Tietääkö joku mistä suomesta vois ostaa Tresemme hiustenhoitotuotteita (lähinnä shampoot ja hoitoaineet)? Tai mistä niitä voisi tilata?
TREsemme tuotteita???
10
1306
Vastaukset
- Hyvät tuotteet
Eiks kukaan tiedä mistä näitä tuotteita vois saada/kautta tilata? Olis kuulemma todella tarvis, mikään muu aine ei kuulemma sovi:(
- FrozenCorpse
Joo, halpaa paskaa, hoitoaineet pelkkää silikonia ja sama Friedanki tuotteissa.
- TREsemme löytyy
Ostin juuri tänään Anttilasta TREsemmen volume shampoon, 8,90 €. En ole vielä koittanut, mutta innolla odotan miten tuote toimii.
- TREsemme löytyy
Hinta ei ole oikeastaan paha, sillä putelin koko on 900ml, eli ainetta riittää pitkäksi aikaa.
- milli*
TREsemme löytyy kirjoitti:
Hinta ei ole oikeastaan paha, sillä putelin koko on 900ml, eli ainetta riittää pitkäksi aikaa.
TRESemmen tuotteet ovat kyllä joka puolella normaaleissa kaupoissa, kuten cittarilla, anttilassa, sokoksilla... ei voi välttyä näkemästä niitä jättipulloja ja mainoksia..
- sarahkata
Todella huono tämä uusi shampoo ja hoitoaine joka on ilmestynyt marketteihin tänä syksynä. Minulla menee tukka niin takkuun ja karheaksi tästä että ihan hirveetä! Minulla on pitkät vähän luonnonkiharat hiukset. olen vielä yrittänyt kokeilla monta kertaa ja aina sama lopputulos. Todella huono vielä kun on ne jättipullot....kampaamolaatua ja pah sanon minä!
- katsokaapa INCIt
No laatu ei sovikaan samaan lauseeseen tuon tuotteen nimen kanssa. Kyse ei todellakaan ole mistään luxustuotteesta tai edes siitä kampaamolaadusta. On taas vaan tehty sellasta mainoskampanjaa, että hölmömmät menee lankaan.
- ...
Mainoksen kampaamolaatu tulee siitä, koska TREsemme on ollut ennen kampaamotuote kuten Pantenekin.
- kampaaja
Sinun hiuksillesi voisi sopia Goldwellin kampaamotuote Dualsenses-Curl twist(shampoo-hoito).
- eieieiii
tänään itse ostin tuota tresemmen hiuslakkaa, melko kallista ja oli suuri pettymys. Hiukset ei pysy yhtään ''kuohkeana'' ja meni vain likaisen näköiseksi. :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765