vasen taakse tailille.
onko SIIHEN SYY MIKSI KAIKKI POTKIVAT VAUHTIA OLLIE JALALLAAN?(TAKA)
kertokaa onko se tärkeää MITEN POTKII?
PYSTYN OPPIMAAN OIKEALLAKIN TAVALLA VAIKKA SE ONKIN MINULLE VAIKEAMPAA arvostaisin vastausta.

10

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaado

      jos saat siitä hyvät vauhdit, sillä ei ole väliä. tietysti normaalisti polkeminen on tyylikkäämpää. uskoisin että olet MONGO

      • Skater

        Sää oot varmaan mongo... määki oon mongo.... ei kait se haittaa... helepommin pystyy kääntyä... ja saa vauhtia... kaikki ei vaan arvosta sitä...


      • Ollie girl
        Skater kirjoitti:

        Sää oot varmaan mongo... määki oon mongo.... ei kait se haittaa... helepommin pystyy kääntyä... ja saa vauhtia... kaikki ei vaan arvosta sitä...

        kiitos,blaabo ja skater kun vastasitte.
        kiva tietää mitä se mongo tarkoittaa kun en tiennyt.
        kuitenkin kiitos paljon kiva tietää että muitakin mongoja löytyy(skater) ja että se ei haittaa asiaa.
        se on hyvä.
        ettei skeittauksessa oo jalkarasismia paljon hahaha...kiitos teille.
        en kyllä tajua miksi lauta rupes vinkumaan trukkien sen kumiosan kohdalta ilmeisesti.
        ei se rikki näytä olevan.
        outoo.
        no kiitos teille!


      • blaado
        Ollie girl kirjoitti:

        kiitos,blaabo ja skater kun vastasitte.
        kiva tietää mitä se mongo tarkoittaa kun en tiennyt.
        kuitenkin kiitos paljon kiva tietää että muitakin mongoja löytyy(skater) ja että se ei haittaa asiaa.
        se on hyvä.
        ettei skeittauksessa oo jalkarasismia paljon hahaha...kiitos teille.
        en kyllä tajua miksi lauta rupes vinkumaan trukkien sen kumiosan kohdalta ilmeisesti.
        ei se rikki näytä olevan.
        outoo.
        no kiitos teille!

        itse asiassa mäkin olin ennen mongo. mutta jos aikoo kuvailla, kannatta harjoitella normaali polkeminen...


      • ollie girl
        blaado kirjoitti:

        itse asiassa mäkin olin ennen mongo. mutta jos aikoo kuvailla, kannatta harjoitella normaali polkeminen...

        oisit ollu mongo vaan!
        Sie varmaan kuvailet?
        Ois kiva nähä.
        Kuitenkin kiva kun aina yrität neuvoa kaikkii

        hyvä asenne sulla


      • qÅASÅK
        ollie girl kirjoitti:

        oisit ollu mongo vaan!
        Sie varmaan kuvailet?
        Ois kiva nähä.
        Kuitenkin kiva kun aina yrität neuvoa kaikkii

        hyvä asenne sulla

        mongot on PERSEESTÄ


      • blaado
        qÅASÅK kirjoitti:

        mongot on PERSEESTÄ

        ei polkemisella oo mitään väliä sillä fiiliksellä vaan kun onnistuu vaikka jonkun flipin


    • Ghetto child

      Ei tollasil jutuil oo kellee mitää välii miten potkii ja mikä jalka on missäkin. Ei ainakaan jos tyypeillä on yhtään asennetta :) Skeittaile jatkossa ihan chillisti vaan ja unohda tollaset!

      • Nasu

        Minustakaan ei ole merkitystä miten sitä potkii.

        Itse asiassa mongona vetäminen on ihan persoonallisen näköistä, eihän ole hauskaa, että kaikki ovat toistensa kopioita.

        Muistakaa, että skeittaatte hauskuuden takia, toivottavasti.


    • Anonyymi

      potkit mongoo, ei kantti koska se on rumaa ja kukaa ei tuu arvostaa sitä ja muutenki tavallaa meemi jote kanttii harjotella se oikee tapa. toki jos oot iha alottelija se on ok mut suosittelen opettelee normii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe