ULTRA GOOFY???

ultra goofyko...

Tietääkö joku pitempään skeittausta harrastanu,
onko sellaiselle mitään nimitystä ja onko sillä väliä skeittauksen kannalta.
olen vasuri ja myös vasemmalla jalalla teen ollien.ja huomasin että en potki vauhtia samalla tavalla kun muut skeittailijat.
pistän vasemman jalan(ollie jalka)
laudan puoliväliin potkin oikealla vauhtia ja sitten sijoitan oikean jalan jolla potkin vauhtia laudan etuosaan ja samalla vasen taakse tailille.
onko SIIHEN SYY MIKSI KAIKKI POTKIVAT VAUHTIA OLLIE JALALLAAN?(TAKA)
kertokaa onko se tärkeää MITEN POTKII?
PYSTYN OPPIMAAN OIKEALLAKIN TAVALLA VAIKKA SE ONKIN MINULLE VAIKEAMPAA arvostaisin vastausta.

10

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaado

      jos saat siitä hyvät vauhdit, sillä ei ole väliä. tietysti normaalisti polkeminen on tyylikkäämpää. uskoisin että olet MONGO

      • Skater

        Sää oot varmaan mongo... määki oon mongo.... ei kait se haittaa... helepommin pystyy kääntyä... ja saa vauhtia... kaikki ei vaan arvosta sitä...


      • Ollie girl
        Skater kirjoitti:

        Sää oot varmaan mongo... määki oon mongo.... ei kait se haittaa... helepommin pystyy kääntyä... ja saa vauhtia... kaikki ei vaan arvosta sitä...

        kiitos,blaabo ja skater kun vastasitte.
        kiva tietää mitä se mongo tarkoittaa kun en tiennyt.
        kuitenkin kiitos paljon kiva tietää että muitakin mongoja löytyy(skater) ja että se ei haittaa asiaa.
        se on hyvä.
        ettei skeittauksessa oo jalkarasismia paljon hahaha...kiitos teille.
        en kyllä tajua miksi lauta rupes vinkumaan trukkien sen kumiosan kohdalta ilmeisesti.
        ei se rikki näytä olevan.
        outoo.
        no kiitos teille!


      • blaado
        Ollie girl kirjoitti:

        kiitos,blaabo ja skater kun vastasitte.
        kiva tietää mitä se mongo tarkoittaa kun en tiennyt.
        kuitenkin kiitos paljon kiva tietää että muitakin mongoja löytyy(skater) ja että se ei haittaa asiaa.
        se on hyvä.
        ettei skeittauksessa oo jalkarasismia paljon hahaha...kiitos teille.
        en kyllä tajua miksi lauta rupes vinkumaan trukkien sen kumiosan kohdalta ilmeisesti.
        ei se rikki näytä olevan.
        outoo.
        no kiitos teille!

        itse asiassa mäkin olin ennen mongo. mutta jos aikoo kuvailla, kannatta harjoitella normaali polkeminen...


      • ollie girl
        blaado kirjoitti:

        itse asiassa mäkin olin ennen mongo. mutta jos aikoo kuvailla, kannatta harjoitella normaali polkeminen...

        oisit ollu mongo vaan!
        Sie varmaan kuvailet?
        Ois kiva nähä.
        Kuitenkin kiva kun aina yrität neuvoa kaikkii

        hyvä asenne sulla


      • qÅASÅK
        ollie girl kirjoitti:

        oisit ollu mongo vaan!
        Sie varmaan kuvailet?
        Ois kiva nähä.
        Kuitenkin kiva kun aina yrität neuvoa kaikkii

        hyvä asenne sulla

        mongot on PERSEESTÄ


      • blaado
        qÅASÅK kirjoitti:

        mongot on PERSEESTÄ

        ei polkemisella oo mitään väliä sillä fiiliksellä vaan kun onnistuu vaikka jonkun flipin


    • Ghetto child

      Ei tollasil jutuil oo kellee mitää välii miten potkii ja mikä jalka on missäkin. Ei ainakaan jos tyypeillä on yhtään asennetta :) Skeittaile jatkossa ihan chillisti vaan ja unohda tollaset!

      • Nasu

        Minustakaan ei ole merkitystä miten sitä potkii.

        Itse asiassa mongona vetäminen on ihan persoonallisen näköistä, eihän ole hauskaa, että kaikki ovat toistensa kopioita.

        Muistakaa, että skeittaatte hauskuuden takia, toivottavasti.


    • Anonyymi

      potkit mongoo, ei kantti koska se on rumaa ja kukaa ei tuu arvostaa sitä ja muutenki tavallaa meemi jote kanttii harjotella se oikee tapa. toki jos oot iha alottelija se on ok mut suosittelen opettelee normii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe