Naisenmalliko hakusessa?

t-m

Kun seuraa tämän palstan keskusteluntasoa, mietittyttää hyvinkin moni asia, onko todella asiat niin pahasti pielessä tässä ajassa, vain kuuluuko moinen jutustelu palstan imagoon, sen luonteeseen? Mene ja tiedä.

Haluan nyt keskustella palstan naisten (josko sellaisia on) kanssa, mitä te odotatte elämältänne? Mitkä ovat elämänne suuret jutut, haaveet ja unelmat, visiot paremmasta huomisesta kohdallanne.

Kovin usein olen huomannut teidän vertailevan keskenänne tissien kokoa, tavaranne käyttökelpoisuutta, imemistaitojanne. Tässäkö on elämänne sisältö, tällaiseenko tyydytte?

32

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h o m o

painua naisten palstoille..
      Tää ei tissien kysely palsta, jos et huomannu.

• t-m

niin voit ihan kotonasi homoa ihailla.

Olen huomannut, että tämä on juuri tissien kokojen vertailu palsta :-@

• naisen mallia

ja niinpä kulutankin aikaani tällä palstalla turisemalla meille naisille tärkeistä asioista kuten imeminen, pillun jakaminen sekä renttuihin kiintyminen :)

• vielä...

numeros.. ni hommat helpottuu..

• ihguu

Tän palstan tehokanaloissa kasvaneet "naiset" ovat ottaneet naisesikuvakseen relaxed eyesin.
      Tyypillä on taito hypnotisoida kanat kotkottamaan mielensä mukaan sitä enemmän, mitä enemmän hän täällä naisia huorittelee ja pitää pilkkanaan.
      Joku löysi hänestä oikein sielunkumppaninkin.

Ihquu

• t-m

pitänee pari kannanottoa käydä lukasemassa tyypin koulutusohjelmasta, mitä kanatarhan kasvatusmetodeihin tulee. Vai että hän on syyllinen niinkin ala-arvoiseen naismalliin:(

• sen sanavarasto

on nii suppee et se tuo mielee jonku parivuotiaan.sit on niiku pakko vähä ottaa sylii ja hoitaa se hyvälle tuulelle.

• relaxed_eyes

ole moista 'taitoa' itessäni huomannut. Pilkkanani mä kyllä naisia pidän, mut se johtuu vaan siitä, että mun kärsivällisyys pokaamisen suhteen ei tahdo riittää muutaku helppoihin naisiin ja tämän perusteella tietty teen yleistyksenikin.

Mutta kyllä täs kokoajan tehdään töitä sen kärsivällisyyden kasvattamisen eteen ja pyritään niistä helpoista naisista eroon, vaikka joskus niihin tulee vieläkin sorruttua.

• sen sanavarasto kirjoitti:

on nii suppee et se tuo mielee jonku parivuotiaan.sit on niiku pakko vähä ottaa sylii ja hoitaa se hyvälle tuulelle.

Naisten hoivavietti on vaan niin voimakas. ;)

• =))
        relaxed_eyes kirjoitti:

Naisten hoivavietti on vaan niin voimakas. ;)

Pieni osa naisista ei tosin ole kiinnostunut aivovammaisista.

• =)) kirjoitti:

Pieni osa naisista ei tosin ole kiinnostunut aivovammaisista.

Marginaalit erikseen. Se on ni mitättömän pieni osa, eikä kaikille tarvi kelvata. =P

• vielä omaan
        relaxed_eyes kirjoitti:

ole moista 'taitoa' itessäni huomannut. Pilkkanani mä kyllä naisia pidän, mut se johtuu vaan siitä, että mun kärsivällisyys pokaamisen suhteen ei tahdo riittää muutaku helppoihin naisiin ja tämän perusteella tietty teen yleistyksenikin.

Mutta kyllä täs kokoajan tehdään töitä sen kärsivällisyyden kasvattamisen eteen ja pyritään niistä helpoista naisista eroon, vaikka joskus niihin tulee vieläkin sorruttua.

nilkkaan joku kerta..

• palsta naisille

*reps* *wirn* lollo

• t-m

vaikka, että mullon pienimmät tisut, tai sitt suurimmat, tai ett mä oon paras suihinottaja tai mä annan kaikista helpoiten julkkikselle. Enhän minä edes tämän vaikeampia vastauksie edes odotakaan:)

Lähinnä ajattelin saada listattua kuka on paras missäkin lajissa ku kaikki lajit on näemmä keskenänsä jo vertailtu.

• vähä..
        t-m kirjoitti:

vaikka, että mullon pienimmät tisut, tai sitt suurimmat, tai ett mä oon paras suihinottaja tai mä annan kaikista helpoiten julkkikselle. Enhän minä edes tämän vaikeampia vastauksie edes odotakaan:)

Lähinnä ajattelin saada listattua kuka on paras missäkin lajissa ku kaikki lajit on näemmä keskenänsä jo vertailtu.

vittuilla ämmille.sit sano jotai ja seuraavas lausees kumoot mitä edellisessä tuli sanottua.toi hämmentää akkojen(!) mielet nii, et voi poimii ne orsilta himaas alta aikayksikön. sit ne ostaa kihlasormuksetki teille vaik sul ois kui vitusti rahaa. eiks oo mageeta.

• sulla.
        vähä.. kirjoitti:

vittuilla ämmille.sit sano jotai ja seuraavas lausees kumoot mitä edellisessä tuli sanottua.toi hämmentää akkojen(!) mielet nii, et voi poimii ne orsilta himaas alta aikayksikön. sit ne ostaa kihlasormuksetki teille vaik sul ois kui vitusti rahaa. eiks oo mageeta.

Naisia kiehtoo se, että mies on mahd. epälooginen ja pää on jossain rotkon pohjalla. Johan rupeaa hameisiin tulemaan liikettä: tuo mies on pelastettava! Voi, mitä äidinvietin tyydytystä se onkaan. Nykynaiset kun tahtovat usein jäädä ilman niitä omia pienokaisia..

• naisenmallin tulis

olla sitten?

Ja tunnetko ees yhtää sellasta? =0

• t-m

ihan vaan ett on, ettei ny ittestään ala ainakaan julkihuoraa tekemään, ei sillai kilpaileen toisten naisten kaa, ett kuin hyvä on tekeen sitä ja sitä. Ei me hetero miehet semmosista tykätä, ainaskaan me tosimiehet, pikapanon tarpeessa olevista sinkuista ny en tiijä. No se naisenmalli sitt tosimiehelle on just semmonen perhettään rakastava, lastensa ja miehensä eteen itsensä uhraava, niin ku tosimiehenkin tulis olla, siis semmonen yhdenmiehen nainen, jota kaikki baaritiskillä epätoivoissaan notkuvat pimpsanmetättäjät vonkaavat mukaansa, kysellen haluut sie pippelii, vaan eipäs lähe, niin jotta semmonen se malli olis.

• la.ra

rakkaus.
      Sen saaminen ja antaminen monella eri tasolla. Rakkaus elämään, toivon kipinän ylläpito.

Haluan olla onnellinen ja elää tasapainoista, normaalia elämää. Haluan tehdä mielekästä duunia. Haluan auttaa ja nähdä joidenkin asioiden maailmassa muuttuvan paremmiksi.

Minulla on jo nyt niin hyvä elämä, että olisi ahnetta haluta enempää. On minulla silti haaveita. Ennen hyvältä tuntuneen etäsuhteen haluaisin muuttaa sellaiseksi, että voisimme jakaa arjen ilot ja surut kasvokkain. Haluan olla lähipiirini lapsille iloksi ja esimerkiksi, samaan tapaan kuin äitini, isäni, isovanhempani ja kummitätini ovat minulle olleet. Haluan muistaa juureni ja kyetä itkemään ja nauramaan.

Siinä se pähkinänkuoressa. Olen muuten eri mieltä siitä, mitä täällä jutustellaan. Kyllä minulle ainakin on ollut tarjolla keskustelua muustakin kuin tisseistä, toosasta ja munan imemisestä. En minä muuten täällä näin kauan olisi viihtynyt.

• t-m

vaikka olit mukana tissivertailussa (ne pienet ja nätit) sinussahan taitaa olla ainesta naisenmalliksikin:)

Onnitteluni;)

• la.ra
        t-m kirjoitti:

vaikka olit mukana tissivertailussa (ne pienet ja nätit) sinussahan taitaa olla ainesta naisenmalliksikin:)

Onnitteluni;)

Kyllä tisseistäkin voi puhua, vaikka elämä ei niiden ympärillä pyörisikään.

Kiitos nätistä kommentistasi.

• t-m
        la.ra kirjoitti:

Kyllä tisseistäkin voi puhua, vaikka elämä ei niiden ympärillä pyörisikään.

Kiitos nätistä kommentistasi.

Voihan toki puhua tisseistäkin, jopa vertailla, kunhan elämä ei pyöri pääsääntöisesti nänninnipukoissa.

Kiitos lämpimästä palautteestasi. Jos ei lasketa lukuun pikkusiskoani ja Ähtärin ilopilleriä, olit ensimmäinen NAINEN, joka on palstalla minut hyväksynyt;)

• Aurinko79-

Kyllä mä voin jostain rintojen koostakin jutella, mutta se on kyllä melkoisen toisarvoista höpinää. Muilla asioilla on elämässä todellakin suurempi merkitys.

Vaikka jutunaiheet ei jatkuvasti pysykään niissä elämän tärkeissä asioissa, ei se tarkoita sitä, etteikö niitä tärkeämpiä arvoja olisi lainkaan olemassa.

Mulle henkilökohtaisesti elämän suuri juttu on perhe. Ystävillä on myös merkittävä osa mun elämässä. Tulevaisuuden toiveena on saada oma perhe, koti, hyvä ja turvallinen elämä kaikkine lisukkeineen.

• t-m

Ainaskin kerran mainitsin sulla olevan suuntavaisto tallella, joten hyvältä näyttää:)

>>Tulevaisuuden toiveena on saada oma perhe, koti, hyvä ja turvallinen elämä kaikkine lisukkeineen.

• Aurinko79-
        t-m kirjoitti:

Ainaskin kerran mainitsin sulla olevan suuntavaisto tallella, joten hyvältä näyttää:)

>>Tulevaisuuden toiveena on saada oma perhe, koti, hyvä ja turvallinen elämä kaikkine lisukkeineen.

Joskus mun kompassi on osoittanut vähän vikasuuntiin mutta onneks oon aina löytänyt takaisin sille omalle polulleni.

Heh, toki mä "isukinkin" haluan elämääni lasteni isän muodossa mutta tuolla lisuke-sanalla tarkoitin kaikkea sitä muuta mitä elämällä on tarjota läheisten ihmisten lisäksi. Mielenkiintoisia työtehtäviä, harrastuksia, matkailua...

• t-m
        Aurinko79- kirjoitti:

Joskus mun kompassi on osoittanut vähän vikasuuntiin mutta onneks oon aina löytänyt takaisin sille omalle polulleni.

Heh, toki mä "isukinkin" haluan elämääni lasteni isän muodossa mutta tuolla lisuke-sanalla tarkoitin kaikkea sitä muuta mitä elämällä on tarjota läheisten ihmisten lisäksi. Mielenkiintoisia työtehtäviä, harrastuksia, matkailua...

Tarkoitin lähinnä virtualimaailmassa tutustumista/tuntemista:)

Ymmärsin toki mitä tarkoitit lisukkeilla, olisin jopa ymmärtänyt kommentoimattakin ketä "isukit" sulle ovat;)

• Aurinko79-
        t-m kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä virtualimaailmassa tutustumista/tuntemista:)

Ymmärsin toki mitä tarkoitit lisukkeilla, olisin jopa ymmärtänyt kommentoimattakin ketä "isukit" sulle ovat;)

Joku ymmärtää mun tekstit ilman lisäselittelyjä :) Aivan liian usein kirjoitan ennen kuin mietin, joten teksteistä saattaa tulla hieman vaikeaselkoisia :)

• t-m
        Aurinko79- kirjoitti:

Joku ymmärtää mun tekstit ilman lisäselittelyjä :) Aivan liian usein kirjoitan ennen kuin mietin, joten teksteistä saattaa tulla hieman vaikeaselkoisia :)

Oisko ne kemiat kun kohtaavat;)

Itselläni on aforismi itsestäni:

Ajattele mitä sanot, ettet sano mitä ajattelet:)

Silti en aforismiani pysty käytännössä toteuttamaan:(

• Aurinko79-
        t-m kirjoitti:

Oisko ne kemiat kun kohtaavat;)

Itselläni on aforismi itsestäni:

Ajattele mitä sanot, ettet sano mitä ajattelet:)

Silti en aforismiani pysty käytännössä toteuttamaan:(

Joidenkin ihmisten kanssa kemiat tosiaan vain kolahtavat, keskustelu sujuu kuin rasvattu ja toinen ymmärtää muutamasta sanasta mitä ajoi takaa.

Hieno on aforismi... Olis järkevää ajatella ennenkuin päästää suustaan mitä sattuu mutta joissain tilanteissa se on hyväkin ettei liikaa mieti. Joskus todellisten ajatustensa julkituominen on parasta mitä voi tehdä :)

• ......................

• Naiselta

Tärkeimmät asiat jaetaan ihan toisaalla, täällä puhuttakoon tisseistä.

Boooobs!

• nainennnnnnnnn

Itse henkilökohtaisesti käyn ns.vakavemmat ja kantaaottavimmat keskusteluni palstan ulkopuolella, sillä tämän palstan taso ei välttämättä kestä naisten "oikeita mielipiteitä". Heti "haukutaan" femakoksi tai lahnaksi yms.

En itse vastaa "imemiskyselyihin tai tissikyselyihin", mielestäni ne ovat lapsellisia. Jos joku nainen niihin vastaa, ei se minua häritse, se on jokaisen oma asia.

Naisenmalli ei ole minulla hakusessa, olen juuri sellainen kuin haluan. Se kun ei vain kaikkia miehiä miellytä, tuskin kaikkia naisiakaan.
      Minä en ole syntynyt palvelemaan, miellyttämään enkä tyydyttämään ketään. Minä elän itselleni ja huomioin minua arvostavat ja minusta välittävät ihmiset parhaani mukaan. Ystäväni, perheeni ja miesystäväni arvostavat minua sellaisena kuin olen, ja minä arvostan heitä, olen siis onnekas :)

Tässä ajassa on paljon pielessä, ihmiset ovat katkeria ja kateita toisilleen, eivätkä puhu suoraan tunteistaan. Keskustelutason "alhaisuuden" luulisin kuuluvan myös tämän palstan imagoon, kuten sinäkin arvelit. Luulen, etteivät useimmat kirjoittajat ota tätä palstaa tosissaan, enkä suosittele sitä sinullekaan. Huviksenihan minäkin täällä silloin tällöin käyn :) Täällä moni purkaa paineensa ja sanoo asioita, joita koskaan ei uskaltaisi oikeassa elämässä sanoa. On täällä tosin muutamia järkeviäkin kirjoittajia.

Jokainen meistä voi tehdä elämästään paremman ja samalla myös vaikuttaa kanssaihmistensä elämään positiiviisesti.
      Ehkä se olisi minun elämäni suurin juttu, tehdä itseni onnelliseksi elämällä juuri kuten haluan ja kanssaihmisteni elämän onnellisemmaksi, tukemalla heitä ja jakamalla ilot ja surut heidän kanssaan ja hyväksymällä heidät sellaisina kuin he ovat. :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe