Rusketus!

Pasi

Miten kannattaa ottaa aurinkoa jos ei ole rusketusta ennestään ilman että iho palaa mutta saa kuitenkin hyvän rusketuksen?

Kauanko auringossa kannattaa olla aluksi jne?

7

1655

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhdf

laita ruskettavaa voidetta, siinä on yleensä joku
      SPF myös mukana... ja ihon tyypistä se riippuu kans.

• päivi

Mikäli haluat ruskettua, mutta et palaa. Niin käytä P20 aurinkovoidetta. Upea aine. laitetaan vain kerran päivässä, kestää vettä, sallii ruskettumisen, mutta iho ei pala. Ei tunnu tahmealta, ja mukava levittää. Suosittelen !!!!!Jopa kalkkilaivan kapteeni voi olla auringossa tämän voiteen kanssa.

• Minttu

vähitellen totuttelet aurinkoon. lyhkäsiä aikoja kerrallaan. kunhan saat alkuun vähän väriä pintaan, et sitte enää pala helposti. ite en tykkää käyttää aurinkorasvoja, ne haisee. ja tuntuu et ehkäsee myös ruskettumista. hyvän rusketuksen oon jo saanu neuvomallani konstilla. enkä pala, vaikka oisin useemman tunnin auringossa.

• Pasi

Mistäs tälläisiä rusketusvoiteita sit saa?

• kas näin

Ekalla kerralla 10-15 minsaa molemmin puolin (selkä, vatsa), odotat pari päivää että pigmenttiä ehtii muodostua, sitten toistat saman mutta lisäät 5-10 minuuttia tuohon, odotat taas pari päivää ja lisäät kohtuudella sitä rusketusaikaa. Näin on mulle tullut nätti rusketus ihan muutaman kerran jälkeen ilman mitään rasvoja ja palamisia. Mulla on vaalea iho ja palan kyllä jos meen ekalla kerralla heti puoleksi tunniksi aurinkoon - pitää olla varovaisempi.

Malttia tarvii siinä kun on ensin vartin auringossa eikä tunnu tapahtuvan mitään ja tekis mieli olla pitempäänkin. Se väri tulee kuitenkin vasta parin päivän viiveellä joten ole kärsivällinen...! Jos iho tuntuu auringossa lämpenevän ja jopa vähän kuumentuvan, se on selvä merkki siitä että rusketusta on luvassa.

Sitähän sanotaan että aurinkovoiteet ei ole välttämättä edes suositeltavia kun niissä on itessään niin paljon haitallisia aineita, aiheuttavat jopa syöpää joidenkin tutkimusten mukaan.

• Mallu

Aluksi varovasti, mutta jos olet luonnostaan vähän jo tumma ja rusketus ottaa helposti ja et pala auringossa niin siitä vaan. Vesi paras voitehista.

• mytanin

Hyvinvointishopin mytan-rusketuskapselit tepsii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      336
      1110
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      1083
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      782
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    9. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45