Cyber gootti tyylisiä vaatteita?

nuclearwinter

Linkittäkää joku hyviä cyber vaatteiden tilaussivuja. Vai tekeekö joku itse mahdollisesti kyseisen tyylin vaatteita? Kirjoitelkaapa minulle. Olen kiinnostunut tämän tyylisistä vaatteista. :)Tai oisko jollain hajua mistä sais kaasunaamareita halvalla... jotain tukkujen sivuja ?

9

3631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyberi kyyberi kyy
    • Minä vain

Eti googlesta sellanen kauppa kun Cyberdog. Itse tilasin sieltä paidan, housut ja vähän muuta tavaraa. Hyvä kauppa :) Kaasunaamareita ei ehkä saa mutta cyber gogglesseja, valotauluja ym. Ihan kaikkea :)

• Gootticyper se

Häh ei saa kaasunaamareita! Saako eläviä lepakoita, että vois imee niiden verta ja sit tehä ite korsetti niiden nahasta. Saako sieltä aitoja mustia Nokian kumisaappaita? Entä pierupillejä? Ei muuten oo aito Cypergootti. Voiko sellaisen valotaulun tunkea pesiiseen. Olis aika Cyperin näköistä kun perässä perävalot villkuis.
        Löytyykö mustia luukkupöksyjä?
        Ps Työnsin just lävistysrenkaan kullin nuppiin ja sattuu niin saatanasti. Ja tulee verta ihan sikana. pitäiskö lähtee terkkariin? Aaargh! onks tää goottina olo aina näin kovaa?

• CandyKill

etsippäs googlesta Cryoflesh.com tai Bizzare.nl tilasin bizarresta kaikki cyberkamani ja Morticia on yksi kanssa ihan täällä suomesa, missä on goottikamaa (esim cyberloxeja) ja leatherheaven on semmonen mistä naamareita ja goggleja sekin on ihan suomessa :)

• Gootti naamari

Mullakin on naamari. Vappunaamarin ostin ja nyt oon aito gootti ja cyperi ja kuuntelen vaan kovaa goottimusaa, Apulantaa ja tuula amperlaa ja mickhael Jacksonia...

• Onko Suomessa cybereita??? Luulin että olisin ainut... "Asustaako" kukaan täältä Das Klub sivustolla?

• Kylän ainoo cyper

Mä oon kylän ainoo Cypergootti! Ja Suomen! Muut on teeskentelijöitä. Mull on aito lepakon nahka korsetti ja latexipuku ja Mustat Nokian kummisaappaatkin sekä kuuntelen kans 69 eysesiä ja tokyö hotelia ja yötä ja backstreet boysia. Siis vaan kovaa gootti musaa.

• cyb3

Googletappa semmonen kuin x-tra-x.de

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1984
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      82
      1450
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1384
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1127
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1036
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      973
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      824
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      815
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      805
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe