mun mielestä ei,ainakaan täällä olevat miehet.Mistä johtuu?Huonosta talvesta,vai??
voiko Suomessa
92
2018
Vastaukset
- HTZA
täällä Stadissa. Kävin juuri kaupassa, ostin kaljaa ja pakollisen hernaripurkin.
Romanttinen ilta edessä juoman ja ruoan ja netin kanssa luvassa.
Onnellisempaa miestä et voi löytää.- pieni ongelma
sinullakin kun kirjoittelet joka päivä kaljan ostamisesta?
- et oo ainut
löytyykö muitaki??
- treia
käänsin katseeni ulos, ja siellähän pilkistää sininen taivas. Lähdenkin käymään ulkona! Lähdepä sinäkin!
- HTZA
pieni ongelma kirjoitti:
sinullakin kun kirjoittelet joka päivä kaljan ostamisesta?
ihan kulttuurimaasakin, Englannissa, on tapana painua pubiin työn jälkeen.
Minäkin sinne painuin kunnes tupakointi kiellettiin.
Olen painunut jo 35 vuotta.
Silti hengissä,töissä ja pää toimii.
Nyt sitten hoidetaan se pubi täällä kotona kunnes sekin kielletään. Onneksi olen silloin jo kuollut, toivottavasti.
Tai, riippuu siitä vieläkö naisia äänestetään. - toisiinki
treia kirjoitti:
käänsin katseeni ulos, ja siellähän pilkistää sininen taivas. Lähdenkin käymään ulkona! Lähdepä sinäkin!
risukasoihin aurinko?Täälläki hetken.Ja tuleeko
pelkästään siitä parempi olo? - HTZA
treia kirjoitti:
minä kävin, taitoin aurinkolipan autossa alas ja lämmittimen täysille, hain radiosta mukavan menomusiikin kanavan ja ajoin kaupalle ja takaisin.
Kiva fiilis, ei tullut hiki. - HTZA
toisiinki kirjoitti:
risukasoihin aurinko?Täälläki hetken.Ja tuleeko
pelkästään siitä parempi olo?vaatii kaljaa ja tupakkii kans.
- ovat suurin syy
HTZA kirjoitti:
Nyt sitten hoidetaan se pubi täällä kotona kunnes sekin kielletään. Onneksi olen silloin jo kuollut, toivottavasti.
Tai, riippuu siitä vieläkö naisia äänestetään.tupakointi-kieltoon?
- on aiheuttanut
HTZA kirjoitti:
Tai, riippuu siitä vieläkö naisia äänestetään.ja aiheuttaa ongelmia niin Englannissa,Suomessa kuin muissakin maissa,ei se mikään kehumisen aihe pitäiis olla!
- HTZA
HTZA kirjoitti:
vaatii kaljaa ja tupakkii kans.
jonkunhan on maksettava verot.
"Iloista maksajaa verottaja rakastaa"
ja köyhät, avuttomat, luuserit ja ihan vanhat. - etkö koskaan
HTZA kirjoitti:
vaatii kaljaa ja tupakkii kans.
tarvi muuta??
- kävele?
HTZA kirjoitti:
minä kävin, taitoin aurinkolipan autossa alas ja lämmittimen täysille, hain radiosta mukavan menomusiikin kanavan ja ajoin kaupalle ja takaisin.
Kiva fiilis, ei tullut hiki.Pienentyis se kaljamahasi?
- HTZA
ovat suurin syy kirjoitti:
tupakointi-kieltoon?
Tuo on sellainen myöntävä äännähdys.
- raivoraittiit sitte
on aiheuttanut kirjoitti:
ja aiheuttaa ongelmia niin Englannissa,Suomessa kuin muissakin maissa,ei se mikään kehumisen aihe pitäiis olla!
"parempia" jollain tavoin?Mun mielestä ei,
oluthan nousee päähän ja sitt alkaa "pissittään"
vähitellen.Olut ajaa pissin pois päästä,oonko väärässä?? - lisää
raivoraittiit sitte kirjoitti:
vähitellen.Olut ajaa pissin pois päästä,oonko väärässä??kusta aivoissa;D
- vakkei juo
vähitellen.Olut ajaa pissin pois päästä,oonko väärässä??JOKA PÄIVÄ!
- HTZA
ja aiheuttaa ongelmia niin Englannissa,Suomessa kuin muissakin maissa,ei se mikään kehumisen aihe pitäiis olla!
säännöllistä toimintaa ei aiheuta pientäkään ongelmaa, vatsallekaan.
Se että naiset pakottavat miehen siihen "Perjantaipulloon" aiheuttaa ongelmia, liian paljon, liian lyhyessä ajassa.
Kestohölmö mies on aina parempi kuin kertahullu.
Ja pikkupäissään mies puhuu aina niitä levottomia asioita joita naiset haluavat kuulla, päivittäin. "Kulta", "Rakas pikkunen", "Lempparini", "Sinulla on sitten ihana tuo... jne." Valehteleekin ihan kivasti. - tietenkään
vakkei juo kirjoitti:
JOKA PÄIVÄ!
mikä on sitte kohtuu-käyttäminen,räkäkänni
kerran viikossa,vai?? - HTZA
vähitellen.Olut ajaa pissin pois päästä,oonko väärässä??aiheuttaa myös useita turvotuksia yöllä, naisten pitää vain olla hereillä, niin kuin muutenkin. Miehellä se voi tulla mieleen mitä omituisiin aikoihin ja paikkoihin.
- tarkotat
HTZA kirjoitti:
aiheuttaa myös useita turvotuksia yöllä, naisten pitää vain olla hereillä, niin kuin muutenkin. Miehellä se voi tulla mieleen mitä omituisiin aikoihin ja paikkoihin.
paikallisia turvotuksia???
- HTZA
etkö koskaan kirjoitti:
tarvi muuta??
kaikki on koettu, paikanpäällä ei ole kaikissa käyty mutta netistä voi katsella kuvia ja videoita.
Siinä säästyy vatsataudeiltakin.
Ja eksotiikkaa näkee nykyään Stadissakin, ihan tarpeeksi. Jopa ylenmäärin. - HTZA
tarkotat kirjoitti:
paikallisia turvotuksia???
että niitä on muuallakin Suomessa, ei vain Stadissa, tai kotonani.
- naiset osallistu
HTZA kirjoitti:
kaikki on koettu, paikanpäällä ei ole kaikissa käyty mutta netistä voi katsella kuvia ja videoita.
Siinä säästyy vatsataudeiltakin.
Ja eksotiikkaa näkee nykyään Stadissakin, ihan tarpeeksi. Jopa ylenmäärin.tähän keskusteluun?Onhan teilläki vastaavanlaisia ongelmia??
- Esimerkiksi
tietenkään kirjoitti:
mikä on sitte kohtuu-käyttäminen,räkäkänni
kerran viikossa,vai??1-2 lasillista viiniä tai pari olutta 2-3 kertaa viikossa,"räkäkänni" EI ole kohtuukäyttöä koskaan!
Eikä myöskään pullollinen viiniä YKSIN yhteenmenoon,yleensäkän yksin juominen ei ole suotavaa,alkoholi on seurustelujuoma ja ruoan maun kohottaja,ei tarkoitettu pelkästään päihtymiseen. - Jos juot
HTZA kirjoitti:
säännöllistä toimintaa ei aiheuta pientäkään ongelmaa, vatsallekaan.
Se että naiset pakottavat miehen siihen "Perjantaipulloon" aiheuttaa ongelmia, liian paljon, liian lyhyessä ajassa.
Kestohölmö mies on aina parempi kuin kertahullu.
Ja pikkupäissään mies puhuu aina niitä levottomia asioita joita naiset haluavat kuulla, päivittäin. "Kulta", "Rakas pikkunen", "Lempparini", "Sinulla on sitten ihana tuo... jne." Valehteleekin ihan kivasti.koko pullollisen viinaa yhdessä illassa on se liikakäyttöä!
- HTZA
kävele? kirjoitti:
Pienentyis se kaljamahasi?
ei ole luotu pystyssä kävelyyn.
Ja tämä ei ole huumoria.
Joten minä kävelen vain pakollisen ja senkin vain siksi että kultturimme vaatii.
Oikein nuorena ei minulla, äitini mukaan, ollut yhtään selkävaivoja, nyt on.
Mietipä asiaa. - liikunnan puutteesta ja
HTZA kirjoitti:
ei ole luotu pystyssä kävelyyn.
Ja tämä ei ole huumoria.
Joten minä kävelen vain pakollisen ja senkin vain siksi että kultturimme vaatii.
Oikein nuorena ei minulla, äitini mukaan, ollut yhtään selkävaivoja, nyt on.
Mietipä asiaa.munuaisvaivoista,lenkille ja lopeta kaljoittelu;D
- huomannu että
Esimerkiksi kirjoitti:
1-2 lasillista viiniä tai pari olutta 2-3 kertaa viikossa,"räkäkänni" EI ole kohtuukäyttöä koskaan!
Eikä myöskään pullollinen viiniä YKSIN yhteenmenoon,yleensäkän yksin juominen ei ole suotavaa,alkoholi on seurustelujuoma ja ruoan maun kohottaja,ei tarkoitettu pelkästään päihtymiseen.myös naiset muuttuvat ku saavat pari lasia??
- HTZA
Esimerkiksi kirjoitti:
1-2 lasillista viiniä tai pari olutta 2-3 kertaa viikossa,"räkäkänni" EI ole kohtuukäyttöä koskaan!
Eikä myöskään pullollinen viiniä YKSIN yhteenmenoon,yleensäkän yksin juominen ei ole suotavaa,alkoholi on seurustelujuoma ja ruoan maun kohottaja,ei tarkoitettu pelkästään päihtymiseen.on ruokajuoma ja kylmä maito/piimä.
Kaikki missä on alkoholia tähtää ihan muuhun.
Seurueessa pari,kolme pulloa viiniä saa ruokailijat pikkuhumalaan.
Ja se on aina tarkoitus.
Viinin kanssa hienostelijat voisivat ihan hyvin ottaa suullisen viiniä, maistella sitä ja sylkeä sen ulos ja alkaa syömään.
Ja toistaa saman kun ruokalaji vaihtuu.
Pelkkä purskutus suussa saa makunystyrät asennoitumaan tulevaan ruokaan joten tunne/maku on ihan sama, nielaisee tai sylkee pois. naiset osallistu kirjoitti:
tähän keskusteluun?Onhan teilläki vastaavanlaisia ongelmia??
Ei sentään ongelmia.
- Varsinkaan suomalaiset
huomannu että kirjoitti:
myös naiset muuttuvat ku saavat pari lasia??
tasa-arvoiset naiset eivät tajua että nainen sietää vähemmän alkoholia kuin mies
- Viini on RUOKAJUOMA,
HTZA kirjoitti:
on ruokajuoma ja kylmä maito/piimä.
Kaikki missä on alkoholia tähtää ihan muuhun.
Seurueessa pari,kolme pulloa viiniä saa ruokailijat pikkuhumalaan.
Ja se on aina tarkoitus.
Viinin kanssa hienostelijat voisivat ihan hyvin ottaa suullisen viiniä, maistella sitä ja sylkeä sen ulos ja alkaa syömään.
Ja toistaa saman kun ruokalaji vaihtuu.
Pelkkä purskutus suussa saa makunystyrät asennoitumaan tulevaan ruokaan joten tunne/maku on ihan sama, nielaisee tai sylkee pois.ei päihdytysjuoma alunperin
- HTZA
Jos juot kirjoitti:
koko pullollisen viinaa yhdessä illassa on se liikakäyttöä!
Minä lipittelen pitkin päiviä, viikkoja ja vuosia.
Lue juttuni perjantaipullosta uudelleen. - ole väittänytkään
HTZA kirjoitti:
Minä lipittelen pitkin päiviä, viikkoja ja vuosia.
Lue juttuni perjantaipullosta uudelleen.SINULLA olevan sitä ongelmaa,olet alkoholisti joka juo joka päivä
- voi koskaan myöntää
miljoona kirjoitti:
Ei sentään ongelmia.
että teilläki on(ei henkilökohtasesti) ongelmia.
Oon tavannu monta sellaista ,mutta harvat,jos kukaan,tunnustaa,Miks?? - HTZA
Varsinkaan suomalaiset kirjoitti:
tasa-arvoiset naiset eivät tajua että nainen sietää vähemmän alkoholia kuin mies
myönteinen asia, monta "poikuutta" on saatu hoidettua pois alta tuosta syystä, moni "peräkammarinpoika" on myöskin rohkaistunut ulkoilemaan, jopa töihin, saadakseen lisää tuntumaa asiaan.
- HTZA
Viini on RUOKAJUOMA, kirjoitti:
ei päihdytysjuoma alunperin
lukea viestini uudelleen, ihan ajatuksella.
- juoda viikonloppuna
ole väittänytkään kirjoitti:
SINULLA olevan sitä ongelmaa,olet alkoholisti joka juo joka päivä
umpikänniin ku ottaa ,vaikka joka päivä pikkusen?
Kun opettelin englantia luin irlantilaisesta
102 vuotiaasta joka otti whiskyä pikkasen joka päivä.Miks hän eli noin vanhaks?? - HTZA
ole väittänytkään kirjoitti:
SINULLA olevan sitä ongelmaa,olet alkoholisti joka juo joka päivä
tämänpäivän termein minä olen alkoholisti.
Alkoholisti on vain uusin sanoin määritelty.
Ennen vanhaan se tarkoitti niitä rähjääviä "Perjantaipullomiehiä" tai ulkona nukkuvia, hermoihinsa romahtaneita sotaveteraaneja, osa niistäkin vammoihinsa tai tehtäviinsä tarvittuihin "aineisiin" romahtaneita.
Nyt ovat "hyssälöivät" ottaneet mukaan ihan säädylliset perheenisätkin. - tuo voi johtua?
Varsinkaan suomalaiset kirjoitti:
pienemmästä painosta?
Vähemmästä käytöstä?
Vai muusta syystä? - HTZA
juoda viikonloppuna kirjoitti:
102 vuotiaasta joka otti whiskyä pikkasen joka päivä.Miks hän eli noin vanhaks??Niin tässä asiaa.
Kalja vie Haiman, viina Maksan.
1,1,1 on hyvä neuvo ja ihan lääkäriltä.
1 päivä viikossa, 1 viikko kuukaudessa, 1 kuukausi vuodessa.
Nuo kun pysyt ihan raittiina, ei edes 1-kaljaa, voit dokata ihan rauhassa.
Perjantaipullo on "terveellisin", mutta silloinkin vain kirkasta, kossua tai votkaa.
Se ei tosin, kuten lehdistä voit lukea, ole aina hyvä idea.
Jotkut kestää viinaa toiset ei.
Juominen on aina taitolaji. - Vai haluatko
HTZA kirjoitti:
myönteinen asia, monta "poikuutta" on saatu hoidettua pois alta tuosta syystä, moni "peräkammarinpoika" on myöskin rohkaistunut ulkoilemaan, jopa töihin, saadakseen lisää tuntumaa asiaan.
naisten juovan itsensä känniin?
- Päivänselvää
tuo voi johtua? kirjoitti:
pienemmästä painosta?
Vähemmästä käytöstä?
Vai muusta syystä?nainen 160cm/60kg sietää vähemmän kuin mies 180cm/90kg
- Lais viiniä
HTZA kirjoitti:
lukea viestini uudelleen, ihan ajatuksella.
lasi vettä ruoan kanssa
- taidetaan olla siinä
HTZA kirjoitti:
Niin tässä asiaa.
Perjantaipullo on "terveellisin", mutta silloinkin vain kirkasta, kossua tai votkaa.
Juominen on aina taitolaji.iässä jolloin osataan ...
ookko koskaan juonu liikaa?
Mä oon enkä oo siitä ylpeee
onhan muutki nuorena sammunu kentälle???? - mutta myös geeneistä
juoda viikonloppuna kirjoitti:
102 vuotiaasta joka otti whiskyä pikkasen joka päivä.Miks hän eli noin vanhaks??Hänellä oli rautainen fyskiikka,viksi pinissä määrissä on hyvä verenkierrolle mutta pitää tietää kohtuus,räkäkänni ei ole, terveellistä varsinkaan psyykkisesti juo sitten joka päivä tai kerran vuodessa,känninen kun ei kontrolloi tekojaan,monta ei-toivottua lasta on mm siitetty juuri kännissä
- -alkoholi
HTZA kirjoitti:
Niin tässä asiaa.
Juominen on aina taitolaji.paras ja terveellisin vaihtoehto
- jatkaakseni
voi koskaan myöntää kirjoitti:
Oon tavannu monta sellaista ,mutta harvat,jos kukaan,tunnustaa,Miks??..mulla oli ranskalainen kihlattu joka joi ittenä kuoliaaks,korkeakoulun käyny,sairaanhoitaja,mutta juoppo,miks??
Onko sulla hyvä arvaus? - Käytti
jatkaakseni kirjoitti:
..mulla oli ranskalainen kihlattu joka joi ittenä kuoliaaks,korkeakoulun käyny,sairaanhoitaja,mutta juoppo,miks??
Onko sulla hyvä arvaus?liikaa alkoholia,joi joka päivä!
- tuntemattomalle
voi koskaan myöntää kirjoitti:
Oon tavannu monta sellaista ,mutta harvat,jos kukaan,tunnustaa,Miks??ihmiselle jotain muka tunnustaa ;)
No jopas nyt jotain, ihmisten yksityisasiat on yksityisasioita, ei ne muille kuulu. - HTZA
Vai haluatko kirjoitti:
naisten juovan itsensä känniin?
"eronnut poikamies", joten joudun noista syistä tyytymään paljolti samanlaisiin tyttölapsiin.
Ikä myös ja kokemus, oikeuttaa minut auttamaan "eksyneitä".
Minä en joutunut ekaa kertaa känniseen naiseen mutta monet kavereista kyllä, monet myös pääsivät sillä "pois kotoa".
En toivo että naiset ovat kännissä, mutta kyllä se auttaa paljon asiaa. Ja tulee auttamaan, siinä sitten kaksi surkeaa tekee parhaansa toistensa eteen. voi koskaan myöntää kirjoitti:
Oon tavannu monta sellaista ,mutta harvat,jos kukaan,tunnustaa,Miks??Niinpä, minä voin kertoa vain omasta puolestani. Alkoholiin liittyvä ongelmani, jos sen voi ongelmaksi mainita, on se, että joisin mielelläni enemmän kuin pystyn. Ja se miksi en pysty, johtuu siitä että en pysty olemaan humalassa. Olen kontrollifriikki ja en pysty milloinkaan rentoutumaan, niin että sallisin itselleni kännin.
Joskus yritän ottaa enemmän, mutta kun huomaan että en pysty kontrolloimaan ja vahtimaan itseäni, ihmisiä ympärilläni ja koko ympäristöänikin, lopetan. Haluan siis olla koko ajan skarppi ja tarvitsen energiaa koska olen koko ajan varuillaan ja tarkkana. Siis eräänlainen ahdistus joka pahenee alkoholilla ja siksi en voi sitä käyttää.
En tiedä mistä moinen ongelmani johtuu, oletan vaan että se sisäänrakennettu on kaikilla ns. raittiilla henkilöillä. En siis koskaan pysty antamaan itselleni lupaa joutua avuttomaan tilaan niin että joku toinen huolehtisi asioitani. Osaan kyllä kuitenkin rentouttaa itseni täysin muulla kuin alkoholilla, mutta se onkin sitten pitempi juttu.
Juomiseni on siis hyvin pientä tissuttelua joka toinen viikonloppu. Toiset ihmiset kertokoon itse alkoholinkäyttötavoistaan. Minä en puutu kenenkään muiden juomiseen kuin omaani.- HTZA
taidetaan olla siinä kirjoitti:
iässä jolloin osataan ...
ookko koskaan juonu liikaa?
Mä oon enkä oo siitä ylpeee
onhan muutki nuorena sammunu kentälle????niin lukemattomia kertoja olen herännyt yksin tai yhdessä, sielu täynnä häpeää.
Ja niin tulee olemaan loppuun saakka.
Tunteiden ääripäät antavat keskiarvon jossa on hyvä elää. - HTZA
-alkoholi kirjoitti:
paras ja terveellisin vaihtoehto
myös maitoon, hedelmiin, kasviksiin, lihaan...
Riippuen allergiasta. - HÖH?
HTZA kirjoitti:
"eronnut poikamies", joten joudun noista syistä tyytymään paljolti samanlaisiin tyttölapsiin.
Ikä myös ja kokemus, oikeuttaa minut auttamaan "eksyneitä".
Minä en joutunut ekaa kertaa känniseen naiseen mutta monet kavereista kyllä, monet myös pääsivät sillä "pois kotoa".
En toivo että naiset ovat kännissä, mutta kyllä se auttaa paljon asiaa. Ja tulee auttamaan, siinä sitten kaksi surkeaa tekee parhaansa toistensa eteen.Siis tyydyt "painaltamaan" naista joka huolii sinut vain räkäkännissä? Ja samalla käytät häntä hyväksi? Mikä mies olet oikeastaan?
- HTZA
mutta myös geeneistä kirjoitti:
Hänellä oli rautainen fyskiikka,viksi pinissä määrissä on hyvä verenkierrolle mutta pitää tietää kohtuus,räkäkänni ei ole, terveellistä varsinkaan psyykkisesti juo sitten joka päivä tai kerran vuodessa,känninen kun ei kontrolloi tekojaan,monta ei-toivottua lasta on mm siitetty juuri kännissä
tuossa Suomenkielessä mutta uskon ymmärtäneeni.
Monta toivottuakin lasta on tehty, riippuen siitä kumpi on enemmän kännissä.
Tietysti kaikki eivät ole ihastuneita kun totuus paljastuu.
Monet ovat jopa nauttineet yrityksestä, harmitelleet kyllä myöhemmin ruokkoja. - Ei kukaan lapsi
HTZA kirjoitti:
tuossa Suomenkielessä mutta uskon ymmärtäneeni.
Monta toivottuakin lasta on tehty, riippuen siitä kumpi on enemmän kännissä.
Tietysti kaikki eivät ole ihastuneita kun totuus paljastuu.
Monet ovat jopa nauttineet yrityksestä, harmitelleet kyllä myöhemmin ruokkoja.halua kuulla tuollaista totuutta alkuperästään
- ketään enkä arvostele
miljoona kirjoitti:
Niinpä, minä voin kertoa vain omasta puolestani. Alkoholiin liittyvä ongelmani, jos sen voi ongelmaksi mainita, on se, että joisin mielelläni enemmän kuin pystyn. Ja se miksi en pysty, johtuu siitä että en pysty olemaan humalassa. Olen kontrollifriikki ja en pysty milloinkaan rentoutumaan, niin että sallisin itselleni kännin.
Joskus yritän ottaa enemmän, mutta kun huomaan että en pysty kontrolloimaan ja vahtimaan itseäni, ihmisiä ympärilläni ja koko ympäristöänikin, lopetan. Haluan siis olla koko ajan skarppi ja tarvitsen energiaa koska olen koko ajan varuillaan ja tarkkana. Siis eräänlainen ahdistus joka pahenee alkoholilla ja siksi en voi sitä käyttää.
En tiedä mistä moinen ongelmani johtuu, oletan vaan että se sisäänrakennettu on kaikilla ns. raittiilla henkilöillä. En siis koskaan pysty antamaan itselleni lupaa joutua avuttomaan tilaan niin että joku toinen huolehtisi asioitani. Osaan kyllä kuitenkin rentouttaa itseni täysin muulla kuin alkoholilla, mutta se onkin sitten pitempi juttu.
Juomiseni on siis hyvin pientä tissuttelua joka toinen viikonloppu. Toiset ihmiset kertokoon itse alkoholinkäyttötavoistaan. Minä en puutu kenenkään muiden juomiseen kuin omaani.oon ollu kaikkia mahdollista,raivoraitis,viikonloppu juoppo ja nyt jokapäivänen nautiskelija.
Oonko mielestäss holisti?? - HTZA
HÖH? kirjoitti:
Siis tyydyt "painaltamaan" naista joka huolii sinut vain räkäkännissä? Ja samalla käytät häntä hyväksi? Mikä mies olet oikeastaan?
Sinut tästä kuvittelemaan kännisiä naisia? :
"eronnut poikamies", joten joudun noista syistä tyytymään paljolti samanlaisiin tyttölapsiin."
Tai hyväksikäyttöä?
Minä vähän luulen että tämänikäiset käyttävät toisiaan, ihan puolin ja toisin, hyväksi.
Ja hyvä niin. - HTZA
Ei kukaan lapsi kirjoitti:
halua kuulla tuollaista totuutta alkuperästään
Julkaistaanko tämä.
Mutta, entinen ja nykyinen Suomalainen näyttää toimivan samalla tavalla, välittämättä lapsien tulevista mielipiteistä. - HTZA
naiset osallistu kirjoitti:
tähän keskusteluun?Onhan teilläki vastaavanlaisia ongelmia??
monella puute vaistoista.
Minä vaistoan että aloitus ja vastaukset ovat, nimen omaan, naisten. ketään enkä arvostele kirjoitti:
oon ollu kaikkia mahdollista,raivoraitis,viikonloppu juoppo ja nyt jokapäivänen nautiskelija.
Oonko mielestäss holisti??Jos se on pakonomaista ja jokapäiväistä, vaikka pienikin määrä, olet silloin riippuvainen alkoholista.
Itse olen kait kontrolliriippuvainen, kun minulla on pakonomainen tarve vahtia kaikkia ja kaikkea. Mieheni on ihan samanlainen. Olemme molemmat aina äärimmilleen virettyjä, sekunnissa reagoivia ja aina valppaita.- HTZA
liikunnan puutteesta ja kirjoitti:
munuaisvaivoista,lenkille ja lopeta kaljoittelu;D
jos olisin nuorempi.
Nyt 58v. Ei ole enää väliä, minä en enää viitsi leikkiä nuorekasta. - riippuvainen
miljoona kirjoitti:
Jos se on pakonomaista ja jokapäiväistä, vaikka pienikin määrä, olet silloin riippuvainen alkoholista.
Itse olen kait kontrolliriippuvainen, kun minulla on pakonomainen tarve vahtia kaikkia ja kaikkea. Mieheni on ihan samanlainen. Olemme molemmat aina äärimmilleen virettyjä, sekunnissa reagoivia ja aina valppaita.muuta koska on mahdollisuus niin käytän sitä voidakseni paremmin.Lääkäriki suosittelee
käyttöä,jokapäivästä siis.Mitäss nyt sanot??
Menikö maailman kuvass rikki??tai sekasin?? riippuvainen kirjoitti:
muuta koska on mahdollisuus niin käytän sitä voidakseni paremmin.Lääkäriki suosittelee
käyttöä,jokapäivästä siis.Mitäss nyt sanot??
Menikö maailman kuvass rikki??tai sekasin??Ei se sun juomisestasi hajoo. Saat sinä juoda joka päivä mä annan kans luvan.
- HTZA
Ei kukaan lapsi kirjoitti:
halua kuulla tuollaista totuutta alkuperästään
jos ei vanhemmat kerro niin naapurit.
Marjatta Leppänen: Pikku Mirjami. - jo pikkusen pieleen?
miljoona kirjoitti:
Ei se sun juomisestasi hajoo. Saat sinä juoda joka päivä mä annan kans luvan.
hyvinvoinnista ja sen vastakohdastahan oli kysymys??Nyt vain ratkaisuja haetaan eri ongelmiin...Mikä on sun mielestäss parass??
jo pikkusen pieleen? kirjoitti:
hyvinvoinnista ja sen vastakohdastahan oli kysymys??Nyt vain ratkaisuja haetaan eri ongelmiin...Mikä on sun mielestäss parass??
Kertokoon se joka voi hyvin.
- HTZA
kauankos nuo engesmannit ovat sitä kaljaa latkineet?
200-1000 vuotta?
Siellä ne vaan porskuttaa, olleet vielä aikoinaan ihan vaikuttajavaltiokin? Jotenkin ovat vieläkin. - oikein hyvin eikä
miljoona kirjoitti:
Kertokoon se joka voi hyvin.
alkoholilla oo siihen suurtakaan osuutta.
Miks en tekiss niin ku haluan??
Onhan se luvallista riippumattomille ihmisille??
Mitä sanot?? oikein hyvin eikä kirjoitti:
alkoholilla oo siihen suurtakaan osuutta.
Miks en tekiss niin ku haluan??
Onhan se luvallista riippumattomille ihmisille??
Mitä sanot??Iso pipi vatsassa ja samalla kyljellä olen nukkunut pari tuntia aina kerrallaan pari viikkoa. Labraan olen huomenna menossa, kun senkka on vielä korkea, eipä voi ottaa alkoholia vaikka jos haluaisikin. Niin että terveydeksi vaan. *skoolaa vesilasilla*
- täälläkin
miljoona kirjoitti:
Niinpä, minä voin kertoa vain omasta puolestani. Alkoholiin liittyvä ongelmani, jos sen voi ongelmaksi mainita, on se, että joisin mielelläni enemmän kuin pystyn. Ja se miksi en pysty, johtuu siitä että en pysty olemaan humalassa. Olen kontrollifriikki ja en pysty milloinkaan rentoutumaan, niin että sallisin itselleni kännin.
Juomiseni on siis hyvin pientä tissuttelua joka toinen viikonloppu. Toiset ihmiset kertokoon itse alkoholinkäyttötavoistaan. Minä en puutu kenenkään muiden juomiseen kuin omaani.Ensimmäinen 40 vuotta meni ilman alkoholia ja nyt voin ottaa vajaan annoksen viiniä , mutta en voi sanoa sen maistuvan hyvälle. Noin vähäinenkin määrä aiheuttaa epämukavan olon, kun puna nousee välittömästi kasvoille. Toisaalta haluan myös olla aina kunnossa ja pystyä kontrolloimaan tekemiseni. Mitä muihin tulee,niin eipä ole mitään inhottavampaa kuin humalaisten tolkuttomat puheet, kun jauhavat samaa asiaa tuntikausia sekä älytön ulkomuoto, kun silmät harittaa ja suu vääntelehtii.
- lasin viiniä ruuan kanssa
Lais viiniä kirjoitti:
lasi vettä ruoan kanssa
juoko toiset täällä?Lasillisen siis?!
- Täti 50+
lasin viiniä ruuan kanssa kirjoitti:
juoko toiset täällä?Lasillisen siis?!
Lasi(llinen) punaviiniä isompi lasillinen vettä,viini maun takia ja vesi janon sammuttajana
Täti 50+ kirjoitti:
Lasi(llinen) punaviiniä isompi lasillinen vettä,viini maun takia ja vesi janon sammuttajana
Niin minäkin. Ja lopun pullosta mä kaadan viemäristä alas, se viini kun ei kerran säily avattuna.. hih hih
- vastaa kunhan
pääsee taas vauhtiin, juo ensin patterin pari kaljaa niin vaudissa on. Ottaa kantaa jokaiseen kirjoitukseen, jos ei muuten niin ainakin opettaa kirjoittamaan oikein.
- HTZA
vastaan ihan selvinpäin.
Ja, mikä pahinta, vastaan aina.
Aamulla lähden muille maille, joten selvin päin on nytkin pakko olla.
Harmi!
- Täti 50+
Työttömyyden mukana lisääntyy alkoholinkulutus,sen vuoksi lisääntyy perheväkivalta,sen takia lisääntyvät aviorerot,niiden vuoksi lisääntyvät itsemurhat,psyykkiset sairaudet ja masennus,sen vuoksi huononevat lasten koulutodistukset ja lisääntyy koulupinnaus,sen myötä lisääntyy nuorison alkoholinkäyttö, sukupuolitaudit,huumeidenkäyttö,nuorisorikollisuus,sen takia alkaa työtön äiti juomaan enemmän,siitä johtuu häätö...ym...
- voiva!
Ehkä yleisellä tasolla on jotain luettelosi mukaista havaittavissa.
Ne ovat kuitenkin yksilön valintoja eivätkä ehdottomia seurauksia työttömyydestä.
Vaihtoehto.
Vapauduttuaan työperäisestä stressistä, hän raitistuu.
Ryhtyy hoitamaan terveyttään ja kuntoaan.
Parisuhteen laatu pranee lisääntyneen, yhteisen ajan myötä = molemmat työttömiä.
enemmän aikaa lapsille ja yhteisille harrastuksille.
Molemmat penskat L-putken ylioppilaita, stipendiaatteja ja nyttemmin korkeakouluopiskelijoita.
Ei sukupuolitauteja eikä huumeita.
Työtön äiti on täysraitis vaikka ei ole uskovainen eikä kuitenkaan paheksu minun tissuttelujaksojani.
Olenkohan poikkeus ammattiryhmässäni, työttömissä?
Näiden vuosien jälkeen pidän työttömyyttä ammattinani! - HTZA
työttömyyden syy.
Syy on niissä surkeissa ihmisissä jotka eivät ole ajatelleet päällään.
Idiootit jotka ovat kuviteleet elämäänsä jossain H.....n V....n kuusessa, rakentamalla omakotitalon velalla, tms.
Yhteiskunta ei voi vetää perässään surkimuksia, kahden asunnon loukussa olevia, tehtaan lopettamisesta johtuvia, talon arvonalennuksesta kärsiviä, raukkoja.
Yhteiskunta voi vetää perässän vain fiksuja. Siten Suomella on edes jonkinlainen tulevaisuus. - kuvan maalaat
Suomesta.Kuinka paljon tyuossa on totta?
Onko asia jo hälyyttävä??
- voiva!
Kaiken lisäksi mies!
Mitäs valittamista tässä olisi?
Erinomainen terveys.
Pitkäaikainen, vakiintunut, harmooninen parisuhde.
Työ ei ole rasittanut yli kuuteen vuoteen.
Mahdollisuus mielitekojen toteuttamiseen kohtuullisissa puitteissa.
Talvesta en piittaa pätkääkään. En hiihdä enkä pilki.
Pakoon pääsee aina halutessaan.
Mitä muuta voisin elämältä toivoa? - Mies...
Suuri enemmistö palstan kirjoituksista on naisten kirjoittamia, joissa valittavat milloin mitäkin. Miehet tuntuvat tyytyväisiltä ja eikä ole sattunut silmiin miesten kirjoittamia valituksia. Tästä voi helposti vetää johtopäätöksen, miehet ovat selvästi tyytyväisempiä elämäänsä.
- Mies...
miljoona kirjoitti:
No, no. Kyllä se sinäkin valittaisit jos olisit ollut leikkauksessa ja sinuun sattuisi.
En tarkoittanut tällaisia vaan yleensä:) Toivon sinulle pikaista paranemista ja vähemmän sattumuksia:)
Mies... kirjoitti:
En tarkoittanut tällaisia vaan yleensä:) Toivon sinulle pikaista paranemista ja vähemmän sattumuksia:)
Kyllä minä yleensä tyytyväinen olenkin. Ja sellaisiin asioihin siinä hyvinvoinnissaan kannattaa yrittää itse vaikuttaa mihin voi. Itse voi aika paljonkin muuttaa tilannettaan.
voin sanoa voivani Suomessa vähintään yhtä hyvin kuin muualla - todennäköisesti jopa paremmin.
Talvikin on ollut niin mukavan leppoisa, vaikka pakkaset kyllä vielä saapuvat.
Toivottavasti suomalaiset miehetkin voivat kotimaassaan arvoisellaan tavalla!- tämän kysymyssarjan?
juu,nää jotka ei voi hyvin ja näyttävät sen täällä hyvin selvästi!
- Otto-Vaan
Lumettomasta talvesta.
Vatsa turpoo ja on ilma vaivoja.Pitäs päästä
päästelemään suksien kanssa hiihto ladulle.:)- se ratkaisu oliskin
kertokaa,onko teillä missään talvea,oikeeta semmosta??
- miks ihmiset voivat
niinku voivat??Kaikkihan ei voi hyvin ja sille pitäis jotain tehdä,mutta mitä???
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554