Olen vasta mennyt naimisiin rakkaani kanssa. hän on aina ostanut minulle paljon ihania/arvokkaita lahjoja ja nyt haluaisin itse antaa jotain ihanaa. Minulla on yksi todella pieni ja tunteellinen yllätys, mutta haluaisin vielä jotain muuta. Olisin todella kiitollinen jos voisitte auttaa.
Hän käy kuntosalilla, eikä muuta harrasta.
Siis se voi olla ijan mitä vaan, ja hinnalla ei ole yhtään väliä (ei kuitenkaan 100000 €). jotain 200-500 euroa saa olla.
Kelloja hänellä on paljon, joten ei sitä eikä kauheesti särkyvää kun menee ulkomaille!
Kiitos
30 Vuotiaalle Miehelle Lahja
3
916
Vastaukset
- vaimoke
ostin viimeksi miehelleni, jolla jo kaikkea on, synttärilahjaksi ajan kupparille. Hän oli ainakin tyytyväinen. Eikä varmaankaan olisi hoksannut itse sellaista kokeilla.
Joululahjaksi ostin 10 kerran lahjakortin hierojalle, ei millekään fysiosellaiselle vaan kunnon urheiluhierojalle. Tykkäsi siitäkin. Lahjat oli ainakin erikoisia ja persoonallisia ja mieheni voi nauttia täysin rinnoin. Ja kokeilla välillä uutta ja erikoistakin, lähinnä tarkoitin kupparia.- setä-mies
Äijäsi odottaa seuraavaa synttäriä sydän kylmänä: Kun ei vaan vielä olisi suolihuuhtelu ohjelmassa.
On vaikea ostaa, jos miehellä on jo kaikki (siis se leatherman). Kuitenkin Tex Willerin vuosikerta on aina varma nakki. Ulkomaille lähtevälle puolisolle on hyvä ostaa silitysrauta. Naisille tietysti porakone.
- miäs 36v
...miehen suosimaan liikkeeseen, ilmeisesti ukkosi urheilee niin jokin urheiluvälineliike.
Yleensä naisten valitsemat "söpöset yllätykset" ja "pienet hassutukset" menevät niin hutiin kuin ikinä voi - mutta pakko niistä on kiittää ja jotain positiivista tokaista.
Jos mies ei ole sanonut selkeästi sormella osoittaen "ton mä haluun" - niin lahjakortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184651Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982447Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422011Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181929- 811586
- 1461505
- 121256
- 102994
- 124852
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849