eips! ongelmanani on se, että kainaloistani ja bikinirajalta ihokarvoja höylällä poistaessa niistä jää jo valmiiksi pieni sänki, sekä tulee punoittavia näppyjä. Kainaloihin & bikinirajalle olen käyttänyt venus vibrance-höylää sekä ihokarvoja pehmentävää ainetta, joka mukamas takaa sileän lopputuloksen. minun kohdallani niin ei käy, kainalotkin näyttävät aina tummilta. sääriäni sheivatessa näitä ongelmia ei tule.
Voinko käyttää kylmävahaliuskia bikinirajan ja kainaloiden sheivaukseen? Sillä eikös se ota aika hyvin kaikki ihokarvat ihan tyviään myöten pois, ilman mitään inhottavaa sänkeä. Mistä kylmävahaliuskia kannattaisi ostaa, paljon ne suurinpiirtein maksavat ja kuinka usein niitä pitää käyttää, siis kuinka nopeasti ihokarvat kasvavat takaisin käytön jälkeen?
Missään kauneuskeskuksessa en halua bikinirajan saati sitten kainaloni karvojen poistoa tehdä, se kun on niin kallista.
SITTEN PÄÄPOINTTIIN:
Miten sinä suosittelisit minulle keinoksi poistaaa kainaloista & bikinirajalta ihokarvat? miten itse poistat ne? pliis vastatkaa ja kertokaa toki miten itse poistat ne?
KIITOS PALJON JO VALMIIKSI ! :)
näpy & sänki heti sheivaamisen jälkeen kainaloissa & bikinirajalla
4
2666
Vastaukset
- minä..................
Vahaliuskoista ei ole kokemusta, mutta käsittääkseni niitä voi hyvin käyttää kainaloihin ja bikinirajaan, jos vaan kestää "kivun"...
Itselläni on Gilletten Venus Divine höylä, jolla saan karvat kyllä siististi pois, tosin terä on vaihdettava usein. Karvan esipehmentämiseen ja höyläyksen helpottamiseen käytän ihan tavallista saippuaa (pH noin 7)
Näpyt...varsinkin alapäässä höyläys aiheuttaa minulle aina näppyjä, ns. karvatuppitulehduksia (finnin oloisia näppyjä siis) Helpotusta asiaan on tuonut se, että ennen saippuoimista käytän käsien desinfiointigeeliä (aptekista) alapäässä, sekä höylässä. Saippuoin ja sheivaan, ja lopuksi desinfiointigeeli uudelleen. Kaiken jälkeen Bebanthen voide sheivatulle alueelle. Näppyjä tulee jokunen silti, mutta kymmenen kertaa vähemmän, kuin ilman tätä operaatiota, ja paranevat/katoavat nopeasti.
Sänkeä ei tolla höylällä mulle jää, vaikka karvat on kovia ja paksuja, tosin ei kovin tiheesti. - tuntematon
Hei, osta sokeriavahaa bodyshopista ( sieltä saa myös repäisyliuskat)- Sitten tarvitsen kyllä kaverin avuksi vahaukseen, itse on todella vaikea ottaa. Eli leitä OHUELTI lastalla karvan kasvusuuntaan ja repäise vastasuuntaan. SIinä se helpooa.
- mulla
en tajua miksi. oon kokeillu kaikkea, tehnyt ohjeiden mukaan. puhistanut jalat, laittanut jotain talkkia mutta kyseinen aine vaan ei tartu karvoihin.
lisäksi minuakin vaivaavat näpyt kainaloissa. olisi kiva saada kainalot siisteiksi, kun pitää avonaista mekkoa kohta käyttää julkisesti...
- dfjjkö
Nypin nykyään pinseteillä bikinirajat -ei ole tullut sänkeä, eikä näppyjä. Eka kerralla aika työlästä, mutta jatkossa pikku homma, kun säännöllisesti tekee. Tietysti voi olla, ettei toimi, jos on vahva karvan kasvu. Itsellä melko niukasti karvoitusta, ja sekin aika hentoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829