voisiko joku viisas kertoa?
olen viime aikoina tuntenut kovaa kipua oikeassa nilkassani akillesjänteen ja nilkkaluuni välissä,ja välillä kipu on myös toisessa nilkassa..
mistähän se mahtaa johtua?kengistä?
olen lenkkeillyt usein,ja venytellyt joka kerta,joten en usko että kyse on siitä..
vai käännynkö lääkärin puoleen?
outo kipu nilkassa...?
3
420
Vastaukset 3
- purrut?
onko viime aikoina ollut kylmät lenkit? käytätkö säärystimiä? ite ole herkkä kylmälle(penikat) joten kokeile jos et ole jo kokeillut. ja muuten akillesjänteet kannattaa "lepuuttaa" ne menee helposti rikki!
- jääpussihoidon
kanssa on? Heti venyttelyn jälkeen. Ja muista, että juoksijakaan ei tervettä päivää nää.
Ota sormillasi kiinni akilleksestasi. Ojenna ja koukista nilkkaasi. Tunnetko sormissasi jänteen narinan? Jos tunnet, niin kyse on akillesjännetulehduksesta -> lääkäriin.
Tiedossa on usean viikon (muistaakseni 6-8 ainakin) juoksukielto. Tarkemmin ottaen kyse on enemmästäkin kuin juoksukiellosta, sillä hyvin moni urheilulaji rasittaa akillesta ja pohjetta. Sisäpyöräily oikealla tekniikalla ei ole pannassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100687
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16588Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68489