voisiko joku viisas kertoa?
olen viime aikoina tuntenut kovaa kipua oikeassa nilkassani akillesjänteen ja nilkkaluuni välissä,ja välillä kipu on myös toisessa nilkassa..
mistähän se mahtaa johtua?kengistä?
olen lenkkeillyt usein,ja venytellyt joka kerta,joten en usko että kyse on siitä..
vai käännynkö lääkärin puoleen?
outo kipu nilkassa...?
3
420
Vastaukset 3
- purrut?
onko viime aikoina ollut kylmät lenkit? käytätkö säärystimiä? ite ole herkkä kylmälle(penikat) joten kokeile jos et ole jo kokeillut. ja muuten akillesjänteet kannattaa "lepuuttaa" ne menee helposti rikki!
- jääpussihoidon
kanssa on? Heti venyttelyn jälkeen. Ja muista, että juoksijakaan ei tervettä päivää nää.
Ota sormillasi kiinni akilleksestasi. Ojenna ja koukista nilkkaasi. Tunnetko sormissasi jänteen narinan? Jos tunnet, niin kyse on akillesjännetulehduksesta -> lääkäriin.
Tiedossa on usean viikon (muistaakseni 6-8 ainakin) juoksukielto. Tarkemmin ottaen kyse on enemmästäkin kuin juoksukiellosta, sillä hyvin moni urheilulaji rasittaa akillesta ja pohjetta. Sisäpyöräily oikealla tekniikalla ei ole pannassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561757
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5551538Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1811521Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va282983Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "178948- 58816
- 58796
- 59783
- 65774
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26750