sillä tänään kokeilen pääsenkö irti tupakasta, olen jo 43v, polttanut ilman päivänkään lakkoa.
Nyt on laastarit ja purkat ja kokeilen ,onko niistä apua.
Tupakoinnin haluaisin lopettaa mutta kun ei ole senvertaa kovaa luontoa , nyt kokeilen miten käy.
Tänään"suuri päivä"
15
509
Vastaukset
- Worro s
Tjemppiä ite 50 v ei koskaa tuprutellu.
- Otto-Vaan
Pidän peukut ja varpaat pystyssä että onnistut.
- toteutunut ;)
Eli et aloitan tupakoinnin. jees, kyllä mä oon hyvä.
Ensivuonna lupaan käydä alkossa. Kun radiossa mainostivat tanskalaista tutkimusta. Et niillä jotka juo ei tule sydäninfarktia, tosin on jo ollut kaksi tähän mennessä. Varmasti kun on jäänyt tuokin puoli hoitamatta. - Mil-laN
...jo kaksi viikkoa...tosi vaikeaa.
- Otto-Vaan
Olin 22 v kun helmikuun 18 päivä kun poltin
viimeisen ostetun tupakan.
Samana vuonna kun säädöt oli asetettu juhannus
asentoon huomasin että minulla oli sytytetty savuke
suussa, heitin heti menemään.Sen perään ei ole
sitäkään virhettä päässyt tapahtuman. - sitten pläjäytin
Otto-Vaan kirjoitti:
Olin 22 v kun helmikuun 18 päivä kun poltin
viimeisen ostetun tupakan.
Samana vuonna kun säädöt oli asetettu juhannus
asentoon huomasin että minulla oli sytytetty savuke
suussa, heitin heti menemään.Sen perään ei ole
sitäkään virhettä päässyt tapahtuman.laastarin käsivarteen, pitäisikö toinen pistää varalta vielä otsaankin:)
No nyt katotaan miten tässä käy, onko laastarilla vaikutusta.
Pitäisi näin vanhalle miehelle olla vielä semmonen miehisyyskuntoa kohottava laastari niin olisipa hyvä.;) - Otto-Vaan
sitten pläjäytin kirjoitti:
laastarin käsivarteen, pitäisikö toinen pistää varalta vielä otsaankin:)
No nyt katotaan miten tässä käy, onko laastarilla vaikutusta.
Pitäisi näin vanhalle miehelle olla vielä semmonen miehisyyskuntoa kohottava laastari niin olisipa hyvä.;)Miten ikäiseni kaverit pääsi tupakasta eroon ja
ilman mitään apu laastareita.
Siirsivät ja siirsivät aina eteenpäin tupakan
esiin ottamista.Ensin tunti tunnilla ja siitä
venyi sitten vieläkin kestäväksi tauoksi.
Ajattelivat että enpäs poltakkaan nyt vaan sitten
tunnin päästä ja taas sitten sama juttu, kun oli
päässet iltaan asti ilman savuakaan, niin päätti
vetäistä vasta seuraavana aamuna.Aamulla että
enpäs ota nytkään vaan vasta illalla ja niin
edelleen.Nyt ovat olleet jo useita vuosia irti kärytyksestä. - tupakassa tuo paremminki
Otto-Vaan kirjoitti:
Miten ikäiseni kaverit pääsi tupakasta eroon ja
ilman mitään apu laastareita.
Siirsivät ja siirsivät aina eteenpäin tupakan
esiin ottamista.Ensin tunti tunnilla ja siitä
venyi sitten vieläkin kestäväksi tauoksi.
Ajattelivat että enpäs poltakkaan nyt vaan sitten
tunnin päästä ja taas sitten sama juttu, kun oli
päässet iltaan asti ilman savuakaan, niin päätti
vetäistä vasta seuraavana aamuna.Aamulla että
enpäs ota nytkään vaan vasta illalla ja niin
edelleen.Nyt ovat olleet jo useita vuosia irti kärytyksestä.mutta miten se "emännän", pitikö niitäkin haluja lykätä tuonnemmas ja tuonnemmas:)
- Otto-Vaan
tupakassa tuo paremminki kirjoitti:
mutta miten se "emännän", pitikö niitäkin haluja lykätä tuonnemmas ja tuonnemmas:)
Taisi vain halut kasvaa kun jäi tupakilta enemmän aikaa.:)
- se tupakki
tupakassa tuo paremminki kirjoitti:
mutta miten se "emännän", pitikö niitäkin haluja lykätä tuonnemmas ja tuonnemmas:)
enimmäkseen hävitä "niitä haluja", ja ainakin taitoja.
- Kähmis
Sama ajatus on ollut mielessäni. Ensi viikolla alkaa yritys. Viimeinen motivaatio tuli hampilääkäriltä. Implantin pysyvyys putoaa tupakkimiehellä >90 % arvoon 75 %, eikä takuuta ole jos sauhuttelee.
Työpaikan terveydenhoitaja mainosti vuositarkastuksessa uutta pilleriä tupukoinnin lopettamisen tueksi. Aiheuttaa kuulemma villejä seksiunia.
Nyt on motivaatiokynnys ylittynyt. Kohta katsotaan, kestääkö ahteerini merivettä. Ihan varmaan sinä onnistut, kun minäkin siihen kykenin. Olen ollut polttamatta kymmenisen vuotta. Kyllä se siitä. Olen hyvin ylpeä itsestäni aina kun joku joskus tarjoo vahingossa mulle tupakkaa ja sanaon "en käytä".
Tsemppiä sinulle, hieno päätös.- ilman tupakkaa
kyllä tekisi jo mieli sauhut vetäistä mutta sinnitellään. Aloittaja
- Puidenhalaaja
Elo ilman tupakkaa on tunti tunnilta helpompaa. Lopettamisen jälkeen näin aika pitkään tupakointiunia ja aamulla kauhistuin, että olin polttanut. Ja mikä helpotus, kun se olikin vain unta. 40 vuoteen en ole laittanut tupakkaa suuhuni. Vieläkään en uskalla sitä tehdä, tupakointi alkaa niin pienestä uudelleen. Ei kyllä haita elämää mitenkään, mistään kivasta en jää paitsi. Ihanaa olla vapaa siitä orjuudesta!
- Puidenhalaaja
Puidenhalaaja kirjoitti:
Elo ilman tupakkaa on tunti tunnilta helpompaa. Lopettamisen jälkeen näin aika pitkään tupakointiunia ja aamulla kauhistuin, että olin polttanut. Ja mikä helpotus, kun se olikin vain unta. 40 vuoteen en ole laittanut tupakkaa suuhuni. Vieläkään en uskalla sitä tehdä, tupakointi alkaa niin pienestä uudelleen. Ei kyllä haita elämää mitenkään, mistään kivasta en jää paitsi. Ihanaa olla vapaa siitä orjuudesta!
Tuli pieni laskuvirhe. Kolme niitä vuosikymmeniä vasta on. mutta ehkä se 40 vielä tulee täyteen:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470