GALLUP: Naiset...

krista83

Millaisia pikkuhousuja käytätte kuntosalilla/ aerobicissa/spinnigissä?!!...Stringit vai tavalliset pikkarit?Perustelkaa miksi juuri käytätte kyseisiä...mitkä jumppavaatteet ovat päällä parhaimmat ja millaisia jumppavaatteita käytätte mieluitan salilla?Hyviä jumppavaate merkkejäkin voi laittaa...

25

3832

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän

      tavallisen mallisia pikkuhousuja..stringejä en voisi kuvitella käyttäväni urheillessa,olisivat ikävän tuntuiset.tavalliset jumppavaatteet,urheilupaita ja jumppahousut.taitaa olla puma merkkisii paitoja ja niken housut yhet ja joitain muita merkkejä...vaatteiden tulee kuitenki olla urheiluun tehtyjä sillä muuten ne menee heti huonoksi ku joutuu koko ajan peseen..urheilen n5-6krt viikossa.tuo harventaa tietty pesukertoja ku on enemmän ku yhdet parit vaatteita

    • minulla.................

      Salilla ja esim. bodypumpissa käytän ihan tavallisia pikkuhousuja, mitä nyt päällä sattuu olemaan eli ei niin väliä. Mutta spinningissä käytän stringejä, koska mun spinninghousut on sen verran ihonmyötäiset, että "esteettisesti" näyttää stringien kanssa paremmalta.

      Mulla on ihan perusjumppavaatteita (Adidas, Better Bodies, Puma, Röhnisch...)

    • voisitteko

      kertoa vielä ikänne ja kuinka kauan olette harrastaneet kuntosali/spinning/jumppatunteja.

      • Puuuuppeli

        Olen harrastanut parisen vuotta liikuntaa. Salilla käyn 5 kertaa viikossa ja välillä BodyPump ja -Combat -tunneilla. Tennistä ja juoksua myös harrastan (lähinnä kuitenkin talvisin taukoa niistä). Ikää 23v. Joo, ja niistä alusvaatteista. Stringit ovat mun mielestä parhaat niin salilla kuin muissakin urheilumuodoissa. Siitä yksinkertaisesta syystä, että tavalliset pikkuhousut nousevat aina p-vakoon ja niitä on esteettisesti melko ärsyttävä "fiksailla" kesken jumpan ja varsinkin salilla, jossa on suurin osa miehiä ja peilejä joka puolella :)

        Muista vaatteista suosin ihan fitnessvaatteita. Merkillä ei nyt liioin väliä. Tärkeintä on laatu ja materiaalin hengittävyys. Tavallisten merkkien lisäksi ostan usein vaatteita Wrangelta (Better Bodies) ja Bahianetstoresta.


      • yi8i
        Puuuuppeli kirjoitti:

        Olen harrastanut parisen vuotta liikuntaa. Salilla käyn 5 kertaa viikossa ja välillä BodyPump ja -Combat -tunneilla. Tennistä ja juoksua myös harrastan (lähinnä kuitenkin talvisin taukoa niistä). Ikää 23v. Joo, ja niistä alusvaatteista. Stringit ovat mun mielestä parhaat niin salilla kuin muissakin urheilumuodoissa. Siitä yksinkertaisesta syystä, että tavalliset pikkuhousut nousevat aina p-vakoon ja niitä on esteettisesti melko ärsyttävä "fiksailla" kesken jumpan ja varsinkin salilla, jossa on suurin osa miehiä ja peilejä joka puolella :)

        Muista vaatteista suosin ihan fitnessvaatteita. Merkillä ei nyt liioin väliä. Tärkeintä on laatu ja materiaalin hengittävyys. Tavallisten merkkien lisäksi ostan usein vaatteita Wrangelta (Better Bodies) ja Bahianetstoresta.

        """Siitä yksinkertaisesta syystä, että tavalliset pikkuhousut nousevat aina p-vakoon ja niitä on esteettisesti melko ärsyttävä "fiksailla" kesken jumpan ja varsinkin salilla, jossa on suurin osa miehiä ja peilejä joka puolella :) """"

        ja stringitkö sitten ei haittaa p.vaossa? ;D


      • harrastanut

        kuntosaliliikuntaa n.7 vuotta.Käyn n.3-5 kertaa viikossa aerobicissä,Body Pump tunneilla ja Spinnig tunneilla 2-3 kertaa viikossa,millanen on treeniviikko.Ikää on jo kertynu 28v...ja niin niistä alushousuista.Pidän kanssa Stringejä salilla koska,ne ovat parhaimmat jalassa ja olen samaa mieltä edelläkirjoittaneen kanssa että tavallisia alushousuja on todella inhottava korjailla p-vaosta jumpan tai spinning tunnin aikana.Fitnessvaatteista suosin etupäässä Adidas,Nike ja Röhnisch merkkejä joita on kaapissa useita.

        PS: Edellä kirjoittanu taitaa olla joku pieni TEINIPOIKA.....


      • ei mulla ainakaan
        yi8i kirjoitti:

        """Siitä yksinkertaisesta syystä, että tavalliset pikkuhousut nousevat aina p-vakoon ja niitä on esteettisesti melko ärsyttävä "fiksailla" kesken jumpan ja varsinkin salilla, jossa on suurin osa miehiä ja peilejä joka puolella :) """"

        ja stringitkö sitten ei haittaa p.vaossa? ;D

        tunnu jos pidän stringejä...mummot kyllä tuntuvat!


      • kukaan hullu
        harrastanut kirjoitti:

        kuntosaliliikuntaa n.7 vuotta.Käyn n.3-5 kertaa viikossa aerobicissä,Body Pump tunneilla ja Spinnig tunneilla 2-3 kertaa viikossa,millanen on treeniviikko.Ikää on jo kertynu 28v...ja niin niistä alushousuista.Pidän kanssa Stringejä salilla koska,ne ovat parhaimmat jalassa ja olen samaa mieltä edelläkirjoittaneen kanssa että tavallisia alushousuja on todella inhottava korjailla p-vaosta jumpan tai spinning tunnin aikana.Fitnessvaatteista suosin etupäässä Adidas,Nike ja Röhnisch merkkejä joita on kaapissa useita.

        PS: Edellä kirjoittanu taitaa olla joku pieni TEINIPOIKA.....

        spinningissä stringejä käytä ?! Spinnissähän ne tunkeutuvat tavaraan sisälle. Kunnon säämiskähousut ovat ainoa spinninghousu !!!!!!!!


      • ihmettelijä.
        kukaan hullu kirjoitti:

        spinningissä stringejä käytä ?! Spinnissähän ne tunkeutuvat tavaraan sisälle. Kunnon säämiskähousut ovat ainoa spinninghousu !!!!!!!!

        "tunkeutuvat tavaraan sisälle"---


    • qwuepqr

      Mahdollisimman mukavat, ei hankaavia. Stringejä en koskaan! Tykkään käyttää hipsterejä ja hyvin menevät liikkuessakin.
      Ja urheilurintaliivit on pakko olla :)

    • Taina72

      Käytän yleensä Stringejä kuntosalilla ja spinningissä,koska mulla on kanssa ihonmyötäiset housut ja niistä selvästi paistaisi alkkareiden rajat,jotka mielestäni ei ole kovin mukava asia ainakaan omasta mielestä,että rajat näkyy selvästi,vaikka kyllä Stringeistäkin rajat näkyy....

      • huhhei ja morjens

        No mitä ihmeen väliä on, näkyykö nyt alushousujen rajat? Voi veljet sentään! KETÄ salilla kiinnostaa katella, näkyykö sun tai jonkun muun rajat? Itse keskityn aina ihan vaan omaan tuntiini, en tuijottamaan toisten pers***ä. Voiko enää tyhjäpäisempää ja turhamaisempaa ihmiselo olla olla, mitä? Ihmisiä jää työttömäksi ja kuolee nälkään, täällä surraan sitä, että alushousujen rajat niin ikävästi näkyvät!!! Anna mun kaikki kestää!


    • Jonna76

      Millaisia alkkareita kukin käyttää? Jokaisella on vähän erilainen perse ja jokaiselle sopii joku tietty malli paremmin kuin muille. Mä käytän tosi paljon stringejä, koska ne sopii mun takapuolelle tosi hyvin, toisin sanoen en edes tunne että mulla on alkkarit jalassa, koska ne on niin mukavat. Mulle on yks lysti näkyykö alkkareitten rajat tai onko ne trendikkäät, kuhan istuu mukavasti jalassa eikä ole ihonväristä puuvillaa.

    • stringit7

      Itselläni pieni ja pyöreähkö. Käytän aina urheillessa stringejä koska ne ovat mukavammat. Pitää olla sopivan malliset ja kokoiset ja tarpeeksi pienet/pehmeät saumat niin niitä ei edes huomaa. Samaa ei voi sanoa tavallisista pikkareista, jotka aina nousee "vakoon" ja on todella häiritsevät sitten.

    • Jossu_80

      Mä käytän STRINGEJÄ,koska ne parhaimmat jalas/päällä,eikä niitä tarvi korjailla pepunvaosta kesken jumpan/salitreenin,kun ne on vaossa jo valmiiksi :)

    • Stringifani

      Itse käytin vain stringejä spinningissä. Eikä niitä tarvitse kaivella peppuvaosta, kun siellähän niiden kuuluu ollakin. :) Ja jos ovat oikean kokoiset niin ei kalvaa eikä edes tunnu.Samoin kuntosalilla/aerobissä stringit ovat ainoat toimivat alushousut,muut hankaa saumoista ja ilman en tahdo olla. :)

    • Salin valtiatar

      ihan tarkoitusta varten valmistettuja urheilupikkuhousuja.

    • Johanna_68

      Alushousuina yleensä käytän hyvälaatuisia String-mallisia esim.Adidas Techfit Climalite stringit ovat todella hyvälaatuiset,jossa saumat eivät häiritse uhheiltaessa.Salming String Climb-sarja on kanssa osoittautunut hyväksi urheilustring merkiksi. Pidän kanssa siksi String mallisia alushousuja,ettei pikkuhousujan rajat näkyisi selvästi tiukkojen/ihonmyötäisten trikoiden alta,kun tavallisista jää ikävät rajat :)

    • jonna78

      Stringejä kuntosalilla ja spinningissä,kanssa ihonmyötäiset housut ja niistä selvästi näkyisi alkkareiden rajat,jotka mielestäni ei ole kovin mukava asia ainakaan omasta mielestä,että rajat näkyy selvästi vaikka kyllä Stringeistäkin rajat näkyy....

    • Petra83

      Mä ainakin käytän pääasiassa stringejä, mun mielestä ne on mukavat ja onhan ne toki seksikkäätkin. Mulla ei ainakaan ole ollut ongelmia niiden kanssa.
      Yleensä en kyllä käytä pikkareita urheillessa, trikoot pelkästäänhän on hyvät kun ne ei hierrä mistään ja ovat muutenkin mukavat hikoillessa. Pikkuhousut saattavat hiertää. Ja kuten joku jo mainitsikin niin kyllähän trikoissa yleensä on vuoraus intiimillä alueella.
      Ja onhan pikkuhousut ruman näköiset jos ne näkyy läpi, tai pikkareitten rajat. Mutta pitää karvojenkin kanssa olla tarkkana, vaaleat karvat todella loistaa jos tulee mustista trikoista läpi :D

    • Mira77

      Pidän yleensä sellaisia salivaatteita missä itse tykkään treenata ja käydä ohjatuilla tunneilla.Alushousuina melkein aina stringit koska ne on mun mielestä parhaimmat jalassa,kun esim.aerobic/bodypump ja spinning tunneilla tekee kovia ja nopeita sarjoja,niin pikkareita ei tarvi korjailla pepunvaosta yhtämittaan,niin kuin tavallisia joutuu kiskomaan ja sen takia kans et mul kans aikatiukkoja jumppahousuja et sen takia kans suosin stringejä... Mitä jumppavaatteisiin tulee niin mun kaapista löytyy adidas,nike,dawid,puma ja uutema merkkinä olen alannu käyttään better bodies housuja/toppeja ovat laadukkaita ja tosi hyvät päällä :)

    • Stringman65

      ......

    • Erika74

      Käyn itse spinnig,bodypump ja erilaisilla jumppatunneilla.Päällä yleensä jumppacaprit 3/4 pituiset (polven alapuolelle ulottuvat mallit) ja sitten toppi,mikä valittu millainen tunti on kyseessä.Teknisistä alushouista käytän mieluiten string ja hipster malleja.Spinning tunneilla tulee käytettyä aina String malleja,koska spinning trikoot ovat todella ihonmyötäiset/ohuet,niin niistä näkyy todella hyvin läpi tavalliset/hipster alushousut siksi käytän tunneilla string malleja ja niitä ei tarvitse korjailla/nyppiä kesken tunnin,kun ne on mukavasti peppuvaossa,missä niiden täytyykin olla :) Muilla tunneilla esim. bodypump ja peppu-pakara jumppatunneilla käytän mieluiten hipster malleja,jotka sopivat hyvin nopeaan ja tehokkaaseen treenitunnille.Mitä olen katsonut muiden naisten treenivaatetusta,niin jumppacaprit 3/4 pituiset on yleisimmät tunneilla ja alushousumalleista string ja hipster mallit on 50%-50% On STRING käyttäjät
      ja HIPSTER käyttäjät :)

    • keskivartalofani

      erika74 on varmaan tosi hyvännäkönen misu. varmaan vuotas multa vedet silmistä vähintään kun näkis. yleensä tietynnimiset on luonnostaan nättejä

      • Erika74

        Olen Urheilullinen 40-vuotias Nainen Tampereelta.Pituus 174cm ja paino 58kg et suht hyvässä kunnossa :) Peppu saisi olla kiinteämpi mut eiköhän se treenillä tule


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe