Bongaa perse

Yksi huvittavimmista piirteistä miehissä on naisten perseitten kyylääminen. Kun joku kaunis isoperseinen nainen sipsuttelee katukäytävää pitkin niin voi olla varma, että vastaantulevat miehet pysähtyvät ja katsovat taakseen.
Eihän siinä mitään pahaa ole, täytyy vaan ymmärtää, että ne parhaimmat perseet ovat yleensä varattuja.


"Älä sentään silmiäsi pudota"


MarttyyriMallari-TTt

21

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A. Ahterinen

      Kuka vaan kilometrin säteellä.

      Muhahaha!

    • Mangusti.

      bongailee perseitä, sekä miesten että naisten. Varsinkin kesäisin terassilla se on lempiharrastuksenani katsella ohikulkevien ihmisten perseitä. Niitä on niin moneen lähtöön ja monta tapaa liikuttaa/keikuttaa itseään eteen päin. =)

      • cat.mint

        Mutta mä en ole koskaan katsellut miesten takamuksia. Sillä ei ole kerrassaan mitään merkitystä. Kiinnitän huomiota takamukseen vain, jos siinä on jotain poikkeuksellista, en muuten.


      • Mangusti.
        cat.mint kirjoitti:

        Mutta mä en ole koskaan katsellut miesten takamuksia. Sillä ei ole kerrassaan mitään merkitystä. Kiinnitän huomiota takamukseen vain, jos siinä on jotain poikkeuksellista, en muuten.

        nuorempana katsellut miesten perseitä, mutta nykyisin tulee katseltua. Tietysti kokonaisuutta ensin ja sitten vasta yksityiskohtia kuten persettä.

        Naisten perseitä on tullut joo aina katseltua. Niitä on niin montaa mallia. Perseet on mielenkiintoisia ja kertoo "kantajastaan" paljon.


      • vänkyrä-nainen
        cat.mint kirjoitti:

        Mutta mä en ole koskaan katsellut miesten takamuksia. Sillä ei ole kerrassaan mitään merkitystä. Kiinnitän huomiota takamukseen vain, jos siinä on jotain poikkeuksellista, en muuten.

        En mä tajuu mitä hohtoo siinä perseiden tuijotuksessa on. En mä siitä mitään kostuisi vaik kuinka tuijottasin niitä.


      • katseleekin vain
        cat.mint kirjoitti:

        Mutta mä en ole koskaan katsellut miesten takamuksia. Sillä ei ole kerrassaan mitään merkitystä. Kiinnitän huomiota takamukseen vain, jos siinä on jotain poikkeuksellista, en muuten.

        etumuksia ;D


      • sen galleriassa
        katseleekin vain kirjoitti:

        etumuksia ;D

        käy porukkaa melkoisella vilinällä...


      • käytäisiin
        sen galleriassa kirjoitti:

        käy porukkaa melkoisella vilinällä...

        Jos sillä olisi täällä galleria ;)


      • tuukkatavallinen
        sen galleriassa kirjoitti:

        käy porukkaa melkoisella vilinällä...

        sellaset joilt voi oottaa ihan mitä tahansa tuubaa.


      • ole ollut

      • tuukkatavallinen kirjoitti:

        sellaset joilt voi oottaa ihan mitä tahansa tuubaa.

        Oli ihan pakko sanoo.

        Vaikkoottaki ihan 'tavallisia hyvää tarkoittavia puskia'.


      • cat.mint
        katseleekin vain kirjoitti:

        etumuksia ;D

        sen kummemmin huomiota miehen rintakehäänkään. Jotenkin niin turhaa. Se on jokin muu joka ratkaisee. Kasvoihin tietenkin kiinnitän huomiota.


      • vänkyrä-nainen

      • sitä sun seuraavaa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Oli ihan pakko sanoo.

        Vaikkoottaki ihan 'tavallisia hyvää tarkoittavia puskia'.

        uhria, Mangustia. Lähtikö elokuviin sun kaa :))))))?

        Kauanko Kaaosmissi kesti kypsytellä ja kuinkas lopulta kävikään?


      • sitä sun seuraavaa kirjoitti:

        uhria, Mangustia. Lähtikö elokuviin sun kaa :))))))?

        Kauanko Kaaosmissi kesti kypsytellä ja kuinkas lopulta kävikään?

        Luulis sun tolla stalkkeroinnilla senkin tietävän.


      • sitä sun seuraavaa kirjoitti:

        uhria, Mangustia. Lähtikö elokuviin sun kaa :))))))?

        Kauanko Kaaosmissi kesti kypsytellä ja kuinkas lopulta kävikään?

        Mua vaan risoo kaikki kanat ja korppikotkat. Ei millää pahalla.


      • Kanahaukka
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mua vaan risoo kaikki kanat ja korppikotkat. Ei millää pahalla.

        Keskustelusaittia potentiaalisena lihatiskinä pitävät metsäurpot risoo? Sellaiset kuin sä itse.

        Hiukka raskaita noin jatkuvat vonkaamiset, mene senssisaiteille.


      • Kanahaukka kirjoitti:

        Keskustelusaittia potentiaalisena lihatiskinä pitävät metsäurpot risoo? Sellaiset kuin sä itse.

        Hiukka raskaita noin jatkuvat vonkaamiset, mene senssisaiteille.

        Hyökkäyspäässä vaaditaan tunnetta.


    • nähnyt ikisinkuilla. Jotta, siinä mielessä se on tietty sama asia onko varattu vai ikisinkku perse, ku murheita tulee varmasti jos sellaseen sekaantuu.

    • siinä on. Miehet kattelee perseitä ja naiset tunkee sen samaisen hanurinsa tiukkoihin housuihin just sen takia et sitä kateltais. Win win tilanne,kaikki voittaa.

      Sitäpaitsi eiköhän sinne perään katota sen takii et etupuoli on jo osoittaitunut päteväksi ja halutaan varmistaa onko koko paketti hallussa.

    • tilastonikkaroija

      naisilla ne tunnistaa vyötärön ja lantion suhteesta; 0,7. Eli vyötärön pitää olla hoikka, jotta se muodokas perse tulee esille. Eli esim. lantio:90cm, vyötärö:60cm. Lantio:100cm, vyötärö70cm. Ei se iso perse näytä miltään, jos vyötärö on saman paksuinen... Tää on ihan tieteellinen fakta. Suosituimmat naiset omaavat nää mittasuhteet ja ovat siis usein varattuja.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3682
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      100
      1462
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1348
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe