Ollaan seurusteltu avomieheni kanssa reilu vuoden ja suunniteltu kihloihin menoa. Asutaan jo yhdessä. Nyt ongelmana on että miehen ex on alkanut pitää taas yhteyttä ja sinkkuna elelee. Mieheni oli ollut ihan "kiinni" tässä exässään ja nyt pelkään että menetän hänet. Mitä teen? Olen yrittänyt puhua tästä asiasta mutta mies ei sano muuta kuin että höpö höpö jne.
Kaipaan neuvoa!
8
1335
Vastaukset
- ...että
Ei miehesi tosiaankaan saa olla enää yhteydessä exäänsä. Miksi olisi? Miksi antaisit olla yhteydessä? Sillähän asia ratkeaa, eiks niin?! Haluaako mies kaksi naista elämäänsä, vai? Kun toisella naisista on paha päivä, niin pidetään silloin toiseen yhteyttä, höööööh. Tätähän tilannetta miehet rakastavat... heh. Ainakin jotkut.
- PääSekaisin
Ja tässä tilassa ollaan oltu viime kesänä. Mies ei kertonut että oli lähetellyt viestejä exälleen. Sain sitten tietää pahimman kautta. Laitoin miehen puhelimesta viestiä kaverilleni ja luulin että kaverini vastas siihe puhelimeen takaisin mutta se olikin mieheni ex.
Asia saatiin puhuttua silloin tappelujen kera selviksi. Nyt tuntuu että ongelma on sama. Viime kesänä olin jo valmis luovuttamaan koska muhun sattui. Ja nyt sattuu taas. - ja anna miehen valita
PääSekaisin kirjoitti:
Ja tässä tilassa ollaan oltu viime kesänä. Mies ei kertonut että oli lähetellyt viestejä exälleen. Sain sitten tietää pahimman kautta. Laitoin miehen puhelimesta viestiä kaverilleni ja luulin että kaverini vastas siihe puhelimeen takaisin mutta se olikin mieheni ex.
Asia saatiin puhuttua silloin tappelujen kera selviksi. Nyt tuntuu että ongelma on sama. Viime kesänä olin jo valmis luovuttamaan koska muhun sattui. Ja nyt sattuu taas.Pystytkö muuttamaan väliaikaisesti kaverin sohvalle/ vanhempien luokse? Mies tarvitsee nyt aikaa ja tilaa selvittää päänsä. Lähtemällä laitat hänet kohtaamaan sen todellisuuden että mitä jos et tulekaan takaisin, ja se saa hänet hakemaan sinut takaisin kotiin tai lähestymään entistä kumppania.
Millainen viesti päätyi silmiisi viime kesänä? Mihin sävyyn kirjoitettu? Miksi mies otti yhteyttä?
Uskon että miehesi haluaa sinut, mutta hänen täytyy vain ymmärtää se itse. Olen pahoillani puolestasi. - PääSekaisin
ja anna miehen valita kirjoitti:
Pystytkö muuttamaan väliaikaisesti kaverin sohvalle/ vanhempien luokse? Mies tarvitsee nyt aikaa ja tilaa selvittää päänsä. Lähtemällä laitat hänet kohtaamaan sen todellisuuden että mitä jos et tulekaan takaisin, ja se saa hänet hakemaan sinut takaisin kotiin tai lähestymään entistä kumppania.
Millainen viesti päätyi silmiisi viime kesänä? Mihin sävyyn kirjoitettu? Miksi mies otti yhteyttä?
Uskon että miehesi haluaa sinut, mutta hänen täytyy vain ymmärtää se itse. Olen pahoillani puolestasi.viesti oli tällainen että miehelläni on ikävä niitä aikoja kun oli exänsä kanssa ja tämä mieheni ex oli laittanut takaisin kaikkea sellaista mitä en halua enää muistaa.
nyt kyllä mieheni on ihan kertonut minulle jos tämä exä on ottanut yhteyttä. ja olen yrittänyt asiasta jutella joka päivä mutta se menee lopulta tappeluksi.
olisi mukava tietää mitä oikeesti mieheni haluaa ja kumman kanssa. hän kuitenki sanoo että rakastaa minua mutta olen niin monta kertaa senkin kuullut monelta muultakin ja sitten on jätetty toisen takia.
pelkään sitä että kun meillä menee huonosti, eli on tappeluja, niin mieheni säntää exänsä perään. mieheni ei ole koskaan pettänyt ketään (itse on ollut petetty) mutta en tiedä siitäkään sanoa mitään. - hyvänen aika!!!
Miksi yksikään nainen saisi päättää kehen miehensä saa olla yhteydessä. Olemme kaikki vapaita ihmisiä.
Rajoittaako miehesi sinun yhteydenpitojasi? "Haluaako mehesi kaksi naista elämäänsä?" Voi jessus sentään... kasvakaa ensin yksin aikuiseksi.
Eiköhän se ole niin että jokainen pitää yhteyttä kehen haluaa. Haluatko todella suhteen, jossa joudut vahtimaan miestäsi?
Itse olen yhteydessä eksääni ja eksäni minuun (kummatkin uudessa suhteessa). Eipä ole kenenkään tarvinnut rajottaa kenenkään menoja, kun kaikki tietävät missä mennään. Joskus exän kanssa voi olla jopa ystävä... Kyllä, usko pois. Se vaan vaatii vähän kypsyyttä. Eiköhän suhteessa ole kyse siitä, että kaksi ihmistä haluaa olla yhdessä. Ja jos toinen haluaa mennä eksänsä(tai jonkun muun) mukaan, niin silloin suhdetta ei enää ole.
Mitä jos keskustelisit miehesi kanssa hänen ja eksänsä suhteen laadusta. Onko edes syytä olla huolissaan. Miehesi voi haluta olla kavereita eksänsä kanssa, mutta pelkää kertoa sinulle mahdollisen riidan pelossa. Helpottaisi varmaan miehenkin oloa. En usko, että tilanteessasi on mitään pelättävää, kun kerran kihlatkin olette vaihtamssa. - PääSekaisin
hyvänen aika!!! kirjoitti:
Miksi yksikään nainen saisi päättää kehen miehensä saa olla yhteydessä. Olemme kaikki vapaita ihmisiä.
Rajoittaako miehesi sinun yhteydenpitojasi? "Haluaako mehesi kaksi naista elämäänsä?" Voi jessus sentään... kasvakaa ensin yksin aikuiseksi.
Eiköhän se ole niin että jokainen pitää yhteyttä kehen haluaa. Haluatko todella suhteen, jossa joudut vahtimaan miestäsi?
Itse olen yhteydessä eksääni ja eksäni minuun (kummatkin uudessa suhteessa). Eipä ole kenenkään tarvinnut rajottaa kenenkään menoja, kun kaikki tietävät missä mennään. Joskus exän kanssa voi olla jopa ystävä... Kyllä, usko pois. Se vaan vaatii vähän kypsyyttä. Eiköhän suhteessa ole kyse siitä, että kaksi ihmistä haluaa olla yhdessä. Ja jos toinen haluaa mennä eksänsä(tai jonkun muun) mukaan, niin silloin suhdetta ei enää ole.
Mitä jos keskustelisit miehesi kanssa hänen ja eksänsä suhteen laadusta. Onko edes syytä olla huolissaan. Miehesi voi haluta olla kavereita eksänsä kanssa, mutta pelkää kertoa sinulle mahdollisen riidan pelossa. Helpottaisi varmaan miehenkin oloa. En usko, että tilanteessasi on mitään pelättävää, kun kerran kihlatkin olette vaihtamssa.ja sen kyllä tietää niistä viestien laadusta. nyt on ollu pari päivää iha hiljasta ja mieheni käyttäytyy normaalisti minua kohtaan.
olemme vähän saatu juteltua asiasta ja mieheni sanoi ettei aio olla yhteyksissä exäänsä. nyt katsotaan päivä kerrallaan.
kiitoksia kaikille hyvistä neuvoista! niistä on ollut apua. - sinulle..
PääSekaisin kirjoitti:
ja sen kyllä tietää niistä viestien laadusta. nyt on ollu pari päivää iha hiljasta ja mieheni käyttäytyy normaalisti minua kohtaan.
olemme vähän saatu juteltua asiasta ja mieheni sanoi ettei aio olla yhteyksissä exäänsä. nyt katsotaan päivä kerrallaan.
kiitoksia kaikille hyvistä neuvoista! niistä on ollut apua.ja teille kaikkea hyvää! :)
- hattuun
PääSekaisin kirjoitti:
viesti oli tällainen että miehelläni on ikävä niitä aikoja kun oli exänsä kanssa ja tämä mieheni ex oli laittanut takaisin kaikkea sellaista mitä en halua enää muistaa.
nyt kyllä mieheni on ihan kertonut minulle jos tämä exä on ottanut yhteyttä. ja olen yrittänyt asiasta jutella joka päivä mutta se menee lopulta tappeluksi.
olisi mukava tietää mitä oikeesti mieheni haluaa ja kumman kanssa. hän kuitenki sanoo että rakastaa minua mutta olen niin monta kertaa senkin kuullut monelta muultakin ja sitten on jätetty toisen takia.
pelkään sitä että kun meillä menee huonosti, eli on tappeluja, niin mieheni säntää exänsä perään. mieheni ei ole koskaan pettänyt ketään (itse on ollut petetty) mutta en tiedä siitäkään sanoa mitään.Nyt jäitä hattuun!
"olen yrittänyt asiasta jutella joka päivä mutta se menee lopulta tappeluksi"
Sivullisen näkökulmasta, eipä ihme, että menee tappeluksi, jos samaa asiaa pitää vatvoa joka päivä. Jos miehesi yrittääkin, tai vaikka on aidosti ilman yrittämistä, olla pohtimatta eksäänsä, niin anna ihmeessä hänelle siihen mahdollisuus. Älä sinä tuo eksää teidän arkeenne, jos mies ei sitä tee. Johan muuten ajat miehen eksän syliin, koska pakotat hänet pyörittämään naista mielessään joka päivä.
"olisi mukava tietää mitä oikeesti mieheni haluaa ja kumman kanssa"
Ilmeisesti miehesi sanoo sinulle sentään jotain. Miten niin 'oikeesti'? Se, ettet usko, ei ole enää miehen ongelma vaan sinun.
"hän kuitenki sanoo että rakastaa minua mutta olen niin monta kertaa senkin kuullut monelta muultakin ja sitten on jätetty toisen takia"
Tuokin kuulostaa sinun ongelmaltasi eikä miehen. Koska sinua on ennenkin satutettu, et nytkään usko miestäsi, jos hän sanoo rakastavansa. Jos oikein huonosti menee, hän tosiaan lähtee eksänsä matkaan ja saat jälleen yhden miehen plakkariisi, joka sanoi yhtä ja teki toista.
Mutta sinun pitää nähdä oma vastuusi parisuhteessa. Toista ei voi väkisin pitää, ja mitä enemmän yrittää, sen nopeammin toisen karkoittaa, ainakin henkisesti jos ei fyysisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841