Nainen, kerro onko

rimasi oikeasti

korkealla? Siis pitäkö todella tarkkoja, spesifisiä kriteereitä, jotka miehen pitää täyttää kelvatakseen parittelu- tai surustelukumppaniksi?

Eli onko miehellä mahdollisuuksia, noin yleisestiottaen, päästä petiin tai sulhaseksi, jos sattuu olemaan vaikka hieman keskivartalossa ylimääräistä ja vaikkei olekaan mitenkään erinomaisen komea, vaan ehkä vahvaa keskitasoa?

Kun minusta tuntuu että ongelma tässä intiimielämän ja seurusteluelämän puutteessani on se, että uskon naisten olevan hirveän tarkkoja ja valikoivia juuri näissä ulkonäkö- ja tyyliseikoissa.

En halua nyt miehiltä vastuksia, koska olen viihtynyt jo niin paljon tällä palstalla että olen lukenut kaikki ne katkerat tilitykset ja todistukset siitä että näin on.

Haluaisin nyt naisten mielipiteitä ja pelkästään naisten mielipiteitä asiasta.

Ja mielellään halauisin että nyt puhutaan vain tästä ulkonäköpuolesta, sillä tiedän että luonteessani ei ole mitään vikaa. Oma aloitekyvyttömyyteni johtuu siitä että LUULEN (vaan en tiedä) naisten torjuvan jo ulkonön perusteella.

Miten on?

54

3580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Pyydän anteeksi monia kirjoitusvirheitä tekstissäni. Kirjoitin vähän liian nopeasti.

      • ei kovin

        tärkeä,jos suurinpiirtein ihmiseltä näyttää,kyllä eniten merkitsee luonne,että on rehellinen sanojensa takana seisova mies.Yksi mikä karkoittaa heti pois jos aletaan heti kärkkymään sänkyyn,ensin täytyy tutustua kunnolla.


    • mieluiten.iha.yssin

      No mulle luonne tärkeempi ku ulkonäkö.Ja kai se on ´jokaisella eri kriteerit.Mulla ollu huonoja
      kokemuksia miehistä,joten olen päättänyt että
      parempi jatkaa ilman miestä.Miks pitäis olla "perhe" mies ja lapsia...ei ymmärrä

      • puolestani

        vastaan pähkinänkuoressa:

        -läheisyys
        -rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen
        -seksi
        -tunne että on jollekin se tärkein

        siinä muutama


    • kaikkea ratkaise

      aloitekykyä on ainakin minun kohdalla oltava miehellä, koska olen aika aloitekyvytön, enkä myöskään kaunis mutta mielestäni ainakin 'vahvaa keskitasoa' oman sukupuoleni puolelta. ulkonäkö ei merkitse kaikkea, mutta on sillä tietenkin hieman väliä, miten pukeutuu ja näyttääkö siltä että pitää itsestään huolta ja tällä tarkoitan sitä, ettei ole likaiset vaatteet, rasvainen tukka ja siihen malliin, en sitä että onko treenattu sikspäkkiä salilla tai muuten timmissä kunnossa tukka geeliä täynnä. tämä siksi, että itse kiinnitän huomiota kuitenkin siihen miten pukeudun ja että olen siistin oloinen yleisesti, en kuitenkaan itsekkään pukeudu kalliisiin merkkivaatteisiin, mutta tyyliin lenkkareissa en lähde vaikka baariin vaan sinne mennään hame päällä.aina sanotaan ettei se ikä ja ulkonäkö, vaan sisäinen kauneus, niin ei se ihan pidä paikkaansa, kyllä itsestään pitää sen verran välittää, että vähän katsoo peiliin, kulkee puhtaissa vaatteissa ja peseytyy!ei kaikki naiset halua mitään hunksien näköistä treenattua miestä,(kivojahan ne on kattella), mutta minulle ainakin kelpaisi kaltaisesi "vahvan keskitason" edustaja!!ja luonteeseen vielä, vaikka luonteessasi ei ole mielestäsi vikaa, jonkun mielestä voit olla vääränluonteinen...

      • että luonne

        on makuasia tietenkin, mutta en itse katso että siinä olisi suurta vikaa


      • niin.....
        että luonne kirjoitti:

        on makuasia tietenkin, mutta en itse katso että siinä olisi suurta vikaa

        vaikea kommentoida luonnettasi tietämättä millainen se on. kuitenkin itsestäni tiedän etten tule ihan kaikenluontoisten ihmisten kanssa toimeen, vaikka itsekkin olen aika lailla sitä mieltä että olen hyväluontoinen, ja kaikkien kanssa tulen toimeen yleensä, mutta sen voin sanoa, että jotkut luonteenpiirteet ei sopisi kumppanilleni, jos sellainen olisi, vaikka ne luetaan yleisesti hyviin luonteenpiirteisiin!mutta ulkonäkö on kuitenkin se mistä kysyit ja siihen sait ainakin minun mielipiteen!


    • ulkonäöllä merkitystä

      Itse kiinnitän ensitapaamisella huomiota juuri näihin ulkoisiin seikkoihin mm. kasvot, pukeutuminen, puhtaus, urheilullisuus sitten tulee luonne ja muu tausta.

      • Emmätiiätaijoo

        Jep. Kyllä ulkonäöllä varmaan on kaikille merkitystä.

        Se onkin sitten vaikeampi juttu, että miten pukea sanoiksi ne omat
        ulkonäkövaatimukset. Harva mitään mallipoikaa metsästää, mutta
        tottakai sen ulkonäön täytyy omaa silmää miellyttää. Vaikea sellaisen
        ihmisen kanssa on mitään intiimiä toimintaa harrastaa, jos ei tunne
        mitään vetoa ihmistä kohtaan. Ihmiset pitävät erilaisista ihmisistä.
        Toisen silmissä mielenkiintoisen näköinen voi olla toiselle täysi
        turn-off. Toiset ihannoivat lihaksikkaita, kun toiset eivät pidä yhtään
        mistään punttihemmoista. Toisien mielestä pitkät hiukset ja parta ovat epäsiistejä,
        kun taas toinen jumaloi niitä. On tosi vaikea pukea sanoiksi se,
        että minkä näköisistä miehistä tai naisista pitää, kun ei sitä aina
        tiedä itsekään. Vasta kun ihmisen näkee, voi sanoa herättääkö hän itsessä
        mitään tunteita.

        Ns. klassisen komeat tai kauniit kasvot tietysti miellyttävät useimpia
        ja symmetrisyys on yleensä kaunista. Mitä erikoisemman näköisestä ihmisestä
        on kyse, sitä enemmän komeus tai kauneus on katsojan silmässä.

        Pukeutumisjutut riippuvatkin sitten ihan henkilön omasta tyylistä,
        mutta siisteys ja hyvä hygienia on aina valttia.

        Jotkut fitness-mimmit ja muut kehonpalvojat voivat tietysti olla
        kovinkin ehdottomia ylimääräisten kilojen suhteen, mutta enpä
        usko että se enemmistölle kauheasti merkkaa, vaikka ei ihan adoniskunnossa
        olisikaan. Siinäkin tietysti pätee se, että mitä enemmän sitä painoa
        on, sitä useammalle se on turn-off.


      • Nyrpisteletkö nenääsi?

        pian, että olet ikivanhapiika ja pysyt. Siis sukankudin esille...hah


    • puutteista-

      esimerkiksi jollain voi olla ihanat hörökorvat. aivan lutuset. Ulkonäkö ei ole se mikä ratkaisee.

      Aivot, on avainsana. Ilman niitä ei pääse bunkkaamaan.

      Tosin usein ulkonäkö jo kertoo onko kantajallaan aivot vai ei.

    • kaikenlaista

      Eikö tämän asian pitäisi olla ihan itsestään selvä? Kyllä sitä kaikennäköistä miestä ja naista löytyy kun kattelee noita seurustelevia ihmisiä. Meillä ei-niin-hyvännäköisillä on vaan eri keinot hurmata, koska sitä ei tehdä ulkonäöllä, eikä yhdessä hetkessä. Eli yhdeksi illaksi petiin on vaikeampi päästä kuin hyvännäköisten, mutta seurustelun suhteen ollaan mielestäni aika samalla viivalla - luonne se on mikä ratkaisee.

      • omasta mielestäni

        todella kauniiseen naiseen, mutta en uskalla lähestyä häntä, koska en ole omasta mielstäni läheskään samaa sarjaa ulkonöllisesti :(


      • vielä että
        omasta mielestäni kirjoitti:

        todella kauniiseen naiseen, mutta en uskalla lähestyä häntä, koska en ole omasta mielstäni läheskään samaa sarjaa ulkonöllisesti :(

        tämä nainen ei ole kylläkään näitä muotitrendiblondeja, vaan hieman vaihtoehtoisemman oloinen ulkoisesti ja ehkä myös osittai sisäisesti, joten ehkä siitä voisi jotenkin kummallisesti päätellä että ulkonäkö ei ehkä ole niin ykkösasia kuin pissistyylisimmille.

        Kuitenkin naikkonen on niin lähellä omaa ulkonäköihannettani, että oikein hirvittää, enkä uskalla moiselle kaunottarelle mennä tuntojain selvittämään.


      • Dr.Phyllis
        vielä että kirjoitti:

        tämä nainen ei ole kylläkään näitä muotitrendiblondeja, vaan hieman vaihtoehtoisemman oloinen ulkoisesti ja ehkä myös osittai sisäisesti, joten ehkä siitä voisi jotenkin kummallisesti päätellä että ulkonäkö ei ehkä ole niin ykkösasia kuin pissistyylisimmille.

        Kuitenkin naikkonen on niin lähellä omaa ulkonäköihannettani, että oikein hirvittää, enkä uskalla moiselle kaunottarelle mennä tuntojain selvittämään.

        Itse olen huomannut että nämä vaihtoehtoisen näköiset tyypit ne vasta ulkonäköön katsovatkin! Ja myös puunaavat itseään ylettömästi näyttääkseen ¨huolimattoman huolitelluilta¨... en tietenkään voi puhua muutakuin omista kokemuksistani ja ihmisistä joita tunnen, siis en voi yleistää nyt kaikkiin vaihtoehtotyyppeihin...


      • ei siis
        Dr.Phyllis kirjoitti:

        Itse olen huomannut että nämä vaihtoehtoisen näköiset tyypit ne vasta ulkonäköön katsovatkin! Ja myös puunaavat itseään ylettömästi näyttääkseen ¨huolimattoman huolitelluilta¨... en tietenkään voi puhua muutakuin omista kokemuksistani ja ihmisistä joita tunnen, siis en voi yleistää nyt kaikkiin vaihtoehtotyyppeihin...

        ole nyt mikään rankasti vaihtoehtoinen tyyli, vaan ikäänkuin sinne päin. Ei hän fanaattinen ole minkään suhteen.

        Kaunis vain kuin mikä


      • mennä ohi
        omasta mielestäni kirjoitti:

        todella kauniiseen naiseen, mutta en uskalla lähestyä häntä, koska en ole omasta mielstäni läheskään samaa sarjaa ulkonöllisesti :(

        toimi nyt ihmeessä hyvä mies, jos olet johonkin ihastunut!!!ei se oo ihme ku kaikki valittaa olevansa sinkkuja, muttei uskalla tehdä asialle mitään!!
        pahimmassa tapauksessa saat vain pakit, mutta muuten jäät ihmettelemään, mitä olisikaan voinut tapahtua, jos olisin mennyt jutteleen... ;)


      • Randy
        ei siis kirjoitti:

        ole nyt mikään rankasti vaihtoehtoinen tyyli, vaan ikäänkuin sinne päin. Ei hän fanaattinen ole minkään suhteen.

        Kaunis vain kuin mikä

        Siis et mene puhumaan? Anteeks nyt vaan mutta ei ehkä kannatakaa, ellet luota itseesi tuon vertaa. Miten sä kuvittelet, et nainen kiinnostuu sellaisesta kaverista, joka ei tosipaikan tullen pysty "ylittämään itseään" edes hänen takiaan? Voi olla, että on tosi kaunis mutta suomalaiset miehet on joko juntteja tai todella saamattomia vikisijöitä, et jos olet jotain siltä väliltä, hän voi ilahtua ikihyviksi. Olet nimittäin harvinaisuus. Eihän sun tarvii lähestyä hikiseen ja limaiseen" tyyliin jolloin hän ahdistuu vaikutelmasta, että sä oot niitä tyyppejä, jotka katsovat oikeudekseen kuvitella ja ajatella mitä tahansa ilman, että olisivat riittävän miehiä avoimesti tulemaan puhumaan! Mitä voi pahimmillaan tapahtua, jos meet? Jos lähestyt toista kunnioittaen, rahallisesti, arvostaen ja kuunnellen? Ei ole sun ihailun arvoinen jos nauraa tai pilkkaa sua sen takia!! Voi olla, ettei hän pidä susta tarpeeksi mutta ainakin hän hymyilee lämpimästi itsekseen vielä pitkään!


    • öööööööööö

      miehen pitää olla rumempi kuin naisen jos meinaa saada pillua.

      Se on taas oma asia jos hikiset persejalat ja pottunokat kiinnostaa.

    • medeia

      Itse tykkään kaikenlaisista miehistä, isoista, pienistä, laihoista ja vähän isommista, karvaisista tai karvattomista, kauniista, rumista... no, joitain ulkonäöllisesti minuakin häiritseviä asioita on, esim. suuri ylipaino, huono iho, tai rumat vaatteet (esim. liian lyhyet lahkeet, yäk). Muuten kiinnitän huomiota enemmän pään sisältöön (ja siihen että seksi on hyvää jos parisuhdetta miettii). Baareissa yleensä itse tosin isken miehiä jotka ovat ulkonäöllisesti ns keskitasoa tai sitten ylempänä, mutta se johtuu vain siitä että ulkonäköön kiinnittää ensimmäisenä huomiota. Itseäni ovat iskeneet monenlaiset miehet,,, Mutta yhtään oikeasti kiinnostavaa en ole vielä onnistunut löytämään... tuntuu että en pääse samalle aaltopituudelle miesten kanssa, mutta se on jo toinen juttu se.

    • nainen,

      Ei minulla omasta mielestäni ole tiukkoja tai spesifejä kriteereitä. Kyllähän niistä nyt joustaa. Siis ulkonäön suhteen, enemmän ne tarkat ovat tuolla käyttäytymis- ja luonnepuolella: en ota alkoholistia, en rikollista (no joku pieni juttu ehkä voisi menetellä, jos muuten upea, siis esim. joku nuoruuden näpistys, liikennejuttu tms. ), en väkivaltaista, epärehellistä, narsisistia, mielisairasta - eli tuontyyppistä.

      Ulkonäössä ja yleisessä käytöksessessä ehkä päätee kasaantumisilmiö. Ei sen väliä, jos on muutama ylikilo - minullakin on. Tai vähän huono iho. Toinen silmä vähän karsastaa. Harvat hapset. Tupakoi. Epäsiisti. Rasvaiset ja leikkaamattomat hiukset. Piereskelee. Kertoo alatyylisiä vitsejä kaiken aikaa. Mutta jos noita ominaisuuksia on liian monta yhdellä tyypilla ... siis kun ne on KAIKKI niin sitten se kyllä jo meinaa. Muutama saapi olla, ja se on ok. Mullakin on.

    • 30v kaunotar

      puhun tietysti vain omasta puolestani.
      Mutta minulle kelpaa, on kelvannut ja kelpaa tälläkin hetkellä "ruma" mies, jos vain muut asiat on kunnossa.
      Ja mitä ne muut asiat ovat?
      Tärkein kaikista on hygienia. Laadukkainkin tyyppi saa potkut jos ei pese käsiään vessasta tultuaan. Muita asioita miehelle on helppo opettaa, mutta nuo hygienia asiat ei mene perille ellei niitä ole äiti opettanut.
      Toiseksi tärkein on, tietysti, luonne.
      Eli ei mikään narsistinen, teennäinen keikari.

    • naiset valehtelee...

      Älkää nyt naiset viitsikö valehdella, kyllä tuo on niin monta kertaa todistettu että vaikka mies olisi kuinka kiltti, ystävällinen muutenkin mukava niin ei mitään mahdollisuutta jos ulkonäkö on normaali tai vähänkin "ruma".
      Ei nyt toki voi sanoa että kaikki naiset valehtelevat ulkonäön merkityksestä mutta suurin osa...

      • aisasta jopa

        itselleen.

        Minä ainakin olen tunnistanut itsessäni tuon piirteen. Eli olen olevinani enemmän kiinnostunut luonteesta, mutta todellisuudessa sen hyvän luonteen on oltava omasta mielestäni hyvännäköisellä naisella.

        Ja jos pitäisi valita, niin mieluummin ottaisin sen naisen jolla on ihan tarpeeksi hyvä luonne ja hyvä ulkonäkö kuin sen naisen jolla on mahtava luonne ja vaatimaton ulkonäkö.

        Näin se vaan menee, mutta ei sitä oikein osaa itselleen myöntää. Kun ulkonäön ottaminen tärkeimpien arvojen joukkoon on julistettu julkisesti pinnaliseksi ja typeräksi, niin sitä alkaa valehdella jo itselleenkin.


      • Anna tulla vaan

        No katsoppa kaupungilla käveleviä pareja. Ovatko kaikki pariutuneet miehet
        mielestäsi normaalia komeampia? No eivät ole. Miten siis he ovat voineet
        saada itselleen naisen, kun sinun mukaasi miehellä ei ole mitään
        mahdollisuuksia, jos on normaalin näköinen?

        Kyse taitaakin olla siitä, että sinä ja muut samaa väittävät miehet
        ovat itse liian kriittisiä naisen ulkonäöstä. Vaikka olette itse
        tavallisen näköisiä, teille ei kelpaakaan se tavallisen näköinen tai
        "ruma" nainen, vaan haluatte sen ylikauniin naisen.

        Tottakai niiden kauniiden naisten ympärillä pyörii keskimääräistä enemmän
        miehiä.


      • naista olenkin...
        Anna tulla vaan kirjoitti:

        No katsoppa kaupungilla käveleviä pareja. Ovatko kaikki pariutuneet miehet
        mielestäsi normaalia komeampia? No eivät ole. Miten siis he ovat voineet
        saada itselleen naisen, kun sinun mukaasi miehellä ei ole mitään
        mahdollisuuksia, jos on normaalin näköinen?

        Kyse taitaakin olla siitä, että sinä ja muut samaa väittävät miehet
        ovat itse liian kriittisiä naisen ulkonäöstä. Vaikka olette itse
        tavallisen näköisiä, teille ei kelpaakaan se tavallisen näköinen tai
        "ruma" nainen, vaan haluatte sen ylikauniin naisen.

        Tottakai niiden kauniiden naisten ympärillä pyörii keskimääräistä enemmän
        miehiä.

        Etsinyt mutta joka kerta on ollut selitys että "minusta tuntuu että sinä et ole sitä mitä minä etsin", eikä aina ole tullut edes tuota selitystä! Siinä sitä sitten ollaan taas huuli pyöreänä että mitäs nyt sitten!

        Että jos nyt totta puhutaan niin kyllä teillä naisilla vasta suuret luulot omasta ulkonäöstä on, mutta sitähän nyt teille on aivan turha yrittää selittää...


      • Anna tulla vaan
        naista olenkin... kirjoitti:

        Etsinyt mutta joka kerta on ollut selitys että "minusta tuntuu että sinä et ole sitä mitä minä etsin", eikä aina ole tullut edes tuota selitystä! Siinä sitä sitten ollaan taas huuli pyöreänä että mitäs nyt sitten!

        Että jos nyt totta puhutaan niin kyllä teillä naisilla vasta suuret luulot omasta ulkonäöstä on, mutta sitähän nyt teille on aivan turha yrittää selittää...

        No et edelleenkään selittäbyt, että miten ne tavallisen näköiset miehet
        ovat itselleen naisen saanut, kun sinun mukaasi kaikki naiset
        vaativat mieheltä normaalia parempaa ulkonäköä. Selitykseksi
        ei kelpaa että "Kerran minulle kävi niin ja kaverille kanssa".


      • Anna tulla vaan
        naista olenkin... kirjoitti:

        Etsinyt mutta joka kerta on ollut selitys että "minusta tuntuu että sinä et ole sitä mitä minä etsin", eikä aina ole tullut edes tuota selitystä! Siinä sitä sitten ollaan taas huuli pyöreänä että mitäs nyt sitten!

        Että jos nyt totta puhutaan niin kyllä teillä naisilla vasta suuret luulot omasta ulkonäöstä on, mutta sitähän nyt teille on aivan turha yrittää selittää...

        "minusta tuntuu että sinä et ole sitä mitä minä etsin"..."

        Mistä sinä vedit sen johtopäätöksen, että kyse on ollut aina ulkonäöstäsi?
        Kai kyse voi olla muustakin, esim. erilaisista luonteista? Vai tuleeko
        tuo kommentti aina kuvan lähettämisen jälkeen?

        Eikä ulkonäön perusteella torjuminenkaan sitä aina tarkoita, että
        jotain komistusta etsisi. Kauneus on ihan oikeasti katsojan silmässä.
        Jonkun mielestä ihan söpö ei välttämättä herätä mitään tunteita toisessa.
        Jos taas toisen ulkonäkö ei millään tavalla herätä mielenkiintoa,
        niin minusta on aika turha mitään suhdetta yrittää.

        Esim. itse pidän enemmän hiukan persoonallisen näköisistä naisista,
        kuin ihan perusnäteistä naisista. Esim. hiukan iso nenä voi olla
        paljon mielenkiintoisemman oloinen minusta, kuin perinteinen nätti
        pieni nenä. Myös tyylillisesti pidän enemmän boheemeista tai rokkitytöistä
        kuin aerobic-blondeista. Voin hyvin kuvitella, että sanoisin monen
        mielestä nätille sporttiblondille "ei kiitos", koska hän ei ole
        minun tyyliseni nainen.


      • johtopäätöksen
        Anna tulla vaan kirjoitti:

        "minusta tuntuu että sinä et ole sitä mitä minä etsin"..."

        Mistä sinä vedit sen johtopäätöksen, että kyse on ollut aina ulkonäöstäsi?
        Kai kyse voi olla muustakin, esim. erilaisista luonteista? Vai tuleeko
        tuo kommentti aina kuvan lähettämisen jälkeen?

        Eikä ulkonäön perusteella torjuminenkaan sitä aina tarkoita, että
        jotain komistusta etsisi. Kauneus on ihan oikeasti katsojan silmässä.
        Jonkun mielestä ihan söpö ei välttämättä herätä mitään tunteita toisessa.
        Jos taas toisen ulkonäkö ei millään tavalla herätä mielenkiintoa,
        niin minusta on aika turha mitään suhdetta yrittää.

        Esim. itse pidän enemmän hiukan persoonallisen näköisistä naisista,
        kuin ihan perusnäteistä naisista. Esim. hiukan iso nenä voi olla
        paljon mielenkiintoisemman oloinen minusta, kuin perinteinen nätti
        pieni nenä. Myös tyylillisesti pidän enemmän boheemeista tai rokkitytöistä
        kuin aerobic-blondeista. Voin hyvin kuvitella, että sanoisin monen
        mielestä nätille sporttiblondille "ei kiitos", koska hän ei ole
        minun tyyliseni nainen.

        Koska hän itse sen sanoi, kun puusin rehellistä mielipidettä. Maileissa ei ollut mitään vikaa puolin eikä toisin...

        Mutta nyt menee paremmin, olen tutustunut nettitreffeillä naapurikunnassa asuvaan tyttöön josta en tiedä yhtään mitään, en edes ulkonäköä kun molemmilla on kuvattomat profiilit ja ainakin ollaan nyt hyvin tultu juttuu....


    • riman pitää olla korkealla, jokanen vain määrittää riman korkeuden itse. Ja tuo ulkonäkö kysymys on vanhan ajan mukaan: kauneus on katsojan silmässä. Totta kai miehen pitää olla sillai katseen kestävä että sen kanssa voipi kulkea kadulla käsi kädessä ilman että kaverit siirtyy toiselle puolelle katua kun tulevat vastaan. Muutama ylikilo(lue alle 10 kg) ei liene tee kenestäkään rumaa, mutta jos molemmmilla on karsee pakki niin onhan se jo sellaista lätinää että kyllä taitaisi seksipuuhat mennä nauruksi;) Ei vaan, jos kysytään kypsän naisen mielipidettä ulkonäöstä niin sellainen mies on hyvän näköinen joka on "siisti" (lue :ei haise)joka on sopivan itsevarma(lue:ei piipitä että ei mua kukaan huoli kun olen niin ruma jätkä)saa naisen nauramaan(tosi tärkeää)on avoin ja rehellinen tunteissaan. Mulle toi ulkonäkö seikka on sillalailla todella tärkeä että jos tapaan miehen ja sen ulkonäkö miellyttää niin se miellyttää ja sitä ei voi muuttaa ja jos se ei miellytä niin sitäkään ei voi muuttaa, eli en pysty olemaan miehen kanssa jos sen ulkoisessa olemuksessa joku asia ei miellytä, eli pinnallinen paska minäkin. Tyyliseikoista en ole niinkään kiinnostunut, enkä usko että "tavallinen" nainen ajattelee niitä kovin paljon. Pukeutuminen on tänä päivänä niin makuasia. Eli olet oikeassa kun sanot että naiset torjuvat jo ulkonäön perusteella. Milläs sitten? Entäs itse?

      • ap.

        tarkoittanut että tästä tulisi arvokeskustelu tyyliin että on oikein tai väärin katsoa ulkonäköä, vaan halusin pelkästään otantaa naisien mielipiteistä.


      • Ei-hauska mies

        "saa naisen nauramaan (tosi tärkeää)"

        Miksi se on tärkeää? Onko sinulla niin huono mielikuvitus, että tarvitset miehen kertomaan itsellesi hauskoja juttuja?


      • Ei-hauska mies kirjoitti:

        "saa naisen nauramaan (tosi tärkeää)"

        Miksi se on tärkeää? Onko sinulla niin huono mielikuvitus, että tarvitset miehen kertomaan itsellesi hauskoja juttuja?

        mun mielikuvitus on niin hyvä että miehen on oltava hauska jotta se pystyy olemaan edes hiukan sen mielikuvituksen mukana. On olemassa sellainen vanha viisaus kuin että jos et ole hyvä, ole edes hauska..Sillä voi pelastaa monta tukalaa tilannetta ja ihminen joka saa toiset nauramaan on hyvä ihminen! Sano mitä sanot...Eikä se tarkoita että miehen pitää kertoo hauskoja juttuja, mut tällästä on turha selittää jos ihmisen täytyy kysyy tollasta asiaa...


      • anjuska*
        Ei-hauska mies kirjoitti:

        "saa naisen nauramaan (tosi tärkeää)"

        Miksi se on tärkeää? Onko sinulla niin huono mielikuvitus, että tarvitset miehen kertomaan itsellesi hauskoja juttuja?

        Ei se,että mies saa naisen nauramaan tarkoita vitsien kertomista. Kun on ihastunut mieheen ja hän osoittaa huomiotaan, niin tottakai mua hymyilyttää. Sitten tämä vastavuoroisesti saa miehen hyvälle tuulelle ja hän taas saattaa tehdä tai sanoa jotakin sellaista, joka edelleen vahvistaa hyvää oloani. Sitten olenkin tilassa, jossa nauru on herkässä.

        Jos mies on juro, eikä osaa tätä hurmaamisen taitoa, niin sitten hän ei "naurata". Kaikki on vaan sellaista hiljaista ja vakavaa. Sellainen mies ei ole saavuttanut minun herkkyyttäni, eikä suhdetta siitä voi kehittyä. Tämä on sitä paljon puhuttua kemiaa myöskin.

        Oikein kova vitsien kertoja saattaa olla ällö ja sellainen hiljaisempi mies iki-ihana.


      • Jurotus tappaa mielenkiinnon
        Ei-hauska mies kirjoitti:

        "saa naisen nauramaan (tosi tärkeää)"

        Miksi se on tärkeää? Onko sinulla niin huono mielikuvitus, että tarvitset miehen kertomaan itsellesi hauskoja juttuja?

        Ei sillä sitä tarkoiteta, että miehen pitäisi olla joku vitsiniekka,
        joka laukoo vitsejä vitsin perään.

        Lähinnä sitä, että miehen seurassa on helppo olla ja keskustella.
        Tunnelma on rento ja hymyilyttää, molemmilla on pilkettä silmäkulmassa ja
        mies osaa keskustella muutenkin kuin paskanjäykkänä tosikkona.
        Sellaiset ulkoaopetellut vitsit ym. naisennaurattamistemput
        ovat liian harjoitellun oloisia ja enemmänkin turn-off, kuin hyvä juttu.
        Lähinnä kyse on oivaltavuudesta ja siitä, että osaa reagoida keskusteluun
        niin, että seurauksena on rento ja välitön tunnelma miehen ja
        naisen välillä, eikä keskustelu tai yhdessäolo tunnu siltä
        kuin olisi jossain vaivaannuttavassa työpaikkahaastattelussa.

        Nauraminen rentouttaa. Toistensa seurassa viihtyvät hymyilevät toisilleen.
        Humoristinen asenne elämään ei tarkoita sitä, että haittäisi kaikki
        asiat leikiksi. Joissain määrin on hyvä osata nähdä asiat ja itsensä humoristisessä
        mielessä pelkän murehtimisen sijaan.Vaatii samaa tietysti myös naiselta.

        Sellaista ihmistä joka tekee joka asiasta vitsin on vaikea ottaa tosissaan
        ja jonkin ajan kuluttua se tauoton vitsailu alkaa vain kyllästyttämään.

        Jos miehen seurassa olo on pelkkää jurotusta, mökötystä ja "Erinomainen sää tänään"
        -tyyppistä vaivaantunutta
        keskustelua, niin kyllä siinä alkaa odottamaan enemmän kotiin pääsyä kuin
        unelmoimaan suhteesta miehen kanssa.


      • todellakin hauska
        Ei-hauska mies kirjoitti:

        "saa naisen nauramaan (tosi tärkeää)"

        Miksi se on tärkeää? Onko sinulla niin huono mielikuvitus, että tarvitset miehen kertomaan itsellesi hauskoja juttuja?

        erosin muutamia kuukausia sitten miehestä joka ei ollut hauska. yksi eroon johtaneista syistä oli juuri se ettei hänellä ollut koskaan hauskaa, tai ainakaan hän ei sitä osannut/kyennyt näyttämään! muuten halusimme samoja asioita elämältä ja pidin tiettyyn pisteeseen asti häntä jopa hyvänä aviomiesehdokkaana....ei monikaan pysty olemaan ihmisen kanssa joka ei koskaan hymyile, ei omille eikä toisen jutuille. itse olen iloinen ja mielestäni joskus hauskakin, enkä voinut tosiaankaan(melkein kahden vuoden hauskuutusyritysten jälkeen) jatkaa suhdetta, jossa jo vanhempanikin alkoivat ihmetellä miehen ilottomuutta ja sitä ettei koskaan ole hauskaa vaikka tehtiin jotain hauskaa!
        ei nauramaan saaminen tarkoita ainoastaan sitä että kokoajan pitäisi kertoa vitsejä, vaan sitä ettei olla kokoajan p...kaa puraisseen oloisia!!


      • Ei-hauska mies
        anjuska* kirjoitti:

        Ei se,että mies saa naisen nauramaan tarkoita vitsien kertomista. Kun on ihastunut mieheen ja hän osoittaa huomiotaan, niin tottakai mua hymyilyttää. Sitten tämä vastavuoroisesti saa miehen hyvälle tuulelle ja hän taas saattaa tehdä tai sanoa jotakin sellaista, joka edelleen vahvistaa hyvää oloani. Sitten olenkin tilassa, jossa nauru on herkässä.

        Jos mies on juro, eikä osaa tätä hurmaamisen taitoa, niin sitten hän ei "naurata". Kaikki on vaan sellaista hiljaista ja vakavaa. Sellainen mies ei ole saavuttanut minun herkkyyttäni, eikä suhdetta siitä voi kehittyä. Tämä on sitä paljon puhuttua kemiaa myöskin.

        Oikein kova vitsien kertoja saattaa olla ällö ja sellainen hiljaisempi mies iki-ihana.

        ... miehille? Miksi se on aina vain niinpäin että mies huomioi?


      • Ei-hauska mies
        Jurotus tappaa mielenkiinnon kirjoitti:

        Ei sillä sitä tarkoiteta, että miehen pitäisi olla joku vitsiniekka,
        joka laukoo vitsejä vitsin perään.

        Lähinnä sitä, että miehen seurassa on helppo olla ja keskustella.
        Tunnelma on rento ja hymyilyttää, molemmilla on pilkettä silmäkulmassa ja
        mies osaa keskustella muutenkin kuin paskanjäykkänä tosikkona.
        Sellaiset ulkoaopetellut vitsit ym. naisennaurattamistemput
        ovat liian harjoitellun oloisia ja enemmänkin turn-off, kuin hyvä juttu.
        Lähinnä kyse on oivaltavuudesta ja siitä, että osaa reagoida keskusteluun
        niin, että seurauksena on rento ja välitön tunnelma miehen ja
        naisen välillä, eikä keskustelu tai yhdessäolo tunnu siltä
        kuin olisi jossain vaivaannuttavassa työpaikkahaastattelussa.

        Nauraminen rentouttaa. Toistensa seurassa viihtyvät hymyilevät toisilleen.
        Humoristinen asenne elämään ei tarkoita sitä, että haittäisi kaikki
        asiat leikiksi. Joissain määrin on hyvä osata nähdä asiat ja itsensä humoristisessä
        mielessä pelkän murehtimisen sijaan.Vaatii samaa tietysti myös naiselta.

        Sellaista ihmistä joka tekee joka asiasta vitsin on vaikea ottaa tosissaan
        ja jonkin ajan kuluttua se tauoton vitsailu alkaa vain kyllästyttämään.

        Jos miehen seurassa olo on pelkkää jurotusta, mökötystä ja "Erinomainen sää tänään"
        -tyyppistä vaivaantunutta
        keskustelua, niin kyllä siinä alkaa odottamaan enemmän kotiin pääsyä kuin
        unelmoimaan suhteesta miehen kanssa.

        "Nauraminen rentouttaa. Toistensa seurassa viihtyvät hymyilevät toisilleen."

        Mutta jos mies nauraakin vapautuneesti ja hymyilee paljon, hän on heti automaattisesti neitimäinen ja siten ei-viehättävä. Nainen saattaa jopa epäillä miestä homoksi. Mielenkiintoinen paradoksi, kieltämättä.


      • Ei-hauska mies
        todellakin hauska kirjoitti:

        erosin muutamia kuukausia sitten miehestä joka ei ollut hauska. yksi eroon johtaneista syistä oli juuri se ettei hänellä ollut koskaan hauskaa, tai ainakaan hän ei sitä osannut/kyennyt näyttämään! muuten halusimme samoja asioita elämältä ja pidin tiettyyn pisteeseen asti häntä jopa hyvänä aviomiesehdokkaana....ei monikaan pysty olemaan ihmisen kanssa joka ei koskaan hymyile, ei omille eikä toisen jutuille. itse olen iloinen ja mielestäni joskus hauskakin, enkä voinut tosiaankaan(melkein kahden vuoden hauskuutusyritysten jälkeen) jatkaa suhdetta, jossa jo vanhempanikin alkoivat ihmetellä miehen ilottomuutta ja sitä ettei koskaan ole hauskaa vaikka tehtiin jotain hauskaa!
        ei nauramaan saaminen tarkoita ainoastaan sitä että kokoajan pitäisi kertoa vitsejä, vaan sitä ettei olla kokoajan p...kaa puraisseen oloisia!!

        ... on naisten mielestä neitimäinen, homo tai sitten neitimäinen homo. En tajua?


      • ihan uutta tietoa
        Ei-hauska mies kirjoitti:

        "Nauraminen rentouttaa. Toistensa seurassa viihtyvät hymyilevät toisilleen."

        Mutta jos mies nauraakin vapautuneesti ja hymyilee paljon, hän on heti automaattisesti neitimäinen ja siten ei-viehättävä. Nainen saattaa jopa epäillä miestä homoksi. Mielenkiintoinen paradoksi, kieltämättä.

        Vai sillä tavalla. Tuo on kyllä ihan sinun omassa päässäsi oleva
        harha, ei todellisuutta.


      • Ei-hauska mies kirjoitti:

        ... on naisten mielestä neitimäinen, homo tai sitten neitimäinen homo. En tajua?

        sulle annettu outoo informaatiota! Kyllä se seks. suunt. käy ilmi jostain muusta kun naaman asennosta. Ja sitä paitsi homoissa ei ole mitään vikaa.. Koita nyt vähän hymyillä ja hihitellä, ajattele vaikka jotain hassua, ennekun huomaatkaan suupielet venyy kohti korvia ja tulee hyvä mieli.


      • Ei-hauska mies
        aip kirjoitti:

        sulle annettu outoo informaatiota! Kyllä se seks. suunt. käy ilmi jostain muusta kun naaman asennosta. Ja sitä paitsi homoissa ei ole mitään vikaa.. Koita nyt vähän hymyillä ja hihitellä, ajattele vaikka jotain hassua, ennekun huomaatkaan suupielet venyy kohti korvia ja tulee hyvä mieli.

        ja huomannut naisissa välittömän reaktion. He katsovat minua epäuskoisena ja eipä aikaakaan kun alkaa leikkimieliset vihjailut että "ootkos homo". Eli ei tämä väärää tietoa ole, ihan suoraan teidän naisten reaktioita olen seurannut. Naisiin vetoaa parhaiten lobotomialeikkauspotilaalta vaikuttava juro luolamies, joka osaa muodostaa kahden sanan lauseita. Jos mies on puhelias, sanavalmis, puhuu monipuolisesti ja osaa sanoa naiselle vastaan, hän naisten mielestä "ämmä" tai homo.


    • jonoon

      ja vertailemaan niiden ulkonäköä. Sillä tavalla kiinnostumisen syyn saa selville. Eli onko exät/ihastukset kaikki samannäköisiä? Yleensä kyllä eivät. Mikä sitten niissä miehissä on kiinnostanut jos eivät kaikki samannäköisiä? Minuun nappaa ajattelevat tyypit. Ehkä hieman "tyttömäiset". Ei siis homot vaan herkät. Sellaiset jotka eivät koulun liksantunneilla oikein loistaneet mutta kuvaamataidossa ja ATKssa kyllä. Mieluummin liian laiha kuin liian lihava. Punastelevat ja ehkä hieman ujot miehet. Miespuolisina kavereina minulla on rempseitä, ulospäinsuuntautuneita ja heistä en ole kiinnostunut. Tiededokumenteissa tutkijat ovat sanoneet että kumppani valitaan tai tulee valituksi yksinkertaisesti kemian avulla. Tietyt hajut ja sen sellaiset vetävät ihmisiä toisiinsa. Eli omiin hormooneihin on turha ihmisen vaikuttaa. Kaikenkaikkiaan pariskuntia on ulkonäöllisesti monenlaisia. Laiha mies/pullea nainen, pullea mies/laiha nainen, ruma/ruma, komea/kaunis, lista on yhtä monimuotoinen kuin ihminenkin. Jossain vaiheessa taitaa kuitenkin tulla runsaudenpula sinkuista koska ihmiset eroavat siihen tahtiin nykyään että kohta koko alle 45-vuotias Suomi on sinkkuna! Silloin vasta hankala onkin löytää ketään. Siis jos edes hakee kumppania. Minä viihdyn kyllä parhaiten yksinäni. Olen sen verran itsekäs etten halua jakaa itseäni kenenkään kanssa. Vitsi.

    • blaaab

      ...tyyliin että pitää olla väh. 180cm pitkä, urheilullinen, ruskeasilmäinen, tummat hiukset, sixpäk jne. Itseasiassa suurin osa ihastukseni kohteista on ollut ns. aivan tavallisia. Yksi oli hirmu lyhyt, yhellä oli vähän ylimääräistä, yhellä vinot hampaat...mut näis kaikis tyypeis on ollut "sitä jotain"! Ei tarvitse olla mikään kiiltokuvapoika, kunhan vaan miellyttää omaa silmää :)

    • kukka

      Jos yrität vain missin kokoisia naisia ja olet itse huomattavan ylipainoinen niin siinä on ristiriita. Monet miehet eivät tunnu sitä ymmärtävän tai pitävät itseään laihempina kuin ovat. Suomalaiset miehet ovat keskiverroin paljon naisia lihavampia.

      Mutta jos yrität pyöreitä naisia niin en usko oman ylipainosi olevan ongelma.

    • puhutaan, että

      millaisen miehen haluaisin lähempään kontaktiin, niin kyllä kasvot täytyy olla miellyttävät, huulet suudeltavat ja täyteläiset. Hymy herkässä, silmissä pilkettä ja arvaamattomuutta. Tummat kulmat ja ripset,miehekäs nenä, hyvät hampaat, raikas olemus. Kroppa luonnollinen, vähän voi olla liikakiloja max 5 kg, karvoja voi olla vähän siellä sun täällä, jalkovälissä ei välttämättä tarvi olla yhtään, iho sais olla hyvä, ei syyliä tai luomia, miehekkäät pakarat, reidet ja hartiat. Ja tietysti paksut ja möyheät hiukset.

      • Et kuule taida löytää

        "..ei syyliä tai luomia..."

        Oho. Et taida kuule löytää yhtään ainotta miestä, jolla ei
        yhtään luomia olisi. Eikö itselläsi muka ole? Jos ei, olet tosi
        harvinainen tapaus.


    • Epäpinta

      Itse todellakin ihastun ensin ja oikeastaan ainoastaan siihen, miten mies ilmaisee itseään, eli kertoo ajatuksistaan ja ilmaisee tunteitaan. Itseilmaisusta selviää miehen arvomaailma ja maailmankuva, mielenkiinnonkohteet ja sivistystaso. Jos ja kun ne kohtaavat omien arvojeni kanssa riittävästi, olen myyty, ulkonäöstä viis. Ikävä kyllä samankaltaisiani tapaan aivan liian harvoin.
      Ulkonäköön yleensä ihastun vasta sen jälkeen, jos henkinen, emotiaanaalinen ja rationaalinen puoli ihmisessä viehättää. Kun olen jo umpirakastunut miehen henkisiin ominaisuuksiin, näen rakkaani kaikkein komeimpana ja viehättävimpänä ja haluttavimpana poikkesipa hän miten tahansa klassisista ja perinteisistä kauneusihanteista. Viimeksi kun näin kävi, rakastuin 25 vuotta itseäni vanhempaan mieheen, joka oli harmaantunut, kaljuuntunut ja jo hieman kumara, mutta minusta hän oli ja on edelleen aivan hurmaava, haluttava ja rakastettava myös ulkoiselta olemukseltaan. Rakastuin hänen mieleen ja sieluun palavasti ensin ja sitten kokonaisuuteen. Ikävä kyllä tunteet eivät kohdanneet. Mutta kaipaan häntä valtavasti edelleen.

      • Ei-hauska mies

        "Itse todellakin ihastun ensin ja oikeastaan ainoastaan siihen, miten mies ilmaisee itseään, eli kertoo ajatuksistaan ja ilmaisee tunteitaan. Itseilmaisusta selviää miehen arvomaailma ja maailmankuva, mielenkiinnonkohteet ja sivistystaso. Jos ja kun ne kohtaavat omien arvojeni kanssa riittävästi, olen myyty, ulkonäöstä viis."

        Joopa joo. Ette ehkä ihastu miehen ulkonäköön, mutta jokaisella naisella on aika tarkka seula olemassa, jonka läpi he kiinnittävät huomiota vain tiettyihin miehiin. Vai väitättekö tosissanne että jos esim. ylipainoinen ikäisenne mies tulee juttelemaan te olisitte hänestä kiinnostuneita? Kyllä ulkonäkö vaikuttaa lähes yhtä paljon kuin luonnekin, vaikkei siihen aina ihastutakaan ensimmäisenä.

        Älkää naiset kirjoittako noin putkiaivoista tekstiä: "Ihastun ensin luonteeseen ja vasta sitten ulkonäköön, minulle siis miehen ulkonäkö on täysin yhdentekevä".

        Sama kuin sanoisi "Ajan bensiinikäyttöisellä autolla, minulle siis bensiinin hinta on täysin yhdentekevä". Eihän vielä se että ajaa bensiinikäyttöisellä autolla tarkoita etteikö bensiinin hintaan kiinnittäisi huomiota.


      • Usko mitä haluat
        Ei-hauska mies kirjoitti:

        "Itse todellakin ihastun ensin ja oikeastaan ainoastaan siihen, miten mies ilmaisee itseään, eli kertoo ajatuksistaan ja ilmaisee tunteitaan. Itseilmaisusta selviää miehen arvomaailma ja maailmankuva, mielenkiinnonkohteet ja sivistystaso. Jos ja kun ne kohtaavat omien arvojeni kanssa riittävästi, olen myyty, ulkonäöstä viis."

        Joopa joo. Ette ehkä ihastu miehen ulkonäköön, mutta jokaisella naisella on aika tarkka seula olemassa, jonka läpi he kiinnittävät huomiota vain tiettyihin miehiin. Vai väitättekö tosissanne että jos esim. ylipainoinen ikäisenne mies tulee juttelemaan te olisitte hänestä kiinnostuneita? Kyllä ulkonäkö vaikuttaa lähes yhtä paljon kuin luonnekin, vaikkei siihen aina ihastutakaan ensimmäisenä.

        Älkää naiset kirjoittako noin putkiaivoista tekstiä: "Ihastun ensin luonteeseen ja vasta sitten ulkonäköön, minulle siis miehen ulkonäkö on täysin yhdentekevä".

        Sama kuin sanoisi "Ajan bensiinikäyttöisellä autolla, minulle siis bensiinin hinta on täysin yhdentekevä". Eihän vielä se että ajaa bensiinikäyttöisellä autolla tarkoita etteikö bensiinin hintaan kiinnittäisi huomiota.

        " Vai väitättekö tosissanne että jos esim. ylipainoinen ikäisenne
        mies tulee juttelemaan te olisitte hänestä kiinnostuneita?"

        Minä ainakin tiedän monta paria, joissa mies on ylipainoinen, mutta
        nainen ei. Eikä mies ole lihonnut vasta suhteen aikana, vaan on ollut
        jo aluksi ylipainoinen.

        Se on totta, että pinnallisia naisia on paljon, varsinkin nuorissa
        naisissa. Sinä kuitenkin haluat uskoa, että joka ikinen on äärettömän
        pinnallinen. Jankkaat sitä ehdottomana totuutena, etkä suostu
        uskomaan mitään muuta, joten sinulle on ihan turha selittää mitään.

        Ehkä haluat uskoa kaikkien naisien torjuvat sinut pelkän ulkonäön perusteella,
        jotta voisit uskoa, että luonteesi on kuitenkin äärettömän mahtava?
        Jospa se onkin se sinun luonteesi, joka karkottaa naiset?
        Ainainen negatiivisuus ei ainakaan houkuttele naisia tutustumaan
        sinuun.


      • Negatiivisuus
        Usko mitä haluat kirjoitti:

        " Vai väitättekö tosissanne että jos esim. ylipainoinen ikäisenne
        mies tulee juttelemaan te olisitte hänestä kiinnostuneita?"

        Minä ainakin tiedän monta paria, joissa mies on ylipainoinen, mutta
        nainen ei. Eikä mies ole lihonnut vasta suhteen aikana, vaan on ollut
        jo aluksi ylipainoinen.

        Se on totta, että pinnallisia naisia on paljon, varsinkin nuorissa
        naisissa. Sinä kuitenkin haluat uskoa, että joka ikinen on äärettömän
        pinnallinen. Jankkaat sitä ehdottomana totuutena, etkä suostu
        uskomaan mitään muuta, joten sinulle on ihan turha selittää mitään.

        Ehkä haluat uskoa kaikkien naisien torjuvat sinut pelkän ulkonäön perusteella,
        jotta voisit uskoa, että luonteesi on kuitenkin äärettömän mahtava?
        Jospa se onkin se sinun luonteesi, joka karkottaa naiset?
        Ainainen negatiivisuus ei ainakaan houkuttele naisia tutustumaan
        sinuun.

        on minusta ollut yksi niistä syistä miksi mies ei kiinnosta. Ymmärrän että on pahoja päiviä mutta kun äijä kulkee koko ajan alahuuli lerpallaan niin sitä alkaa itsekin masentua. Vai uskottelevatko sinkkumiehet itselleen että naisia kiinnostaa sellainen etäinen, vihainen, negatiivinen kaiken haukkuja. Ei ainakaan minua.


      • Ei-hauska mies
        Usko mitä haluat kirjoitti:

        " Vai väitättekö tosissanne että jos esim. ylipainoinen ikäisenne
        mies tulee juttelemaan te olisitte hänestä kiinnostuneita?"

        Minä ainakin tiedän monta paria, joissa mies on ylipainoinen, mutta
        nainen ei. Eikä mies ole lihonnut vasta suhteen aikana, vaan on ollut
        jo aluksi ylipainoinen.

        Se on totta, että pinnallisia naisia on paljon, varsinkin nuorissa
        naisissa. Sinä kuitenkin haluat uskoa, että joka ikinen on äärettömän
        pinnallinen. Jankkaat sitä ehdottomana totuutena, etkä suostu
        uskomaan mitään muuta, joten sinulle on ihan turha selittää mitään.

        Ehkä haluat uskoa kaikkien naisien torjuvat sinut pelkän ulkonäön perusteella,
        jotta voisit uskoa, että luonteesi on kuitenkin äärettömän mahtava?
        Jospa se onkin se sinun luonteesi, joka karkottaa naiset?
        Ainainen negatiivisuus ei ainakaan houkuttele naisia tutustumaan
        sinuun.

        "Minä ainakin tiedän monta paria, joissa mies on ylipainoinen, mutta nainen ei. Eikä mies ole lihonnut vasta suhteen aikana, vaan on ollut
        jo aluksi ylipainoinen."

        Ylipainolla tarkoitin, että mies on vartaloltaan selvästi "pulska", eli ei ole vartaloltaan miehekäs ja ylipainoa löytyy mahasta ja muualtakin. Jos naisten ihannemies ei yleisesti ottaen ole mies, joka ei ole miehekkään roteva, niin vielä vähemmän naiset tykkäävät miehestä, joka ei ole roteva, mutta on sen lisäksi vielä ylipainoinen.

        Mies voi olla ylipainoinen myös "miehekkäällä tavalla", eli on rotevankokoinen. Sellaisilla miehillä mahaa saa löytyä enemmän ilman että se haittaa naisia, koska muu vartalo on senverran karskin kokoinen. Tällainen ylipaino ei haittaakaan kaikkia normaalipainoisia naisia.

        Itse olen esimerkki lievästi ylipainoisesta miehestä, jolla kuitenkin vientiä naisten keskuudessa riittää koska olen harteikas ja miehekkään kokoinen. Ylipainoni ei näy vaatteiden päältä, koska sitä oikeastaan on vain vatsan seudulla.


      • Ei-hauska mies
        Negatiivisuus kirjoitti:

        on minusta ollut yksi niistä syistä miksi mies ei kiinnosta. Ymmärrän että on pahoja päiviä mutta kun äijä kulkee koko ajan alahuuli lerpallaan niin sitä alkaa itsekin masentua. Vai uskottelevatko sinkkumiehet itselleen että naisia kiinnostaa sellainen etäinen, vihainen, negatiivinen kaiken haukkuja. Ei ainakaan minua.

        Negatiivisuus ei ollu ny puheenaiheena, vaan se ettei mies halua toimia naisen viihdeautomaattina.


      • Ei-hauska mies kirjoitti:

        "Minä ainakin tiedän monta paria, joissa mies on ylipainoinen, mutta nainen ei. Eikä mies ole lihonnut vasta suhteen aikana, vaan on ollut
        jo aluksi ylipainoinen."

        Ylipainolla tarkoitin, että mies on vartaloltaan selvästi "pulska", eli ei ole vartaloltaan miehekäs ja ylipainoa löytyy mahasta ja muualtakin. Jos naisten ihannemies ei yleisesti ottaen ole mies, joka ei ole miehekkään roteva, niin vielä vähemmän naiset tykkäävät miehestä, joka ei ole roteva, mutta on sen lisäksi vielä ylipainoinen.

        Mies voi olla ylipainoinen myös "miehekkäällä tavalla", eli on rotevankokoinen. Sellaisilla miehillä mahaa saa löytyä enemmän ilman että se haittaa naisia, koska muu vartalo on senverran karskin kokoinen. Tällainen ylipaino ei haittaakaan kaikkia normaalipainoisia naisia.

        Itse olen esimerkki lievästi ylipainoisesta miehestä, jolla kuitenkin vientiä naisten keskuudessa riittää koska olen harteikas ja miehekkään kokoinen. Ylipainoni ei näy vaatteiden päältä, koska sitä oikeastaan on vain vatsan seudulla.

        kyl olisi kiva tavata tollanen kundi. Osaatko olla molempia? ekaksi luolamies ja sitten jonkinlainen viihdeautomaatti. Taidat vaan olla liian nuori, muuten ehdottasin treffejä!! Mutta silti hauska mies on hauska:)taidan olla poikkeava kun mun mieleen ei ole juolahtanut kysellä keneltäkään joka tulee mulle (harvinaista) juttelee että oletko homo, ehkä olsi pitänyt!?!ja toi ylipaino on aika suhteellinen käsitys..toisen mielestä normaalipåainoinen on jo liika lihava ja toisen mielestä edes lihava ei ole tarpeeksi lihava..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1612
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      119
      1176
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      46
      1064
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe