Laitan teille, pyynnön

frihet

Tuo vanha veli joka nukkuu kohta Isän kotiin tuolla kaukana varmaankin olisi kiitollinen, jos sinä uskova sisar tai veli jaksat muistaa häntä iltarukouksessasi kivut ovat, vaikka väsymys jo saakin valtaan.

Olen joskus Jumalan johdatuksessa ihmeellisesti hänet oppinut tuntemaan, kun sain Hengen johdatuksessa hänelle Kengeät viedä, se oli jo melkoinen ihme sinänsä.

Jumala vahvisti häntä kolmeksi päiväksi ja hän omaisuutensa testamenttasi Jumalan työhön.
Erään kerran hän olisi minullekin silloisen asuntonsa antanut, mut kiitos Jumalan tuosta uskollisesta veljestä, hänen vaimonsa on jo muutaman vuoden ajan ollut kotona, ikuisuuksien majoissa ja nyt näyttää siltä, etten minäkään enää jäähyväisiä jättämään, kasvoista kasvoihin, mutta jos uskon kilvoituksessa jaksan, niin toivomme täyttyy kerran perillä Isän kodissa.

Huomisesta emme vielä tiedä kukaan, mutta tänään saamme katseemme kiinnittä Häneen, uskon Alkajaan Jeesukseen Kristukseen ja huomata että olemme Hänälle rakkaita ja meidän ei edes tarvitse teititellä, kuten Daavidkin, vaikeuksien ja pimeyden keskellä mainitsi,näin
erikoisesti 4. jae, jossa kolmas persoona pronomiini muuttui sinutteluun.

"Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Kiitos hänen puolestaan, muistamisesta, soitan huomis aamuna hänelle, jos on vielä täällä maan alhoissa.

8

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpönassu

Muistetaan veljeä, joka on matkalla Herran kotiin, siellä kaikki hänen kyyneleensä pyyhitään.

Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      ... Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.
      [Matt 25:34-36,40]

Taivaan isän siunausta ja voimia teille molemmille.

• frihet

Minua itseäni murehduttaa, kun hän niin haluaisi minua vielä nähdä, enkä voi mielestäni suunnitelmiani muuttaa, eikä varani lentokoeisiin riitä, "vai olenkohan liian nuuka saita?).
        Aikaa ei enää ole paljoa, ei edes tuon kuorman viemiseen, joka pihassa odottaa ja liputkin on jo taskussa.

Kiitos sinulla eakas Jeesuksen oma, kun soitan, niin kerron terveisesi, totisesti siunatut sanat annoit.

• Höpönassu
        frihet kirjoitti:

Minua itseäni murehduttaa, kun hän niin haluaisi minua vielä nähdä, enkä voi mielestäni suunnitelmiani muuttaa, eikä varani lentokoeisiin riitä, "vai olenkohan liian nuuka saita?).
        Aikaa ei enää ole paljoa, ei edes tuon kuorman viemiseen, joka pihassa odottaa ja liputkin on jo taskussa.

Kiitos sinulla eakas Jeesuksen oma, kun soitan, niin kerron terveisesi, totisesti siunatut sanat annoit.

"Minua itseäni murehduttaa, kun hän niin haluaisi minua vielä nähdä, enkä voi mielestäni suunnitelmiani muuttaa."

Mutta Jumala voi jos se on hänen tahtonsa, Jumalalle ei mikään ole mahdotonta, siksi hän on kaikkivaltias.

"Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt" [Joh 3:8]

Muistetaan rukoilla asian puolesta.

• frihet
        Höpönassu kirjoitti:

"Minua itseäni murehduttaa, kun hän niin haluaisi minua vielä nähdä, enkä voi mielestäni suunnitelmiani muuttaa."

Mutta Jumala voi jos se on hänen tahtonsa, Jumalalle ei mikään ole mahdotonta, siksi hän on kaikkivaltias.

"Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt" [Joh 3:8]

Muistetaan rukoilla asian puolesta.

Lukivat omalla kielellä antamasi Matteuksen kohdat ja kiittivät.

Tänään oli tapahtunut niin paljon ihmeellistä, että lupasvat huomenissä lähettää tietoa, ja valtava kiitos mieli siellä vallitsi, en tiedä vielä yksityis kohtia.

Minun oma matkani on tarkoitus aloittaa Sunnuntaina ja siksi tässä kyselevällä mielellä olen Vapahtajani edessä, et voinko suunnitelmia muuttaa.

Nyt lähden levolle ja Jeesus kanssanne kiitos tästä päivästä, siis ensinnäkin Jeesukselle Kristukselle, joka meille elämän toi ja sitten kanssamatkaajillemme, hyvää yötä.

• Siinä ei ole itkemistä, että veli siirtyy ajasta ikuisuuteen. Ikävää siihen tietysti liittyy, mutta Herra sanoo:
      Ilm. 21:4
      "ja Hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

Mutta itkin kun luin tuota paimenpsalmia ja opetit minulle valtavan asian. En ole koskaan huomannut siinä olevaa salaisuutta, että Daavid todellakin puhuttelee ensin Herraa kolmannessa persoonassa joka onkin Kuninkaalle sopiva puhuttellutapa, mutta pimeässä laaksossa Daavid sanoo jotain hyvin henkilökohtaista: Sinä olet minun kanssani. Sinä, minun Herrani ja Jumalani.

Toivon, että luet veljellemme sanasta sanaan tämän raamatunpaikan: "Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa; ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt." Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet". Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

Lainaus oli Ilmestyskirjan 21 luvusta.

Jumalan armo ja uskon rohkeus olkoon veljemme kanssa. Herra ei hylkää. Vaikka minun ruumiini ja sieluni vaipuisi niin on Jumala minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti. Ja se kallio on Kristus Jeesus, joka teki kanssamme rauhan ristinsä veren kautta. Maailma muuttuu ja katoa, mutta tämä Kallio ei horju.

• Tri-Sykerö

Kirjoittaa saarnaaja...Erikoinen keskustelu, eli liittyykö tämän palstan ulkopuoliseen yhteydenpitoon, koska , palstalla ei useinkaan synny mitään"järkevää"keskustelua mistään asiasta, puhumattakaan, että hengellistä...

• Ilmestyskirjaa ei kuitenkaan kirjoittanut sama Johannes joka on kirjoittanut Johanneksen evankeliumin eikä Johanneksen kirjeet kirjoittanutkaan ole Apostoli Johannes.

Ilmestyskirja on kirjoitettu todennäköisesti yli sata vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen ja toisen vuosisadan puolenvälin jälkeen vaikuttanut kirkkoisä Irenauskin sanoo tavanneensa henkilöitä jotka on nähneet Ilmestyksen kirjoittajan.

Ilmestyskirjahan on pelkkä sekava ennustus joka ei toteutunut ja sen liittäminen Raamattuun koki suurta vastustusta ja kaikissa Raamatuissa ei olekaan ilmestyskirjaa.

• frihet

Nyt veljemme on paremmassa kunnossa ja kiittelee Herraa, odottaessaan, että vielä minut tapaa, tässä ajallisessa ajassa.

Siellä salissa on myös liki 80-vuotias sisar, jonka kanssa muutaman sanan vaihdoin ja nyt hänkin pyysi, että muistaisimme, kun sydän reistailee.

Eli onkohan Jeesus antanut vanhalle palvelijalleen "jatko-aikaa" ja tiedä vaikka minäkin hänet ensikuussa ehdin nähdä.

Kiitos sinulle Jukka, se on kumma, kun Jumalan Sana vahvistaa ja virvoittaa janoista sielua.

Kumpa tuo lähde avautuisi monille uskosta osattomille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      719
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      73
      618
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe