Ottaako naiset miehen hiki pahasti nenään? Meidän sählyvuoron jälkeen tuli vuodenvaihteen jälkeen joku naisten aerobiccijuttu ja viime viikol ne naiset olivat vaan vähä nyreissään ja supisivat keskenään, mut ny ei enää pysyny akkojen suu kiinni, vaan ne tuli suoraan kysymään, että kauanko te tuol oikein pelaatte, ku on ihan karsee haju. Ohan se tietty fittimäistä, ku joutuu vuoron alusta vartin tuuletella, ennenku pystyy täyttää saman salin tyttöhiellä.
Onks miesten tehtaassa tuotetut tuoksut pilanneet akkojen hajun sietokyvyn? Kaiken pitäis tuoksua ruusunpunaselle? Vai mikä naisia risoo?
En tiiä. Teki vaan mieli valittaa, ku risoo ku valitetaan. Jos vielä valittaa seuraavalla kertaa, ni pitää mennä sinne sekaan jumppaamaan.
Ottaako naiset nenään?
72
1562
Vastaukset
- SengaSengana
Varmaan ne kyllä ottaisi teidät jumppaamaankin, kunhan että sinne takariviin mene.
Naiset nyt yleensä kai jumppaa niin kevyesti, että hiki ei haise. Pari kertaa olen tavannut yhden tyttöpainonnostajan (todella naisellinen lisäksi) joka oikeasti haisee hieltä, siten kun miehet haisee kun ne treenaa.
Kyllähän se nyt tuoksahtaa, jos rehellisiä ollaan. Mutta saahan sen tuulettamalla pois, ja kyllä se nyt toisaalta pitäisi tajuta, että hikihän siinä tulee. Kai se sitten risoo joitakin, liikaa miesenergiaa. :D
Mua risoo ihmisten hiki silloin, kun ne ei käy koskaan pesulla, ja sellainen vanha hiki haisee - tälläisia ihmisiä ei onneksi usein nykyään tapaa, mutta joskus.Mulle tuli tos suihkutellessa mieleen, ettei mennäkään sinne jumppaamaan seur.kertaa, vaan laitetaan sangollinen herneitä ovelle ja kyltti siihen päälle 'tästä nenään, jos tuoksut häiritsee'.
Ja toi vanha hiki on karsee. Nuorena poikana oli ulkomailla samassa hotellihuoneessa semmonen tyyppi jokei käynyt suihkussa ollenkaan. Mun oli pakko sanoa sille siitä ekan viikon jälkeen, ku ei pystyny enää olla samassa huoneessa.- SengaSengana
relaxed_eyes kirjoitti:
Mulle tuli tos suihkutellessa mieleen, ettei mennäkään sinne jumppaamaan seur.kertaa, vaan laitetaan sangollinen herneitä ovelle ja kyltti siihen päälle 'tästä nenään, jos tuoksut häiritsee'.
Ja toi vanha hiki on karsee. Nuorena poikana oli ulkomailla samassa hotellihuoneessa semmonen tyyppi jokei käynyt suihkussa ollenkaan. Mun oli pakko sanoa sille siitä ekan viikon jälkeen, ku ei pystyny enää olla samassa huoneessa.No jaa, luultavasti niitä ottaisi enemmän aivoon, kun hymyilisit(te) vain virnuillen ja menisitte reteesti pelaamaan. Ihan totta. Hienovairainen kettuilu itse asiassa, älykäs kettuilu, jää kaivelemaan paljon pahemmin kuin suora. Sitä(hän) ei aina edes tajuakaan kuin vasta hetken päästä.
Mä jouduin yläasteella istumaan yhden vuoden yhden Tertun takana, joka ei ilmeisesti käynyt koko vuonna pesulla/tai max. lauantaisaunassa. Ikimuistoinen tyyppi. - SengaSengana
SengaSengana kirjoitti:
No jaa, luultavasti niitä ottaisi enemmän aivoon, kun hymyilisit(te) vain virnuillen ja menisitte reteesti pelaamaan. Ihan totta. Hienovairainen kettuilu itse asiassa, älykäs kettuilu, jää kaivelemaan paljon pahemmin kuin suora. Sitä(hän) ei aina edes tajuakaan kuin vasta hetken päästä.
Mä jouduin yläasteella istumaan yhden vuoden yhden Tertun takana, joka ei ilmeisesti käynyt koko vuonna pesulla/tai max. lauantaisaunassa. Ikimuistoinen tyyppi.Niin voisihan niille niitä herneitä oikeasti tarjota. Palkoja torilta, mutta jotenkin sillä lailla älykkäästi kettuillen. No pakastehernepalkoja kyllä saa.
- on juuri
se syy, miksi en pelaa mitään sisäpallopelejä, ottaa nimittäin miehenkin nenään. Tai tuo ja se saatanallinen tossujen kitinä. Tai nuo ja se että olen erakko.
onhan niitä kaiken maailman syväkurkkuja ja sen sellaisia, että ei kai se tänä päivänä ihan mahdotontakaan ole?
Ja oma vastaukseni olisi ollut : "Vain jos miehellä on herneen kokoinen, silloin se tuntuu jopa luontevalta."
Ei muutaku nenästä kiinni ja se suuhun ja tokaista, että maistele tota äläkä niin kauhiasti haistele.
- johtaja5
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei muutaku nenästä kiinni ja se suuhun ja tokaista, että maistele tota äläkä niin kauhiasti haistele.
Uhoat pelkurimaisesti väärässä paikassa. Käytätkö hametta?
johtaja5 kirjoitti:
Uhoat pelkurimaisesti väärässä paikassa. Käytätkö hametta?
eikö toi alotuskin ollu aika akkamainen valitus?
mut onneks on hyvä että tytöt harvemmin pelaa lätkää huvikseen... Mitähän mieltä lätkämimmit on miesten pukukoppien aromeista :D Siellä taitaa olla "miehekkäimmät" tuoksut. Noi sisätiloissa pidetyt urheilusuoristukset kumminki on aika miedon tuoksuisia siihen verrattuna...
Ja toinen ryhmä oon nää jäätanssijat tms.. Voi niitä raukkoja :D- Aurinko79-
Aika karsealta ne salit on mun mielestä usein lemunnut olipa siellä sitten ollut miehiä tai naisia. Miehet ehkä aavistuksen vie voiton lemun voimakkuudessa, sori.
Mutta kun jumpataan, syntyy hajua. Jos sitä ei kestä, voi siirtyä sisätiloista raikkaaseen ulkoilmaan tai hankkiutua salille, jossa on tehokkaat ilmastoinnit pitämässä huolta siitä ettei hajuja jää saleihin pahemmin leijailemaan.
En oo koskaan nyrpistellen mennyt tunnille vaikka hiukan olis lemunnutkin, koska kohta siihen hajuun kuitenkin tottuu kun alkaa omatkin hikipisarat irtoilemaan. - Danskuu
nenää töitten jälkeen potkunyrkkeilytreeneissä ja mieheltä.
Älä kerro kellekään, mutta kyllä jotkut naiset haisee viel rankemmin hieltä, kuin toiset miehet treenien jälkeen. Oli sitten mitkä treenit tahansa kyseessä. Sitä vaa ei sen jumppatunnin aikana hikoillessa enää haista ja saatika sen jälkeen. - kyllä juu
Harrastin aikanaan taitoluistelua, ja eniten taitoa vaativa osuus siinä oli selvitä hengissä luistinten vaihdosta samoissa pukutiloissa jääkiekkoilijoiden kanssa.
Kaiken ei tarvitse tuoksua ruusunpunaiselle, eikä tuollaisesta tarvitse valittaa. Mutta helvetin paha ja voimakas se haju voi kyllä olla. Sen kanssa on vain elettävä tai vaihdettava maisemaa.Päivänselvä asia se onkin, että tuoksuu, muttaku ei saa pidettyä turpaa kiinni, vaan pakko on valittaa. Voipi olla, että olivatkin vanhoja piikoja, eivätkä ole miestä päässeet koskaan haistamaan.
se kun pistää omaanki nenään... Mut pitää vaan muistaa että se on se ryhmähenki joka tuoksuu
paska pahemmalle naisten kuin miesten nenään, tätä mäkin oon joskus miettiny. Tulin siihen tulokseen et paskan marjat, se oo ko tyhjänpäiväistä kitinää ja huomionhakemista naisilla tuntuu olevan tietyissä asioissa suoranainen pakko tuoda mielipiteensä julki.
Haisee se paska ja hiki miestenkin nenään mut miehet pitää mölyt mahassaan.
Mitään fysiologista selitystä siihen ei ainakaan luulis olevan. Tietenkin jos on sen verran hienohelma et on jotenkin onnistunu luoviin koko elämänsä vailla epämiellyttäviä hajuja niin ns kipukynnys vois olla pienempi,enpä vaan jaksa uskoa oikein tähänkään.
Sama asia on lämpötilan kanssa,milloin on liian kuuma,milloin liian kylmä,sopivaa se ei ainakaan tunnu olevan juuri koskaan.- SengaSengana
Lasten ulosteet haisee kyllä jostain kumman syystä pahemmille miesten nenään, näin mun huomoiden mukaan. Etenkin se kakka.
SengaSengana kirjoitti:
Lasten ulosteet haisee kyllä jostain kumman syystä pahemmille miesten nenään, näin mun huomoiden mukaan. Etenkin se kakka.
juuri mä tähän tulokseen tulinkin. Jos yhtä paskanhajua pystyy nuuhkiin ilman mitään mutinoita ja kaikista muista vastaavista pitää huomauttaa / itkeä niin mitä se on jos ei tyhjänpäiväistä kitisemistä ja huomiohakua.
yrmio kirjoitti:
juuri mä tähän tulokseen tulinkin. Jos yhtä paskanhajua pystyy nuuhkiin ilman mitään mutinoita ja kaikista muista vastaavista pitää huomauttaa / itkeä niin mitä se on jos ei tyhjänpäiväistä kitisemistä ja huomiohakua.
siitä jumppaporukasta tunnen, tai siis tiedän. Ja ne oli kyl hiljaa joilla muksuja on. Sit niistä tädeistä, jotka etunenässä suutansa soittivat, ni epäilen, että paljoo muita kuin omia hajujaan ole haistelleet. Pitääkin muuten vittuilla tosta seuraavalla kertaa tyylillä, että pääsette tekin kerrankin haistamaan miestä.
- Mangusti.
ainakaan enää, kun on tottunut aika karmeelta haiseviin urheilumestoihin. Ite haisee varmaan ihan yhtä karseelta.
Joskus on kyllä tullut vastaan aika epäinhimillisiä hajuja suorastaan. :)- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
se 'jazz', vai mikä se ny oli, ni just sellanen epäinhimillinen tuoksu?
ihan karmee haju, pahempi kuin mikään hiki. Uskomatonta, että joku voi käyttää sitä.
Kerran olin kimpassa erään miehen kanssa, jolla oli tuota hirvittävän kammottavaa löyhkävettä. Mainitsin hänelle asiasta ihan nätisti: kamalan hajusta, voisitko olla käyttämättä. Eiköhän vaan, niin tyyppi oli laittanut sitä juuri illalla ennen sänkyyn menoa... arvaa vaan saiko. ;) Uskomaton tapaus. Nyt seuraa kysymys: tekikö se tuon ihan vaan vittuillakseen vai oliko se muuten vaan tampio?
Suhde loppuikin aika nopeasti sen jälkeen, mutta kylläkin eri syistä. Mangusti. kirjoitti:
ihan karmee haju, pahempi kuin mikään hiki. Uskomatonta, että joku voi käyttää sitä.
Kerran olin kimpassa erään miehen kanssa, jolla oli tuota hirvittävän kammottavaa löyhkävettä. Mainitsin hänelle asiasta ihan nätisti: kamalan hajusta, voisitko olla käyttämättä. Eiköhän vaan, niin tyyppi oli laittanut sitä juuri illalla ennen sänkyyn menoa... arvaa vaan saiko. ;) Uskomaton tapaus. Nyt seuraa kysymys: tekikö se tuon ihan vaan vittuillakseen vai oliko se muuten vaan tampio?
Suhde loppuikin aika nopeasti sen jälkeen, mutta kylläkin eri syistä.mut mä luulen, että se ei kuunnellu sua. Vai miltä ne keskustelut sen kans muuten tuntu?
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
mut mä luulen, että se ei kuunnellu sua. Vai miltä ne keskustelut sen kans muuten tuntu?
enää, olin parikymppinen silloin. Mutta siitä suhteesta mä opin sen, että ihmisiä ei voi määritellä päältä päin. Tai ainakaan mä en pystynyt niin nuorena. Se oli semmoinen boheeminnäköinen pitkäletti, joka tykkäs bluesista. Lähemmin tutustuessa huomasi että se ei ollut lainkaan boheemi ja aikamoinen materialisti kaiken muun lisäksi.
- SengaSengana.
Mangusti. kirjoitti:
enää, olin parikymppinen silloin. Mutta siitä suhteesta mä opin sen, että ihmisiä ei voi määritellä päältä päin. Tai ainakaan mä en pystynyt niin nuorena. Se oli semmoinen boheeminnäköinen pitkäletti, joka tykkäs bluesista. Lähemmin tutustuessa huomasi että se ei ollut lainkaan boheemi ja aikamoinen materialisti kaiken muun lisäksi.
No se Jazz oli tietysti jollain kummalla miehenlogiikalla sen suosikkituoksu, jos se bluesia harrasti - lähellä toisiaan. Onkohan Blues-nimistä partavettä/hajuvettä (musta on kumma että miehillekin on hajuvesiä, mutta on niille)?
- Mangusti.
SengaSengana. kirjoitti:
No se Jazz oli tietysti jollain kummalla miehenlogiikalla sen suosikkituoksu, jos se bluesia harrasti - lähellä toisiaan. Onkohan Blues-nimistä partavettä/hajuvettä (musta on kumma että miehillekin on hajuvesiä, mutta on niille)?
Joo, se oli varmaan sen miehen logiikkaa. Ei millään pahalla, ihan mukava ihminenhän se oli.
- la.ra
mutta kyllä vieraat miehet osaavat haista pahalta. Oman kullan hiki, varsinkin sporttihiki, on taas aivan eri juttu.
Treenihiki ei oikeasti haise pahalle, jos ruokavalio on kunnossa ja vaatteet kunnolla pesty. Hiki alkaa haista-haista kun bakteerit aloittelevat elämää. Ja valitettavan moni ei osaa pestä ja putsata treenivaatteitaan. Etikka tulee siinä tarpeeseen, ei riitä pelkät pesupulverit.
Krapulahiki haisee ja vanha hiki.
Jos mua etoisi joku paikkasidonnainen haju todella pahasti niin jättäisin menemättä kyseiseen paikkaan. Toistaiseksi sellaista paikkaa ei ole saleilta löytynyt tai oikeastaan muualtakaan.tuli mieleen, että siitäköhän se johtuu, että niistä yhden illan baaripokauksista oikein ikinä tule mitään, ku joko minä tai se toinen tuoksuu väärältä siinä vieressä.
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
tuli mieleen, että siitäköhän se johtuu, että niistä yhden illan baaripokauksista oikein ikinä tule mitään, ku joko minä tai se toinen tuoksuu väärältä siinä vieressä.
Kyllä se oikea ihminen tuoksuu just oikealta krapulaisenakin.
Aurinko79- kirjoitti:
Monelta takulta olis säästyny, kun tuonkin olis tiennyt. Nojoo, 10 vuoden suhde kuitenkin takana, joka lähti krapulahien haistelusta, mut muutama muu takku on ollut heti, ku ne kemiat ei oo oikein kohdannu, et aattelin josko sen vois krapulahien piikkiin pistää.
Muutenkin tässä pienessä stressipainetilanteessa asian suhteen, ku ei oikein vielä tiedä mitä tästä illasta seuraa ja mistä & miltä tuoksuvana/mitä huomenaamulla haistelee. Toivomus olis tällä tietoa ja tällä hetkellä kuitenkin sellanen, että kumpa ne hajut natsais.Aurinko79- kirjoitti:
karapulaista vanhan viina ja kaljan sekaista hien siivittämää tuoksua nuuhkaisisi luukusta, näkemättä lähdettä, niin sitä olisi kyllä vaikea yhdistää keneenkään ihmiseen =D
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Monelta takulta olis säästyny, kun tuonkin olis tiennyt. Nojoo, 10 vuoden suhde kuitenkin takana, joka lähti krapulahien haistelusta, mut muutama muu takku on ollut heti, ku ne kemiat ei oo oikein kohdannu, et aattelin josko sen vois krapulahien piikkiin pistää.
Muutenkin tässä pienessä stressipainetilanteessa asian suhteen, ku ei oikein vielä tiedä mitä tästä illasta seuraa ja mistä & miltä tuoksuvana/mitä huomenaamulla haistelee. Toivomus olis tällä tietoa ja tällä hetkellä kuitenkin sellanen, että kumpa ne hajut natsais.Hajuilla on yllättävän suuri merkitys parinmuodostuksessa, nyt kun tiedät tuon oot taas paljon viisaampi ;) Jos kestää haistella toista krapulaisena ja hikisenä niin se kertoo jo sen verran korkeasta tykkäämisen tasosta, että siitä tosiaan vois jotain tullakin.
Mä pidän peukkuja sulle et saat tuoksutella aamulla mieluummin suloisia kuin karvaita tuoksuja :) - Aurinko79-
suminagashi kirjoitti:
karapulaista vanhan viina ja kaljan sekaista hien siivittämää tuoksua nuuhkaisisi luukusta, näkemättä lähdettä, niin sitä olisi kyllä vaikea yhdistää keneenkään ihmiseen =D
Hajun lähteestä kannattaa aina varmistua ennenkuin tosissaan antaa itsensä "joutua" hajujen keskelle :)
Vaikka niistä hajuistahan pääsee yhteistoimin näppärästi eroonkin. Mikä ois ihanampaa kuin lämmin yhteissuihku aamulla kun voi pestä toisensa ja sen jälkeen nauttia aamupalaa köllötelleen sohvalla lusikassa? :) Aurinko79- kirjoitti:
Hajun lähteestä kannattaa aina varmistua ennenkuin tosissaan antaa itsensä "joutua" hajujen keskelle :)
Vaikka niistä hajuistahan pääsee yhteistoimin näppärästi eroonkin. Mikä ois ihanampaa kuin lämmin yhteissuihku aamulla kun voi pestä toisensa ja sen jälkeen nauttia aamupalaa köllötelleen sohvalla lusikassa? :)se kauas kantava ajatus piileekin siinä, että elisen tuoksut ei myteydy rungossa liian pitkään =)
Kyllä siihen krapulaiseen tuoksuun taitas kyllästyä aika pian, jos se olisi jokapäiväistä ;DAurinko79- kirjoitti:
Hajuilla on yllättävän suuri merkitys parinmuodostuksessa, nyt kun tiedät tuon oot taas paljon viisaampi ;) Jos kestää haistella toista krapulaisena ja hikisenä niin se kertoo jo sen verran korkeasta tykkäämisen tasosta, että siitä tosiaan vois jotain tullakin.
Mä pidän peukkuja sulle et saat tuoksutella aamulla mieluummin suloisia kuin karvaita tuoksuja :)Paskat on housuissa.
Saas nähdä..enpä olis uskonu, että näin paljon jännittää. Ku ei pysty keskittyä mihinkään, jännittää vaan.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Paskat on housuissa.
Saas nähdä..enpä olis uskonu, että näin paljon jännittää. Ku ei pysty keskittyä mihinkään, jännittää vaan.Sehän kertoo, että asialla on sulle merkitystä. Jos yhtään lohduttaa niin melkeinpä voisin kuvitella että vastapuolta jännittää vähintään yhtä paljon :) Ja sen sentään tarttee saada silmänrajaukset suoriks vaikka käsi vipattaa että sulla on oikeastaan se helpompi osa... ;)
Muistat vaan tuoksua hyvältä! - Aurinko79-
suminagashi kirjoitti:
se kauas kantava ajatus piileekin siinä, että elisen tuoksut ei myteydy rungossa liian pitkään =)
Kyllä siihen krapulaiseen tuoksuun taitas kyllästyä aika pian, jos se olisi jokapäiväistä ;DJohan siinä kämppä alkais löyhkäämään jos krapula olis jokapäiväistä :)
Myteydy... Uus sana :) - SengaSengana.
Aurinko79- kirjoitti:
Sehän kertoo, että asialla on sulle merkitystä. Jos yhtään lohduttaa niin melkeinpä voisin kuvitella että vastapuolta jännittää vähintään yhtä paljon :) Ja sen sentään tarttee saada silmänrajaukset suoriks vaikka käsi vipattaa että sulla on oikeastaan se helpompi osa... ;)
Muistat vaan tuoksua hyvältä! SengaSengana. kirjoitti:
Toiset naiset tykkää niistä purkkituoksuista ja toiset taas ei alkuunkaan, jotta en oo vielä päättäny mitä asian suhteen teen. Varmaan heitän kolikolla illalla.
- Aurinko79-
SengaSengana. kirjoitti:
Puhdas mies on paras. On ihanaa painaa päänsä miehen rinnalle ja nuuhkutella sen omaa tuoksua, ehkä siinä tuoksuu hiukan suihkusaippua tai deodorantti muttei liikaa, ihan aavistuksen vain... Siihen hajuun sekoittuu myös ihanalla tavalla se lämpö jota mies hohkaa...
Höh, mä oon miehen puutteessa kun alan puhuun näin pehmosia. Aurinko79- kirjoitti:
Sehän kertoo, että asialla on sulle merkitystä. Jos yhtään lohduttaa niin melkeinpä voisin kuvitella että vastapuolta jännittää vähintään yhtä paljon :) Ja sen sentään tarttee saada silmänrajaukset suoriks vaikka käsi vipattaa että sulla on oikeastaan se helpompi osa... ;)
Muistat vaan tuoksua hyvältä!et tää on vähä huono merkki. Asiasta on kyl puhuttu, enkä mä oo ainoo joka jännittää, mut toivon, että jännitys ei pilaa iltaa ja molempien mielikuvat vastais todellisuutta niin paljon, että edes tapaamisesta tulee hauska.
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
et tää on vähä huono merkki. Asiasta on kyl puhuttu, enkä mä oo ainoo joka jännittää, mut toivon, että jännitys ei pilaa iltaa ja molempien mielikuvat vastais todellisuutta niin paljon, että edes tapaamisesta tulee hauska.
Pieni jännitys kuuluu asiaan. Voi tulla vähän hölmöjä kommentteja tai ilmeitä mutta ei jännityksen tarvitse tarkoittaa etteikö tapaamisesta tulis mukavaa. Sehän voi jopa laukaista jännittyneen tunnelman kun kumpikin tietää että toista jännittää myös.
Minähän tietty paras neuvomaan näissä kun itse menen miehen seurassa ihan jäihin jos oon ihastunut ;) Eli kuuntele vaan mua niin hyvä tulee... Aurinko79- kirjoitti:
Pieni jännitys kuuluu asiaan. Voi tulla vähän hölmöjä kommentteja tai ilmeitä mutta ei jännityksen tarvitse tarkoittaa etteikö tapaamisesta tulis mukavaa. Sehän voi jopa laukaista jännittyneen tunnelman kun kumpikin tietää että toista jännittää myös.
Minähän tietty paras neuvomaan näissä kun itse menen miehen seurassa ihan jäihin jos oon ihastunut ;) Eli kuuntele vaan mua niin hyvä tulee...Siis pieni jännitys kuuluu tietty asiaan, mut tää on ISO jännitys. Ei mul tällästä jännitystä ole ollut koskaan. Nainen joka tykkää nauraa mahansa kipeeksi, ni on niinku tehty mulle, mut mua ei ny naurata mikään, enkä mä osaa nyt repiä mistään sitä hauskaakaan irti.
*puuh*
Täytyy koittaa repiä tästä jännityksestä se tilannekomiikka sitten irti. Tai jotai. En tiiä.- SengaSengana.
relaxed_eyes kirjoitti:
Siis pieni jännitys kuuluu tietty asiaan, mut tää on ISO jännitys. Ei mul tällästä jännitystä ole ollut koskaan. Nainen joka tykkää nauraa mahansa kipeeksi, ni on niinku tehty mulle, mut mua ei ny naurata mikään, enkä mä osaa nyt repiä mistään sitä hauskaakaan irti.
*puuh*
Täytyy koittaa repiä tästä jännityksestä se tilannekomiikka sitten irti. Tai jotai. En tiiä.Rauhoitu nyt... Irlannissa ne aina sanoi, että "relax" ja se on sun nikkisikin.
Kyllä se hyvin menee. SengaSengana. kirjoitti:
Rauhoitu nyt... Irlannissa ne aina sanoi, että "relax" ja se on sun nikkisikin.
Kyllä se hyvin menee.täs on sellanen juttu, että se nyt on nähnyt musta jo aikoja sitten montakin kuvaa, ja mä näin sen kuvan vasta puhelimessa puhumisen ja treffien sopimisen jälkeen. Melkein toivois, ettei olis sitä nähnytkään etukäteen. Oikeesti heikottaa.
Kiitti kuitenkin halista ja rohkaisuista.- SengaSengana.
relaxed_eyes kirjoitti:
täs on sellanen juttu, että se nyt on nähnyt musta jo aikoja sitten montakin kuvaa, ja mä näin sen kuvan vasta puhelimessa puhumisen ja treffien sopimisen jälkeen. Melkein toivois, ettei olis sitä nähnytkään etukäteen. Oikeesti heikottaa.
Kiitti kuitenkin halista ja rohkaisuista.Niin onko se niin ihanan näköinen, että olet siksi ihan vetelänä?
Kun eihän se, että se on sun kuvat nähnyt, nyt voi jännittää? Kun eihän se lähtis, jos se ei niistä / sun jutuistasi tykkäisi. SengaSengana. kirjoitti:
Niin onko se niin ihanan näköinen, että olet siksi ihan vetelänä?
Kun eihän se, että se on sun kuvat nähnyt, nyt voi jännittää? Kun eihän se lähtis, jos se ei niistä / sun jutuistasi tykkäisi.Ku, emmä tienny mitä odottaa, tai arvelin mä nyt vähän jotain ajatusten perusteella mutta, en niin paljoo osannu arvella mitä kuvasta näin.
Juu, kyllä mä tiedän, että se tykkää mun jutuista. Olen saanu sen nauramaankin kunnolla. Nyt vaan pitää pysyy sillä tiellä, mut toi jännitys on ny niin kova, että saas nähdä onnistuuko. Pitää koittaa purkaa kaikki syvällinen tänne, ni ei tartte sitte illalla.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Siis pieni jännitys kuuluu tietty asiaan, mut tää on ISO jännitys. Ei mul tällästä jännitystä ole ollut koskaan. Nainen joka tykkää nauraa mahansa kipeeksi, ni on niinku tehty mulle, mut mua ei ny naurata mikään, enkä mä osaa nyt repiä mistään sitä hauskaakaan irti.
*puuh*
Täytyy koittaa repiä tästä jännityksestä se tilannekomiikka sitten irti. Tai jotai. En tiiä.Tuo on yllättävän sulosen kuulosta kuitenkin. Ajattele se niin, että on hienoa saada tuntea, olla elossa, tehdä jotain mikä vavahduttaa. Tässä tapauksessa se tunne vain sattuu olemaan jännitys mikä ei ole yleensä se toivottava olotila, mutta onneksi useimmiten kuitenkin ohimenevää.
Kyllä se hyvin menee ja hali multakin. Mun ja Sengasenganan haleilla sun pitäis pärjätä kyllä oikein mainiosti :) - SengaSengana.
relaxed_eyes kirjoitti:
Ku, emmä tienny mitä odottaa, tai arvelin mä nyt vähän jotain ajatusten perusteella mutta, en niin paljoo osannu arvella mitä kuvasta näin.
Juu, kyllä mä tiedän, että se tykkää mun jutuista. Olen saanu sen nauramaankin kunnolla. Nyt vaan pitää pysyy sillä tiellä, mut toi jännitys on ny niin kova, että saas nähdä onnistuuko. Pitää koittaa purkaa kaikki syvällinen tänne, ni ei tartte sitte illalla. Aurinko79- kirjoitti:
Tuo on yllättävän sulosen kuulosta kuitenkin. Ajattele se niin, että on hienoa saada tuntea, olla elossa, tehdä jotain mikä vavahduttaa. Tässä tapauksessa se tunne vain sattuu olemaan jännitys mikä ei ole yleensä se toivottava olotila, mutta onneksi useimmiten kuitenkin ohimenevää.
Kyllä se hyvin menee ja hali multakin. Mun ja Sengasenganan haleilla sun pitäis pärjätä kyllä oikein mainiosti :)Aivan niinku eka kertaa naisen tapais. Jesus viäköhö.
Kiitti kuitenkin sullekin haleista ja rohkaisuista.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Aivan niinku eka kertaa naisen tapais. Jesus viäköhö.
Kiitti kuitenkin sullekin haleista ja rohkaisuista.Nimittäin se nauru, jonka väitit olevan hukassa :)
Ja kuten itse sanoit, ethän sä nyt ensimmäistä kertaa naisen kanssa tekemisissä ole mutta aika hienoa silti ettet oo niin paatunut ettetkö tuntis jännitystä tms.
Herran haltuun vaan ;) Aurinko79- kirjoitti:
Nimittäin se nauru, jonka väitit olevan hukassa :)
Ja kuten itse sanoit, ethän sä nyt ensimmäistä kertaa naisen kanssa tekemisissä ole mutta aika hienoa silti ettet oo niin paatunut ettetkö tuntis jännitystä tms.
Herran haltuun vaan ;)Vaikka aina sanotaan, että kokemus tuo varmuutta, mutta tässä tapauksessa se tuo epävarmuutta. Siinä mielessä tietty varmuutta, että en pelkää myöntää epävarmuuttani kokemuksen opettamana.
Saas nähdä minkälaisia itkuvirsiä mahdollisesti huomen palstal kirjottelen. Perkele.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Vaikka aina sanotaan, että kokemus tuo varmuutta, mutta tässä tapauksessa se tuo epävarmuutta. Siinä mielessä tietty varmuutta, että en pelkää myöntää epävarmuuttani kokemuksen opettamana.
Saas nähdä minkälaisia itkuvirsiä mahdollisesti huomen palstal kirjottelen. Perkele.Vaikka eihän sitä tiedä vaikka huomenna sä hyppisit onnesta seinille ku adrenaliinipistoksen saanut pussirotta.
Mitä tahansa voi tapahtua, sehän tästä elämästä tekeekin niin kutkuttavan ihanaa...
Hui, mua rupes jännittään sun puolesta! Pidähän hauskaa, ole oma itsesi ja blaah blaah blaah niin hyvä tulloo :) Aurinko79- kirjoitti:
Vaikka eihän sitä tiedä vaikka huomenna sä hyppisit onnesta seinille ku adrenaliinipistoksen saanut pussirotta.
Mitä tahansa voi tapahtua, sehän tästä elämästä tekeekin niin kutkuttavan ihanaa...
Hui, mua rupes jännittään sun puolesta! Pidähän hauskaa, ole oma itsesi ja blaah blaah blaah niin hyvä tulloo :)Jopa oharit. Ei tarvii jännittää enää.
- ämmätsaatana
relaxed_eyes kirjoitti:
Jopa oharit. Ei tarvii jännittää enää.
Naiset roviolle, perkele.
ämmätsaatana kirjoitti:
Naiset roviolle, perkele.
Jos pelkkä peliliike oli, ni pelas väärän miehen kanssa. On tullu jo joskus tätä peliä harjoteltua, jos ei ollu, ni sittehän sille ei mahda mitään.
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Jopa oharit. Ei tarvii jännittää enää.
Toivottavasti ei tehnyt ns. ikäviä ohareita eli ei ilmoittanut mitään. Se nimittäin on mun mielestä yks paskamaisimmista tempuista mitä voi toiselle tehdä.
Aurinko79- kirjoitti:
Toivottavasti ei tehnyt ns. ikäviä ohareita eli ei ilmoittanut mitään. Se nimittäin on mun mielestä yks paskamaisimmista tempuista mitä voi toiselle tehdä.
ilmotti kyllä 'ihan ajoissa', ettei pääse tänään. Mut, nyt kun olen 'shokista' toipunut, ni mulle tais riittää. Muija joka järjestää 2 shokkia miehelle 4:n päivän sisään, ni on ihan liikaa mulle.
- SengaSengana.
Aurinko79- kirjoitti:
[Viestin hierarkia on liian syvä. ]
No ehkä sillä oli riittävä syy - ehkä armon pitää antaa kerran käydä oikeudessa?
Mulla auttaa ketutukseen Doorsin biisi Riders on the storm (There is a killer on the road)
Täällä alimpana; valitse alin kappele, muuten se soittaa kaikki 3, mutta häiriöttömämpi versio kuin youtubessa. - SengaSengana.
Aurinko79- kirjoitti:
Salablondi unohti linkin:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=115541463
täältä alin siis - Aurinko79-
Aurinko79- kirjoitti:
No joo, eihän tuo takuulla kivalta tunnu. Riippuu tietty hiukan tilanteesta, voihan olla että kaikkeen on järkevä selitys. Älä ainakaan liian aikaisin polta siltoja takanas :)
- palsta?
olisi kuulunut naisten logiikan puolelle?
naisten logiikkaan. Samapa tuo ny toisaalta on, että missä niille piruilee. Emmä oo jaksanu sitä naisen logiikkaa pitkään aikaan edes vilkasta, ku se on jotenkin niin ihmeellinen.
- vili
kerran oli metrossa joukkueellinen muodostelma luistelijoita. kovaan ääneen hehkutti kuinka likaista on käydä suihkussa jäähallilla. ilmoitin kuinka silliltä naisen alapää voi haista...
ämmät nyt valittaa aina...miehille tarvitsisi olla ihan omat punttisalit, jäähallit kaikki urheilumestat...ei naisia siel tarvita- temeq
että aina kun naisia on omaa urheilua lähellä, menee jotenkin pasmat sekasin ja se urheilu muuttuu osin poseeraamiseksi. Ihan helvetin typerää, mutta noin se vaan tuntuu menevän.
Joo naisille omat, miehille omat salit. Tasa-arvo ei toteudu tässä millään muotoa, naisten salejahan on joka kylässä.
Silloin urheillaan kun urheillaan. - ...........................
temeq kirjoitti:
että aina kun naisia on omaa urheilua lähellä, menee jotenkin pasmat sekasin ja se urheilu muuttuu osin poseeraamiseksi. Ihan helvetin typerää, mutta noin se vaan tuntuu menevän.
Joo naisille omat, miehille omat salit. Tasa-arvo ei toteudu tässä millään muotoa, naisten salejahan on joka kylässä.
Silloin urheillaan kun urheillaan. - temeq
........................... kirjoitti:
No toivottavasti en, tai en ainakaan välittäis olla.
Se nyt vaan on niin, että inhimillisyys ajaa ihmisen täysin järjettömiin tekoihin.
- ex-Wastaaja
"Ottaako naiset nenään?"
Mä olen urheilijoiden kanssa seurustellutkin, eli ei kovin pahasti ota ( nenään meinaan). Tosin suihku ja vaateparren vaihto treenien jälkeen on aika tarpeellinen juttu sekin.
Ei äskenkään ottanu kerrassaan yhtään nenään salilla. Auringolle: Poltin ne sillat jo. Emmä jaksa takuta. Juupas-eipäs/sinnetänne-hyppely ei oo mun juttu. Vaikka olis kuinka mukava ja hyvännäkönen nainen.
SS:lle: Kiitti biisistä. Muttei mua ny niin ketuta, lähinnä naurattaa oma helppous.- Aurinko79-
Mä en itseasiassa usko myöskään takkuamiseen. Mun kokemuksen mukaan ne jutut, joista jotain hyvää tulee kehittymään, lähtee kulkemaan kitkatta. Niiden takkujen aika ehtii olla myöhemminkin, koska väistämättä niitä jonkinasteisia jossain matkan varrella tulee.
Tiedän joillakin olevan toisenlaisia kokemuksia tästä mutta omalla kohdalla se on aina mennyt noin, turha takuta. Aurinko79- kirjoitti:
Mä en itseasiassa usko myöskään takkuamiseen. Mun kokemuksen mukaan ne jutut, joista jotain hyvää tulee kehittymään, lähtee kulkemaan kitkatta. Niiden takkujen aika ehtii olla myöhemminkin, koska väistämättä niitä jonkinasteisia jossain matkan varrella tulee.
Tiedän joillakin olevan toisenlaisia kokemuksia tästä mutta omalla kohdalla se on aina mennyt noin, turha takuta.Ja mä taidan sen muuten tehdäkin. Sorppa. Jatketaan siellä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999