Ketä palstalaisista vihaat

Minä vihaan kaikkia täällä olevia. Tosin jotain symptiaa saavat minulta osakseen nimmarit rose18 ja gek-ko.


"Muut palakoot helvetin tulessa"


MarttyyriMallari-TTt

23

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiintymystä. Se on aikapitkälle tasapuolista kaikkia kohtaan.

    • Ylensä kirjoitat kuin olisit pöllähtävyt ulkoavaruudesta Volgasi kanssa. Ei siinä mitään, pidä linjasi ja tyylisi. Mutta on säälittävää lukea, kun yön pimeinä tunteina pehmenet mielistelmään joitakuita palstan naisia. Nyt sorrut siihen jo päiväsaikaankin. Mahtanevatko kuitenkaan haluta Volgan etupenkille? Ei sillä, ettäkö se minultä mitään pois olisi.

      • N ainen

        nuolija miehet ovat peräsuolesta, ne feikkaavat kaiken ;))


    • En vihaa ketään. En täällä, enkä muualla.

    • bebs

      Ei voi muuta sanoa kuin että aika tyhjää pitää elämän olla jos anonyymit kirjoittelijat herättää sussa noin mahdottoman voimakkaita tuntemuksia.

      Koetahan pärjäillä.

    • temeq

      että vihaat täällä vallalla olevaa intomielistä komppaamista, ja pidät kuitenkin vain ainoista kanssasi samaa mieltä olleista / jutuistasi huvittuneista.

      Burn baby burn. :)

    • sarvikuonokas

      Mäkin vihaan itseäni.

    • telen että

      sinä lupasit pysyä pois täältä.
      Etpä sitten kuitenkaan malttanut.
      Arvelin jo silloin että et ole sanojesi mittainen mies.

      Tähän sopisi niin kivasti joku näppärä lainaus marjanpoimijoista ja miehistä.....

      • mies...

        korkeintaan erittäin akkamainen sellainen


    • kunnon mies

      virtuaalihahmoja voi edes vihata? Taitaa vihan takana olla jotain muuta joka on helppo projisoida tämän palstan keskustelijoihin

    • Aurinko79-

      En vihaa ketään, ei riitä energia moiseen touhuun. Mä käytän mieluummin energiani johonkin hyödyllisempään, kuten vaikka sukkalaatikkoni järjestelyyn.

      • asiani ketä vihaan. Vihani kumpuaa näistä teidän
        äärimmäisen teeskentelevistä ja mielistelevistä
        teksteistänne. Te olette muka hauskoja...ETTE OLE!!!


        "Aion hakata teidät"


        MarttyyriMallari-TTt


      • asian ytimeen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        asiani ketä vihaan. Vihani kumpuaa näistä teidän
        äärimmäisen teeskentelevistä ja mielistelevistä
        teksteistänne. Te olette muka hauskoja...ETTE OLE!!!


        "Aion hakata teidät"


        MarttyyriMallari-TTt

        väsyttää mukavaa näyttelevät ihmiset, patska..


      • ole tyhmempää
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        asiani ketä vihaan. Vihani kumpuaa näistä teidän
        äärimmäisen teeskentelevistä ja mielistelevistä
        teksteistänne. Te olette muka hauskoja...ETTE OLE!!!


        "Aion hakata teidät"


        MarttyyriMallari-TTt

        kuin idiootti, joka uhkaa nettikeskustelussa hakata jonkun.

        Hakkaa handuus.


      • Aurinko79-
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        asiani ketä vihaan. Vihani kumpuaa näistä teidän
        äärimmäisen teeskentelevistä ja mielistelevistä
        teksteistänne. Te olette muka hauskoja...ETTE OLE!!!


        "Aion hakata teidät"


        MarttyyriMallari-TTt

        Sun asiasihan se on mihin energiasi kulutat, siinä oot kyllä täysin oikeassa. Onnea vaan vihan tielle, sitä taidat tarvita :)

        Heh, ekaa kertaa joku uhkaa hakata mut ja senkin koin netissä. On tää hysteerisen koominen paikka joskus.


    • Papeete1

      Vihaa ketään mutta inhoan sydämeni pohjasta muutamia. Sä et muuten kuulu siihen sakkiin vaikka vitun ärsyttävä oletkin :)

      • sinähän muistat kuinka mukava olin sinua kohtaan.


        "It takes two to make one"


        MarttyyriMallari-TTt


    • la.ra

      mutta sä oot lähimpänä.

    • Panomies nro1

      Nauran sinulle ja muille nimimerkeillesi.

      "Whatcha got in ya pants, white boy?"


      Panomies nro1

    • cat.mint

      aika vahva sana. Tunnen suurta kostonhimoa sellaisia kohtaan, jotka ovat kirjoittaneet minulle ilkeästi tai tehneet minusta loukkaavia aloituksia. He ovat olleet suurimmaksi osaksi puskissa. Yksi paha kirjoittaja on tosin usein kirjoittava, muttei rekkautunut. Ja se on aivan hirvieä.

    • vihaa ketään

      mutta kaikki jotka kirjoittavat ajatuksensa epäselvästi tai vaikuttavat kirjoituksissaan muuten idiooteilta, ärsyttävät.

      Se kun kertoo siitä että ei liiemmin lue. Enkä juuri arvosta ihmisiä jotka eivät lue muuta kuin nettikirjoituksia tai TV:n tekstityksiä.

    • ex-Wastaaja

      ..mutta kieltämättä ehkä vähän halveksunkin tämäntyylisiä (anteeksi nyt vain brutaali ilmaus) kommentaattoreita:

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000032093683

      En usko, että tuonkaltaisilla kirjoittajilla on mitään muuta tarkoitusta, kuin mustamaalata ( ja suoranaisesti häiriköidä) keskustelijoita...Jos tuonlaiselta pyydät linkkiä tai lisäselvitystä, niin ohoh!: sitähän ei tietenkään löydy. Mä en ole nimimerkki Papeeten kanssa jutellut eilen (enkä muuten tänäänkään) yhtään mitään. En käytä nykyisin mitään muuta, kuin tätä nimimerkkiä. Jos hänellä itsellään olisi joku pysyväisluontoinen ongelma mun kanssani, hän voisi varmasti itse tulla juttelemaan mulle. Ei tuonlaisia kommentaattoreita tarvita.

      Just tossa linkissä olevalla tyylillä kirjoittavien takia (kun puoli vuotta kirjoitin täällä ns. puskakirjoittajana) kaikki höynäytettävät nimittäin hyökkäili vihamielisten asenteidensa kanssa mun kimpussani täysin ilman syytäkään...

      Hei ihmiset jotain selkärankaa ja rotia! Jos jollakulla on jotain asioita selvitettävänä, voi ihan itse (aikuisen ihmisen lailla) tulla selvittämään asioita mun kanssani.:) Tollanen epäsuora ja sori nyt vaan v*ttumainen vihjailu on kuitenkin keskustelupalstalla täysin asiatonta ja epäreilua...Sitä linkkiähän puheista ei nimittäin taas kuulunut.;)

      • ex-Wastaaja

        "Just tossa linkissä olevalla tyylillä kirjoittavien takia (kun puoli vuotta kirjoitin täällä ns. puskakirjoittajana) kaikki höynäytettävät nimittäin hyökkäili vihamielisten asenteidensa kanssa mun kimpussani täysin ilman syytäkään..."

        ..kuuluisa statementti, minkä vuoksi musta on monet saaneet täällä usein mojovat naurut (hyvä heille ja suon siis vielä kertaalleen näille tämän Suuren Ilon...): puskana kirjoittaneen mun kimpussa hyökkäilyhän oli mahdollista siten, että osa tunnisti kuin tunnistikin mut välillä kirjoitustyylistä ja nää herjaajat hoki tota "Wastaajaa" joka vtun herjausviestissään. Yks tavan 'palsta-addikti' ts. oikeammin palstalle pitkään kirjoittanut henkilö kun olen.:)

        Että silleen. On tämä virtuaalimaailma mielenkiintoista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe