Minulla on ongelma, jonka takia en voi solmia seurustelusuhteita miehen kanssa. Olen liian löysä ja pelkään, ettei kumppani saa tyydytystä yli leveästä paikasta. Onko vastaavanlaisia tarinoita ja miten olette pärjänneet ongelman kanssa?
Löysät paikat
9
2581
Vastaukset
- Tristar
Noh, voin varmuudella sanoa että tilanne on korjattavissa. Mistä tiedät "löysyyden"? Sanoiko joku mies sinulle niin loukkausmielessä?
Vaikka se olisi tottakin, voit vaikuttaa asiaan lantionpohjalihaksia harjoittamalla. Tiedäthän niinkuin pidättäisit vessahätää :D vois myös kokeilla apteekista saatavis ns. geishakuulia, niillä harjoittelu on toimivaa.
Voi myös hyvin olla että pelko on vain korviesi välissä ja ruumiinrakenteesi on aivan normaali.
***- antaa tähän kaikki
joilla on pieni vehje.
Yksi vinkki minkä heiltä olen kuullut.
Jalat ristiin !
- nuori nainen
ymmärrän ongelmasi koska minulla on sama mielipide itsestäni. silti seurustelen kolmatta vuotta.
olen hyvin hoikka, ja tuntuu että olen löysä. joskus edellinen mies sanoikin, että kaikissa asennoissa ei tunnu yhtä hyvältä. silloin vasta sen tajusin.
en ole silti alkanut harjoittamaan lihaksiani, vaikka olen kyllä perehtynyt asiaan. ilmeisesti pitäisi harrastaa liikuntaa muutenkin, mutta koska olen niin hoikka niin en halua laihtua enää, enkä siksi uskalla urheilla.
vaiva oli päässäni suuri ennenkuin luotin siihen että mieheni haluaa kanssa seksiä kaikesta huolimatta. olen häneltä kysynys suoraan, olenko löysä, ja hän sanoo aina että et. en tiedä mitä oikeasti ajattelee.
tosin hän kyllä tulee muutenkin pian, hänellä on taas se ongelma. no eipähän ainakaan tunnu sitten siltä ettei tule millään koska olen niin löysä. joten kompensaatio on ihan hyvä.- Ei hyvää päevää
...saa lukea... Siis et uskalla treenata koska pelkäät laihtuvasi? Ei millään pahalla, mut tää on pahinta tippaleipä-logiikkaa ikinä.
Et ihan varmasti laihdu, jos vaan syöt tarpeeksi. Se on meinaan ihan täysin mahdotonta. Vedät vaan kaikkee (hiilareita, proteiineia, RASVAAkin myös). Jos vaaan lukemat ei nouse -> syöt liian vähän. Sitten syöt enemmän. Optimi tietysti on se että läskiäkin tulisi hieman (jos sillee kausittain treenaaat).
Musta kyllä vähän tuntuu että toi löysyys voi olla ihan sun pää sisällä. Ja mitä väliä, onhan suulla kaksi kättä ja 3... No keksi loput. Niin ja mielikuvitusta...
- miehenä.,-
täytyy sanoa,että eroa löytyy "värkeistä",mutta
en pidä sitä miehenä minkäänlaisena ongelmana.
älä hyvä nainen eristäydy sen takia.onhan mie
hilläkin eroa "värkeissä".ongelmasi on korvien
välissä,ei jalkojen välissä.- ota selvää itsestäsi
Nainen voi tehdä paljon tuon asian eteen, muutenkin vaikka ei olisi "löysäkään". Sitä paitsi sinä et sitä oikeasti taida tietää, joku on vaan joskus itseensä turhautuneena vihjaissut siihen suuntaan. Harjoittelepas niitä lantionpohjalihaksia, hommaa ne kuulat vaikkapa. Opit siinä samalla käyttämään lantiotasi rakastelun aikana. Nimittäin siinä on omakin nautinto kyseessä :) Suosittelen lämpimästi, varsinkin, jos on orgasminsaantivaikeuksia ja varmaan onkin, jos miehesi tulee liian äkkiä, toisaalta naisen orgasmiin aika usein tarvitaan muutakin kuin pelkkä yhdyntä.
Kannattaa ottaa selvää omasta seksuaalisuudestaan, nimittäin sinussa luultavasti ei ole mitään vikaa.
Harjoitteluja ! - kommenttiin..
ota selvää itsestäsi kirjoitti:
Nainen voi tehdä paljon tuon asian eteen, muutenkin vaikka ei olisi "löysäkään". Sitä paitsi sinä et sitä oikeasti taida tietää, joku on vaan joskus itseensä turhautuneena vihjaissut siihen suuntaan. Harjoittelepas niitä lantionpohjalihaksia, hommaa ne kuulat vaikkapa. Opit siinä samalla käyttämään lantiotasi rakastelun aikana. Nimittäin siinä on omakin nautinto kyseessä :) Suosittelen lämpimästi, varsinkin, jos on orgasminsaantivaikeuksia ja varmaan onkin, jos miehesi tulee liian äkkiä, toisaalta naisen orgasmiin aika usein tarvitaan muutakin kuin pelkkä yhdyntä.
Kannattaa ottaa selvää omasta seksuaalisuudestaan, nimittäin sinussa luultavasti ei ole mitään vikaa.
Harjoitteluja !sori,, tämä oli tarkoitettu aloittajalle !
- pieni muna
Ei sulla oikeasti ole löysä tavara, olet vain ollut liian pienimunaisten miesten kanssa.
- -pelimies20cm-
isompi munaisiin miehiin?? :)) Mun ympärysmitta 15,4 cm :)) Pituus 20 cm....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864