Niin ei teilläkään riitä sitten aikaa kirjoitella tänne pikkusieluisia ja sairaita juttujanne, saatana!
Hah hah hah!!!
"I hit the bullseye every night"
MarttyyriMallari-TTt
HANKKIKAA ITSELLENNE PETISEURAA!!!
19
1123
Vastaukset
- SupremeSatan
rahaa niin tapahtuu.
- Ylisaatana
ylitti taas ittensä.
Paskat, ku se Kokkola on niin kaukana. Hommais muuten ittensä päiväkahville. - SupremeSatan
Ylisaatana kirjoitti:
ylitti taas ittensä.
Paskat, ku se Kokkola on niin kaukana. Hommais muuten ittensä päiväkahville.ilmaseks ei saa, niin maksullisiinhan se on tyydyttävä. Olen alkanut jo säästämään, että saan "seuralaisen" 30-vuotis juhliini.
- alkaa
SupremeSatan kirjoitti:
ilmaseks ei saa, niin maksullisiinhan se on tyydyttävä. Olen alkanut jo säästämään, että saan "seuralaisen" 30-vuotis juhliini.
sitte markkinoimaan sulle kovemmin, ettei vaan sihtarin pojat kerkiä edelle.
Se on iso potti ootettavissa parin-kolmen vuoden kuluttua. - SupremeSatan
alkaa kirjoitti:
sitte markkinoimaan sulle kovemmin, ettei vaan sihtarin pojat kerkiä edelle.
Se on iso potti ootettavissa parin-kolmen vuoden kuluttua.selibaatti jatkuu vielä muutaman vuoden, ajattelin turvautua suosiolla ammattilaisiin. Voi amatöörejä alkaa pelottamaan se rytyytys, kun meikäläinen purkaa seksuaalisia patoutumiaan.
- Slick Rick
Etkös sä jo ollut poissa vähän aikaa? Miks tulit takas? Oi miksi?
"Mene pois" Mä luotan näihin täällä oleviin naisiin enemmän kuin yhteenkään oikeeseen naiseen. Ainaki nyt tänään.
- joo-o...
Kuka se on sairas, kuka? Käykö moisen seuran hankkiminen sormia napsauttamalla, koska minä en maksa edes 5 euroa ns. petiseurasta, onhan minulla jo oma uninalle. Jeesus tätä paskaa...
- cat.mint
me kunnon naiset emme hanki itsellemme "petiseuraa", vaan etsimme rakkautta.
- cat.mint
petiseuran löytyminen ehkä onnistuisikin, mutta rakkaus on jo harvinaisempaa...
- .............
Että erilliset sängyt, tai peräti huoneet vanhaan yläluokkaiseen tyyliin?
Kop kop - .........................
No en kyllä sinua kohtaan, sorry.
- cat.mint
......................... kirjoitti:
No en kyllä sinua kohtaan, sorry.
vain siltä että viittaat tulevaan mieheeni, kun viestiini vastasit... Joka siis et varmaan ole sinä :)
- Dazu
cat.mint kirjoitti:
petiseuran löytyminen ehkä onnistuisikin, mutta rakkaus on jo harvinaisempaa...
Petiseuran löytäminen. Voikohan ujo mies löytää? Rakkaus on minulle melkein jopa helpompi löytää.
- cat.mint
Dazu kirjoitti:
Petiseuran löytäminen. Voikohan ujo mies löytää? Rakkaus on minulle melkein jopa helpompi löytää.
sinulle, jos sinun on helppo löytää rakkautta. :/
- Dazu
cat.mint kirjoitti:
sinulle, jos sinun on helppo löytää rakkautta. :/
Ei rakkautta ole kovin helppoa löytää sitäkään. :/
- tavisuuno
Ei se tee susta yhtään kunnollisempaa vaikka eläiset neitsyenä loppuikäsi.
Luulet itsestäsi ihan liikoja. - cat.mint
tavisuuno kirjoitti:
Ei se tee susta yhtään kunnollisempaa vaikka eläiset neitsyenä loppuikäsi.
Luulet itsestäsi ihan liikoja.Ei kunnon nainen ole yhtä kuin nunna! Et taida olla koskaan tavannut kunnon naista. :D Mutta kyllä sinäkin varmaan niiltä toisenlaisilta naisilta saat... älä suotta ole katkera.
ryyppäämään?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574