Provea, Eleganzia

alushousut

Liityin tuohon "kalsarikerhoon" joskus loppuvuodesta ja olen 2 pakettia saanut.

Mielestäni alushousut on tosi omituisen mallisia (tai sitten olen itse ;)), takapuolesta on niin korkeat et menee lähes puoleen väliin selkää tai sitten on kurtussa takamuksen kohalla!

Ajattelin vielä yhden mieleisen paketin odottaa ja sitten lopetan jos samaa on "vikaa" vielä.

Onko muut huomanneet samaa?

25

10042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristiina..

      olen itse ollu asiakkaana kyseisessä kalsarikerhossa muutama vuoden..ja itselläni kyllä istuu ja olen kovin tyytyväinen pöksyihin..=)

      • Kesäheinä

        Olen ollut Provean asiakas syksystä lähtien ja hyvin toimii niin tilaukset, vaihdot, palautukset yms. Voit vaihtaa sarjaa, kokoa jne. Uskon että saat mieleisesi. Itse olen tosi ihastunut malleihin ja istuvuus on hyvä, parempi kuin muualta ostamissani. Löydät oikean kokosi ja mallisi Provean sivuilta.


    • huijarifirmako?

      Sain syksyllä tajouspaketin ja sen jälkeen on tullut 2 pakettia. Nyt haluaisin lopettaa, mutta firman puh.no ei vastaa eikä sähköposteihin vastata. Tutkin sitten sitä laskua tarkemmin, firmalla ei ole y-tunnusta, jolla voisi selvittää rekisteristä taustatietoja. Soitin numerotiedusteluun ja pyysín ko. puh.numeron omistajan tietoja: ei mitään tietoja siellä. Pankkitili on Sampo-pankin tili, mutta pankista eivät anna taustatietoja. Yritin jopa Postin kautta selvittää onko ko. postilokeroa olemassa, mutta Ahvemanmaalla on itsenäinen Postilaitos. Jos firmalle palauttaa paketin tai laittaa postissa lopettamiskirjeen, niin menevätkö perille ? Minusta vaikuttaa huijaukselta, kukahan käärii rahat. Jos joku on onnistunut lopettamaan tilaukset, niin otan vastaan neuvoja, miten pitäisi menetellä.

      • helposti

        olen onnistunut asioimaan useaan otteeseen ilman ongelmia.
        Tosin en nyt juuri kuukauteen, mutta kuitenkin tämän vuoden puolella.


      • Blibla

        Itsehän soitin kyseiseen firmaan kun tuli toinen 21,80 euroa maksava kalsarilähetys, tuotteessa itsessään ei mitään vikaa, mutta tarve ei ole niin kova millä tahdilla firma niitä lähettää.

        Noh, sain peruttua tilauksen ja sovin huono-suomea puhuvan asiakaspalvelijan kanssa että voin palauttaa postin kautta paketin. nyt tästä on kulunut lähes 2kk kun saan muistutus laskun että minulla on tämä samainen paketti maksamatta. Soitinpa sinne ja ei ollut kuulemma paketti löytänyt perille, mutta pääsimme kuitenkin sopuun että laskua ei tarvitsisi maksaa.

        Saa nyt nähdä, veikkaanpa että sama peli ensikuussa...

        Ps. miksi sitä aina joutuu mukaan tämmöisiin kusetuksiin. :)


      • tonoton

        Kuluttajan ei lain mukaan tarvitse maksaa laskua tuotteista, joita ei ole nimenomaisesti tilannut.
        KSL 2:2 a § (15.12.2000/1072)
        "Markkinoinnissa ei saa tarjota kulutushyödykkeitä toimittamalla niitä kuluttajille ilman nimenomaista tilausta ja edellyttämällä kuluttajalta maksua, hyödykkeen palauttamista tai säilyttämistä taikka muuta toimenpidettä."


      • katjusha
        helposti kirjoitti:

        olen onnistunut asioimaan useaan otteeseen ilman ongelmia.
        Tosin en nyt juuri kuukauteen, mutta kuitenkin tämän vuoden puolella.

        Olen myös tyytyväinen, tilaukset, vaihdot, palautukset kuin myös irtisanoutuminen onnistunut. Irtisanoutuminen kannattaa tehdä sähköpostilla osoitteeseen: [email protected]


    • asiakas myös

      Olemme mieheni kanssa liittyneet myös jo viime syksynä kyseiseen alusvaatekerhoon.
      Ja olemme olleet tyytyväisiä molemmat.
      Peruutuksen ja koon ym. vaihdot ovat sujuneet ongelmitta. =)

      • jenni851

        itse olen kyseistä housua myynnyt jo puoli vuotta. ja ei ole huijari yritys. Ja kyllä linjoille itse olen mieheni ja omat housuni perunut ihan vaivatta puhelimitse. Ja todella tyytyväisiä ollaan oltu! etttä ei muuta kuin vain kokeilemaan käykö teille:))


      • tenu
        jenni851 kirjoitti:

        itse olen kyseistä housua myynnyt jo puoli vuotta. ja ei ole huijari yritys. Ja kyllä linjoille itse olen mieheni ja omat housuni perunut ihan vaivatta puhelimitse. Ja todella tyytyväisiä ollaan oltu! etttä ei muuta kuin vain kokeilemaan käykö teille:))

        Mikäs se on Provean/Tonon peruutusosoite Ahvenanmaalla, kun ajattelin peruuttaa tuon tilauksen ja en nyt löydä sitä postissa tullutta lappua mistään. Viimeksi perutin tilauksen netissä, mutta uudessa tilausilmoituksessa luki, että seuraava on tehtävä kirjallisesti, joten nyt perun koko tilauksen. Minusta tälläiset yritykset jotka eivät voi julkaista osoitettaan edes www-sivuilla on "huijareita"


      • eleria_
        tenu kirjoitti:

        Mikäs se on Provean/Tonon peruutusosoite Ahvenanmaalla, kun ajattelin peruuttaa tuon tilauksen ja en nyt löydä sitä postissa tullutta lappua mistään. Viimeksi perutin tilauksen netissä, mutta uudessa tilausilmoituksessa luki, että seuraava on tehtävä kirjallisesti, joten nyt perun koko tilauksen. Minusta tälläiset yritykset jotka eivät voi julkaista osoitettaan edes www-sivuilla on "huijareita"

        eikös siellä verkko sivujen ehdot kohdassa nuo kaikki osotteet ja muut yhteydenotto tiedot löydy?


    • meetu61

      Ite olen ollut useamman kuukauden tai jopa jo vuoden Provean asiakas. Välillä oli
      asiakkuus "katkolla", mutta sit tilasin uudestaan. Ite olen ollut tyytyväinen istuvuuteen ja malleihin, koska niitä on erilaisia. Mulla on pitkä selkä ja on ollut vaikea löytää kaupasta sopivia tähän hintaan. NIin, ja nämä ei heti ratkee saumoista tai purkaudu muuten, kuten jotkut kalliimmatkin tekevät!

      • Erilainen_nainen

        olen tyytyväinen asiakas! Ihania, kauniita, hyvinistuvia pikkareita. Suosittelen kaikille kauniiden alusvaatteiden ystäville.


      • pöksykkä

        Monenlaista viestiä puolesta ja vastaan täällä liikkuu Eleganziasta. Itse olen Eleganzian pöksyissä ja rintaliiveissä kulkenut nyt reilun vuoden ja mitään pahaa sanottavaa minulla ei tuotteista eikä firman toiminnasta ole. Kerrankin saa nainen ostaa itselleen pientä ylellisyyttä, missä hinta-laatusuhde on kohdallaan. Tuotteiden laatu ja ulkonäkö ovat huippuluokkaa. Ei tarvitse kauppojen sovituskoppeihin vaivautua vaan katsot esitteestä mitä kaunista seuraavaksi tulee ja ei kun odottamaan. Asiakaspalvelu on ollut ystävällistä ja toimivaa aina kun sitä olen tarvinnut. Peruutukset, lisätilaukset yms. ovat aina toimineet kuten pitääkin.


      • Työttömäksi jäänyt
        pöksykkä kirjoitti:

        Monenlaista viestiä puolesta ja vastaan täällä liikkuu Eleganziasta. Itse olen Eleganzian pöksyissä ja rintaliiveissä kulkenut nyt reilun vuoden ja mitään pahaa sanottavaa minulla ei tuotteista eikä firman toiminnasta ole. Kerrankin saa nainen ostaa itselleen pientä ylellisyyttä, missä hinta-laatusuhde on kohdallaan. Tuotteiden laatu ja ulkonäkö ovat huippuluokkaa. Ei tarvitse kauppojen sovituskoppeihin vaivautua vaan katsot esitteestä mitä kaunista seuraavaksi tulee ja ei kun odottamaan. Asiakaspalvelu on ollut ystävällistä ja toimivaa aina kun sitä olen tarvinnut. Peruutukset, lisätilaukset yms. ovat aina toimineet kuten pitääkin.

        Miten saan peruttua lähetyksen, josta on tullut ilmoitus, että kalsarit on tulossa. Nyt on tiukat paikat ja rahat loppu. Ja en saa yhteyttä puhelimitse ja täällä aiemmin mainittu sähköposti osoite ilmoittaa, että sähköpostiosoite saatta olla huijausyritys. No uskaltaako sellaiseen mennä.


    • Jäljillä!

      Älkää menkö tähän lankaan mistään hinnasta. Viime kesänä sain 3 kalsarit postikuluilla, hirveen mallisia. No maksoin postikulut. Unohdin perua asiakkuuden ja tuli uusi paketti, palautin sen, koitin soittaa ei vastausta. Tuli seuraava paketti, palautin sen ja sitten alkoi tulla laskua. Soitin ja pääsin puolen tunnin odottelun jälkeen, peruin kaikki ja ilmoitettiin kaikki OK, revi lasku ja minut on sanottu irti siitä jutusta. Kului muutama viikko ja taas tuli lasku, niistä palautetuista kalsareista, jälleen soitin puolen tunnin odotusten kera. Nainen oli hyvin töykeä ja löi luurin kiinni muutaman valitun sanan jälkeen. SÄÄSTÄKÄÄ HYVÄT IHMISET POSTIN PALAUTUS KUITTI AINAKIN VUODEN, MUUTEN JOUDUTTE LIRIIN. Minähän heitin pois, sen ensimmäisen puhelun jälkeen, kun sanottiin että asia on OK. Luotin sentään ihmisen sanaan. OLEN HYVIN PETTYNYT PUHELINMYYNTIIN. En tilaa enään mitään puhelimitse, sääli vaan niitä asiallisin ja rehellisiä myyjiä, työtään nekin vain tekee.

      • HUIJAUKSEN MAKUA

        LASKUJA SATELEE, VAIKKA PAKETIT PALAUTETTU!
        ASIAKASPALVELU VAATII MAKSAMAAN, KUN EI PALAUTUSKUITTIA!!!


      • JOO....

        ASIAKASPALVELUSSA OLTIIN MINULLEKKIN TÖYKEITÄ!
        LASKU MAKSETTAVA JOS EI PALAUTUSKUITTIA LÖYDY!
        KIVA VAAN KUN ON USEAMPI PAKETTI MUKAMAS KATEISSA, VAIKKA PALAUTETTU AJAT SITTEN!!!


      • ei ikinä tonoja
        JOO.... kirjoitti:

        ASIAKASPALVELUSSA OLTIIN MINULLEKKIN TÖYKEITÄ!
        LASKU MAKSETTAVA JOS EI PALAUTUSKUITTIA LÖYDY!
        KIVA VAAN KUN ON USEAMPI PAKETTI MUKAMAS KATEISSA, VAIKKA PALAUTETTU AJAT SITTEN!!!

        minä olen kans palauttanut provealta saamani tonot. mut laskuja sieltä vaan tulee. tänään viimeksi sain laskun vaikka viime viikolla laiton provealla kirjeen että tuotteet on palautettu lähettäjälle.


      • Friidu hyväkroppa
        ei ikinä tonoja kirjoitti:

        minä olen kans palauttanut provealta saamani tonot. mut laskuja sieltä vaan tulee. tänään viimeksi sain laskun vaikka viime viikolla laiton provealla kirjeen että tuotteet on palautettu lähettäjälle.

        Miksiköhän edellä antamastani osoitteesta löytyy ihan ylivoimaisesti parhaat (seksikkäimmät)kuvat tuotteista.
        En ole tilannut mutta mietin vaan kun Suomen sivut on niin (köyhät)?

        No juttuni ei toki liity edes aiheeseen mitä käsittelette,mutta kunhan mietin!


    • Friidu hyväkroppa
    • Heli tuulikki

      saumat painaa, housut riittää kainalon alle ,materiaalit paksuja mukavampia löytää edullisemmin marketeista.
      Edes laadusta tinkimättä. Minullakin kumma perse varmaan.

    • EILAMARI

      hei,

      olen ollut toista vuotta asiakkaana ja mielestäni housut on OK. Olethan huomannut, että on kyseessä isojen tyttöjen malli? Miriale on hoilille neidoille.

      iloista kevättä sinulle

    • Merilyn.

      Ei ole valittamista!Ihanat tuotet ja asiakaspalvelu toimi erinomaisesti.Alusvaateet ovat kauniitta.....olen noita tilannut jo 5 vuotta ja olen aina ollut tyydyväinen.Kiva lahjoita vaikka tämmoisia pikkuhousuja lapsille.Kiitos,Provea!

    • Anonyymi

      haluaisin tutustua pikkupöksyihin vuosia on kun tuli mulle ovat kestäneet tähän asti haluaisin uusia jo välillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe