Tornion kaupunki vähensi kotona asuvien vanhusten kuntoutusta Tornion Sairaskotisäätiö /
Tornion Sairas- ja Kuntoutuskoti
Pitkäkatu 7
Päiväkeskus
jotka moni yksin asuvat ja oli ainoa piristys tämä kun kotoa haettiin ja siel sai ruoan ja kuntoutusta vanhuksen kunnon mukaan niin perustelu kaupungin säästöihin , onko lähes 90v vanhus kotona pärjäävä mutta yksinäinen niin tällänen rooli kepun politiikkaa
että kun eivät valita säästöt haetaan näistä jotka ei valita kohtaloaan , julmaa sosiaalipolitiikkaa Tornion lämmitettävien katujen varjossa.
Ainakin minä omaisena ja moni muukin miettii ensi vaaleissa puoluetta kun moraali kepulla hukassa.
Päiväkeskus
Päiväkeskus Saarenhelmen palvelut on tarkoitettu kaikille torniolaisille vanhuksille ja vammaisille. Tavoitteena on tarjota toimintakykyä ja omatoimisuutta ylläpitäviä ja parantavia palveluja. Päiväkeskuksen palveluilla tuetaan vanhusten ja vammaisten kotona selviytymistä
NÄIN SIIS OLI
Vanhukset
2
477
Vastaukset
- missä luuraa
Mitä säästöä tuo on kun noin ajetaan vanhus laitokseen ja kustannukset sata kertasii siihen et kotona vois asua. Mutta kepulaiset ei muista et vanhuksilla on omaiset jotka tekevät johtopäätöksiä ja vaalit syksyllä voi olla eka kerran Torniossa kepu poissa koko kaupungin hallituksesta näillä epä inhimillisillä arvoillansa.
- jk**
Kyllä se mullekki passais että kotoa haetaan ja kuntoutetaan ja ruokitaan.Pakko on joka sektorilla säästää,ja lämmitettävä kadut arkipäivää.Pitääkö tornion jäädä kehityksen rattaasta?,se on jo nyt jäljessä.Kyllä vanhuksiin on satsattu miljooonia jo torniossaki,joku raja siihenki.Montakohan lukaalia on rakennettu..lämmitteävän kadun lisäksi vanhuksille.Monta..liian monta,koko keskusta on varattu vanhuksille.Sekin on kepulaisten politiikkaa,et saa ostaa asuntoa jos et ole yli 50.Oikeinko?,keskustan asuntojen arvot nousee korkeiksi mutta tietty ikäryhmä kerää hedelmän.Tiesitkö että maksan veroja tornioon,ja en saa minulle kuuluvia palveluja esim.hammashoitoa.En jaksa odotella ½ vuotta että pääsee sinne.Käytän nykyisin yksityistä palvelua niin lääkärin kuin hammashoidon.Ajattelin siirtää paperit toiseen kuntaan,ja silloin saisin matkavähennyksiä töihin.Ja kunta saisi minun verokertymät,koska mitäpä niitä maksaa tänne.Sen on silloin aivan sama mihin siirtää veronsa maksut,koska en käytä kunnan palveluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403087- 812944
- 1902489
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 211504
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251