Cyber gootti tyylisiä vaatteita?

nuclearwinter

Linkittäkää joku hyviä cyber vaatteiden tilaussivuja. Vai tekeekö joku itse mahdollisesti kyseisen tyylin vaatteita? Kirjoitelkaapa minulle. Olen kiinnostunut tämän tyylisistä vaatteista. :)Tai oisko jollain hajua mistä sais kaasunaamareita halvalla... jotain tukkujen sivuja ?

9

3694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyberi kyyberi kyy
    • Minä vain

Eti googlesta sellanen kauppa kun Cyberdog. Itse tilasin sieltä paidan, housut ja vähän muuta tavaraa. Hyvä kauppa :) Kaasunaamareita ei ehkä saa mutta cyber gogglesseja, valotauluja ym. Ihan kaikkea :)

• Gootticyper se

Häh ei saa kaasunaamareita! Saako eläviä lepakoita, että vois imee niiden verta ja sit tehä ite korsetti niiden nahasta. Saako sieltä aitoja mustia Nokian kumisaappaita? Entä pierupillejä? Ei muuten oo aito Cypergootti. Voiko sellaisen valotaulun tunkea pesiiseen. Olis aika Cyperin näköistä kun perässä perävalot villkuis.
        Löytyykö mustia luukkupöksyjä?
        Ps Työnsin just lävistysrenkaan kullin nuppiin ja sattuu niin saatanasti. Ja tulee verta ihan sikana. pitäiskö lähtee terkkariin? Aaargh! onks tää goottina olo aina näin kovaa?

• CandyKill

etsippäs googlesta Cryoflesh.com tai Bizzare.nl tilasin bizarresta kaikki cyberkamani ja Morticia on yksi kanssa ihan täällä suomesa, missä on goottikamaa (esim cyberloxeja) ja leatherheaven on semmonen mistä naamareita ja goggleja sekin on ihan suomessa :)

• Gootti naamari

Mullakin on naamari. Vappunaamarin ostin ja nyt oon aito gootti ja cyperi ja kuuntelen vaan kovaa goottimusaa, Apulantaa ja tuula amperlaa ja mickhael Jacksonia...

• Onko Suomessa cybereita??? Luulin että olisin ainut... "Asustaako" kukaan täältä Das Klub sivustolla?

• Kylän ainoo cyper

Mä oon kylän ainoo Cypergootti! Ja Suomen! Muut on teeskentelijöitä. Mull on aito lepakon nahka korsetti ja latexipuku ja Mustat Nokian kummisaappaatkin sekä kuuntelen kans 69 eysesiä ja tokyö hotelia ja yötä ja backstreet boysia. Siis vaan kovaa gootti musaa.

• cyb3

Googletappa semmonen kuin x-tra-x.de

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6605
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3591
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3148
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2372
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2211
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2123
    7. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      2116
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2039
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      1942
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1668
    Aihe