"TOSI TV" KUOLEMASTA OK !

Suntio 57

Kummastuttaa/hämmästyttää tämä "paniikki" kun ollaan kuvaamassa kuolemaa joka on ihan yhtä luonnollista, kuin syntymä ! Ei sen kummempaa, ja kertonee varmaan ihmisten epävarmuudesta kuoleman edessä? Tietysti se kuolema on AINA raskas asia kohdata, mutta myös raskaat asiat kuuluvat elämän menoon. Ei elämä ole pelkästään "NAMI NAMIA" Tiedän mistä puhun, koska olen kuoleman kanssa tekemisissä 5pvä/vko Eli olen ammatiltani suntio, ja roudaan "asiakkaita" hautaan, ja kaivan heille paikat valmiiksi jne...Kuolema on osa elämää, tai siis pääte piste siltä osin. Harva ihminen osaa puhua kuolemasta ihan kuin jostain vaikkapa rakkaasta harrastuksesta. Meillä kuoleman kanssa työtä tekevillä on oma purkautumis keino kohdata näitä asioita, ja se on Huumori musta sellainen. Voi ihmiset kunpa tietäisitte : ) Tämä tuleva dokumentti tekee hyvää teille jotka ette ole vielä sinut kuoleman kanssa, ja jos ei uskalla katsoa, niin tuleehan sieltä vaikka sitä nami namia "salkkareita" ja voi siten unohtaa sen seikan, että sinäkin kuolet joku päivä. p.s Ja siinä ei siis ollut mitään ihmeellistä !

33

1440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi meistä 123

Suntio puhuu asiaa. Kuolemaa pelätään, koska sitä ei uskalleta kohdata. saati siitä puhua luonnollisena elämään kuuluvana asiana. Hyvä jos ohjelma liennyttää tätä "tabua"

• kuolleen nähnyt

Tätä me pintaliitäjät juuri tarvitsemme, odotan jo ohjelmaa. Pelonsekaisin ajatuksin emme kuolemaa halua nähdä, kun se ei ole kivaa ja maistu mansikalta. Suhtautumisemme kuolemaan kuvastaa sitä, kuinka kauas materialistiseen maailmaan olemme ajautuneet.

• usko että

ohjelma helpottaa ihmisten suhtautumista kuolemaan. Käy päinvastoin. Tulee enemmän ahdistusta ja pahaa oloa. Kuolema,vaikka se on luonnollinen päätös ihmiselämälle, niin se on intiimein ja kipein asia ihmiselle, joka joutuu luopumaan elämästä lyhyellä varoitusajalla.