Olen 30 vuotias lievää epilepsiaa sairastava mies ja etsin pelikaveria-mielellään (20-50v) johonkin paikkaan Tampereelle pelaamaan kanssani,vuoromaksut puoliksi,olisi mukava jos osaisit jo vähän pelata,että olisi vauhtia pelissä-et kuitenkaan mikään (lähes) maajoukkuetason kaveri:)
Joskus vois pelata myös pingistä tai squashia,jos haluat?
Mulle sopii myös päivävuorot,jotka on iltoja edullisempia.
Tampereelta..
2
727
Vastaukset
- kaukoputkikallu
Tampereen sulkapallorankingiin. Harrastesarja josta löytyy harrastelijoita sekä kilpailevia pelaajia. Joka sarjasta löytyy kaiken tasosia pelaajia. Tietysti sitä parempia mitä ylemmäksi mennään.
- kiinnostunut olisin....
entä miten tämmönen 2kertaa sulkkis mailaa kokeilleena ja koukkuun jääneenä pääsis mukaan tämmötteeseen.... kiinnostas kovasti....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604