Bongaa perse

Yksi huvittavimmista piirteistä miehissä on naisten perseitten kyylääminen. Kun joku kaunis isoperseinen nainen sipsuttelee katukäytävää pitkin niin voi olla varma, että vastaantulevat miehet pysähtyvät ja katsovat taakseen.
Eihän siinä mitään pahaa ole, täytyy vaan ymmärtää, että ne parhaimmat perseet ovat yleensä varattuja.


"Älä sentään silmiäsi pudota"


MarttyyriMallari-TTt

21

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A. Ahterinen

      Kuka vaan kilometrin säteellä.

      Muhahaha!

    • Mangusti.

      bongailee perseitä, sekä miesten että naisten. Varsinkin kesäisin terassilla se on lempiharrastuksenani katsella ohikulkevien ihmisten perseitä. Niitä on niin moneen lähtöön ja monta tapaa liikuttaa/keikuttaa itseään eteen päin. =)

      • cat.mint

        Mutta mä en ole koskaan katsellut miesten takamuksia. Sillä ei ole kerrassaan mitään merkitystä. Kiinnitän huomiota takamukseen vain, jos siinä on jotain poikkeuksellista, en muuten.


      • Mangusti.
        cat.mint kirjoitti:

        Mutta mä en ole koskaan katsellut miesten takamuksia. Sillä ei ole kerrassaan mitään merkitystä. Kiinnitän huomiota takamukseen vain, jos siinä on jotain poikkeuksellista, en muuten.

        nuorempana katsellut miesten perseitä, mutta nykyisin tulee katseltua. Tietysti kokonaisuutta ensin ja sitten vasta yksityiskohtia kuten persettä.

        Naisten perseitä on tullut joo aina katseltua. Niitä on niin montaa mallia. Perseet on mielenkiintoisia ja kertoo "kantajastaan" paljon.


      • vänkyrä-nainen
        cat.mint kirjoitti:

        Mutta mä en ole koskaan katsellut miesten takamuksia. Sillä ei ole kerrassaan mitään merkitystä. Kiinnitän huomiota takamukseen vain, jos siinä on jotain poikkeuksellista, en muuten.

        En mä tajuu mitä hohtoo siinä perseiden tuijotuksessa on. En mä siitä mitään kostuisi vaik kuinka tuijottasin niitä.


      • katseleekin vain
        cat.mint kirjoitti:

        Mutta mä en ole koskaan katsellut miesten takamuksia. Sillä ei ole kerrassaan mitään merkitystä. Kiinnitän huomiota takamukseen vain, jos siinä on jotain poikkeuksellista, en muuten.

        etumuksia ;D


      • sen galleriassa
        katseleekin vain kirjoitti:

        etumuksia ;D

        käy porukkaa melkoisella vilinällä...


      • käytäisiin
        sen galleriassa kirjoitti:

        käy porukkaa melkoisella vilinällä...

        Jos sillä olisi täällä galleria ;)


      • tuukkatavallinen
        sen galleriassa kirjoitti:

        käy porukkaa melkoisella vilinällä...

        sellaset joilt voi oottaa ihan mitä tahansa tuubaa.


      • ole ollut

      • tuukkatavallinen kirjoitti:

        sellaset joilt voi oottaa ihan mitä tahansa tuubaa.

        Oli ihan pakko sanoo.

        Vaikkoottaki ihan 'tavallisia hyvää tarkoittavia puskia'.


      • cat.mint
        katseleekin vain kirjoitti:

        etumuksia ;D

        sen kummemmin huomiota miehen rintakehäänkään. Jotenkin niin turhaa. Se on jokin muu joka ratkaisee. Kasvoihin tietenkin kiinnitän huomiota.


      • vänkyrä-nainen

      • sitä sun seuraavaa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Oli ihan pakko sanoo.

        Vaikkoottaki ihan 'tavallisia hyvää tarkoittavia puskia'.

        uhria, Mangustia. Lähtikö elokuviin sun kaa :))))))?

        Kauanko Kaaosmissi kesti kypsytellä ja kuinkas lopulta kävikään?


      • sitä sun seuraavaa kirjoitti:

        uhria, Mangustia. Lähtikö elokuviin sun kaa :))))))?

        Kauanko Kaaosmissi kesti kypsytellä ja kuinkas lopulta kävikään?

        Luulis sun tolla stalkkeroinnilla senkin tietävän.


      • sitä sun seuraavaa kirjoitti:

        uhria, Mangustia. Lähtikö elokuviin sun kaa :))))))?

        Kauanko Kaaosmissi kesti kypsytellä ja kuinkas lopulta kävikään?

        Mua vaan risoo kaikki kanat ja korppikotkat. Ei millää pahalla.


      • Kanahaukka
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mua vaan risoo kaikki kanat ja korppikotkat. Ei millää pahalla.

        Keskustelusaittia potentiaalisena lihatiskinä pitävät metsäurpot risoo? Sellaiset kuin sä itse.

        Hiukka raskaita noin jatkuvat vonkaamiset, mene senssisaiteille.


      • Kanahaukka kirjoitti:

        Keskustelusaittia potentiaalisena lihatiskinä pitävät metsäurpot risoo? Sellaiset kuin sä itse.

        Hiukka raskaita noin jatkuvat vonkaamiset, mene senssisaiteille.

        Hyökkäyspäässä vaaditaan tunnetta.


    • nähnyt ikisinkuilla. Jotta, siinä mielessä se on tietty sama asia onko varattu vai ikisinkku perse, ku murheita tulee varmasti jos sellaseen sekaantuu.

    • siinä on. Miehet kattelee perseitä ja naiset tunkee sen samaisen hanurinsa tiukkoihin housuihin just sen takia et sitä kateltais. Win win tilanne,kaikki voittaa.

      Sitäpaitsi eiköhän sinne perään katota sen takii et etupuoli on jo osoittaitunut päteväksi ja halutaan varmistaa onko koko paketti hallussa.

    • tilastonikkaroija

      naisilla ne tunnistaa vyötärön ja lantion suhteesta; 0,7. Eli vyötärön pitää olla hoikka, jotta se muodokas perse tulee esille. Eli esim. lantio:90cm, vyötärö:60cm. Lantio:100cm, vyötärö70cm. Ei se iso perse näytä miltään, jos vyötärö on saman paksuinen... Tää on ihan tieteellinen fakta. Suosituimmat naiset omaavat nää mittasuhteet ja ovat siis usein varattuja.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe