Niin ei teilläkään riitä sitten aikaa kirjoitella tänne pikkusieluisia ja sairaita juttujanne, saatana!
Hah hah hah!!!
"I hit the bullseye every night"
MarttyyriMallari-TTt
HANKKIKAA ITSELLENNE PETISEURAA!!!
19
1103
Vastaukset
- SupremeSatan
rahaa niin tapahtuu.
- Ylisaatana
ylitti taas ittensä.
Paskat, ku se Kokkola on niin kaukana. Hommais muuten ittensä päiväkahville. - SupremeSatan
Ylisaatana kirjoitti:
ylitti taas ittensä.
Paskat, ku se Kokkola on niin kaukana. Hommais muuten ittensä päiväkahville.ilmaseks ei saa, niin maksullisiinhan se on tyydyttävä. Olen alkanut jo säästämään, että saan "seuralaisen" 30-vuotis juhliini.
- alkaa
SupremeSatan kirjoitti:
ilmaseks ei saa, niin maksullisiinhan se on tyydyttävä. Olen alkanut jo säästämään, että saan "seuralaisen" 30-vuotis juhliini.
sitte markkinoimaan sulle kovemmin, ettei vaan sihtarin pojat kerkiä edelle.
Se on iso potti ootettavissa parin-kolmen vuoden kuluttua. - SupremeSatan
alkaa kirjoitti:
sitte markkinoimaan sulle kovemmin, ettei vaan sihtarin pojat kerkiä edelle.
Se on iso potti ootettavissa parin-kolmen vuoden kuluttua.selibaatti jatkuu vielä muutaman vuoden, ajattelin turvautua suosiolla ammattilaisiin. Voi amatöörejä alkaa pelottamaan se rytyytys, kun meikäläinen purkaa seksuaalisia patoutumiaan.
- Slick Rick
Etkös sä jo ollut poissa vähän aikaa? Miks tulit takas? Oi miksi?
"Mene pois" Mä luotan näihin täällä oleviin naisiin enemmän kuin yhteenkään oikeeseen naiseen. Ainaki nyt tänään.
- joo-o...
Kuka se on sairas, kuka? Käykö moisen seuran hankkiminen sormia napsauttamalla, koska minä en maksa edes 5 euroa ns. petiseurasta, onhan minulla jo oma uninalle. Jeesus tätä paskaa...
- cat.mint
me kunnon naiset emme hanki itsellemme "petiseuraa", vaan etsimme rakkautta.
- cat.mint
petiseuran löytyminen ehkä onnistuisikin, mutta rakkaus on jo harvinaisempaa...
- .............
Että erilliset sängyt, tai peräti huoneet vanhaan yläluokkaiseen tyyliin?
Kop kop - .........................
No en kyllä sinua kohtaan, sorry.
- cat.mint
......................... kirjoitti:
No en kyllä sinua kohtaan, sorry.
vain siltä että viittaat tulevaan mieheeni, kun viestiini vastasit... Joka siis et varmaan ole sinä :)
- Dazu
cat.mint kirjoitti:
petiseuran löytyminen ehkä onnistuisikin, mutta rakkaus on jo harvinaisempaa...
Petiseuran löytäminen. Voikohan ujo mies löytää? Rakkaus on minulle melkein jopa helpompi löytää.
- cat.mint
Dazu kirjoitti:
Petiseuran löytäminen. Voikohan ujo mies löytää? Rakkaus on minulle melkein jopa helpompi löytää.
sinulle, jos sinun on helppo löytää rakkautta. :/
- Dazu
cat.mint kirjoitti:
sinulle, jos sinun on helppo löytää rakkautta. :/
Ei rakkautta ole kovin helppoa löytää sitäkään. :/
- tavisuuno
Ei se tee susta yhtään kunnollisempaa vaikka eläiset neitsyenä loppuikäsi.
Luulet itsestäsi ihan liikoja. - cat.mint
tavisuuno kirjoitti:
Ei se tee susta yhtään kunnollisempaa vaikka eläiset neitsyenä loppuikäsi.
Luulet itsestäsi ihan liikoja.Ei kunnon nainen ole yhtä kuin nunna! Et taida olla koskaan tavannut kunnon naista. :D Mutta kyllä sinäkin varmaan niiltä toisenlaisilta naisilta saat... älä suotta ole katkera.
ryyppäämään?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002