ja "ivallistya ja vahingoniloista"
kau-hee-ta!
Sitten kävin kattomassa suomalsiet ehdokkaat unelmien poikamieheen ja ....
miten ne amerikkalaistytöt on niin sieviä ja osaavat meikata ja pukea ja kaikkea....
siis oon kauhee ihminen...testi oli oikeessa!
Kau-hee-ta! ;D
Kau-hee-ta! Kävin tekemässä hesarin
79
1612
Vastaukset
jos et laita linkkiä sinne :)
- Anskuliini
menee näin:
"Minulla on 95-prosenttinen huumorintaju. Huumorintajuni on ivallista ja vahingoniloista. Pidän älyllisestä ja haastavasta huumorista."
:(Minulla oli melkein sama mutta ne loppukommentit oli jotain hassuttelujuttuja. Itse olin kyllä aika yllättynyt siitä ivallisesta ja vahingonilosta. Ei ollut kiva testi kun noin ikävä tulos meille. Heh
- Sinimarjanen
tulos 87,6%, erittäin huumorintajuinen.
Jäinkin miettimään, mikä meni pieleen,
kun ei täyttä tulosta tullut.:)))- Wenla-G
minä olen kuulema vain 43 %:nen huumorintajultani.
Ehkäpä minun osaltani tulos onkin suuntaa-antava. Jospa minulla on omituinen huumorintaju, ja pieni.
Testin vika tietenkin, ei mitannut minun omaa huumoriani. ;)) - Sinimarjanen
Wenla-G kirjoitti:
Ehkäpä minun osaltani tulos onkin suuntaa-antava. Jospa minulla on omituinen huumorintaju, ja pieni.
Testin vika tietenkin, ei mitannut minun omaa huumoriani. ;))ollut jotain "häiriötä" kansainvälisissä
yhteyksissä. Olisiko osa huumorista jäänyt
Norjan tuntureille?:))
Syksyllä yhdessä testissä minulla oli
naisellisuus 63% ja miestä 37%.
Kai se on uskottava..., vaikka en uskokkaan.:)) - Wenla-G
Sinimarjanen kirjoitti:
ollut jotain "häiriötä" kansainvälisissä
Kai se on uskottava..., vaikka en uskokkaan.:))jonkinlaisen testin, jossa minutkin katsottiin osittain mieheksi. Vaan niin kai lienemmekin.
Huumorinkukkakin kukkii parhaiten, kun on sopivanlajisia kukkia ympärillä. :)) - Sinimarjanen
Wenla-G kirjoitti:
jonkinlaisen testin, jossa minutkin katsottiin osittain mieheksi. Vaan niin kai lienemmekin.
Huumorinkukkakin kukkii parhaiten, kun on sopivanlajisia kukkia ympärillä. :))Niin kauan on hyvin, kun itse ottaa
huumorilla nämä ja monet muut asiat.:)
Monta kertaa työkiireetkin menisi helpommin,
jos olisi huumoria mukana päivässä, mutta
monesti on kuitenkin niin, että on mieluummin
itsekkin hiljaa, jos huomaa että toisella on
pinna tiukalla. - Wenla-G
Sinimarjanen kirjoitti:
Niin kauan on hyvin, kun itse ottaa
huumorilla nämä ja monet muut asiat.:)
Monta kertaa työkiireetkin menisi helpommin,
jos olisi huumoria mukana päivässä, mutta
monesti on kuitenkin niin, että on mieluummin
itsekkin hiljaa, jos huomaa että toisella on
pinna tiukalla.kun lähimmät työkaverit ovat samalla huumoritaajuudella. Ei turhaa loukata, eikä loukkaannuta. Nauru ja ilo lyhentävät työaikaa puolella.
Kyllä on silti tunnustettava, ettei kaikkien "vitseille" osaa nauraa, ei edes hymyillä. Siis sellaisille, tietynlaisille. - jartsev
Wenla-G kirjoitti:
Testin vika tietenkin, ei mitannut minun omaa huumoriani. ;))Minäkin sitä kokeilin. Varmaan tulisi suuriakin muutoksia prosenttiin jos tekee sen uudelleen ja muuttaa jotain pientä josta voi olla montaakin mieltä.
Minulle tuli teksti, että" Huumorintajusi on kilttiä ja leppoisaa, ehkä naiviakin. pidät pelleilystä ja älyvapaasta huumorista. Ha-haa silleen! - Sinimarjanen
Wenla-G kirjoitti:
kun lähimmät työkaverit ovat samalla huumoritaajuudella. Ei turhaa loukata, eikä loukkaannuta. Nauru ja ilo lyhentävät työaikaa puolella.
Kyllä on silti tunnustettava, ettei kaikkien "vitseille" osaa nauraa, ei edes hymyillä. Siis sellaisille, tietynlaisille.sen ajattelen ja aikasemmin olikin näin,
joskus parikymmentävuotta sitten,
mutta nykyisin on mennyt niin kireäksi...
jotenkin.
Mietin tuossa vielä sitä nais/mies testiä.
Tulinkin siihen tulokseen, että meiltä puuttuu
se kanamaisuus.:))) Siinä se selitys. - täti puskasta
jartsev kirjoitti:
Minäkin sitä kokeilin. Varmaan tulisi suuriakin muutoksia prosenttiin jos tekee sen uudelleen ja muuttaa jotain pientä josta voi olla montaakin mieltä.
Minulle tuli teksti, että" Huumorintajusi on kilttiä ja leppoisaa, ehkä naiviakin. pidät pelleilystä ja älyvapaasta huumorista. Ha-haa silleen!tuli mullekkin.
- jartsev
täti puskasta kirjoitti:
tuli mullekkin.
paikkansapitävää ja kivaakin tuo eräänlainen pehmeys ja lapsenomaisuuskin ;)
- Wenla-G
jartsev kirjoitti:
Minäkin sitä kokeilin. Varmaan tulisi suuriakin muutoksia prosenttiin jos tekee sen uudelleen ja muuttaa jotain pientä josta voi olla montaakin mieltä.
Minulle tuli teksti, että" Huumorintajusi on kilttiä ja leppoisaa, ehkä naiviakin. pidät pelleilystä ja älyvapaasta huumorista. Ha-haa silleen!tuli tuo pelleily ja älyvapaa huumori. :))
Olenpa silti sitä mieltä, että kunkin huumorin kukkii heijastaen vastapuolen kukintoa.
Testithän ovat suureksi osaksi leikkiä. :) - jartsev
Wenla-G kirjoitti:
tuli tuo pelleily ja älyvapaa huumori. :))
Olenpa silti sitä mieltä, että kunkin huumorin kukkii heijastaen vastapuolen kukintoa.
Testithän ovat suureksi osaksi leikkiä. :)mutta huumorilla kivoja kokeilla aivan älyvapaasti;)
Mä laitoin tuo Mr. Bean:n olisiko siitä, tai mitä niitä olikaan. - Wenla-G
jartsev kirjoitti:
mutta huumorilla kivoja kokeilla aivan älyvapaasti;)
Mä laitoin tuo Mr. Bean:n olisiko siitä, tai mitä niitä olikaan.minäkin.
Minusta älyvapaus vaatii tiettya rohkeutta, uskallusta laittaa itsensä likoon. Saati, kun työ kuitenkin vaatii usein olemaan totinen torvensoittaja, on kiva olla välillä muunkinlainen.
Nyt täytyy laittaa itsensä petiin, niin lyhyt oli viime yö.
Hyvät Yöt teille muille, Sinulle, Sinimarjaselle ja kumppaneille!☺ - jartsev
Wenla-G kirjoitti:
minäkin.
Minusta älyvapaus vaatii tiettya rohkeutta, uskallusta laittaa itsensä likoon. Saati, kun työ kuitenkin vaatii usein olemaan totinen torvensoittaja, on kiva olla välillä muunkinlainen.
Hyvät Yöt teille muille, Sinulle, Sinimarjaselle ja kumppaneille!☺Kauniita Tanka unia!
- Sinimarjanen
Wenla-G kirjoitti:
minäkin.
Hyvät Yöt teille muille, Sinulle, Sinimarjaselle ja kumppaneille!☺ja Kauniita Unia Sinullekkin!
Kiitos kirjoittelusta, oli mukava kirjoitella:) - jartsev
Wenla-G kirjoitti:
minäkin.
Hyvät Yöt teille muille, Sinulle, Sinimarjaselle ja kumppaneille!☺Huumoria vain tarkoitin, älynlevolla ja ajatuksella ;) Tulee ajatuksiin joskus kun uni ei meinaa tulla, että kun ei olisi ajatuksia jotka askarruttaa, nukkuisi kuin lapsi. Luottavaisena että kaikki on jatkuvasti hyvin kun vain tuo vanhempi on lähellä. Vaikka useimmiten minä nukun hyvin, niin joskus sattuu että ei tulekaan uni heti.
- jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
sen ajattelen ja aikasemmin olikin näin,
joskus parikymmentävuotta sitten,
mutta nykyisin on mennyt niin kireäksi...
jotenkin.
Mietin tuossa vielä sitä nais/mies testiä.
Tulinkin siihen tulokseen, että meiltä puuttuu
se kanamaisuus.:))) Siinä se selitys.Minä tiedän ja mitä en tiedä niin arvaan. Te olette juuri sopivasti molempia ja sopivasti enemmän sitä toista ;) Meissä kaikissa on piirteitä molemmista sukupuolista ja vain se pieni ero. Onneksi on se ero.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Minä tiedän ja mitä en tiedä niin arvaan. Te olette juuri sopivasti molempia ja sopivasti enemmän sitä toista ;) Meissä kaikissa on piirteitä molemmista sukupuolista ja vain se pieni ero. Onneksi on se ero.
ihan hyvä, ettei kaikki olla samanlaisia.
Jokainen on oma persoonansa. Onneksi näin.
Takkuilee taas nämä systeemit. Millään ei meinaa
avautua nämä viestit, eikä sisään kirjautuminenkaan meinannut onnistua.:) - Wenla-G
jartsev kirjoitti:
Huumoria vain tarkoitin, älynlevolla ja ajatuksella ;) Tulee ajatuksiin joskus kun uni ei meinaa tulla, että kun ei olisi ajatuksia jotka askarruttaa, nukkuisi kuin lapsi. Luottavaisena että kaikki on jatkuvasti hyvin kun vain tuo vanhempi on lähellä. Vaikka useimmiten minä nukun hyvin, niin joskus sattuu että ei tulekaan uni heti.
me kerran Sinimarjasen kanssa mietittiin. Olisipa ihmisellä kytkin, jolla illalla saisi kaikki mietittävät ajatukset pois mielestä. Silloin olisi helppoa vaipua uneen.
Itsellä on omana keinona mietiskellä tiettyjä mukavia ajatuksia, niin pianpa unijukka saapuukin. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
ihan hyvä, ettei kaikki olla samanlaisia.
Jokainen on oma persoonansa. Onneksi näin.
Takkuilee taas nämä systeemit. Millään ei meinaa
avautua nämä viestit, eikä sisään kirjautuminenkaan meinannut onnistua.:)Joskus ei onnistu sitten millään oikein mikään. Varmaan täällä on jokin kapasiteetti ongelma kun kirjoittajia on enemmän niin saitti tukehtuu eikä mikään tahdo toimia.
Tänne satoi lunta ainakin viisi senttiä. Nyt näyttää ulkona jo aivan kivalta vaikka ei sitä kuitenkaan koin paljon kaikeksikaan ole. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Joskus ei onnistu sitten millään oikein mikään. Varmaan täällä on jokin kapasiteetti ongelma kun kirjoittajia on enemmän niin saitti tukehtuu eikä mikään tahdo toimia.
Tänne satoi lunta ainakin viisi senttiä. Nyt näyttää ulkona jo aivan kivalta vaikka ei sitä kuitenkaan koin paljon kaikeksikaan ole.sitä minäkin. Käyttäjiä enemmän kuin "laki sallii".
Täälläkin viime yönä tuli hieman lunta, siksi vain, että
maassa oli vähän valkosta.
Pysyisi vain sekin vähänen, olisi valosampaa.
Puolitoista astetta pakkasta. Eipä ole hiihtämään
päässyt vielä tälle talvelle.
Tänään justiinsa muistelimme töissä noita
lapsuusvuosien talvia.
Paljon lunta ja kunnon pakkaset.
En niitä kovia pakkasia halua, mutta lunta saisi kyllä vähän olla.
Jospa Vappuna sitten.:)) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
sitä minäkin. Käyttäjiä enemmän kuin "laki sallii".
Täälläkin viime yönä tuli hieman lunta, siksi vain, että
maassa oli vähän valkosta.
Pysyisi vain sekin vähänen, olisi valosampaa.
Puolitoista astetta pakkasta. Eipä ole hiihtämään
päässyt vielä tälle talvelle.
Tänään justiinsa muistelimme töissä noita
lapsuusvuosien talvia.
Paljon lunta ja kunnon pakkaset.
En niitä kovia pakkasia halua, mutta lunta saisi kyllä vähän olla.
Jospa Vappuna sitten.:))Mä rakentelin aina lumilinnoja ja tunneleita vaikka kuinka paljon. Hauskaa oli iltasella sitten leikkii piilosilla niissä.
En ole hiihtänyt minäkään. Eivät ole saaneet latuja ajettua. Jäällä voisi mutta on niin vaaralista siellä. Juuri oli lehdessä että jo 12-hukkunutta Tammikuussa. Tuossa parinkymmenen kilometrin päässä eräs mies ajoi potkurilla sulaan veteen, vaimo kiskoi kuiville jollakin välineellä. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Mä rakentelin aina lumilinnoja ja tunneleita vaikka kuinka paljon. Hauskaa oli iltasella sitten leikkii piilosilla niissä.
En ole hiihtänyt minäkään. Eivät ole saaneet latuja ajettua. Jäällä voisi mutta on niin vaaralista siellä. Juuri oli lehdessä että jo 12-hukkunutta Tammikuussa. Tuossa parinkymmenen kilometrin päässä eräs mies ajoi potkurilla sulaan veteen, vaimo kiskoi kuiville jollakin välineellä.kun aina vain ulkona oltiin mekin.
Niitä lumilinnoja, lumiukkoja. Paperisäkeillä
mäen laskua ja ne hiihti jolla sattui sukset
olemaan.
Jäille tosiaankin ei taida asiaa olla.
Kun sanovat ettei kaikkialla ole vedet
jäätyneet vielä.?? Jotenkin ihmetyttää,
että toiset vaan uhkarohkeasti menee sinne jäälle...
Tietämättömyyttäkö sitten lie? Tuntuisi että
sitä suuremmalla syyllä olisi varovaisempi. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
kun aina vain ulkona oltiin mekin.
olemaan.
sitä suuremmalla syyllä olisi varovaisempi.sen jälkeen kun kirjoitin, että sinä kerrot että olet jo vienyt katiskan matikan kutupaikoille, ja laittanut hauille iskukoikkuja sekä käynyt pilkillä, ehkä retkiluistellut. No höpö-höpö hauskuutin vain itseäni, arvasin mä että et ole jäälle mennyt.
Vai oletko? - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
kun aina vain ulkona oltiin mekin.
olemaan.
sitä suuremmalla syyllä olisi varovaisempi.nukkumaan taas. Hitaasti toimivat nämä sivut nyt :) Hyvää yötä! Kauniita Unia sunulle!
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
sen jälkeen kun kirjoitin, että sinä kerrot että olet jo vienyt katiskan matikan kutupaikoille, ja laittanut hauille iskukoikkuja sekä käynyt pilkillä, ehkä retkiluistellut. No höpö-höpö hauskuutin vain itseäni, arvasin mä että et ole jäälle mennyt.
Vai oletko?harrastukset on jääneet tekemättä.
Matikoitten aikahan, ainakin mökillä on
yleensä tammikuu. En tiedä miten se muualla
on. Iskukoukuilla tuollakin niitä haukia on
saanut. Joskus niillä tulee hyvinkin.
Pilkillä en ole käynyt nyt missään. Enkä nyt
muutamaan vuoteen ensinkään.
Tykkään kyllä, kivaa ulkoiluahan se on.
Luistella en osaa. Vanhana ei ole tullut
opeteltua. Penskana luistimia ei ollut
meillä, vaikka jäätä kyllä olisikin ollut. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
nukkumaan taas. Hitaasti toimivat nämä sivut nyt :) Hyvää yötä! Kauniita Unia sunulle!
Kauniita Unia myös Sinulle!!:)
- jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
harrastukset on jääneet tekemättä.
Matikoitten aikahan, ainakin mökillä on
yleensä tammikuu. En tiedä miten se muualla
on. Iskukoukuilla tuollakin niitä haukia on
saanut. Joskus niillä tulee hyvinkin.
Pilkillä en ole käynyt nyt missään. Enkä nyt
muutamaan vuoteen ensinkään.
Tykkään kyllä, kivaa ulkoiluahan se on.
Luistella en osaa. Vanhana ei ole tullut
opeteltua. Penskana luistimia ei ollut
meillä, vaikka jäätä kyllä olisikin ollut.Tosiaan tuon kalastuksen kanssa. Tammi - Helmikuussa matikkaa saa jos pyytää ja saa;) iskukoukkija olen joskus kevät jäiltä ja pilkillä joskus. Luistimia ei minullakaan ole ollut koskaan, siksi se on jäänyt.
Kivaa oli jutella, kivaa sinulle:) Pitää untenmaille. Hyvää yöt! - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Tosiaan tuon kalastuksen kanssa. Tammi - Helmikuussa matikkaa saa jos pyytää ja saa;) iskukoukkija olen joskus kevät jäiltä ja pilkillä joskus. Luistimia ei minullakaan ole ollut koskaan, siksi se on jäänyt.
Kivaa oli jutella, kivaa sinulle:) Pitää untenmaille. Hyvää yöt!aikoinaan, tuntui että sitä kalaa ja kalastusta oli koko ajan.
Matikan pyyntiäkin se tammi-helmikuu, mutta nykyvuosina se on ollut
tammikuussa, kun mökillä on käyty matikoiden pyynnissä.
Nyt on jäänyt, kun ei noista lumistakaan
ole suurempaa huolta ollut.
Nukkumaan täytyy lähteä tästä ja lakata
taas höpöttämästä.
Öitä!! - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
aikoinaan, tuntui että sitä kalaa ja kalastusta oli koko ajan.
Matikan pyyntiäkin se tammi-helmikuu, mutta nykyvuosina se on ollut
tammikuussa, kun mökillä on käyty matikoiden pyynnissä.
Nyt on jäänyt, kun ei noista lumistakaan
ole suurempaa huolta ollut.
Nukkumaan täytyy lähteä tästä ja lakata
taas höpöttämästä.
Öitä!!..höpötä, kivoja juttuja. Minä tosiaan aioin kiusotella sua kalajutuilla, mutta eipä onnistunut. Sä olet kalastellut aivan yhtä paljon kun minäkin.
Nyt ei ole tullut moneen vuoteen talvikalaverkoja pidettyä, ei ole ollut kaveria siihen touhuun. Kivaa se olisi, vähän sitoo kun ainakin kerran viikossa, tai kahdesti käytävä kokemassa.
No olen mä niitä verkkoja pitänyt aikaisemmin, kivoja muistoja sieltä on. Joskus joku kaveri antaa kalan nykyisin. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Tosiaan tuon kalastuksen kanssa. Tammi - Helmikuussa matikkaa saa jos pyytää ja saa;) iskukoukkija olen joskus kevät jäiltä ja pilkillä joskus. Luistimia ei minullakaan ole ollut koskaan, siksi se on jäänyt.
Kivaa oli jutella, kivaa sinulle:) Pitää untenmaille. Hyvää yöt!ihmeissäni jo hetken, että kirjoitanko sukulaiseni
kanssa, kun osasit tuosta kalastuksesta kysellä.:)
Ihan niin aidon tuntuinen juttu.
Muistin kyllä sitten, että kirjoittelin niitä
juttuja silloin keväällä, kalastuksesta sun
muusta.:)) Tuttuu hommoo.
Jatkoin tähän, kun tuohon oikeaan kohtaan ei
voinut. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
ihmeissäni jo hetken, että kirjoitanko sukulaiseni
kanssa, kun osasit tuosta kalastuksesta kysellä.:)
Ihan niin aidon tuntuinen juttu.
Muistin kyllä sitten, että kirjoittelin niitä
juttuja silloin keväällä, kalastuksesta sun
muusta.:)) Tuttuu hommoo.
Jatkoin tähän, kun tuohon oikeaan kohtaan ei
voinut.Aivan piloillani kirjoitin, mut pielleenmäni ;) Tosiasiassa tosi kiva että sinulla kalastuksesta kokemuksia.
Minulla tulee lähinnä kesällä uisteltua soutuveneellä. Sillä soutelen pitkin järvenrantoja ja selkä luotoja. Usein onnistunkin saamaan jotain. Siihen on lähinnä jäänyt oma kalastus.
Joskus kevät hangilla innostun hiihtämällä menemään jonnekin metsälammille pilkkimään. Silloin käyn kun aurinko paistaa jo keväisesti. Teen yleensä metsän reunaan nuotin ja paistelen jonkun grillimakkaran ja sellaista kivaa. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Mä rakentelin aina lumilinnoja ja tunneleita vaikka kuinka paljon. Hauskaa oli iltasella sitten leikkii piilosilla niissä.
En ole hiihtänyt minäkään. Eivät ole saaneet latuja ajettua. Jäällä voisi mutta on niin vaaralista siellä. Juuri oli lehdessä että jo 12-hukkunutta Tammikuussa. Tuossa parinkymmenen kilometrin päässä eräs mies ajoi potkurilla sulaan veteen, vaimo kiskoi kuiville jollakin välineellä.on niin tutun kuulosta tuo juttu.
Uistelua, onkimista sun muuta, talvella
pilkillä, ulkoilun takia lähinnä, mikäs
mukavampaa kun nuotiolla paistettu makkara
ja keitetty nokipannukahvi, auringonpaiste ja hyvä sää. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
on niin tutun kuulosta tuo juttu.
Uistelua, onkimista sun muuta, talvella
pilkillä, ulkoilun takia lähinnä, mikäs
mukavampaa kun nuotiolla paistettu makkara
ja keitetty nokipannukahvi, auringonpaiste ja hyvä sää.Varmaankin arvaan. Teekö ehkä itse. Mateita et kyllä rohkene perata ;)
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Varmaankin arvaan. Teekö ehkä itse. Mateita et kyllä rohkene perata ;)
nykyisin pidän. Lapsena söin niin paljon kalaa,
että tuli korvistakin ulos. Nykyisin tosi paljon
tykkään syödä.
Yhden ainoan kerran olen mateen perannut,
mutta en sen jälkeen. Se piti silloin nylkeä,
ja kävi tosi kätsästi. Kala oli suusta kiinni vesihanassa.
Tykkään syödä sitä kyllä ja siitä tulee tosi
hyvää myös hunaja uunikalana. Madekeitosta
puhumattakaan...
Mikäs onkaan parempaa kuin sisävesien ahvenet,
vaikka paistettuna, mutta voin kanssa.
Vaikka ei voita muulloin, niin kalaa paistaessa
kyllä. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
nykyisin pidän. Lapsena söin niin paljon kalaa,
että tuli korvistakin ulos. Nykyisin tosi paljon
tykkään syödä.
Yhden ainoan kerran olen mateen perannut,
mutta en sen jälkeen. Se piti silloin nylkeä,
ja kävi tosi kätsästi. Kala oli suusta kiinni vesihanassa.
Tykkään syödä sitä kyllä ja siitä tulee tosi
hyvää myös hunaja uunikalana. Madekeitosta
puhumattakaan...
Mikäs onkaan parempaa kuin sisävesien ahvenet,
vaikka paistettuna, mutta voin kanssa.
Vaikka ei voita muulloin, niin kalaa paistaessa
kyllä.vesihana matkaan;) Ei tosiaan. Hyvin se onnistuu sinulta, arvaan. Minä kyllä perkaan kaikkia kaloja. Ne ovat hyviä ruokia,"matikkasoppa", mutta se hunajauunikala? sitä mä en ole kyllä varmaankaan..? Eri tavoilla laitettuja uunikaloja moniakin, mutta tuota en. Varmaan hyvää.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
vesihana matkaan;) Ei tosiaan. Hyvin se onnistuu sinulta, arvaan. Minä kyllä perkaan kaikkia kaloja. Ne ovat hyviä ruokia,"matikkasoppa", mutta se hunajauunikala? sitä mä en ole kyllä varmaankaan..? Eri tavoilla laitettuja uunikaloja moniakin, mutta tuota en. Varmaan hyvää.
hana, vaan pysyi jopa paikoillaan.
Olin aikoinaan, kauan, kauan sitten yhdellä
kurssilla, jossa neuvottiin se näin tekemään.
Hunajakala tulee paras hauesta tai lohesta,
mutta yhden kerran olen sen tehnyt mateesta
ja hyvää oli. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
hana, vaan pysyi jopa paikoillaan.
Olin aikoinaan, kauan, kauan sitten yhdellä
kurssilla, jossa neuvottiin se näin tekemään.
Hunajakala tulee paras hauesta tai lohesta,
mutta yhden kerran olen sen tehnyt mateesta
ja hyvää oli.marjareissuilla hyvin pysynyt suunnassa, olet löytänyt helposti takaisin. Kävin lukemassa tuolla tuon sun sisaresi sattumuksen. Aikamoinen retki heillä.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
vesihana matkaan;) Ei tosiaan. Hyvin se onnistuu sinulta, arvaan. Minä kyllä perkaan kaikkia kaloja. Ne ovat hyviä ruokia,"matikkasoppa", mutta se hunajauunikala? sitä mä en ole kyllä varmaankaan..? Eri tavoilla laitettuja uunikaloja moniakin, mutta tuota en. Varmaan hyvää.
Viime vuosina on ollut pakko seurailla ja
pitää mielessä liikkumisia. Toisaalta
samoissa paikoissa marjassa kulkenut,
maisemat ovat jo tuttujakin, vaikka kun
tiestä on pitkällä voi sattua periaatteessa
mitä vaan. Onneksi ei mitään eksymisiä,
vaikka tosi paljon korpia ja soita olen
ravannut vuosikymmenien aikana. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
Viime vuosina on ollut pakko seurailla ja
pitää mielessä liikkumisia. Toisaalta
samoissa paikoissa marjassa kulkenut,
maisemat ovat jo tuttujakin, vaikka kun
tiestä on pitkällä voi sattua periaatteessa
mitä vaan. Onneksi ei mitään eksymisiä,
vaikka tosi paljon korpia ja soita olen
ravannut vuosikymmenien aikana.Että noin olet selvinnyt. Ei se kivaa olekaan jos on eksyksissä, varsinkaan jos pidempään.
Pitää taas nukkumaan, väsyttäähän tuo jo!
Hyvää yötä! Kauniita unia!
Joka ilta kun lamppu sammuu,
Ja saapuu oikea yö,
Niin Nukku-Matti nousee,
Ja ovehen hiljaa lyö.
On sillä uniset tossut
Ja niillä se sipsuttaa,
Se hiipii ovesta sisään
Ja hyppää kaapin taa. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
nukkumaan taas. Hitaasti toimivat nämä sivut nyt :) Hyvää yötä! Kauniita Unia sunulle!
jo nakkasi unihiekan?? Toivottavasti minullekkin
kohta, että jaksaa aamulla nousta.:)
Hyvää Yötä ja Kauniita Unia!!! - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
jo nakkasi unihiekan?? Toivottavasti minullekkin
kohta, että jaksaa aamulla nousta.:)
Hyvää Yötä ja Kauniita Unia!!!Katsoin sun Galleriasivua ja huomasin sun vastauksen sieltä ja arvelin että ruuhka taas estää, mutta tänään vasta löysin oli niin kivasti. Aika erikoista että ei automaattisesti tuo siirry tuo ketju, mutta eipä tuo haittaakaan.
Kirjoitan sinulle tänne vaikka joku tuolla alkupäässä mellastava höyrypää ja jokapaikan kriitikko paheksuu nimitellen tätä jutustelua vaikka millä nimillä. Mutta mitäpä tämä hänelle kuuluu, sinulle mä kirjoitan ja jos on niin utelias pikkusielu että näitä tavallisia juttuja kehtaa vahtia niin siitä vain. Maailmaan mölyä mahtuu. En paljonkaan arvosta tuollaista.
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Katsoin sun Galleriasivua ja huomasin sun vastauksen sieltä ja arvelin että ruuhka taas estää, mutta tänään vasta löysin oli niin kivasti. Aika erikoista että ei automaattisesti tuo siirry tuo ketju, mutta eipä tuo haittaakaan.
Kirjoitan sinulle tänne vaikka joku tuolla alkupäässä mellastava höyrypää ja jokapaikan kriitikko paheksuu nimitellen tätä jutustelua vaikka millä nimillä. Mutta mitäpä tämä hänelle kuuluu, sinulle mä kirjoitan ja jos on niin utelias pikkusielu että näitä tavallisia juttuja kehtaa vahtia niin siitä vain. Maailmaan mölyä mahtuu. En paljonkaan arvosta tuollaista.
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii.varsinaiseen vastauskohtaan, niinpä jatkoin
siihen mihin sai vastattua.
Tuo juttu, jääköön omaan arvoonsa.
Höpöttää mitä sattuu...
Onhan näihin mahdollisuus osallistua kuka
haluaa osallistua.
Meikäläinen kirjoittaa mieluummin tälläisiä,
sanoisinko rentouttavia juttuja.
Enää illalla ei välitä niin totisia juttuja.
Päivän aikana on jo niitä ihan riittävästi.
Sinä olet hyvä kirjoittamaan ja sinulle osaan
jotenkin kirjoitella.:) - Wenla-G
jartsev kirjoitti:
Katsoin sun Galleriasivua ja huomasin sun vastauksen sieltä ja arvelin että ruuhka taas estää, mutta tänään vasta löysin oli niin kivasti. Aika erikoista että ei automaattisesti tuo siirry tuo ketju, mutta eipä tuo haittaakaan.
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii.tankakertauksesi on siirretty runous-palstalle?
Minä ainakin alan saada tarpeekseni tämän palstan nykyilmeestä. Varsinkin, kun on työtä tehtävä, että tämä edes avautuu. - jartsev
Wenla-G kirjoitti:
tankakertauksesi on siirretty runous-palstalle?
Minä ainakin alan saada tarpeekseni tämän palstan nykyilmeestä. Varsinkin, kun on työtä tehtävä, että tämä edes avautuu.Kävin lumi töissä ulkona ja juuri palasin. Näin kyllä. En minä tuota ymmärrä. Onko tämä vain joku huhaa juttujen kakkospalsta kun tänne ei tavallinen ihmisten kanssakäymiseen liittyvä juttu käy. Kummalista karsinointia ja koordinointia todella.
- jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
varsinaiseen vastauskohtaan, niinpä jatkoin
siihen mihin sai vastattua.
Tuo juttu, jääköön omaan arvoonsa.
Höpöttää mitä sattuu...
Onhan näihin mahdollisuus osallistua kuka
haluaa osallistua.
Meikäläinen kirjoittaa mieluummin tälläisiä,
sanoisinko rentouttavia juttuja.
Enää illalla ei välitä niin totisia juttuja.
Päivän aikana on jo niitä ihan riittävästi.
Sinä olet hyvä kirjoittamaan ja sinulle osaan
jotenkin kirjoitella.:)Arvasin nyt tänään. Kirjoitin tuon Tanka jutun muistutuksen tuonne etusivulle, näköjään aihe joka vaarantaa palstan "hyvän kirjoitustavan" aihe piirillään;) No leikkiä tämä, kirjoitin sinne uuden ja tuli kirjoitusvirheitä kuin Uuno Turhapurolle armeijassa, kun yritti kirjoittaa nopeammin.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii.että itse kävit poistamassa sen, kun tuo varsinainen
kilpailu näytti olevan paikallaan tuolla. Hyvä kuitenkin,
etteivät sitä..ja
sitten tuo yks vielä...tekee alotuksen siitä,
no joo...
Sarjassamme käsittämättömiä asioita nykyisin
tämän palstan kanssa. Tuota tankaruno juttua
on ihan mukava lueskella. Itse en vain saa
aikaseksi, en ole oikein ehtinyt miettiä. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
että itse kävit poistamassa sen, kun tuo varsinainen
kilpailu näytti olevan paikallaan tuolla. Hyvä kuitenkin,
etteivät sitä..ja
sitten tuo yks vielä...tekee alotuksen siitä,
no joo...
Sarjassamme käsittämättömiä asioita nykyisin
tämän palstan kanssa. Tuota tankaruno juttua
on ihan mukava lueskella. Itse en vain saa
aikaseksi, en ole oikein ehtinyt miettiä.Että ei ole aikaa silleen. Eikä se aina suju jotenkin, ei ole silleen fiilistä. Mutta sitten kun joskus onnistuu niin helposti tulee vaikka Tanka- runoja.
Satoi sakeasti lunta muutaman tunnin. Kävin juuri autolla tuossa viidentoista kilometrin päässä, ei voinut aja kuin kuutta-seitentäkymppiä koko matkan oli niin sakeana lunta ilmassa. Pari autoa siellä oli jo ojanpuolellakin. Kivaahan tuo on että talventuntua vihdoinkin tulee. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii.tänään tullut lunta, suorastaan karsee keli
iltapäivällä. Nyt sitten jo sataa ihan vettä.
Lunta varmaan oli jo viitisen senttiä.
Jostain ennusteesta kuulin, että keskisuomeen
lupaili kahtakymmentä senttiä lunta tälle
päivälle. Liekkö sitten satanut. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
tänään tullut lunta, suorastaan karsee keli
iltapäivällä. Nyt sitten jo sataa ihan vettä.
Lunta varmaan oli jo viitisen senttiä.
Jostain ennusteesta kuulin, että keskisuomeen
lupaili kahtakymmentä senttiä lunta tälle
päivälle. Liekkö sitten satanut.Satoi kyllä runsaasti ja sataa vieläkin vähän, näyttää laantuvan kyllä pikkuhiljaa. Tuulee kovasti kokoajan.
Sulattaakohan vesisade siellä lumen kokonaan. Oli aika erikoista katsella hiihtokilpailuja sieltä kun oli vain latu-urat lumitettu ja muualla oli aivan lumetonta. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii.televisiota kun katselin, niin näytti siltä,
että lunta olisi enempikin, mutta kun tässäkin,
pihamaat oli aivan sulana.
Viime viikolla oli kuva lehdessä, Espoossa
tälle vuodelle ensimmäiset Suppilovahverot jo.
On hieman muuttunut tuo ilmasto.
Kyllä se täältä sulaa tuo lumi, jos ei vaan
yhtään kylmene. Vettä sataa nyt ainakin
tosi kovasti. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
televisiota kun katselin, niin näytti siltä,
että lunta olisi enempikin, mutta kun tässäkin,
pihamaat oli aivan sulana.
Viime viikolla oli kuva lehdessä, Espoossa
tälle vuodelle ensimmäiset Suppilovahverot jo.
On hieman muuttunut tuo ilmasto.
Kyllä se täältä sulaa tuo lumi, jos ei vaan
yhtään kylmene. Vettä sataa nyt ainakin
tosi kovasti.Ei kuitenkaan vettä täällä, lumi hiutaleita hiljalleen. Pitää taas nukkumaan, että jaksaa huomenna töissä jotain tehdä. Kiitti jutuista!
Hyvää yötä! Kauniita unia! - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii.ja Kauniita Unia!
Kiitos keskusteluista.:) - jartsev
Wenla-G kirjoitti:
tankakertauksesi on siirretty runous-palstalle?
Minä ainakin alan saada tarpeekseni tämän palstan nykyilmeestä. Varsinkin, kun on työtä tehtävä, että tämä edes avautuu.Onhan tämä muuttunut tosi "tönköksi" Hauskuus on kadonnut jonnekin, teidän kanssa voi jutustella tavallisesti, sinun ja Sinimarjasen. Kauniita unia!
- jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
ja Kauniita Unia!
Kiitos keskusteluista.:)hyvä koulutodistus, upea suorastaan. Laulustakin kymppi, saatkin laulaa minulle jotain. Mitä haluaisit esittää tässä yksityistilaisuudessa ;)
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii.silloin. Pitäisi vain treenata ja käydä
vaikka kuorossa taas.
Lauluja olisi montakin, mutta ehkä valitsen
tämän.
Kaukainen ystävä, tää on lauluni sulle,
ne illan tuuli vie, joka koivuissa soi.... - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
silloin. Pitäisi vain treenata ja käydä
vaikka kuorossa taas.
Lauluja olisi montakin, mutta ehkä valitsen
tämän.
Kaukainen ystävä, tää on lauluni sulle,
ne illan tuuli vie, joka koivuissa soi....kiva ja kaunis laulu. Voin aivan kuvitella sun esittävän sitä. Esiinnyitkö sinä koulu aikana joissakin juhlissa mitä koululla oli.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii.joka juhlassa kouluaikaan. Viisivuotiaana
ensimmäisen kerran äitienpäivä juhlassa.
Olisi pitänyt vaan ottaa laulutunteja,
mutta ei ollut niitä mahdollisuuksia silloin.
Eikä noita musiikkiluokkia, niinkuin nykyään.
Taito ruostuu ajan myötä ja laulujen sanatkin
näkyy unohtuvan. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
joka juhlassa kouluaikaan. Viisivuotiaana
ensimmäisen kerran äitienpäivä juhlassa.
Olisi pitänyt vaan ottaa laulutunteja,
mutta ei ollut niitä mahdollisuuksia silloin.
Eikä noita musiikkiluokkia, niinkuin nykyään.
Taito ruostuu ajan myötä ja laulujen sanatkin
näkyy unohtuvan.Sinä oletkin ollut oikea nuori laulutaiteilija silloin. Hienoa! Varmaan sinä olit ylpeäkin siitä, etkä suotta ollutkaan. Minä en kouluaikaan yksin esiintynyt, vain joukon mukana. Mutta kivaahan sekin oli.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii.pidin laulamisesta, en niinkään esiintymisestä.
Jännitin aina etukäteen niin hirveesti,
mutta en silloin ehkä enää siinä esiintyessä.
Koska julkaiset kisatulokset? - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
pidin laulamisesta, en niinkään esiintymisestä.
Jännitin aina etukäteen niin hirveesti,
mutta en silloin ehkä enää siinä esiintyessä.
Koska julkaiset kisatulokset?Katsotaan huomenna, ehkä huomenillalla. On monta todella hyvää, pitää mun miettiä ja sulatella, jospa se siitä kirkastuisi.
Esiintyminen jännittää aina! Sinähän oli telkkarin jossakin ruokaohjelmassakin, muistelen. Oliko se kivaa, jännää varmaankin. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Kirjoitan jos joku haluaa keskustella ja jos ei niin:) Sinä olet kirjoitellut ja minä olen niistä pitänyt, kivaa sun kanssa on kirjoitella näistä ajatuksista ja elämänkokemuksista aina kun vain ehtii.paljon hyviä tankoja.
Kyllä minä jännäsin sinne menoa Aki Wahlmannin
oppiin. Se kuvaus tehtiin myös opetusfilmiksi
joihinkin oppilaitoksiin.
Täytyy nukkumaan tästä lähteä. Tosi tiukka
päivä tänään.
Kiitos jutteluista.
Hyvää Yötä ja Kauniita Unia!
Huomenna, eikö tänään jännitämme kisan
tuloksia. Mukava seurata aina tuota kisaa.:) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
paljon hyviä tankoja.
Kyllä minä jännäsin sinne menoa Aki Wahlmannin
oppiin. Se kuvaus tehtiin myös opetusfilmiksi
joihinkin oppilaitoksiin.
Täytyy nukkumaan tästä lähteä. Tosi tiukka
päivä tänään.
Kiitos jutteluista.
Hyvää Yötä ja Kauniita Unia!
Huomenna, eikö tänään jännitämme kisan
tuloksia. Mukava seurata aina tuota kisaa.:)Kiitti jutteluista. Kauniita unia! (Kiva sinä:)
- jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
ollut jotain "häiriötä" kansainvälisissä
Kai se on uskottava..., vaikka en uskokkaan.:))Oletko käynyt Norjan tuntureilla? Sinimarja?
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Oletko käynyt Norjan tuntureilla? Sinimarja?
käynyt. Suunnitelmia on joskus kyllä ollut,
ilman toteutuksia. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
käynyt. Suunnitelmia on joskus kyllä ollut,
ilman toteutuksia.Mitä sinulle kuulluu, mitä olet tänään puuhannut. Saanko kysyä? :)
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Mitä sinulle kuulluu, mitä olet tänään puuhannut. Saanko kysyä? :)
ole ehtinyt paljon kotona puuhailemaan.
Kävin nimi- ja syntymäpäivillä.
Siinäpä suurin ohjelma tälle päivälle.
Olisi ollut hieno ulkoilusää, aurinko paistoi
jonkin aikaa. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
ole ehtinyt paljon kotona puuhailemaan.
Kävin nimi- ja syntymäpäivillä.
Siinäpä suurin ohjelma tälle päivälle.
Olisi ollut hieno ulkoilusää, aurinko paistoi
jonkin aikaa.Joonatan nimipäiväsankari. Synttärit ja nimmarit ovat aina kivoja juhlia.
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Joonatan nimipäiväsankari. Synttärit ja nimmarit ovat aina kivoja juhlia.
Yhden pikkupojan nimipäivät olikin.
Syntymäpäivät ja varsinkin ne, kun pyöreitä
täyttää. Kiva niihin on vieraana osallistua. - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
Yhden pikkupojan nimipäivät olikin.
Syntymäpäivät ja varsinkin ne, kun pyöreitä
täyttää. Kiva niihin on vieraana osallistua.Minä kävin vähän kappoja kiertelemässä. Mun pitäisi vahtaa puhelin, tai ostaa aivan uusi. Eihän sitä kukaan tuota entistä ota vaihdossa. Katselin niitä, mutta en vielä ostanut. Pitää mielessään pyöritellä vähän aikaa ettei tule mitään heräte ostosta tehtyä. Käyn sitten vaikka ensiviikolla jos siihen päädyn.
Muuten tiellä oli aika liukkaan oloista vaikka ei satanut mitään. Jäistä jotenkin täällä. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Minä kävin vähän kappoja kiertelemässä. Mun pitäisi vahtaa puhelin, tai ostaa aivan uusi. Eihän sitä kukaan tuota entistä ota vaihdossa. Katselin niitä, mutta en vielä ostanut. Pitää mielessään pyöritellä vähän aikaa ettei tule mitään heräte ostosta tehtyä. Käyn sitten vaikka ensiviikolla jos siihen päädyn.
Muuten tiellä oli aika liukkaan oloista vaikka ei satanut mitään. Jäistä jotenkin täällä.aamusta ihan pääsiäisajan keli, mutta sitten
kauppareissun jälkeen alkoi aurinko paistamaan.
Oli hieno ilma lopun päivän. Lämpöasteita 3.
Siinäpä sitä miettimistä, että löytyy käyttötarkoituksen mukainen,
kun on merkkejä vaikka miten paljon.
Vaiko nokialainen? - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
aamusta ihan pääsiäisajan keli, mutta sitten
kauppareissun jälkeen alkoi aurinko paistamaan.
Oli hieno ilma lopun päivän. Lämpöasteita 3.
Siinäpä sitä miettimistä, että löytyy käyttötarkoituksen mukainen,
kun on merkkejä vaikka miten paljon.
Vaiko nokialainen?Olen vähän ajatellut sitä. Olin jo mielessäni varma että en hanki enää Bochumin jälkeen Nokialaista, mutta nyt kuitenkin tänään katselin vain niitä. Pitää nyt vielä pohtia, ehkäpä kuitenkin.
On tämä talvi vain aika olematonta entisajan talviin nähden. Ei kunnolla hiihtämään pääse, on niin vähän tuota lunta. On täällä aurauspenkkoja vähän viime viikkoisen sateen jäljiltä, mutta kuitenkin. Tammikuu kohta lopuillaan ja aivan leutoa. Kivoja ulkoilusäitä jalkaisin. - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Olen vähän ajatellut sitä. Olin jo mielessäni varma että en hanki enää Bochumin jälkeen Nokialaista, mutta nyt kuitenkin tänään katselin vain niitä. Pitää nyt vielä pohtia, ehkäpä kuitenkin.
On tämä talvi vain aika olematonta entisajan talviin nähden. Ei kunnolla hiihtämään pääse, on niin vähän tuota lunta. On täällä aurauspenkkoja vähän viime viikkoisen sateen jäljiltä, mutta kuitenkin. Tammikuu kohta lopuillaan ja aivan leutoa. Kivoja ulkoilusäitä jalkaisin.on ollut minun puhelimista paras, mitä on
käytössä ollut, toiminnoiltaan.
Meikäläinen kun ei tarvitse, kuin noita
perustoimintoja vain. Jotenkin käytössä
parempi kuitenkin ollut.
Kyllä nää talvet nykyisin on oudoksi mennyt,
kun kovimmat pakkaset pitäisi olla ja luntakin,
mutta...eipä ole.
Lenkkeilyn kannalta hyvä, mutta kuitenkin
sitä luntakin kaipaisi ja hiihtämistä.
Onhan tässä kyllä vielä näitä talvikuukausia,
mutta ei varmaan mitään pitkäaikaista talvea
pysty tulemaan, kun aurinko jo alkaa pian
lämmittämään. Viimeistään Vappuna sataa.:) - jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
on ollut minun puhelimista paras, mitä on
käytössä ollut, toiminnoiltaan.
Meikäläinen kun ei tarvitse, kuin noita
perustoimintoja vain. Jotenkin käytössä
parempi kuitenkin ollut.
Kyllä nää talvet nykyisin on oudoksi mennyt,
kun kovimmat pakkaset pitäisi olla ja luntakin,
mutta...eipä ole.
Lenkkeilyn kannalta hyvä, mutta kuitenkin
sitä luntakin kaipaisi ja hiihtämistä.
Onhan tässä kyllä vielä näitä talvikuukausia,
mutta ei varmaan mitään pitkäaikaista talvea
pysty tulemaan, kun aurinko jo alkaa pian
lämmittämään. Viimeistään Vappuna sataa.:)Nokian puhelin minullakin ja aivan hyvin sekin on toiminut. On vain nyt jo niin vanha että ei taida enää saada edes uutta akkua siihen. Kolmas akku siinä on lopuillaan.
Uni hiekkaa alkaa silmiin tulla. Kiitti jutuista. Kauniita unia sinulle! Hyvää yötä! - Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Nokian puhelin minullakin ja aivan hyvin sekin on toiminut. On vain nyt jo niin vanha että ei taida enää saada edes uutta akkua siihen. Kolmas akku siinä on lopuillaan.
Uni hiekkaa alkaa silmiin tulla. Kiitti jutuista. Kauniita unia sinulle! Hyvää yötä!jutteluista. Hyvää Yötä ja Kauniita Unia!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60824
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490