ULTRA GOOFY???

ultra goofyko...

Tietääkö joku pitempään skeittausta harrastanu,
onko sellaiselle mitään nimitystä ja onko sillä väliä skeittauksen kannalta.
olen vasuri ja myös vasemmalla jalalla teen ollien.ja huomasin että en potki vauhtia samalla tavalla kun muut skeittailijat.
pistän vasemman jalan(ollie jalka)
laudan puoliväliin potkin oikealla vauhtia ja sitten sijoitan oikean jalan jolla potkin vauhtia laudan etuosaan ja samalla vasen taakse tailille.
onko SIIHEN SYY MIKSI KAIKKI POTKIVAT VAUHTIA OLLIE JALALLAAN?(TAKA)
kertokaa onko se tärkeää MITEN POTKII?
PYSTYN OPPIMAAN OIKEALLAKIN TAVALLA VAIKKA SE ONKIN MINULLE VAIKEAMPAA arvostaisin vastausta.

10

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaado

      jos saat siitä hyvät vauhdit, sillä ei ole väliä. tietysti normaalisti polkeminen on tyylikkäämpää. uskoisin että olet MONGO

      • Skater

        Sää oot varmaan mongo... määki oon mongo.... ei kait se haittaa... helepommin pystyy kääntyä... ja saa vauhtia... kaikki ei vaan arvosta sitä...


      • Ollie girl
        Skater kirjoitti:

        Sää oot varmaan mongo... määki oon mongo.... ei kait se haittaa... helepommin pystyy kääntyä... ja saa vauhtia... kaikki ei vaan arvosta sitä...

        kiitos,blaabo ja skater kun vastasitte.
        kiva tietää mitä se mongo tarkoittaa kun en tiennyt.
        kuitenkin kiitos paljon kiva tietää että muitakin mongoja löytyy(skater) ja että se ei haittaa asiaa.
        se on hyvä.
        ettei skeittauksessa oo jalkarasismia paljon hahaha...kiitos teille.
        en kyllä tajua miksi lauta rupes vinkumaan trukkien sen kumiosan kohdalta ilmeisesti.
        ei se rikki näytä olevan.
        outoo.
        no kiitos teille!


      • blaado
        Ollie girl kirjoitti:

        kiitos,blaabo ja skater kun vastasitte.
        kiva tietää mitä se mongo tarkoittaa kun en tiennyt.
        kuitenkin kiitos paljon kiva tietää että muitakin mongoja löytyy(skater) ja että se ei haittaa asiaa.
        se on hyvä.
        ettei skeittauksessa oo jalkarasismia paljon hahaha...kiitos teille.
        en kyllä tajua miksi lauta rupes vinkumaan trukkien sen kumiosan kohdalta ilmeisesti.
        ei se rikki näytä olevan.
        outoo.
        no kiitos teille!

        itse asiassa mäkin olin ennen mongo. mutta jos aikoo kuvailla, kannatta harjoitella normaali polkeminen...


      • ollie girl
        blaado kirjoitti:

        itse asiassa mäkin olin ennen mongo. mutta jos aikoo kuvailla, kannatta harjoitella normaali polkeminen...

        oisit ollu mongo vaan!
        Sie varmaan kuvailet?
        Ois kiva nähä.
        Kuitenkin kiva kun aina yrität neuvoa kaikkii

        hyvä asenne sulla


      • qÅASÅK
        ollie girl kirjoitti:

        oisit ollu mongo vaan!
        Sie varmaan kuvailet?
        Ois kiva nähä.
        Kuitenkin kiva kun aina yrität neuvoa kaikkii

        hyvä asenne sulla

        mongot on PERSEESTÄ


      • blaado
        qÅASÅK kirjoitti:

        mongot on PERSEESTÄ

        ei polkemisella oo mitään väliä sillä fiiliksellä vaan kun onnistuu vaikka jonkun flipin


    • Ghetto child

      Ei tollasil jutuil oo kellee mitää välii miten potkii ja mikä jalka on missäkin. Ei ainakaan jos tyypeillä on yhtään asennetta :) Skeittaile jatkossa ihan chillisti vaan ja unohda tollaset!

      • Nasu

        Minustakaan ei ole merkitystä miten sitä potkii.

        Itse asiassa mongona vetäminen on ihan persoonallisen näköistä, eihän ole hauskaa, että kaikki ovat toistensa kopioita.

        Muistakaa, että skeittaatte hauskuuden takia, toivottavasti.


    • Anonyymi

      potkit mongoo, ei kantti koska se on rumaa ja kukaa ei tuu arvostaa sitä ja muutenki tavallaa meemi jote kanttii harjotella se oikee tapa. toki jos oot iha alottelija se on ok mut suosittelen opettelee normii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe