Minua on sanottu tylsäksi ihmiseksi, mutta kuitenkin kaikki omaavat minusta jonkun mielipiteen, olen juorujen kohden koko ajan ja monien ihmisten vihan kohde myös.
Monesti on niin, että mitä tylsempi ihminen, sitä viehättävämpi ja seksikkäämpi pakkaus tämä on. Minua ainakin on kuvattu hyvin viehättäväksi ja olen huomannut, että mitä kauniimpi ja muodokkaampi nainen, sitä "tylsempi" hän on. Eli rauhallinen ja hyvän itsetunnon omaava...
Mitä tylsyys on?
12
734
Vastaukset
- Lonely_Soul
Itsekin koen olevani tylsä muiden ihmisten silmissä. Ei kukaan suoraan ole noin sanonut, mutta kuitenkin selkeästi sellainen fiilis on.
Itse olen sellainen rauhallinen, rehellinen ja kunnollinen mies, en komea, tosin en rumakaan, hieman ujo kyllä mutta en minä aivan lukkoon mene sosiaalisissa tilanteissa. Ehkä se on kuitenkin se syy että minut leimataan automaattisesti tylsäksi kun minulla ei ole mitään jänniä baarisekoilujuttuja kerrottavana ja muutenkin olen liian turvallinen enkä tarpeeksi hurja ja jännittävä mies.
Tosiasiassa minulta kyllä löytyy selkeät mielipiteet joita osaan puolustaa vahvasti ja olen erittäin intohimoinen ihminen kaikkia sellaisia asioita ja ihmisiä kohtaan jotka minua kiinnostavat. Mutta kai se perkele nykynuorten silmissä olet automaattisesti tylsä jos et ole sellainen ylivilkas naistennaurattaja ja panomies. :(- cat.mint
keskivertonuorten mielestä kaltaisesi on tylsä, mutta minusta taas juuri kuvailemasi miehet ovat niitä kunnollisia ja luotettavia, ja oletettavasti myös uskollisia. Ja ennen kaikkea parisuhdekelpoisia!
- Lonely_Soul
cat.mint kirjoitti:
keskivertonuorten mielestä kaltaisesi on tylsä, mutta minusta taas juuri kuvailemasi miehet ovat niitä kunnollisia ja luotettavia, ja oletettavasti myös uskollisia. Ja ennen kaikkea parisuhdekelpoisia!
Samaa mieltä. Itselleni ei tulisi ikinä mieleenikään satuttaa naista, niin henkisesti kuin fyysisestikään. Minä en siis petä enkä jätä, joten luulisi että kaikki naiset olisivat tällaisen miehen perässä? No ei valitettavasti.
Itse cat.mint olet juuri sellainen ihannetyttö joka jos joskus löytyisi niin tietäisi että hänen kanssaan voisi elää onnellisena rehellisessä, rakastavassa ja turvallisessa suhteessa. :) - sikojen joukossa
Lonely_Soul kirjoitti:
Samaa mieltä. Itselleni ei tulisi ikinä mieleenikään satuttaa naista, niin henkisesti kuin fyysisestikään. Minä en siis petä enkä jätä, joten luulisi että kaikki naiset olisivat tällaisen miehen perässä? No ei valitettavasti.
Itse cat.mint olet juuri sellainen ihannetyttö joka jos joskus löytyisi niin tietäisi että hänen kanssaan voisi elää onnellisena rehellisessä, rakastavassa ja turvallisessa suhteessa. :)Olisipa maailmassa enemmän cat.mintin kaltaisia älykkäitä, kauniita sekä ennen kaikkea oman arvonsa tuntevia naisia, mutta kun ei niin ei :)
- ostrich
sikojen joukossa kirjoitti:
Olisipa maailmassa enemmän cat.mintin kaltaisia älykkäitä, kauniita sekä ennen kaikkea oman arvonsa tuntevia naisia, mutta kun ei niin ei :)
Sitä tarvitaan, terveessä määrin. Yliannoksena se muuttuu itseriittoisuudeksi ja mikä vielä pahempaa, itseään muita parempana pitämisenä.
- flowerpower
ostrich kirjoitti:
Sitä tarvitaan, terveessä määrin. Yliannoksena se muuttuu itseriittoisuudeksi ja mikä vielä pahempaa, itseään muita parempana pitämisenä.
Kaikki me ollaan samanarvoisia? Sankareita kun oikein silmiin katsotaan? Mikä siinä on niin pahaa jos toinen on toista parempi? Onhan se nyt ihan tosiasia että omanarvontuntoinen, kaunis sekä muutenkin miellyttävä ja moraaliltaan korkea nainen on kiinnostavampi ja parempi kuin 97% muista naisista. Tätä ei käy kiistäminen.
- ........
I love you!
- on vastuussa
ennen kaikkea omasta viihtymisestään. Jos jokuu sanoo sinua tylsäksi, se on hänen ongelmansa.
- hyvä neiti.
Tylsyys on juuri sitä kun ei löydy ulkonäköä, vaikka eihän ulkonäöllä ole väliä :D
- miekkonen...
188 cm yli 100 kiloa painava punttisalia harrastava korsto. Mietin vain, kun olen itse aktiivisemman puoleinen, niin minua viehättävät usein sellaisen ujot ja hiljaiset tylsääkin tylsemmät ja tajuttoman hyvännäköiset naiset. Niitä tulee jatkuvasti vastaan.
Tiedät kai tyypin... Pukeutuu konservatiivisesti, mutta naisellisesti, on hyvä oppilas ja rauhallinen.. aina iloinen... muodokas...
kahden ihmisen välistä tylsyyttä niin kait se on totaalisen erilaiset mieltymykset oikeastaan kaikkeen. Jos ei oo mitään yhteistä tekemistä josta molemmat tykkää niin silloinhan se toinen on 'tylsä' koska siitä ei saa minkäänlaista lisäarvoa siihen omaan tekemiseen. Tylsän ihmisen kanssa ei oo mitään yhteistä puhuttavaa eikä mitään yhteistä tekemistä.
huumorintajuttomuus, tosikkomaisuus, tekemisen puute, tietynlainen ylivarovaisuus, veren maku suussa yrittäminen, mielikuvituksettomuus, improvisointikyvyttömyys jne.
Sen miettiminen mitä toiset ihmiset tästä ihmisestä itsestään muka ajattelevat tekee myös ihmisestä tylsän jne.
Lyhyesti sanottuna: Tylsyys on tappava tauti, ensin kuolee tunteet ja sitten kuolee kaikki muukin.
Mutta toisaalta, hetkittäinen tylsyys pieninä annoksina nautittuna on jokaiselle ihan suotavaa, muuten menee hommat iha maharottomaksi ku niitä kiksei pitää hakee sitten vähä joka paikasta, ku pikkujutut eivät enää kiksejä anna.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594