aivoon jos mies tapaa hyvännäköisen naisen, mutta tietää että hänellä ei ole mahdollisuuksia saada naista iskettyä. Onko nainen huora sen jälkeen?
Ottaako miestä
13
724
Vastaukset
- vastaan
ja pyrkivät todistelemaan miehet hyväkäytöksisiksi. Mutta noinhan se oikeasti menee.
- sarvikuonokas
Ja tuo käytös johtuu siitä että teeskennelty viha on surullisuuteen ja pettymykseen verrattuna siedettävä tunnetila.
Miten niin ei ole mahdollisuuksia? Miksi ei olisi?En ymmärrä.
Hyvännäköinen nainen tapaa minut, mutta hän ei tiedä, että hänellä ei ole mahdollisuuksia saada minua isketyksi. Olenko homo sen jälkeen?
Olen, näin ne ovat kertoneet :)- loogisempaa
Richartti kirjoitti:
Hyvännäköinen nainen tapaa minut, mutta hän ei tiedä, että hänellä ei ole mahdollisuuksia saada minua isketyksi. Olenko homo sen jälkeen?
Olen, näin ne ovat kertoneet :)Onhan se loogisempaa arvioida homoksi mies, jolle nainen ei kelpaa, kuin huoraksi nainen, jolle ei mies kelpaa. Eikös huora tarkoita sellaista jolle kaikki miehet kelpaavat?
loogisempaa kirjoitti:
Onhan se loogisempaa arvioida homoksi mies, jolle nainen ei kelpaa, kuin huoraksi nainen, jolle ei mies kelpaa. Eikös huora tarkoita sellaista jolle kaikki miehet kelpaavat?
Ei huoralle kaikki miehet kelpaa. Oon televisiossa kuulut väitettävän, että suomalaiset huorat vaativat maksun etukäteen käteisellä eikä mies saa olla kovin kännissä. Joten huoralle ei kelpaa persaukinen mies, eikä känninen mies.
Tavalliselle naiselle nuo eivät ole este eikä mikään, jos ulkonäkö, asenne ja jutut miellyttää.
Jotta en mä vaan ole eläissäni sellaista naista nähnyt jolle kelpaisi ihan mikä tahansa.- kö?
Richartti kirjoitti:
Ei huoralle kaikki miehet kelpaa. Oon televisiossa kuulut väitettävän, että suomalaiset huorat vaativat maksun etukäteen käteisellä eikä mies saa olla kovin kännissä. Joten huoralle ei kelpaa persaukinen mies, eikä känninen mies.
Tavalliselle naiselle nuo eivät ole este eikä mikään, jos ulkonäkö, asenne ja jutut miellyttää.
Jotta en mä vaan ole eläissäni sellaista naista nähnyt jolle kelpaisi ihan mikä tahansa.Kieltäytyminenkö se huoran merkki onkin?
(Olen aina vain sitä mieltä että lesboksi nimittely olisi loogisempaa.)
Aika paha kyssäri. Pitäis varmaan ensi yrittää iskee sellasta naista johon ei oo mahdollisuuksia.
on sittenkin kerran ottanu aivoon, mutten mä silti huorana sitä pitänyt. Ei vaan tajunnu, ettei kaikille kelpaa. Siihen asti kaikki olikin 'liian heleppoa' ja sen jälkeen taas ei oo ollu niin väliä.
Sillon ku sen rehellisesti saa tunnustettua eikä tarttee ottaa stressiä asian suhteen niin se on oikeestaan aika lupsakkaa, sen kaa voi jutella ja bilettää. Sellasestahan voi saada jopa kaverin.
oo vielä tullut törmättyä moiseen tilanteeseen.
- Pitäisikö ottaa?
Taitaa sellaista naista ottaa aivoon, ettei olekaan jokaisen miehen mielestä haluttava.
- ihmettelen??
"aivoon jos mies tapaa hyvännäköisen naisen, mutta tietää että hänellä ei ole mahdollisuuksia saada naista iskettyä."
Varmasti ottaa aivoon jonkin verran.
"Onko nainen huora sen jälkeen?"
Ei ainakaan minun mielestä. Huora on sellainen joka esittelee itseään tai käyttää vartaloaan hyödyn tavoittelemiseen (rahan tai kuuluisuuden).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574