Huono match

Mangusti.

Tässä kun mietin treffailemiani miehiä, joiden kanssa on ollut seurusteluyritystä mutta suhteet on lopahtaneet viimeistään puolen vuoden kohdalla, niin huomaan yhteneväisen jutun noiden miesten kohdalla. Kaikki ovat olleet tiettyä luonnetyyppiä, jota aionkin vakaasti vältellä treffimielessä. Siis semmoisia järjestelmällisiä ja ei kovin avoimia miehiä, pikkasen jöreitä yrmion tyyppisiä kavereita, joskaan ei ihan yhtä pahasti. ;)

Mites muilla, tiedättekö huonoimman matchinne vai toistatteko samaa kaavaa loputtomiin? =)

57

2587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SengaSengana.

Kaikki viimevuotiset alkoi J:llä ja sanoi ei. Pitää vaihtaa kirjainta. :D

• Mangusti.

alkaa olla jo melkosen omalaatuiset kriteerit miehille. =)

• SengaSengana.
        Mangusti. kirjoitti:

alkaa olla jo melkosen omalaatuiset kriteerit miehille. =)

Kehittynyt tässä vuosien saatossa; on varmaan liian vanha jo.

Heikkotasoinen vitsi viimevuoden ketutuksesta. ;)

• vuotta

kokeileen, kyllä sen ensimmäisen yön jälkeen tietää, matsääkö vai ei; jotkut miehet vaan ei rohkene kokeilla heti

• Mangusti.

nuorempana ollut tyhmempi.

• vasen..

käsi on huomattavasti huonompi. pyrin käyttämään oikeaa.

• Joitain yhteneväisyyksiä kauniita ja fiksuja :D

jostain syystä en tahtos luopua niiden tapailemisesta

• Mangusti.

jos sä vähän tinkisit edes toisesta ominaisuudesta. Kummasta?

• Mangusti. kirjoitti:

vaikeen kyssärin.

Tyhmästä saa kyllä viisahan mutta rumasta ei saa koriaa. Eiks se lauri Tähkäki juttele noin.

Oikeesti en osaa sanoa, kumminki haluut sit kärjistää asian musta-valkeeks.

Ku molempia ominaisuuksia kun voi muokata ihan luonnollisin konstein. Ehkä se kumminki on se Ei niin kaunis vaan älykäs suotavampi vaihtoehto.

Aattelin että mitä siitä tulisi jos se ois tyhmä mut kaunis ja repesin :D

Oikeesti mie en jaksas enää sellasia ihmsiä jotka esittää että niillä on hyvä ja terve itsetunto. Itsetunnon murtuminen mun seurassa ei oo kiva juttu.. Itte ku on vähän sellanen huoleton ja ajattelematon tapaus niin hyvä itsetunto auttaa kestämään mun juttuja huomattavasti paremmin.

Pariin sellaiseen ihmisen kaa oon pyöriny pidempään joiden itsetunto on kadonnu suhteen käynnistyttyä. En oo antanu sen estää seurustelua, mut ei se oo lähteny rakentumaan uudelleen ennen ku ollaan erottu. Oonkohan mie sellanen sortaja, vai onko se vaan ollu keskinäistä kilpailua.

• saa..
        Mangusti. kirjoitti:

tuollaisia kysellä. aivan liian vaikea paikka.

• saa.. kirjoitti:

tuollaisia kysellä. aivan liian vaikea paikka.

Ohan se vähän niinku kultakimpaleesta joutus luopumaan, mut aina ei kaikkee kumminkaa pysty saamaan.

• SengaSengana.
        Frederico kirjoitti:

vaikeen kyssärin.

Tyhmästä saa kyllä viisahan mutta rumasta ei saa koriaa. Eiks se lauri Tähkäki juttele noin.

Ku molempia ominaisuuksia kun voi muokata ihan luonnollisin konstein. Ehkä se kumminki on se Ei niin kaunis vaan älykäs suotavampi vaihtoehto.

Oikeesti mie en jaksas enää sellasia ihmsiä jotka esittää että niillä on hyvä ja terve itsetunto. Itsetunnon murtuminen mun seurassa ei oo kiva juttu.. Itte ku on vähän sellanen huoleton ja ajattelematon tapaus niin hyvä itsetunto auttaa kestämään mun juttuja huomattavasti paremmin.

Pariin sellaiseen ihmisen kaa oon pyöriny pidempään joiden itsetunto on kadonnu suhteen käynnistyttyä. En oo antanu sen estää seurustelua, mut ei se oo lähteny rakentumaan uudelleen ennen ku ollaan erottu. Oonkohan mie sellanen sortaja, vai onko se vaan ollu keskinäistä kilpailua.

• Mangusti.
        Frederico kirjoitti:

vaikeen kyssärin.

naisille oikein puhut...? :o

No nyt sä tiedät ainakin sen, että huonoitsetuntoinen joka esittää olevansa hyväitsetuntoinen ei sulle kelepaa. Ei kelpais kyllä mullekaan. Pirun vaikeeta suhde semmoisen kanssa.

• SengaSengana. kirjoitti:

Aluks ne vaikuttaa niin tasapainosilta ja ihanilta ja sit aletaan keskustella itsetunto-ongelmista jne.

Ehkä se vaan on sellasta esitystä ja julkisivun näyttämistä, mut sit sisimmässään ihmiset on vähän herkempiä. Ja sit ku on hetkiä jollon meikäläisen empatia kyky on lumilapion luokkaa niin tietäähän sen lopputuloksen. Vääriä sanoja vääriin paikkoihin.

Saatanpa kehua kaverin tyttöystävää ja unohtaa oman morsiamen kehumisen jne. Positiivisen palautteen määrä ei oo yks yhteen negatiivisen palautteen määrän kanssa. Tai sit mie asetan itelleni tiettyjä paineita ja tyttökaveri kokee saman pätevän myös itseensä, vaikka ei se niin oo. Niinkuin esim tuo ikuinen vatsan seutu, mieku tykkään että se ois likipitäen littee, mut sit tyttökaverit saattaa asettaa siitä itelleen vähän paineita. Yleensä tollasia väärin ymmärryksiä jne.

• Mangusti. kirjoitti:

naisille oikein puhut...? :o

No nyt sä tiedät ainakin sen, että huonoitsetuntoinen joka esittää olevansa hyväitsetuntoinen ei sulle kelepaa. Ei kelpais kyllä mullekaan. Pirun vaikeeta suhde semmoisen kanssa.

puhu, vaan kuuntelen.

Aattele jos joutuu kuuntelemaan puhetta joka on tylsää, monotonista eikä siinä mielestäs oo mitään viestiä. Tai sit ei pysty puhumaan mistään asioista toiselle sen takia ku joutuu juurta jaksain selittämään kaikki asiat. Ihan arkielämässäki.

Esim keitänkö kananmunia 6 vai 12 minuuttia kumpi on parempi, ja toinen vastaa "mitä välii sillä on?"

Ihan arkipäiväsestä kanssakäymisestä tulee vaikeeta jos toiselle joutuu selittämään mitä eroo on vasemman jalan ja oikeen jalan kengillä.

• Mangusti.
        Frederico kirjoitti:

puhu, vaan kuuntelen.

Aattele jos joutuu kuuntelemaan puhetta joka on tylsää, monotonista eikä siinä mielestäs oo mitään viestiä. Tai sit ei pysty puhumaan mistään asioista toiselle sen takia ku joutuu juurta jaksain selittämään kaikki asiat. Ihan arkielämässäki.

Esim keitänkö kananmunia 6 vai 12 minuuttia kumpi on parempi, ja toinen vastaa "mitä välii sillä on?"

Ihan arkipäiväsestä kanssakäymisestä tulee vaikeeta jos toiselle joutuu selittämään mitä eroo on vasemman jalan ja oikeen jalan kengillä.

onhan nyt 6 minuutin muna liian löysä ja 12 liian kova. Ei mitään väliä? Kummallista.

Vai että fiksuja... ;)

• joskusrakastunut
        Frederico kirjoitti:

Aluks ne vaikuttaa niin tasapainosilta ja ihanilta ja sit aletaan keskustella itsetunto-ongelmista jne.

Ehkä se vaan on sellasta esitystä ja julkisivun näyttämistä, mut sit sisimmässään ihmiset on vähän herkempiä. Ja sit ku on hetkiä jollon meikäläisen empatia kyky on lumilapion luokkaa niin tietäähän sen lopputuloksen. Vääriä sanoja vääriin paikkoihin.

Saatanpa kehua kaverin tyttöystävää ja unohtaa oman morsiamen kehumisen jne. Positiivisen palautteen määrä ei oo yks yhteen negatiivisen palautteen määrän kanssa. Tai sit mie asetan itelleni tiettyjä paineita ja tyttökaveri kokee saman pätevän myös itseensä, vaikka ei se niin oo. Niinkuin esim tuo ikuinen vatsan seutu, mieku tykkään että se ois likipitäen littee, mut sit tyttökaverit saattaa asettaa siitä itelleen vähän paineita. Yleensä tollasia väärin ymmärryksiä jne.

...rakastuminen murtaa sen itsesuojeluun tarkoitetun muurin, ja tekee tyttösistä yliherkkiä? Sinun mielipiteelläsi/tunteillasi on rakastuneelle yht'äkkiä helvetin paljon väliä. Ennen sitä vaihetta on helppoa olla itsevarma, koska se muuri on vielä ehjä.

Rakastuneena minä ainakin mietin paljon sitä, että haluaako toinen olla tässä yhtä paljon kuin minä. Itsesuojeluvaistoa ilmeisesti? En halua menettää itsekunnioitustani roikkumalla ihmisessä, joka ei tunne samoin. Jos se toinen kehuskelee kaverin kumppania ja unohtaa minut, niin teen siitä kyllä omat johtopäätökseni, mikäli itse en voisi kuvitella tekeväni vastaavaa hänelle.

• Niitä mun pitää välttää. Helvetisti iloa, mutta liian paljon päänsärkyä. Mutta, mä oon jo niin monta kertaa sen sanonu ja silti niin monta kertaa sellaseen sekaantunut, että en mä tiedä pystynkö mä niitä välttää, tai pystyykö ne mua. Mutta, ne ei joka tapauksessa mulle sovi.

• SengaSengana.

Pakko nyt kysyä sitte, että mikä sinä olet horoskoopissa? Entäpä te muut?

• usko..
        SengaSengana. kirjoitti:

Pakko nyt kysyä sitte, että mikä sinä olet horoskoopissa? Entäpä te muut?

on sellaista tuubaa että oksat pois.

• usko.. kirjoitti:

on sellaista tuubaa että oksat pois.

jos viidellä elämäni naisella on ollut oinas horoskooppina, enkä mitään muuta yhdistävää tekijää keksi, muutaku helvetinmoisen hauskanpidon ja ison päänsäryn, ni on siinä joku juttu. Yhden miehen kohdalla voi tehdä yleistyksen.

• SengaSengana.
        relaxed_eyes kirjoitti:

jos viidellä elämäni naisella on ollut oinas horoskooppina, enkä mitään muuta yhdistävää tekijää keksi, muutaku helvetinmoisen hauskanpidon ja ison päänsäryn, ni on siinä joku juttu. Yhden miehen kohdalla voi tehdä yleistyksen.

Sinua en osaa kyllä arvata RE, enkä Frederickiä, en ole edes jutellut sen kanssa, tai Magnustin kanssa - eli en mitenkään arvaa.

Gekko voisi yrittää arvailla, olet ollut täällä kauemmin.

• Mangusti.

Mä oon muuten oinas. Eiks ollutkin ihan hyvä, ettei menty "vaan leffaan"? ;D

• Mangusti. kirjoitti:

Mä oon muuten oinas. Eiks ollutkin ihan hyvä, ettei menty "vaan leffaan"? ;D

Mul on ollu sellanen tunne jo pitkään. Tai, sanotaan näin, että jos oisit ollut joku muu merkki, ni oisin ollu yllättynyt.

Ja tohon leffahommaan muuten, että hoisit sen ylpeästi oinasmaisella tyylillä. Asian olis voinu hoitaa huonostikin.

'komia on aina komia, se vaan komistuu'

• Mangusti.
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mul on ollu sellanen tunne jo pitkään. Tai, sanotaan näin, että jos oisit ollut joku muu merkki, ni oisin ollu yllättynyt.

Ja tohon leffahommaan muuten, että hoisit sen ylpeästi oinasmaisella tyylillä. Asian olis voinu hoitaa huonostikin.

'komia on aina komia, se vaan komistuu'

ettei jääny mitään hampaankoloon.

Nyt öitä!

• Mangusti. kirjoitti:

ettei jääny mitään hampaankoloon.

Nyt öitä!

Mä luulen, että se myönteinen vastaus olis tullu muuta reittiä pitkin.

Öitä vaan.

• Aurinko79-

Ei kai oinasnaiset nyt noin hankalia ole :( Tai no, ehkä joskus...

• la.ra

pyrin välttelemään rapumiehiä. Ku ei niin ei.

Parhaimmat mahdollisuudet lienevät skorpionilla, kaksosella, varauksin jouskarilla ja toisella vaa'alla.

• Aurinko79- kirjoitti:

Ei kai oinasnaiset nyt noin hankalia ole :( Tai no, ehkä joskus...

tää on vähän erikoinen juttu siinä mielessä, että ihan parhaimpiin ystäviin mulla kuuluu oinasnainen(myös pari oinasmiestä, mut puhutaan ny vaan naisista) ja ihan helvetin hyvin tullaan juttuun. Ristiriitoja ei ole tullut missään asiassa.

Mut, kai se ylpeys, komeus, nopeus ja itsenäisyys ym. piirteet mitä naisissa on, ni mua sit kiehtoo, että ei se välttämättä horoskooppisidonnainen asia ole, sattuneet vaan olla oinaita. Ja sitte se on kuitenkin se 'huono match'.

Ja hankaluudesta. Yhtälailla minä se hankala osapuoli noissa jutuissa olen ollut. Rytmi ei vaan osu sitte niin millään kohilleen.

• la.ra kirjoitti:

Parhaimmat mahdollisuudet lienevät skorpionilla, kaksosella, varauksin jouskarilla ja toisella vaa'alla.

En tota tiennytkään. Nyt tiedän. :)

• vänkyrä-nainen
        la.ra kirjoitti:

paras yhteensopivuus on ollut juuri ravun kanssa. Ja muutenkin rapumiehet on ainutlaatuisella tavalla puoleensavetäviä.:) Ainut merkki varmaan, jonka uskoisin tunnistavani miehistä.

• SengaSengana.
      • en tajuu

"Pääministeri Matti Vanhanen (kesk.) oli erittäin tyytyväinen tavattuaan Kalifornian kuvernöörin Arnold Schwarzeneggerin."

Miten helvetissä Vanhanen voi muka olla kuvassa keskellä?

• pituus eli

väitetty 188cm (vrt. Vanhanen 197cm) on kyseenalaistettu moneen kertaan:

"His official height of 6'2" has been brought into question by several articles. In 1988 both the Daily Mail and Time Out magazine mentioned that Schwarzenegger appeared noticeably shorter than this publicised figure."

tuo ja lisääkin asiasta: http://en.wikipedia.org/wiki/Arnold_Schwarzenegger#Personal_life

• Aurinko79-

Kai mun pitäis välttää niitä miehiä, jotka saa sukat pyörimään jaloissa vimmatusti. Ne muutamat jotka tuohon on pystyneet, on sitten samalla tietty pystyneet myös särkemään mun sydämenkin sen pahimman mukaan... Tuossa on vaan se, että haluan että ne sukat pyörii joten aion ottaa riskin jatkossakin.

Ai niin, unohdin... Joskus vannoin etten enää sekannu vuonna -77 syntyneisiin miehenalkuihin. Mulla tais olla kolme samana vuonna syntynyttä miestä peräjälkeen ja kaikkien kanssa meni pahasti mettään. Mä taisin onnistua vaan keräämään ne mädät omenat tuosta vuosikerrasta... ;)

• temeq

että Herran vuonna 1977 ei syntynyt kuin hulluja ja häntäheikkejä.

Sitten kävi vieläpä niin, että Elvis otti ja kuoli. Se ei ollu komias vuosi se, kuten olet joutunut katkerasti huomaamaan.

• Aurinko79-
        temeq kirjoitti:

että Herran vuonna 1977 ei syntynyt kuin hulluja ja häntäheikkejä.

Sitten kävi vieläpä niin, että Elvis otti ja kuoli. Se ei ollu komias vuosi se, kuten olet joutunut katkerasti huomaamaan.

Olis vaan pitänyt luottaa omiin vaistoihinsa ja julistaa tuo teoria kerralla vedenpitäväksi totuudesksi. Eli se on nyt sitten virallisesti todistettu että vuonna 1977 syntyneissä on pahasti jotain vinksallaan ;)

• temeq
        Aurinko79- kirjoitti:

Olis vaan pitänyt luottaa omiin vaistoihinsa ja julistaa tuo teoria kerralla vedenpitäväksi totuudesksi. Eli se on nyt sitten virallisesti todistettu että vuonna 1977 syntyneissä on pahasti jotain vinksallaan ;)

teoriani ulkopuolelle naiset ja ikuiset lapset.

Jotain hyvää risukasassakin: Silmarillion, tuo kaikkien aikojen opus julkaistiin Tolkienin pojan ansiokkaan työn tuloksena. Hallelujah!

Miksen ottanut Hurinin lasten tarinaa töihin, kun on niin pirun tylsä & tyhjä päivä tiedossa? *kaatuu nenälleen pöytää vasten*

• la.ra
        Aurinko79- kirjoitti:

että vuonna 1977 syntyneissä MIEHISSÄ on jotain pahasti vinksallaan... eikö? :)

• Aurinko79-
        la.ra kirjoitti:

että vuonna 1977 syntyneissä MIEHISSÄ on jotain pahasti vinksallaan... eikö? :)

Naisethan kautta vuosisatojen ovat olleet täyttä priimakamaa syntymävuodesta huolimatta ;)

• Aurinko79-
        temeq kirjoitti:

teoriani ulkopuolelle naiset ja ikuiset lapset.

Jotain hyvää risukasassakin: Silmarillion, tuo kaikkien aikojen opus julkaistiin Tolkienin pojan ansiokkaan työn tuloksena. Hallelujah!

Miksen ottanut Hurinin lasten tarinaa töihin, kun on niin pirun tylsä & tyhjä päivä tiedossa? *kaatuu nenälleen pöytää vasten*

On niin meili paukkunut siihen tahtiin, et pelottaa avata niitä eli ei ainakaan tylsä päivä ole tulossa töiden puolesta.

Ja kahvikin on pahaa! Yhhyh, mitä moskaa... Mutta pakko vaan juoda :)

• temeq
        Aurinko79- kirjoitti:

Naisethan kautta vuosisatojen ovat olleet täyttä priimakamaa syntymävuodesta huolimatta ;)

että teoriani on aukoton.

La.ralle: katsokaa näitä lähetyksiä!

• la.ra

Yritän jatkossa vähentää narsisteja ja pahoinpitelijöitä.

Ja absolutisteihin en kajoa enää ikinä!

• Naiset, joiden horoskooppi on loinen, jätän suosiolla väliin.

Yleisimmät tuntomerkit:
      - Vähäinen koulutus, monesti pelkkä peruskoulu.
      - Pitkiä työttömyys jaksoja. Työhistoriassa myös irtisanoutumisia, koska työnteko ei vaan kiinnosta.
      - Pyrkivät/pystyvät tekemään vaikutuksen mieheen lähinnä keittiössä ja/tai makuuhuoneessa.
      - Keskusteluilta ei voi odottaa kovinkaan paljon.
      - Politiikasta ei ole mitään käsitystä, eikä ulkomaan tapahtumista.
      - Yleissivistyksen taso lähinnä heikko tai keskinkertainen.

• vänkyrä-nainen

Ja mieti jos se olis viel yh...

Tossa sun listassa oli moni kohta, joka sopi muhun. Esim. politiikka ei kiinnosta tippaakaan mut en oo elämässäni jäänyt paitsi mistään asiasta sen takia ettei se oo mua kiinnostanut.
        Silti musta on miehet tykänneet, mut mulla taitaa olla ilmeisesti loisena olemisen alkeistaidot vielä hakusessa, kun en oo onnistunut pesiytymään vielä kenenkään nurkkiin.:D

• la.ra

Mutta miksi ihmeessä vaikutuksen tekeminen keittiössä ja makkarissa tekee ihmisestä loisen?!?!

Mä taidankin tietämättäni olla kauhea loinen!

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

Ja mieti jos se olis viel yh...

Tossa sun listassa oli moni kohta, joka sopi muhun. Esim. politiikka ei kiinnosta tippaakaan mut en oo elämässäni jäänyt paitsi mistään asiasta sen takia ettei se oo mua kiinnostanut.
        Silti musta on miehet tykänneet, mut mulla taitaa olla ilmeisesti loisena olemisen alkeistaidot vielä hakusessa, kun en oo onnistunut pesiytymään vielä kenenkään nurkkiin.:D

Kyllä tuollainen loinen voi olla hyvinkin puoleensa vetävä. Tuo makuuhuone- ja keittiöpuolen lahjakkuus saattaa riittää alkutaipaleella, mutta pitkällä tähtäimellä saattaa tulla muitakin tarpeita...

Suuret tuloerot ovat kyllä ongelmallisia pidemmän päälle loisen kanssa eläessä, mikäli mies ei suosiolla suostu varattomalle työttömälle kustantamaan samaa elintaso kuin itselle on.

Ei sen politiikan tarvitse mitenkään erityisesti kiinnostaa, kunhan nyt jotain siitä ymmärtää. Tiedätkö kuka Suomen pääministeri? Tuokin on joillekin liian vaikea kysymys. Puhumattakaan siitä, että mikä puolue sai eniten ääni viime vaaleissa.

Kunhan spekuloin...en ole koskaan erehtynyt suhteeseen potenttiaalisen loisen kanssa.

• ............................
        la.ra kirjoitti:

Mutta miksi ihmeessä vaikutuksen tekeminen keittiössä ja makkarissa tekee ihmisestä loisen?!?!

• la.ra kirjoitti:

"- Pyrkivät/pystyvät tekemään vaikutuksen mieheen lähinnä keittiössä ja/tai makuuhuoneessa."

"Pyrkivät/pystyvät....lähinnä..."

Ilman kaunisteluita olisin kirjoittanut, että loisista ei ole muuhun kuin ruoanlaittoon ja seksiin. Uskoisin, että sinä hallitse noiden em. taitojen lisäksi myös vähintään kohtuulliset vuorovaikutustaidot.

• la.ra
        Richartti kirjoitti:

"- Pyrkivät/pystyvät tekemään vaikutuksen mieheen lähinnä keittiössä ja/tai makuuhuoneessa."

"Pyrkivät/pystyvät....lähinnä..."

Ilman kaunisteluita olisin kirjoittanut, että loisista ei ole muuhun kuin ruoanlaittoon ja seksiin. Uskoisin, että sinä hallitse noiden em. taitojen lisäksi myös vähintään kohtuulliset vuorovaikutustaidot.

Selitys hyväksytty.

Enkä tosiaan huomannut tuota 'lähinnä' -sanaa, anteeksi. *häpeää*

• vänkyrä-nainen
        Richartti kirjoitti:

Kyllä tuollainen loinen voi olla hyvinkin puoleensa vetävä. Tuo makuuhuone- ja keittiöpuolen lahjakkuus saattaa riittää alkutaipaleella, mutta pitkällä tähtäimellä saattaa tulla muitakin tarpeita...

Suuret tuloerot ovat kyllä ongelmallisia pidemmän päälle loisen kanssa eläessä, mikäli mies ei suosiolla suostu varattomalle työttömälle kustantamaan samaa elintaso kuin itselle on.

Ei sen politiikan tarvitse mitenkään erityisesti kiinnostaa, kunhan nyt jotain siitä ymmärtää. Tiedätkö kuka Suomen pääministeri? Tuokin on joillekin liian vaikea kysymys. Puhumattakaan siitä, että mikä puolue sai eniten ääni viime vaaleissa.

Kunhan spekuloin...en ole koskaan erehtynyt suhteeseen potenttiaalisen loisen kanssa.

tiedän kuka on pääministeri ja tiedän muitakin ministereitä ja tiedän pääpiirteittäin miten asiat menee eduskunnassa, mutta ne ei vaan ole koskaan kiinnostaneet mua. Kyllä meillä oli sen verran hyvä opettaja koulussa, et se sai iskostettua meidän päähän noista asioista enemmän tietoa, kuin sen ikäisille olis edes ollut tarpeellistakaan tietää.

Kiinnostukseni aiheeseen ei siitäkään huolimatta herännyt.:)

Ihannetilannehan olisi, jos molemmat olisivat työttömiä samanaikaisesti tai opiskelijoita tai työelämässä. Silloin ei ainakaan tulis kovin suuria tuloeroja..harvoinhan kuitenkin onnistuu niin, et kummankin elämäntilanne on samanlainen.

• la.ra kirjoitti:

Selitys hyväksytty.

Enkä tosiaan huomannut tuota 'lähinnä' -sanaa, anteeksi. *häpeää*

...onks mun puollustuspuheen vuorot liian hyökkääviä vai miksi "rauhaa"?

Olisinhan mä tietty voinut laittaa siihen vastineeseen hymiötä, mutta ne vaan tuppaa jäädä pois vaikka naama ois kuinka virneessä monitorin täällä päässä.

• la.ra
        Richartti kirjoitti:

...onks mun puollustuspuheen vuorot liian hyökkääviä vai miksi "rauhaa"?

Olisinhan mä tietty voinut laittaa siihen vastineeseen hymiötä, mutta ne vaan tuppaa jäädä pois vaikka naama ois kuinka virneessä monitorin täällä päässä.

alkaa nää nokut, ööhit ja mjoot otsikkoina kyllästyttää :)

Elä ala viljellä hymiöitä, niihin jää koukkuun ja sitten iskee inflaatio.

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

tiedän kuka on pääministeri ja tiedän muitakin ministereitä ja tiedän pääpiirteittäin miten asiat menee eduskunnassa, mutta ne ei vaan ole koskaan kiinnostaneet mua. Kyllä meillä oli sen verran hyvä opettaja koulussa, et se sai iskostettua meidän päähän noista asioista enemmän tietoa, kuin sen ikäisille olis edes ollut tarpeellistakaan tietää.

Kiinnostukseni aiheeseen ei siitäkään huolimatta herännyt.:)

Ihannetilannehan olisi, jos molemmat olisivat työttömiä samanaikaisesti tai opiskelijoita tai työelämässä. Silloin ei ainakaan tulis kovin suuria tuloeroja..harvoinhan kuitenkin onnistuu niin, et kummankin elämäntilanne on samanlainen.

Vaan se miten siihen osapuolet suhtautuvat.

Minä en euroja laskeskele, mutta sellaista käyttäytymistä en sulattaisi, että toimeentulotuen varassa elävä alkaisi asettamaan ehtoja "elättäjäleen" tyyliin, jos sä ostat itsellesi XXX, niin minun pitää sitten saada YYY.

Tällaistakin käytöstä olen lähipiirissä havainnut.

• vänkyrä-nainen
        Richartti kirjoitti:

Vaan se miten siihen osapuolet suhtautuvat.

Minä en euroja laskeskele, mutta sellaista käyttäytymistä en sulattaisi, että toimeentulotuen varassa elävä alkaisi asettamaan ehtoja "elättäjäleen" tyyliin, jos sä ostat itsellesi XXX, niin minun pitää sitten saada YYY.

Tällaistakin käytöstä olen lähipiirissä havainnut.

on saman miehen kanssa kokemusta kaikenlaisesta. Aluksi oltiin kumpikin periaatteessa työttömiä. Sit mies meni töihin ja heti perään itse menin töihin, josta vuoden jälkeen jäin äitiyslomalle. Miehellä vaihtui työpaikat aina parempaan ja parempaan, välissä lyhyitä työttömyysjaksoja ja tulot tietysti nousi, kun taas omat tuloni pysyivät vakiona seuraavat vuodet.
        Me ei kyllä koskaan rahasta saatu riitoja aikaiseksi siitäkään huolimatta että ex on aina ollut rahan perään. Mä taas itse en rahaa ole koskaan arvostanut.

• vänkyrä-nainen

matchannut hyvin, ainakin niin kauan kuin suhde on kestänyt.. En muuten olis mihinkään lähtenytkään mukaan.
      Kaikkia yhdistänyt loistava huumorintaju, tarpeeksi rento luonne ja molemminpuolinen yhteisymmärrys minun kanssani.

Jos nyt pitäis luetella joitain juttuja, joiden perusteella uskoisin, etten tule miehen kanssa toimeen, niin niitä olis nipottava luonne ja pakkomielteinen käytös jotain asiaa kohtaan, esim. uskonto, politiikka...

• Ei taida olla

mitään muuta yhdistävää tekijää kuin sukupuoli. Sen verran erilainen on jokainen ollut. Jokaisessa on ollut jotain viehättävää ja samalla jotain ärsyttävääkin. Yksi yhteinen tekijä tietenkin löytyy. Se taidan olla minä. En taida olla erityisen helppo seurustelukumppani tai jotain...

Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      181
      1508
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1202
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1101
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      42
      794
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      700
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      691
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      19
      621
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe