onko unihoc hyvä monet pelaa silla muutten ole itse ikinä kokeillut.
Onko jollain mielipiteitä mailasta?
Unihoc?
32
6850
Vastaukset
- kmADFASDGF
Itselläni oli Dubble bubble varrella ja player lavalla oleva unihocin maila, mutta se meni poikki 2kk jälkeen enkä saanut uutta. Olihan se ihan hyvä, varsinkin laukaukset lähtivät kovaa ja tarkasti. Pallon hallinta ei ollut ihan niin hyvä kuin Orcin mailassa jonka ostin juuri.
- ArSkA
Unihoc on minusta muuten hyvä mutta mailat ovat kauhean kalliita.
- freakcircus
ArSkA kirjoitti:
Unihoc on minusta muuten hyvä mutta mailat ovat kauhean kalliita.
Tottahan se on että unihocit on kalliita. monet unihocit maksaa yli 100e.Itellä ei oo ollu yhtää unihoccii just hinnan tähden, mutta oishan se kiva joskus kokeilla
- valitsia
freakcircus kirjoitti:
Tottahan se on että unihocit on kalliita. monet unihocit maksaa yli 100e.Itellä ei oo ollu yhtää unihoccii just hinnan tähden, mutta oishan se kiva joskus kokeilla
en ole itse ikinä kokeillut. itsellä on fatpipe. ja minusta unihoci merkkinä ei ole kauhean laadukkaan kuuloinen. mutta en oikein voi sanoa kun en ole ikinä kokeillut....
- sesamamailanomistaja
Eli sain sittenkin tuon Dubböe Bubble mailan takuuseen. pitkän odottelun jälkeen, (mikä ei onneksi haitannut kun oli toinen maila) sain liikkeestä uuden mailan mutta ´se olikin 4cm liian lyhyt ja varressa väärä jäykkyys. Soitin suoraa unihocin asiakaspalveluun mistä minulle luvattiin lähettää oikeaa kokoa oleva maila. Nyt odottelen tyytyväisenä, koska tulelva maila on myös uudempaa tuotantomallia kuin hajonnyt yksilö.
- Libellule
Unihocillahan on selvästi parhaat mailat!!! Varsinkin paljon puhuttu "DB" double bubble!! Aivan fantastinen maila!
- JaniLiimatainenRules
Itse juuri ostin Unihoc evo3 Curven ja on helvetin hyvä kovaa lähtee. hyvä veivata , tarkka ja hyvä pallon hallinta, vanha maila Fatpipe Orc27, sekin hyvä!
- oio
huono on
- REizör
Ite Ostin Ton Unihoc Evo 29 Toplightin Ja Siihen Playerin Eka Oli Semmone Hyvä Fiilis, Mut Sitku Pääs Pelaa Ni Vedot Kyl Lähti Mut Pallon Hallinta Ja Kikkailu Ei Sit Onnistunu Yhtää!!!! Suosittelen Exel Chill 2,7
- kfr
REizör kirjoitti:
Ite Ostin Ton Unihoc Evo 29 Toplightin Ja Siihen Playerin Eka Oli Semmone Hyvä Fiilis, Mut Sitku Pääs Pelaa Ni Vedot Kyl Lähti Mut Pallon Hallinta Ja Kikkailu Ei Sit Onnistunu Yhtää!!!! Suosittelen Exel Chill 2,7
ONKS SULT MENNY JOTAI RIKKI SIIT CHILL 2.7? d:) ONKOHYVÄ MAILA? d:)
- unihoc!!
O stin juuri unihocin SQL bow playerin lavall jäykkyys 26 ja varren kierous 4,5 se on ihan hyvä maila mutta oli miaka hintava 140e mutta oli sen arvoinen vedot lähtee lujaa ja kynäilykin onnistuu minulla oli ennen unihoc player top light 26 mutta unihocit ovat hinnansa arvoisia. kannattaa kokeilla jos tykkää niin osta!!!!!
