Kylmän veden vaikutuksista

vvia

Uin saunattomasti noin 50m Tampereen Mältissä. Olen havainnut pari metriä ennen portaita hauiksessa kohmettumista. Sormet ja varpaat tietty kirvelee. Onko muita kokemuksia? Uin pikkuhousuissa ilman muuta vaatetusta.
Käyn vedessä kerran pari viikossa, joskus jopa kolmekin.

7

2486

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvia

      Jos uimasta lähtee autolla, viluttaa melko pitkään vielä kotona, ajomatka 5 min. Jos saman matkan kävelee heti uinnin jälkeen, ei viluta ollenkaan.

    • suzi

      Itsekin käyn avannossa ilman saunaa, mutta en tee ihan noin pitkiä uintilenkkejä...
      Uimaan menen kävellen (sauvakävely) noin tunnin matka, niin että tulee mukava hiki pintaan. Sitten uinti ja taas samanlainen kävely kotiin...eipä palele niin kovin, tällainen tapa on todettu omalta kohdalta hyväksi, parempi kuin saunan kanssa.

    • 43 v

      Itse olen huomannut avantonuinnin tekevän iholle hyvää. Aloitin uinnin syksyllä. Olen käynyt lähes päivittäin siitä saakka. Mulla on ikää 43 vuotta. Mun hipiä oli vielä ihan hyvässä kunnossa ja sileä, mutta pientä kimmoisuuden menetystä oli jo havaittavissa. Nyt siitä on tullut selvästi sileämmän tuntuinen ja joustavampi. Mun iho myös kuivui aina talvisin. Nyt tuota kuivumista ei ole tapahtunut. Kannattaa unohtaa kaikki apteekin perusvoiteet sun muut kalliit rasvat. Avantouinti on parasta ihonhoitoa.

      Paino myös pysyy helpommin kurissa. Voi syödä huolettomammin. Yöunetkin ovat olleet todella hyvät. Olen kyllä positiivisesti yllättynyt avantouinnin vaikutuksesta.

      • mummi59

        uinti talvella ilman saunaa on parasta mitä tiedän.itse vain pistäydyn avannossa mutta sekin tekee hyvää.olo on tosi ihana sen jälkeen ja iho tuntuu pehmeältä,kannatan.


    • naperoton

      Kyllä suuremmatkin letkut häviää avannossa ja sen jälkeen...onneksi palautuu ukon lämmittyä.

      • vviia

        olla henkilökohtaista, tai jotain sopeutumista kun en ole huomannut mitään erityistä. Vesi on kylmää, mutta ei sillä tavalla.


      • lkinnas

        ja eiköhän tuo lämpiä pesäkolossaana muovipussi kuminauhalla,kiinni letkun varteen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe