Leijuminen

Freshboy

Luin joogan kuvauksesta, että siinä leijuminen eli levitaatio tulee jopa sivutuotteena. Eli jos osaa jo hathajoogaa, leijumista voi harjoittaa kuka tahansa.

Nyt haluaisinkin todisteita, että onko tuo leijuminen todellista, että ihminen nousee oikesti ilmaan mietiskellessä. Miksei tästä ole filmimateriaalia tms?

44

10386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi mielenkiintoista kuulla, että mistä mahdoit lukea tuon kuvauksen "leijuminen eli levitaatio tulee jopa sivutuotteena"?

      Ainakaan hathajoogaan ei pitäisi liittyä mitään mystistä tai salaperäistä. Keskittymiskykyä, kuntoa ja sekä psyykkistä että fyysistä jaksamista hathajooga kohentaa, mutta en ole kyllä kuullut että kukaan hathajoogi olisi koskaan levitoinut. Hathajoogahan on "länsimaista" fyysistä joogaa.

      Joogaa on tietysti hyvin monenlaista ja on toki olemassa tarinoita, että pitkälle harjaantuneet joogi-gurut osaisivat levitoida. Todisteita tai mitään vakuuttavampia lähteitä onkin sitten jo vaikea löytää.

      Joogalentäjät taitavat ainakin suomessa olla lähimpänä levitointia, eivätkä hekään kovin kauoa ilmassa pysy;)
      http://koti.welho.com/isanttil/llp/joogalen.htm

    • filmimateriaalia

      Ei ne kylkiäiset aina tule harjoituksen kanssa. Ei pidä odottaa sellaisia tuloksia.

      Lijuminen kyllä on ihan mahdollista. Siitä on paljon filmimateriaalia. Olen nähnyt joskus tv:ssä. Jos todella olet kiinnostunut, etsi tm-mietiskyä harjoittavia. Heidän piirissä on joitakin, jotka osaavat sen. Ja ilman muuta heillä on filmimateriaalia siitä.

      Mietiskelyssä keho tulee kevyeksi sekä mentaalisesti että konkreettisesti. Siitä tulee autuuden kokemus ja jotkut kokevat levitaatiota.

      • kanavalla

        Leijuminen ei ole mahdollista. Sitä ei ole kuvattu yhtään kertaa ilman kuvamanipulaatiota. Silloin kun ei vielä kuvamanipulaation mahdollisuuksista tiedetty se meni helposti läpi mutta ei enää.

        Sama myös myrkyn nielemisessä. Monia väitteitä intialaisista joogista, jotka voi niellä myrkkyä kuolematta mutta jokainen niistä kuoli kuvauksissa. Yhtäkään ei jäänyt eloon.


      • selvää asioista

        Skeptikot tyrmäävät kaiken ottamatta mistään selvää. Levitaatio on 100% varmasti mahdollista ja siitä on 100% varmasti filmimateriaalia. Kuinka joku tietämäton skeptikko voi noin vaan selittää sen feikiksi, koska feikkaus on ainoa asia, jonka skeptikko tuntee.

        TM = Transendentaalinen Mietiskely ja sillä hakusanalla saat siitä informaatiota. En jaksa kahlata läpi niitä sivuja saadakseni selvää ovatko mahdollisesti laittaneet sivuilleen informaatiota asiasta. Mutta jos todella olet kiinnostunut, voit vaikka soittaa heille ja pyytää heitä näyttämään filmiltä miten se tapahtuu. Tai hyvällä tuurilla voit vaikka omin silmin nähdä täällä Suomessakin sellaisen tapauksen. Varmasti on jokunen sata tai tuhat ihmistä heidän joukossa, jotka osaavat sen.


      • tätä
        selvää asioista kirjoitti:

        Skeptikot tyrmäävät kaiken ottamatta mistään selvää. Levitaatio on 100% varmasti mahdollista ja siitä on 100% varmasti filmimateriaalia. Kuinka joku tietämäton skeptikko voi noin vaan selittää sen feikiksi, koska feikkaus on ainoa asia, jonka skeptikko tuntee.

        TM = Transendentaalinen Mietiskely ja sillä hakusanalla saat siitä informaatiota. En jaksa kahlata läpi niitä sivuja saadakseni selvää ovatko mahdollisesti laittaneet sivuilleen informaatiota asiasta. Mutta jos todella olet kiinnostunut, voit vaikka soittaa heille ja pyytää heitä näyttämään filmiltä miten se tapahtuu. Tai hyvällä tuurilla voit vaikka omin silmin nähdä täällä Suomessakin sellaisen tapauksen. Varmasti on jokunen sata tai tuhat ihmistä heidän joukossa, jotka osaavat sen.

        Jos joku ihminen voisi leijua, niin mikään ei pystyisi estämään paprazzeja jotka sitten myisi kuvamateriaalin miljoonalla. Toiseksi mikään ei voisi estää jotakuta pokaamasta skeptikkojen miljoonan dollarin palkkiota yliluonnollisesta ilmiöstä. Ei ole maapallolla niin salaista paikkaa olemassa, etteikö leijujan kuva olisi iltapäivälehdissä kautta koko maailman. Pikkasen realistisuutta.


      • jätä sadut
        tätä kirjoitti:

        Jos joku ihminen voisi leijua, niin mikään ei pystyisi estämään paprazzeja jotka sitten myisi kuvamateriaalin miljoonalla. Toiseksi mikään ei voisi estää jotakuta pokaamasta skeptikkojen miljoonan dollarin palkkiota yliluonnollisesta ilmiöstä. Ei ole maapallolla niin salaista paikkaa olemassa, etteikö leijujan kuva olisi iltapäivälehdissä kautta koko maailman. Pikkasen realistisuutta.

        Siitä on olemassa lehtikuvia. Ja se luvattu palkkio on ihan sen takia että sinun kaltaisia ihmisiä voitaisiin hoylätä linssiin. Sinä uskot lehtien kirjoittamaan todellisuuteen eli olet todella tietämäton elämän realiteeteista. Koitahan aikuistua!


      • Jacop
        kanavalla kirjoitti:

        Leijuminen ei ole mahdollista. Sitä ei ole kuvattu yhtään kertaa ilman kuvamanipulaatiota. Silloin kun ei vielä kuvamanipulaation mahdollisuuksista tiedetty se meni helposti läpi mutta ei enää.

        Sama myös myrkyn nielemisessä. Monia väitteitä intialaisista joogista, jotka voi niellä myrkkyä kuolematta mutta jokainen niistä kuoli kuvauksissa. Yhtäkään ei jäänyt eloon.

        Leijuminen ei ole mahdollista.
        Näin kirjoitit, vaan minä kun uskon, että on. Näitkö esm TV ohjelman jossa joku kadun kulkia näytti ihmisille, miten hän leijuu ilmassa. Joillakin ihmisillä on keino muuttua painottomiksi. Luin kirjan nimeltä Mysterien maailma ja siinä kirjassa on paljon näitä leijumis ihmeitä. Varsinkin uskovissa piireissä on tämä leijuminen tyypillistä. Sadat ihmiset on nähneet kun joku ihminen on leijjunut. Miks kaikkea poikkeavaa pitää epäillä. Et sinä yhtään viksumpi muita ole vaikka epäiletkin tätäkin leijumis asiaa. Minunkin sanotaan Venäjän karjlassa leijjuneen muutaman sentin korkeudessa, kun esitin siellä yksin laulua pienelle yleisölle, tosin en itse tiedä leijjuneeni.
        Minun oma hämärä käsitykseni tästä leijjumis ilmiöstä on jotain unen omaista. Hyvin usein unessa olen painoton ja leijjun kotonani ja joskus muuallakin ilmassa. Ihmiselle jotenkin muodostuu hengellinen ruumis joka on painoton ja pystyy leijjumaan ilmassa. Ehkä tila on sama, kun me uskonnon mukaan saamme luopua liha ruumiista ja periä hengellisen ruumiin ja muutamme tälläisenä henki maaimaan.


      • FlexibleMind
        kanavalla kirjoitti:

        Leijuminen ei ole mahdollista. Sitä ei ole kuvattu yhtään kertaa ilman kuvamanipulaatiota. Silloin kun ei vielä kuvamanipulaation mahdollisuuksista tiedetty se meni helposti läpi mutta ei enää.

        Sama myös myrkyn nielemisessä. Monia väitteitä intialaisista joogista, jotka voi niellä myrkkyä kuolematta mutta jokainen niistä kuoli kuvauksissa. Yhtäkään ei jäänyt eloon.

        On mahdollista ja löytyy matskua aiheesta. Munkin, jotka meditoineet puoli- elämää about.. osaavat meditoida itsensä leijumaan, sitä voi mennä katsomaan, Intiaan johonkin luostariin, jos ei usko <3 love <3


    • Criss Angel

      Todisteita on vaikka kuinka filmillä. Taikurit ovat leijuneet jo iät ajat.

      • leikkaamalla filmiä

        Criss Angel ei ole leijunut metriäkään sellaisten ihmisten edessä, joille ei ole maksettu filmillä esiintymisestä ja vaadittu vaitiololupauksia.


      • admata.

        >> Todisteita on vaikka kuinka filmillä.

        Jep. Tässä on ihan opetusvideo:

        http://plsthx.com/Funny_videos/1432_Chriss_Angel_explains_a_trick.html

        Periaatteessa en pidä aitoakaan levitaatiota mahdottomana. 99,99% väitetyistä tapauksista on vain valitettavasti feikkiä. Tapojahan on lukemattomia, kiitos taikureiden. David Copperfieldhan on jopa lentänyt yleisön edessä...


    • Olen nähnyt kuvamateriaalia levitoivista, imassa kelluvista ihmisistä.
      Onko kysymys kuvamanipulaatiosta en osaa sanoa. Psyykkinen levitointi on opeteltavissa.
      Se on meditoinnin yks ulottuvuus, sivutuote, itsellä n.5v vanha ilmiö.
      Käytännössä hyvän rentoutumistason tulosta.

      Siinä tilassa maankamara muuttuu eteeriseksi avaruudeksi, jossa voi kellua.
      Tähän tilaan pääsen tänäkin iltana = hyvä rentoutumisaste.
      Kamera tallettaisi vai hoitotasolla lepäävän gubben, 70v.

    • Sam.

      noitten joogaajien leijumisesta ja halusin tietää totuuden asiasta kuten sinäkin haluat nytten.
      Aikani etsittyäni löysin salatun totuuden asiasta. Leijunta joogaajat
      harjaannuttavat reisilihaksensa vahvoiksi, jotta voisivat hypäyttää itsensä ylös ilmaan jooga asennossa kuvausta varten.
      Leijumisesta otetaan ainoastaan valokuvia, koska videolla koko homma näyttäisi vain hilpeältä pomppimiselta ylös ja alas kuten tällä videolla. Valokuva otettuna oikealla hetkellä tästäkin pomppimisesta näyttäisi erittäin vakuuttavalta leijumiselta.

    • Telegod

      ...treenamaan joogaa niin koet itse.=9 Voipi olla että pettymys on muutamankymmenen vuoden yrittämisen jälkeen aika kova. Mutta mistäpä minä tiedän vaikka olisikin mahdollista. Onhan noita leijumisilluusioita ainakin paljon tehty. Esim. edellämainittu Chriss Angelin ja David Blanen olen nähnyt töllöstä tuota temppua tekemässä. On niin käsittämätön temppu että tekee mieli jopa uskoa että on todellista.

    • asia,josta

      Sinun tulee välittää, on se, missä vietät iankaikkisuutesi.

      • MehiläinenMaija

        lähinnä internetissä


    • bascha

      Eräs tuttuni aikoinaan emäntäkoulun ajoilta oli käynyt joogassa pari vuotta äitinsä kanssa. Siellä jooga-tunnilla oltiin opetettu levitaatiota (onko se siis eräänlaista ruumiista irtautumista)? Nainen kokeili illalla huoneessa oppimaansa. Koin miten emäntäkoulun "kämppään" laskeutui hetkessä pelon ilmapiiri!!! Siksi epäilen, että irtipoistumis kokemus oli demoneista eli langenneista enkeleistä lähtöisin, eli pimeyden henkivalloista. Ellei levitaatio kokemuksessa olisi ollut mitään pahaa, niin ei pelon ilmapiiriäkään olisi tullut lainkaan, koska hyvät asiat eivät aiheuta pelkoa. Pahat asiat sen sijaan aiheuttavat. Itsekin olin huoneessa niin pelon valtaamana, etten pystynyt kuin rukoilemaan (silti pelkäsin)! Samassa huoneessa oli myös uskovainen nainen, joka Jeesuksen Nimessä sitoi henkivallat ja levitaatio kokemus loppui siihen paikkaan! Jälkeenpäin nainen häpesi tekoaan, sitä, että oli meidän aikanamme kokeillut ruumiista irtautumista. Mielestäni silloin ollaan tekemisissä pimeyden henkivaltojen kanssa, kun antaudutaan demoneille, vai eikö ns.mandrojen hokeminen olekin pimeyden henkivaltojen (demoneiden kutsumista paikalle). Itse varoittaisin, ettei tule sotkeutua pimeyden valtoihin. Ihmiset ovat tietämättömiä ja siksi kokeilun halusta tekevät yhtä sun toista vaarallista. Kehoittaisin olematta ryhtymättä moiseen!!! Ninhän sanotaan:"että kun pahalle tarjoaa pikkurillin, niin se vie koko käden". Onko siis lainkaan järkeä olla missään tekemisissä pimeyden valtoihin? Ei mielestäni.

      • Telegod

        ...ei ole ruumiista irtautumista. Levitoinnissa ihminen "lentää", leijuu hieman irti maanpinnasta.

        Ja jos oletetaan että maailmassa on jotain yliluonnollista niin ei pitäisi mennä sanomaan heti jonkun kokemuksen perusteella että se on totta ja tulkita oman uskonnon mukaan asioita kun ei tiedä mitä oikeastaan tapahtuu ja mikä on sen takana. Olen kai hieman taipuvainen nihilismiin.

        Olipas sekava teksti...


      • PelkoOnHarhaa

        nimimerkille BASCHA.. Pelon ilmapiiri ei ole todiste mistään pahasta. Pelon ilmapiiri on todiste ihmisten egoista! Ego pelkää kaikkea mikä uhkaa sen olemassaoloa. Me olemme niin kauan samaistuneet egoomme, että suuri osa ihmisistä ei kykene erottamaan meissä asuvaa ikuista jumalallista itseä ja egoa toisistaan. Meissä oleva jumala on yhtä kuin rakkaus. Meissä asuva ego on yhtä kuin pelko. Kaikki tunteet kuuluvat jompaan kumpaan näistä. Se mikä ei ole rakkautta, se on pelkoa eli egoa.

        Kerrot, että hyvät asiat eivät aiheuta pelkoa. Asia ei ole kyllä näin suoraviivainen. Meissä oleva ego pelkää kaikkea sitä mikä ei sovi egon maailmaan. Me emme pelkää olevamme pieniä ja mitättömiä, vaan me (ego meissä) pelkäämme olevamme suuria ja mahtavia jumalan kanssa luojia.

        Emäntäkoulussa laskeutui pelon ilmapiiri heti, kun paikalla oli vähän henkisempi ihminen, jonka valo nosti ympärillä olevien ihmisten pelot pintaan.. ei siinä ollut kyse mistään sen kummemmasta!! Voi teitä pelkääviä ihmislapsia :)


    • koska joogi

      On jo kaukana siitä todellisesta mistä raamattu puhuu.Uskotko mieluummin kuulopuheita levitaatiosta kuin annat elämäsi Jeesukselle ja koet syntien anteeksi saamisen?

      • tosi on

        Vedessä voi kävellä. Mitä raamatussa lukee,todistaa vain sen, että jotain lukee Raamatussa.Kaikki maksaa, Raamattukin eikä se kellu. Elämä on.
        Jookata voi ilmaiseksi, ohjaus maksaa.


      • Jacop

        On kaukana todellisuudesta mistä raamattu puhuu
        Näin kirjoitit, mutta raamattuhan on onkin oikein näkyjen ja unien kirja et oikeastaan voi raamatun perusteella sanoa näissä asioissa mitään. Muistaakseni joku otetettiin taivaaseen ihmisten nähden elävänä ja hänen joka otettiin on täytynyt leijjua. Miltä kuulostaa esm vanhassa testamentissa maininta, että Jumala ja Mooses tappeli koko yön eräässä majatalossa. Kysy enstään itseltäs tulisko Jumala silmin nähden tappelemaan tänne ihmisten kanssa. Sitä vaan, että pienellä varauksella olis ihan terveellistä suhtautua raamattuunkin.


    • juup...

      Leijuminen on vertauskuva sille, kun pyörittelee asioita päässään, muttei anna minkään häiritä. Tulee levollinen olo kun oppii hallitsemaan ajatuksiaan. Siitä ns. leijumisen tunne. Se on vain mielentila.

    • Tuntematon~~

      Hmm... itse en tiedä uskoisinko.

    • ilmassa...

      Leijuminen on väärä sana. Fyysisesti ei leijuta yhtään mihinkään, mielessä/aivoissa voi syntyä sellainen olotila, joka tuntuu leijumiselta. Jotkut vaipuvat joogatessaan myös transsin kaltaiseen tilaan ja alkavat pomppimaan patjoillaan. Pitäisi sitä lähinnä uskonnollisena joukkopsykoosina ja teeskentelynä, jotta näyttäisi oikealta. Tuo ei kyllä kuulu varsinaiseen joogaan, vaan joihinkin joogaan käyttäviin lahkoihin. Se pomppiminen on ihan sama homma kuin joittenkin uskonlahkojen kaatuilu.

    • heei

      onko missään suomen kielisiä ohjeita "leijumisesta" koska haluaisin kokeilla sitä? :) tai sitä että itse saisin jonkun muun leijumaan =)

      • ghghgh

        Levitaatio on fiktiota ja se on sula mahdottomuus. Jos joku osaisi levitaation, siitä kyllä tiedettäisiin.

        Älä ihmeessä ole sinisilmäinen. Ihmeet on todistettava omin silmin ja tällöinkin kannattaa olla todella kriittinen, huijaamiseen on monia keinoja.


      • reko110
        ghghgh kirjoitti:

        Levitaatio on fiktiota ja se on sula mahdottomuus. Jos joku osaisi levitaation, siitä kyllä tiedettäisiin.

        Älä ihmeessä ole sinisilmäinen. Ihmeet on todistettava omin silmin ja tällöinkin kannattaa olla todella kriittinen, huijaamiseen on monia keinoja.

        "Jos joku osaisi levitaation, siitä kyllä tiedettäisiin. "
        Samaa ne sanoivat aikoinaan spiritismistä, mutta lopulta joutuivat tunnustamaan etteivät tiedä syytä ilmiön taustalla ja asia haudattiin.
        Kerro miksi levitaatio olisi mahdotonta, mitä eroa sillä on leijuvaan pöytään? Mikä siitä tekee mahdottoman, kuin se että materialismin sokaisema ihminen ei näe asioiden oikeaa tilaa puhumattakaan tiedostaisi omaa henkistä minäänsä?


    • leijanlennättäjä

      joo tää on helppo. vedä vaan kunnon leijat.

    • Pahin painajaisesi

      Mutta toisaalta... Jos itse osaisin leijua, en välttämättä kertoisi kenellekkään, koska on kahdenlaisia ihmisiä, niitä, jotka kerskailevat taidoillaan, ja niitä, jotka ovat järkeviä. Järkevä pitäisi sen salaisuutena ja omana hupinaan. Leijuminen on yhtä mahdollista kuin että avaruudessa on avaruusolentoja.

    • saa1

      Pasilassa on uus astangasali missä leijutaan, ja korkeella

    • kokija

      Psykologinen levitaatio eli psyykkisen painon tunteen väheneminen on joogan oikeansuuntaisen harjoittamisen tulosta. Olo tuntuu kevyeltä, raikkaalta ja keskittyneeltä ilman ponnistusta. Kuin olisi suoraan aamukasteiselle nurmikolle astunut mökkisaunasta. Nähnyt videolla afrikkalaisen shamaanin fyysistä levitaatiota, mutta siinä hänen olonsa oli niin pinkeän irvistelevä ettei tule kateeksi. Videon lopulla hän oli aivan poikki, kun maa jälleen jalkoja kosketti. Kaatui maahan voivottelemaan. Psykologinen levitaatio sen sijaan virkistää ja voimaannuttaa.

    • kokija

      Selvennän vielä miten psykologisesta levitaatiosta tulee pysyvää. Kun karmallisia koostumia vähennetään niitä kokemalla (kärsimällä, meditoimalla) ja kaikille anteeksiantamalla, niin vapautuu olemus vähitellen ja painontunne vähenee. Ihmisen koko persoonallinen olemus on kokonaisuudessaan tavallisesti pelkkä karmallinen koostuma. Lisääntyvä keveys, kuitenkaan menettämättä jalat maassa-oloa, voi olla merkki siitä, että työ menee oikeaan suuntaan.

    • Kalja Kake

      Avohoitopotilaita..... Niitä tällä palstalla riittää.

      • Joke123

        Jookit jokettaa.


    • nuori aina

      Ok moi tiiän että oon nuori oon 13-14 v. Mutta katsokaa krhiss angelista video siin näytettän mite leijjuttaan ja oon pienest asti haavveillut siit mut 1 päivä en oo warmamut oon harjottelut 3 vuot. Nii ehk 1sentin leijuin tai sit oon outo :d

    • niimpätekevät

      eikiinnosta

    • Kerrokokemus

      Muutaman vuoden olen tehnyt joogaharjoituksia. Kerran yhteistunnin jälkeen ja kerran kotona yksin joogattuani minulle tule oikein hyvä olo. En pysty oikein kuvailemaan sitä. Se oli odottamaton hyvä olo. Ennen en ole sellaista kokenut. Ei päihtymys, ei olo, joka tulee esim hölkän jälkeen. Harjoitukset täytyy tehdä silloin pitkään. Haluan kokea yhä uudelleen sen olon, eikä se hirveän kauan kestänyt. En ole tavoitellut mitään tällaista joogassa, mutta olen vähän yllättynyt. Se olo ei ollut fyysistä vaan pään sisällä.

    • Levanderista

      Olen nähnyt videon missä tyypit joogavat ja meditoivat harjoitellen levitaatiota. Ulkomailla. Ne tyypit pomppivat lootusasennossa ihan hulluina, ei ole trikki, mutta ei ole varsinaista levitaatiotakaan. Googlatkaa ihmiset Jani Jaatinen, osaa melkein levitoida, tai ehkä osaakin mutta siitä ei ole footagea. Ihan kevyesti osaa kuitenkin seistä esim. yhdellä sormenpäällä. Siis koko kehon paino ylösalaisin. Paljon muutakin omaperäistä. Ei asu enää suomessa. Ihme joogi. Olen joogannut 10 v ja minulle riittää sellainen puoli-levitaatio mitä joskus teen. Mut joo, ehkä ei ihan perinteisessä mummohathajoogassa mitä täällä suomessa paljon opetetaan (SJL) kuulu levitaatioharjoitteet. Muissajoogalajeissa kylläkin. Mutta ajan kanssa, ehkä sivutuotteena. Levitaatio ei ole päämäärä.

      • Levitoiduin

        Pääsin kerran joogatessa niin syvälle nirvanaan että lehahdin joogasalin ikkunasta ulos läheiseen puistoon.


    • Anonyymi

      Mäkin haluan tietää onko totta mutta aletttiin leijuu tänää mun kaverin kaa mut.....

    • Anonyymi

      se joka joogaharrastuksessa vuosikausien harjoituksen jälkeen on yhä mukana saattaa olla vähemmän motivoitunut tämän maailman maalliseen mammonaan ja huomionhakuun myydäkseen itseään lehtiin. Jos ja kun levitointi alkaa onnistumaan alunperinkin joogaan hakeutuneen, oikeanlaisella motivaatiolla (ja ihmistyypillä!) varustetun henkilön suurella vaivalla niin se, ettei ole jollekin tyhmälle ja laiskalle sipsiä ja Batteryä vetävälle läskille täällä esittää tik-tok-videota (joka jo näkemättä luokitellaan kuvamanipulaatioksi) voi olla mikään todiste sen olemattomuudesta. Normaalissa maailmassa tuo logiikka kaatuisi omaan urpouteensa. Ei toki täällä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe