Miksi mies...

annamunkaikkikestää

flirttaa, silmäilee, tuijottaa...ja sitten kun nainen on kypsää tavaraa, ei ole kiinnostunut?

18

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi nainen 'blaa blaa blaa' ja shokista shokkiin.

• Joo, ehkä

sun sukkahajusta.
        Mut hei, kiva kun jaksat tukea ja ymmärtää. :)

• Joo, ehkä kirjoitti:

sun sukkahajusta.
        Mut hei, kiva kun jaksat tukea ja ymmärtää. :)

Samat sanat sulle. Mua vaan naurattaa ku menin niin helppoon. Naura säkin vaan ittelles.

• Jospa miehelle riitti todiste siitä, että saisi jonkun, vaikkei oikeasti mitään haluakaan. Naisethan tekevät tuota sankoin joukoin yhtenään.

• nainen.

---

• annamunkaikkikestää

Kaikki naiset ei vaan osaa tajuta, että pelaillaan ja siinähän se sydän sitten meni, good bye..

• annamunkaikkikestää kirjoitti:

Kaikki naiset ei vaan osaa tajuta, että pelaillaan ja siinähän se sydän sitten meni, good bye..

Paska juttu, mutta ei tämä mitenkään sukupuolisidonnaista ole. Itse asiassa, koska miehiltä odotetaan nykyäänkin aloitteellisuutta, on pelailu naisten keskuudessa vieläkin yleisempä.

Naiset vain tapaavat nimittää pelailuaan elämää keventäväksi flirtiksi. Vaikkeivat tajua, ettei Suomessa mitään flirttikulttuurista ymmärretä. Sitten ihmetellään, kun miehet ymmärtävät väärin ja suuttuvat.

• annamunkaikkikestää
        Ratikkakuski kirjoitti:

Paska juttu, mutta ei tämä mitenkään sukupuolisidonnaista ole. Itse asiassa, koska miehiltä odotetaan nykyäänkin aloitteellisuutta, on pelailu naisten keskuudessa vieläkin yleisempä.

Naiset vain tapaavat nimittää pelailuaan elämää keventäväksi flirtiksi. Vaikkeivat tajua, ettei Suomessa mitään flirttikulttuurista ymmärretä. Sitten ihmetellään, kun miehet ymmärtävät väärin ja suuttuvat.

Mieshän voi ajatella minusta ihan samalla tavalla ja olla kimpaantunut vielä enemmän..kun ei voi tietää. Ja aina ei voi ottaa selvääkään.

Tässä kunon taustalla sellainen hauska juttu, että olen tullut nykymaailmaan menneisyydestä, siis maalta. Ei siellä pelailla, vaan jos kiinnostaa, mennään juttusulle, jos ei, ei mennä. Kaupunkikultuuriin liittyvät kikkailut on siellä ihan utopiaa, mut mä oon hyvä oppimaan..

No sitten flirttailu, teen sitä itsekin, mut avoimesti ja suoraan. Siksi en tosiaan ymmärrä tuollaista salamyhkäistä oon/en oo-juttua. Tai sitten olin tosiaan niin tollo, en osannut sitä flirttiä :)

• firerose

Muljauttele sille silmiäs seuraavan kerran, kun tekee tota peliänsä.

Toiset saa kiksejä siitä,että nakittaa muijia tosta vaan.

Mitäs jos kysäset suoraan mikä on homman nimi?

• annamunkaikkikestää

ei taida olla mahdollista oikein enää mulkoilla, olis pitänyt tehdä aikoja sitten.
        Osaanpahan varoa seuraavaa, tietää mitä voi olla luvassa...tämä on juuri kiksejä saava, kääntäen verrannollinen-tyyppi.

• firerose
        annamunkaikkikestää kirjoitti:

ei taida olla mahdollista oikein enää mulkoilla, olis pitänyt tehdä aikoja sitten.
        Osaanpahan varoa seuraavaa, tietää mitä voi olla luvassa...tämä on juuri kiksejä saava, kääntäen verrannollinen-tyyppi.

käynyt samalla tavalla joskus. Ja muistan,ettei oikeen hyvältä tuntunut.

Pitkään jaksoinkin hehkuttaa,jokaista katsetta. No ihastunut ,kun olin korviani myöden. :(

Lopulta käänsin sille selkäni ja lakkasin noteeraamasta koko tyyppiä.

Pahalta sekin tuntui.Ihan turhaa hehkutusta.

Vaikka nyt monien vuosien jälkeen se lähinnä huvittaa,kun funtsii tilanteita ja tapahtumia asian tiimoilta.

Onneksi aika parantaa aika hyvin ja seuraavan kerran saattaa olla pikkasen varovampi.:)

• annamunkaikkikestää
        firerose kirjoitti:

käynyt samalla tavalla joskus. Ja muistan,ettei oikeen hyvältä tuntunut.

Pitkään jaksoinkin hehkuttaa,jokaista katsetta. No ihastunut ,kun olin korviani myöden. :(

Lopulta käänsin sille selkäni ja lakkasin noteeraamasta koko tyyppiä.

Pahalta sekin tuntui.Ihan turhaa hehkutusta.

Vaikka nyt monien vuosien jälkeen se lähinnä huvittaa,kun funtsii tilanteita ja tapahtumia asian tiimoilta.

Onneksi aika parantaa aika hyvin ja seuraavan kerran saattaa olla pikkasen varovampi.:)

mun sydämelle, tai sitten oon vaan suurennellut kaiken..mut näin on, miehen katseesta voi pimahtaa, jos ei pidä varaansa :)kiitti...

• ollenkaan?

Jos näin on, niin voi olla, että ujous iski. Itsekin vaikka kuinka vilkuilen ja yritän esittää kiinnostunutta, niin en silti uskalla lähteä sanomaan mitään (tämä siis esim. baarissa, vaikka olisi jo humalassakin), pakko siis odottaa naisen aloitetta. Tai no ehkä juuri ja juuri saattaisi uskaltaa, jos nainen olisi yksin (kerran olen sen tehnyt koko elämäni aikana). Mutta jos hänen ympärillä pyörii jotain sen kavereita tai jotain miehiä, niin uskalla siihen sitten mennä itse väliin...

• annamunkaikkikestää

en sano pahaa sanaa, vaikka ei taida olla puhtaat jauhot jussissa. Mut tää rumpa on mulle ollut paha..pois haluan.

• niin kauan

kun sulla oli räkäklimppi sieraimen reunalla. Sitten niistit ja kiinnostavuutesi päättyi.

• annamunkaikkikestää

hyvä, mistä ihmeestä arvasit!
        Mutta tuokaan ei oikein päde, katson sentään joskus peiliin..

• olla joku refleksi. Kaunis.... katso
      Vetävän näköinen.... katso
      Se huomaa ja hymyilee... hymyile
      Se lähestyy... juokse pakoon.

Jos on kiinnostunu mene vaan suoraan juttelemaan ilman jahkailuja, pääset aina paljon helpommalla. Miehiä on moneen junaan ja meistä osa jää vielä asemallekin.

• annamunkaikkikestää

tuo on ainut vaihtoehto, mennä puhumaan hänelle. Mutta kun se on vaikeeta, ei tule mun kanssa juttuun, taisin erehtyä koko tyypistä omaksi vahingokseni, väärinkäsitys..
        kaikki ollaan omanlaisia, toiset ihastuu helposti ja toiset tykkää flirttailla..koitetaan yhteensovittaa niitä sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      178
      1476
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1061
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      745
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      660
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      29
      653
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      653
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      184
      604
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    Aihe