- d:(
KAIKKI OSTAA MELKEE VAA unihocin mailoi ONKS NE MUKA NII HYVII d:(
- Säbämies
d:( kirjoitti:
KAIKKI OSTAA MELKEE VAA unihocin mailoi ONKS NE MUKA NII HYVII d:(
Ovat kalliita ja huonoja. Fat Pipe or die!
- säbäääjä
Säbämies kirjoitti:
Ovat kalliita ja huonoja. Fat Pipe or die!
Mistä sais unihocin curve 26 lahest tai tilaamal netist,ku ei taho löytyy mistää... :/ hinnal ei välii :D
- unihoc
Kyllä nuo mailat ovat hyviä ja laadukkaita! Kevyempiä kuin mikään Fatpipen maila, laukaukset kovemmat ja tarkemmat. Hinta korkeampi mutta laadusta kannattaa maksaa!
- säbääjäää
mut tiiättekö paikkoi mist voi tilaaaa :p?
- Säbämies
säbääjäää kirjoitti:
mut tiiättekö paikkoi mist voi tilaaaa :p?
vaikka tuolta -> http://www.innebandybutiken.se/
- säbääjäää
Säbämies kirjoitti:
vaikka tuolta -> http://www.innebandybutiken.se/
Kiitti säbämies :D mis seuras muute pelaat ?
- =)
säbääjäää kirjoitti:
Kiitti säbämies :D mis seuras muute pelaat ?
sb proos
- makemas
=) kirjoitti:
sb proos
Se on ihan sama mikä maila sulla on yleisimmistä mailamerkeistä. Jäykkyys on ainoa asia mikä voi vaikuttaa pelaamisees. Ja nykyään nämä ihmeviritykset esim. unihocilla. Muuten kaikki on tottumiskysymyksiä. Itse pelannut Karhu (hand of doom), fat pipe, canadien ja exel. Joka kerta onnistunut syöttö tai laukaus on ollut kiinni pelaajasta, ei mmailasta. Itse vaihtelen nykyään mailaa mahdollisimman harvoin, koska mä oeln niitä joilla tottuminen mailaan kestää tuskastuttavan kauan :) Pelikokemus 1-2 div.
- dfgdfh
makemas kirjoitti:
Se on ihan sama mikä maila sulla on yleisimmistä mailamerkeistä. Jäykkyys on ainoa asia mikä voi vaikuttaa pelaamisees. Ja nykyään nämä ihmeviritykset esim. unihocilla. Muuten kaikki on tottumiskysymyksiä. Itse pelannut Karhu (hand of doom), fat pipe, canadien ja exel. Joka kerta onnistunut syöttö tai laukaus on ollut kiinni pelaajasta, ei mmailasta. Itse vaihtelen nykyään mailaa mahdollisimman harvoin, koska mä oeln niitä joilla tottuminen mailaan kestää tuskastuttavan kauan :) Pelikokemus 1-2 div.
Yliarvostettu ja kallismaila. Saatavuus heikko, jos lapa rikkoontuu, on kallista hommata uutta lapaa. Älä kajoa suotta niihin.
- Eplimies
dfgdfh kirjoitti:
Yliarvostettu ja kallismaila. Saatavuus heikko, jos lapa rikkoontuu, on kallista hommata uutta lapaa. Älä kajoa suotta niihin.
Siis tää on niin mielipide juttu että ihan turhaan te tuutte tänne vinettää PASKA MAILA HINTA ON SUURI vaikka ette oo ees kokeillut jos olette niin pari vetoo ettekä oo tottunu ja sitten kehutte oman mailan pystyy,sen takia koska teistä sil lähtee parhaat vedot syötöt jne se on tottumis kysymys millä tykkää/osaa pelata . Se on siitä pelaajasta kysymys,onko tottunut mailaa jne.
- säbääjä
Eplimies kirjoitti:
Siis tää on niin mielipide juttu että ihan turhaan te tuutte tänne vinettää PASKA MAILA HINTA ON SUURI vaikka ette oo ees kokeillut jos olette niin pari vetoo ettekä oo tottunu ja sitten kehutte oman mailan pystyy,sen takia koska teistä sil lähtee parhaat vedot syötöt jne se on tottumis kysymys millä tykkää/osaa pelata . Se on siitä pelaajasta kysymys,onko tottunut mailaa jne.
olen pelannut nyt 2 vuotta unihocin 3,0 asteisella curvella ja hyvä on ollut! käyttöä ollut n. 6 kertaa viikossa pihapelit ja vieläkin ehjä, lavan on saanut kerran vaihtaa kun pihapeleissä kului. jos pelaat aktiivisesti ja olet valmis käyttämään rahaa harrastuksiin, suosittelen unihocia :)
- FBTqsti
säbääjä kirjoitti:
olen pelannut nyt 2 vuotta unihocin 3,0 asteisella curvella ja hyvä on ollut! käyttöä ollut n. 6 kertaa viikossa pihapelit ja vieläkin ehjä, lavan on saanut kerran vaihtaa kun pihapeleissä kului. jos pelaat aktiivisesti ja olet valmis käyttämään rahaa harrastuksiin, suosittelen unihocia :)
kyllä unihoc on paras ittellä on nyt unihoc player sql twincurve 2.0 ja se on pirun hyvä lähtee kauheet kudit ja tarkat ja sitten mulla on exell chill 2.7 ei läheskään yhtä hyvä kun unihoc että suosittelen unihoc itte pelaan FBT porissa
- K3m1
Itselläni on twin curve ja on ihan helkkarin hyvä!!
- 16
Mulla on Unihoc Bow ja se on TOSI HYVÄ !! oikeesti vedot ja muut lähtee tosi hyvin... On mul kans unihockin playeri mut tää on bow on kyl paras maila mikä mul on koskaa ollu ! (ja mulla mailoja on tosiaanki ollu: exel chill, fat pipe s-bow 26, orc, exel scream, fat pipe bow, exel douplecourve jne)
- no en keksi
itteeni mietityttää unihocin osto, hinta sinänsä ei ole ongelma mutta pelkään etten saa rahoille kunnollista vastiketta. Oon kattellu niitä lapoja ja mua epäilyttää suuresti pallon hallinta. Lavassa on hyvin vähä "muotoa", vaikuttaa olevan lähes suora kaikissa suhteissa. Oon kattonu parii erilaista lapaa enkä siis tosiaan tiedä mitä ne on nimeltään. Tällä hetkellä pelaan Bow26:lla jossa Rage lapa ja oon kokeillu mm Rage27, Wiz27, Bow28 ja aivan hirvittävää Exel Doublecurve27:aa. Eli, onko unihocin lavoissa hyvä pallonhallinta?
- iuuuuuuuuu
mulla on mailana player twin curve ja siin lavassa on mielestäni aivan maaginen pallonhallinta, jotenki se on vaa nii smoothi ja hyvä :D
- uh rulez
Itehän ostin noin 2 kk sitte alennuksesta unihoc player sql twin curve 2.0 26 - mailan. On tosi hieno ja hyvät vedot. Aiemmin pelasin fatpipellä ja vedot lähtee vähän eri tavalla. Vaikutta tosi hyvältä vaikka alussa epäilin kun ei oo lavassa juurikaan "kuppia".
- emmä tiiä
UNIHOC ON PARAS!!!!!
hei muuten kun kävin joensuun prismassa siellä exelin double maksoi 49,90 kun taas samassa paikassa oli unihocin player sql curve 1,5 hintaan 70,0??????- emmä tiiä?
ja muuten uh rulez mikä hinta oli twinissä?
- buctu
Hyviä on itellä on unihoc feather ligth infinity lavalla ranteet on lähtee tosi hyvin ja kikailu on helppoo keveyden takia flex 2.6 suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389