Olenko pikkumainen?

Leenuskatar

Minua vaivaa eräs asia vaikka ei kai se monellekaan ole iso asia. Minun poikaystäväni ihailee monia julkisuuden naisia ja katselee paljon heidän heidän kuviaan netistä. Hän ihailee ja katselee muutaman näyttelijän ja muutaman laulajan kuvia. Hän muistaa aina kehua kuinka KAUNIITA he ovat ja miten olisi mahtavaa päästä katsomaan heitä ja ehkä tapaamaan takahuoneeseen.

Poikaystäväni kyllä kehuu välillä minuakin mutta silti minusta tuntuu, että nämä julkisuuden kaunottaret ovat hänelle tärkeämpiä enkä minä enää ole hänen silmissään oikeasti mikään kaunis. Hän sanoo minulle välillä, että eihän se ole minulta pois vaikka hän ihaileekin näitä ja saa kiksejä näistä naisista.

Olenko minä liian pikkumainen kun minusta tuntuu tältä?

17

2811

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentti

Mun mielestä ehkä hieman olet :( Tai ennemminkin näkisin että olet vähän epävarma itsestäsi poikaystävän suhteen. Kaipaisit häneltä ehkä enemmän positiivisia kommentteja ulkonäöstäsi ja muutenkin huomiota? Ja siksi olet ehkä vähän mustis kun hän huomioi näitä julkkisnaisia...

Jokainen terve mies/nainen mun mielestä katselee julkkiksia ja ihan taviksiakin ulkonäöllisesti mutta sen ei tarvitse tarkoittaa mitään erityistä ja se ei ole kumppanilta pois. Ymmärrän että varsinkin naiset helposti alkavat vertaamaan itseään noihin julkisuuden täydellisiin naisiin joita miehet ihailevat mutta se pitää vaan itselle tehdä selväksi että ne naiset ovat fantasiaa ja teidän suhde on todellisuutta ja ne keskenään eivät ole millään tavalla vertailukelpoisia.

Mun mies myös katselee normaalin miehen tavoin kauniiden naisten kuvia lehdissä ja myös kommentoi että onpas hehkeä nainen tai no toi ei ole mikään erikoinen tms. Ja me teemme sitä myös yhdessä eli esim. missit ruodittiin yhdessä läpi. Ja minä voin samaan tyyliin kommentoida lehdissä olevia miesten kuvia. Kun molempien itsetunto on kunnossa eli ei ole epävarma omasta ulkonäöstä niin mun mielestä tällaisessa ei oel mitään pahaa.

• x......xx.....x

Aloin oikein miettimään, että onko mies minulle varta vasten kehunut joidenkin julkkisnaisten ulkonäköä... Eikä muuten ole. On voinut kommentoida, jos itse olen kommentoinut (esim. missikisat), mutta ei ole kyllä vastaan tilannetta tullut, jossa hän minulle hehkuttaisi ulkonäköä. Ja tämä siis eri asia siitä katseleeko; oikeastaan en edes usko, että erikseen netistä etsisi kuvia ja katselisi - jos jossain vastaan tulee, niin varmasti. Mutta ei tosin sitä erikseen lähde kertomaan enkä minäkään, jos vastaan osu joku, joka minusta hyvän näköinen.

Miten reagoisin jos tekisi noin? En tiedä, mies kehuu todella paljon, joten tuskin sitä kautta mitään tuntisin. Mutta varmaan ihmetyttäisi miten yhtäkkiä aikunen mies lähtenyt fanboy-touhuihin (tuossa kuvattiin, että ihailee ja katselee paljon). Meille ei ole vain kehittynyt sellaista tapaa, että keskusteltaisiin toisten ulkonäöstä. Se on kohtuutonta sitten, että olettaa etteikö toinen noteraa ympäristöään - kauniita ihmisiä, tauluja tai rakennuksia. Ja se on surullista, jos parisuhteessaan kokee että toinen keskittyy kehumaan muiden ulkonäköä enemmän kuin oman kumppaninsa.

• Sariiiitta

Ei kyllä mun mielestä ole normaalia. Se voi tietenkin olla, että miehet on erilaisia, mutta naisena ja pari vuotta parisuhteessa olleena voin sanoa, että en ole kertaakaan etsinyt mitään kuvia netistä "kuolaamismielessä" tai toivonut pääseväni julkkisten kanssa jonnekin takahuoneeseen tai haaveillut mielestäni hyvännäköisten julkkisten tapaamisesta jne. Jos jonkun julkkiksen haluaisin tavata olisi syy todellakin ihan muu kuin ulkonäkö. Oman kumppanin ulkonäköä vain "kuolaan", en koe tarvetta ihailla muiden ulkonäköä. Voin toki sanoa hänelle jostain toisesta, että on mun mielestä hyvännäköinen, mutta silloin se on van joku heitto ja liittyy yleensä johonkin muuhun asiaan, kuten et miksei tolle Aliselle tossa ohjelmassa kelvannut toi Adam ku vaikutti niin mukavalta ja on vielä kivannäköinenkin, mut en mä ikinä niin sille toiselle puhuis et vitsi toi Adam on niiin komea en kestä, tyyliin.

• ..........

Minun mielestäni et ole pikkumainen. Kuka tahansa normaali nainen jossain vaiheessa loukkaantuisi moisesta. Ihaillahan aina voi, mutta on eri asia tarvitseeko sitä toitottaa omalle naiselleen ikäänkuin vertailumielessä.

Sinuna tekisin niin, että alkaisin ääneen ihailemaan kaikkia "hyvännäköisiä, ihania ja lihaksikkaita" julkkismiehiä ja katsomaan, miten miehesi siihen reagoi. Voi muuttua ääni kellossa.

"Ai kun tuolla on lihaksikkaat reidet... jee"
      "Ai että tolla on muuten piukka vatsa ja hyvä perse"
      "Tällä juontajalla on niin ihana ääni ettei millään muulla miehellä ole"
      "Just tuollaisen remonttireiskan minäkin haluaisin kotiini, voi että se on taitava..."

(VAROITUS: viimeksi mainitusta tulee perheriita, kukaan mies ei kertakaikkiaan kestä sitä että niitä verrataan parempiin remonttireiskoihin, hehee)

• uudestaan....

Alkuperäinen ei maininnut mitään vertailusta...

• vinkki..

toi remontti-reiska!

Miten en oo itse hoksannu..

• Leijonan kita

No et todellakaan ole!!! Kai siinä pikkuhiljaa rupee pahalta tuntumaankin. Miehesi taitaa vielä aika paljon harrastaa tuota muiden naisten ihailua. Ja miten niin ei ole sinulta mitään pois? Hänen pitäisi ihailla sinua ja saada kiksinsä sinusta. Nyt olet selvästi joutunut kakkos sijalle, eikä se käy laatuun, ei ollenkaan! Minä en hyväksyisi tuollaista käytöstä alkuunkaan. Eikö se typerys tajua miten pahalta hän saa sinut tuntemaan? Eikö hän kunnioita sinua tippaakaan? Tuommoinen käytös on alentavaa sinua kohtaan ja nyt tartut asiaan ja teet sen myös hänelle selväksi. Äläkä hetkeäkään ajattele itseäsi mitenkään huonompana tai vähemmän kauniina! Sinä ansaitset parempaa ja miehen joka ei kuolaa muiden perään väheksyen sinua. Pidä itsetunto ja -kunnioitus korkealla.

• Makkaraperuna666

Xdd

• Poikaystäväsi on urpo.

Jokainen mies ihailee kauniita naisia, mutta fiksut tajuavat tehdä sen huomaamattomasti.

• Näintäällä

On mullakin ollut tyttöystävä, joka aina jaksoi huokailla bradpittien ja muiden julkkisten perään. Kyllä mua vituttu. Saa niiden perään kuolata, mutta en mä sitä halua kuulla.

En nyt vaan sattumalta ole sen näköinen kuin jotkut julkkissexypommit. Harva mies on.

• Muria

Mä en jaksaisi tuollaista ollenkaan. Olkoon pikkumaisuutta tai ei, ei kuulu mun mielestä parisuhteeseen tuollainen käytös.

• exonex

Minullakin oli mies, jonka ihailu julkisuuden henkilöihin meni överiksi. Siirryin seuraavaan mieheen. En jaksanu sitä ihailun määrää . Toki ihailla saa, mut sit kun se alkaa häiritä parisuhdetta se ei oo toista kohtaan oikein. Ei sitä tarvi ihailua näyttää kokonaan naiselleen.

• eiteinienää

Mun mielestä tollanen vertailu on enemmän 12-16 vuotiaitten teinien puuhaa. Ne vertailee kuka julkkis on kauniimpi, kenellä on parempi perse, kenen julkkiksen kaa olisit mieluummin sillai.
      Parisuhteeseen kannattaa ryhtyy vasta sitten ku on kasvanut teinivuosiensa yli. Itte dumppaisin pihalle tollasen tyypin heti, joka arvottaa ihmisii pelkästään ulkonäön perusteella.

• 7368

Kyllä tuo hieman oudolta vaikuttaa. En ymmärrä syytä. Vaikka ihailisikin niin miksi hehkuttaa sillä.
      Minulla ei ole kokemusta vastaavasta ilmiöstä mutta yhden kerran olen provosoinut vaimoani.
      Kike Elomaa oli silloin voittanut tittelinsä ja oli paikkakunnallamme kiertueella. Mainitsin vaimolleni Kiken jäntevästä olemuksesta, varsinkin sopusuhtaisen lihaksikkaista reisistä.
      Kotona sain vaimoni tekemään kilon sokeripusseilla 2 x 10 toistoa kick-backiä.
      Treenit loppuivat siihen. Lyjykynän paksuiset ojentajat oilvay seuraavana päivänä kovat ja kipeät.

Yleinen ylistäminen on outoa mutta tiettyjen ominaisuuksien myönteinen maininta ei sitä ole.

Ps. Tänä aamuna painoni oli sama kuin yli 50 vuotta sitten treeninipainoni. Ei paha 73v ukolt?

• LeidiJ

Ärsyttävää. Saako hän kiksinsä sinun reaktiosta vai miksi olettaa että sinua kiinnostaa hänen kuolailunsa? Ihan varmasti alkaa itsetuntoa nakertamaan jossain vaiheessa.
      Itse seurustelin aikoinaan miehen kanssa joka kuolasi tissiblondeja, siis sellaisia silikonineitoja, jotka olivat todella laihoja valtavilla rinnoilla.
      Minä olin hoikka ja tissitön, enkä oikein ymmärtänyt miksi hän oli minun kanssani tai mitä hän haki sillä että jatkuvasti länkytti ja kuolasi tisseistä. Tarpeellista oli myös jatkuvasti sössöttää miten hullulla(epäilen vahvasti) exällänsäkkin oli E-kuppi! Luomu!
      Alkoipas taas kyllä riepomaan se ääliö, ja siitä on jo melkein 10vuotta, että kyllä sinä olet ihan oikeasta asiasta loukkaantunut. Miehesi on ajattelematon ääliö, jonka käytös ei ole normaalia.

• Oppeliini1

Miehesi on tollo juntti. Kunnon mies EI ihaile eikä keskittäydy muihin naisiin silloin kun oma kulta on läheinen osa hänen elämäänsä.
      Miehesi käytös on halpamaista, muita kunnioittamatonta , täydellisen tökeröä, ja tyhmää. Sinuna lähettäisin tuon juntin takaisin tynnyriin. Tuo typeryson liian tyhmä oppimaan käytöstapoja joten jos suunnittelet pitkä-aikaista tulevaisuutta sen kanssa, tiedät nyt jo mikä sinua odottaa.

Älä siten enää ruikuta omasta valinnastasi.

• hulluakkapohojanmaalta

Kannattaa antaa samalla mitalla takaisin. Eli alat avoimesti kuolaamaan miesjulkkiksia ja katsot miten hän siihen reagoi. Jos innostuu huudattamaan lisää, kyse on sinun ärsyttämisestäsi, eli hakee huomiota sinulta. Moni mies haluaa "huudattaa" naisia tahallaan. Toinen vaihtoehto on että hänellä on pakkomielteisyyttä.

Olen huomannut että miehiin ei järkipuhe auta..täytyy vain pistää kova kovaa vastaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe