Uin saunattomasti noin 50m Tampereen Mältissä. Olen havainnut pari metriä ennen portaita hauiksessa kohmettumista. Sormet ja varpaat tietty kirvelee. Onko muita kokemuksia? Uin pikkuhousuissa ilman muuta vaatetusta.
Käyn vedessä kerran pari viikossa, joskus jopa kolmekin.
Kylmän veden vaikutuksista
7
2504
Vastaukset
- vvia
Jos uimasta lähtee autolla, viluttaa melko pitkään vielä kotona, ajomatka 5 min. Jos saman matkan kävelee heti uinnin jälkeen, ei viluta ollenkaan.
- suzi
Itsekin käyn avannossa ilman saunaa, mutta en tee ihan noin pitkiä uintilenkkejä...
Uimaan menen kävellen (sauvakävely) noin tunnin matka, niin että tulee mukava hiki pintaan. Sitten uinti ja taas samanlainen kävely kotiin...eipä palele niin kovin, tällainen tapa on todettu omalta kohdalta hyväksi, parempi kuin saunan kanssa. - 43 v
Itse olen huomannut avantonuinnin tekevän iholle hyvää. Aloitin uinnin syksyllä. Olen käynyt lähes päivittäin siitä saakka. Mulla on ikää 43 vuotta. Mun hipiä oli vielä ihan hyvässä kunnossa ja sileä, mutta pientä kimmoisuuden menetystä oli jo havaittavissa. Nyt siitä on tullut selvästi sileämmän tuntuinen ja joustavampi. Mun iho myös kuivui aina talvisin. Nyt tuota kuivumista ei ole tapahtunut. Kannattaa unohtaa kaikki apteekin perusvoiteet sun muut kalliit rasvat. Avantouinti on parasta ihonhoitoa.
Paino myös pysyy helpommin kurissa. Voi syödä huolettomammin. Yöunetkin ovat olleet todella hyvät. Olen kyllä positiivisesti yllättynyt avantouinnin vaikutuksesta.- mummi59
uinti talvella ilman saunaa on parasta mitä tiedän.itse vain pistäydyn avannossa mutta sekin tekee hyvää.olo on tosi ihana sen jälkeen ja iho tuntuu pehmeältä,kannatan.
- naperoton
Kyllä suuremmatkin letkut häviää avannossa ja sen jälkeen...onneksi palautuu ukon lämmittyä.
- vviia
olla henkilökohtaista, tai jotain sopeutumista kun en ole huomannut mitään erityistä. Vesi on kylmää, mutta ei sillä tavalla.
- lkinnas
ja eiköhän tuo lämpiä pesäkolossaana muovipussi kuminauhalla,kiinni letkun varteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255