Elikkäs ensinnäkin millaista palkkaa kukkakaupassa/puutarhassa maksetaan kesätyöntekijöille? tai mitä TESsiä siinä käytetään?
Kiinnostaisi hirveesti mennä kukkakauppaan tai puutarhaan kesäksi :) Ja siis tarkoitan semmoseen missä myydään sesonkikukkia :) esim. just kesällä taimia ja amppeleita ja semmosta :)
Olen kyllä kaks kesää noita sesonkikukkia hoidellut ja myynyt (2 vuotta sitten, 3kk siskolla ja viime kesänä olin puoliksi torilla ja puoliksi puutarhalla erään tuttavan kautta)
Kivaa hommaa..
Ja sitten toiseksi, ilmoittaako kukkakaupat puutarhat erikseen kesätyöpaikat vai pitääkö soittaa? Kuten sanoin olen ollut siskollani ja tuttavan kautta töissä ni en ole itse noita kahta hakenut sillä tavalla :p
Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata :)
kukkakauppa/puutarha?
palkka?
2
2388
Vastaukset
- Velma
Sen verran mitä tutuilta oon kuullu, maksetaan jotai 7 euroa per tunti, hyvällä tuurilla enempi. Osa paikoista ilmoittaa työkkärin sivuilla (mol.fi), ainakin isommat paikat ja ne jotka oikeasti niitä kesätyöläisiä haluaa. Ja vaikkei ilmoittaisikaan missään, niin sen kun käyt kysymässä paikan päällä nii saat asian selville (ja aktiivisuus on aina plussaa).
- Anonyymi
Hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446