olen 173 pitkä. painan 64. ongelma on se että alavartalo on lihava ja löysä verrattuna ylävartaloon. housut kokoa 38 ja paidat 34(xs). ja tietenkin se pieni aa-kuppi. miten voi pukeutua etten näytä ihan idiootilta vai onko se edes mahdollistakaan :)
mitä päälle?
2
457
Vastaukset
- häivytä huonoja
Hei! Kyllähän sinun mallisesi ihminen voi pukeutua hyvin. Yhdellä kaverillani on juuri kuvailemasi kaltainen vartalo ja hyvältä näyttää. Hänellä on usein tummat, yksinkertaiset housut (saa alavartalon näyttämään pienemmältä eikä vedä huomiota siihen) ja yläosassa jokin kiva kaulus, kaulaliina, koru tai muu katseenvangitsija. Yläosat ovat useimmiten lantion peittäviä villatakkeja. Niissä on se hyvä, että etuosan avonaisuus luo pystysuoran viivan, joka virtaviivaistaa siluettia, eikä lantion leveyttä huomaa kun ei ole yhtenäistä vaatetta joka menisi lantion reunasta toiseen vaan linja rikkoutuu keskeltä. Ainakin tällainen tyyli siis toimii!
Varmaan myös kaikki povea korostavat topit sopisivat, ja yleisneuvona että alaosan kannattaa aina olla tummempi ja tylsempi kuin yläosan. - lohduttaa,
niin monet miehet pitävät vartalotyypistäsi. Pienet rinnatkaan eivät silloin haittaa, kun huomio kiinnittyy kapean yläosan ja leveän alaosan ihanaan kontrastiin. Myös hameiden ja mekkojen käyttö auttaa pulmassasi. Ne saavat olla napakoitakin, jos haluaa. Silti vartalosi näyttäisi hyvältä. Vaikka uskon sinun näyttävän hyvältä housuissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665565Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932902- 2742591
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212150Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136